Ze zijn werkelijk ziek en geven in feite geen duimbreed toe, ook niet nu alles zich tegen hen opstapelt, het is werkelijk niet meer te geloven allemaal .........quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef rakker582 het volgende:
francis ik heb net dat artikel gelezen in de party, is weer heerlijke shit.
Babs weet volgens mij niet meer wat ze nu wel of niet heeft gezegd.
Okay dan, het is dat je me herinnert aan de gemaakte afspraken, ik was ze eigenlijk bijna totaal kwijt, maar goed - gewoon doen dan maar!quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar hebben we al afspraken over gemaakt![]()
en ps. je moet het lezen als een compliment over het verbeteren van je schrijfstijl
Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......quote:Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - .....
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......![]()
![]()
![]()
![]()
Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra infoquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef FrancisC het volgende:
Even totaal off-topic in de zin dat het volgende op generlei wijze samenhangt met de Timmerman-affaire: Ik ben van plan een nieuw topic te openen maar ik ben er niet zeker van waar dit thuishoort - ook dit Topic zal het nodige kunnen losmaken onder de lezers: alhoewel het niets te maken heeft met de Timmermans kan wel de vraag beantwoord worden wat er gebeurt met aangiftes terzake geweld jegens jonge kinderen:
Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....quote:Op woensdag 19 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra info
Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?quote:Op woensdag 19 april 2006 02:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....
Dat zou ik normaal gesproken ook wel hebben gedaan als ik wist waaruit deze restricties precies bestonden - een aantal items die ik moest wissen, "De Bemiddelaar" bijvoorbeeld, bevatte geen noemenswaardige informatie anders dan het vreemdsoortige gedrag van de pers - even zo vrolijk moest ik dit ook wissen, of beter gezegd, dat werd voor me gedaan - dus, ik weet het niet, discussieren op een forum lijkt mij dan veel meer een uitkomst .....quote:Op woensdag 19 april 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?
De link kun je dan gewoon in jouw sig plaatsen.....
Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!quote:Op woensdag 19 april 2006 02:40 schreef sig000 het volgende:
Ik lees nog steeds mee in deze mooie soap.
Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:46 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!
Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......quote:Op woensdag 19 april 2006 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.![]()
Zometeen gaat ie dood en was alles voor nix.![]()
Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......
Ik vindt ook dat een heleboel mensen Fok klaarblijkelijk erg onderschatten - alsof hier niets serieus besproken zou kunnen worden - je hoort dat vaak - Fok is niet de juiste plaats voor wat je wilt bereiken - waar is het dan wel goed voor dit Forum, vraag ik me af? Ik denk dat het een prachtige plek voor discussie is - en dat het mij veel mogelijkheden heeft geboden - dat, of er nu een slotje op ging of niet - niemand hier heeft gehandeld uit winstbejag om de waarheid bijvoorbeeld in het midden te laten - dat alles kun je van Fok niet zeggen, en ik ben dankbaar met mijn voor en tegenstanders.
En ik heb evenveel respect voor iemand die volhard an argwanend meeleest, ik weet zeker dat er momenten geweest zijn waarop ik zo zwak leek te staan of al mijn geloofwaardigheid kwijt raakte en daarmee ook veel lezers - dus, ook mijn respect, Sig!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....quote:Op woensdag 19 april 2006 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.![]()
Op zich heeft dit grote forum een redelijke impact door 't aantal gebruikers en meelezers.
Ik lees 't rustig verder mee en zo zijn er meer topics op dit forum die de moeite waard zijn.![]()
Nu je toch hier bezig bent is 't misschien wel handig om eens rond te kijken hier.![]()
Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.quote:Op woensdag 19 april 2006 03:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....
Ik werk er ook hard aan, en ik hoop dat je gelijk hebt .....quote:Op woensdag 19 april 2006 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |