abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:07:58 #51
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36988596
Uit het weekblad Party, 11 april 2006 (Ja Babs, je hebt het ver geschopt en je verweer is angstaanjagend goed onderbouwt!!!!!!!!!!)

Over de bikkelharde aanval van Margje op Internet briest Babs: Dat is niet door die vrouw, maar door haar zoon Francis geschreven. Dat mens kan niet schrijven, laat staan op een computer. Die zoon is niet goed in zijn bol en achtervolgt ons al tijden met de vreselijkste gemene leugens! Volgens mij doet hij dat samen met Sandra en Sheila, de dochters die Gert zo kapot hebben proberen te maken. Ik zou jaloers zijn op Hermien, schrijft ze .....waarom? Ik ben al zes jaar gelukkig met Gert en in die tijd zijn we nog nooit samen op het podium geweest ..... Dus wil ik echt niet de nieuwe Hermien worden. Gert en ik hebben die jongen die al die smerige leugens op internet zet, thuis opgezocht en dwingend verzocht onmiddelijk te stoppen met de lastercampagne. Maar het gaat nog steeds door. Gert zei tegen me: Babs, tegen psychische terreur kun je niks doen! Het beste is de boel te negeren ........

Woowwwwwwwie Babs!!!!!!!!!!!! Ik ben werkelijk sprakeloos - negeren is nu de boodschap - jullie vertelden mij nog wel van al die geweldige rechtsmaatregelen die jullie tegen mij zouden nemen en tegen de dochters natuulijk ook - wat heeft jullie er ineens van af doen zien? Niet dat het nieuw is, hoor, dat deed Gert immers altijd, kwam hij voor de rechter werd hij veroordeeld!
OMdat Koos S toch bestaat? En al die anderen? Dat het niet de zoon van de tekstschrijfster is maar een hele groep mensen, die jullie praktijken kennen maar met de rug tegen de muur stonden, jaar in jaar uit? OMdat ik mijn laster wel kan onderbouwen? Mijn moeder kan niet schrijven? Heb jij soms ook een gouden plaat verdiend? Heb je ook meer dan een miljoen exemplaren weten te verkopen van je nummers? Zingen kun je niet, schrijven niet, dansen niet en tegen de waarheid al evenmin! En dat je dan vervolgens in de party komt, met deze vorm van verweer? Valt me heel erg van je tegen Babsie, ik had Moskowitz verwacht, zoals je mij beloofde - Vindt je het overigens niet erg dat ik niet in een van de bladen reageer waaraan jij gewend bent? Maar gewoon lekker hier, op het forum, waar het best wel gezellig is, en waar zo'n koekje als jij nog lekker stipt tijdens de koffie .........
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:09:49 #52
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36988660
Sorry mensen, moet even, voelde me lekker laconiek en warm worden van teleurstelling!
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2006 @ 20:26:00 #53
135486 Manu82
How you doin'?
pi_36989130
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
<knip>
Vindt je het overigens niet erg dat ik niet in een van de bladen reageer waaraan jij gewend bent? Maar gewoon lekker hier, op het forum, waar het best wel gezellig is, en waar zo'n koekje als jij nog lekker stipt tijdens de koffie .........
precies Francis, we blijven gewoon gezellig hier

Geeft ze met die tekst eigenlijk ook aan dat ze hier stiekem zo af en toe meeleest?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:31:54 #54
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36989306
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

precies Francis, we blijven gewoon gezellig hier

Geeft ze met die tekst eigenlijk ook aan dat ze hier stiekem zo af en toe meeleest?
Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............
pi_36990662
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:31 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............
Het is wel een beerput he

En ik denk idd dat je het beter hier op een forum neer kunt knallen, dan naar die sensatie bladen te stappen. Soort van de eer een beetje aan jezelf houden.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou hebben gedaan, maar ik blijf het wel volgen.
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:45:44 #56
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36991038
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:28 schreef Deliana het volgende:

[..]

Het is wel een beerput he

En ik denk idd dat je het beter hier op een forum neer kunt knallen, dan naar die sensatie bladen te stappen. Soort van de eer een beetje aan jezelf houden.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou hebben gedaan, maar ik blijf het wel volgen.
Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......
  zondag 16 april 2006 @ 12:10:07 #57
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37001452
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef FrancisC het volgende:
En wat betreft die Koos S. Volgens Gert Timmerman bestond deze persoon niet eens en had ik hem verzonnen - toch vreemd dat hij mogelijk gewoon in het telefoonboek staat?
Sterker nog, dat hij inmiddels al is getraceerd?
En dat voor een verzonnen personage, toch opmerkelijk, niet waar, meneer Timmerman?
Het verdwenen logboek zal trouwens door het management via een link van de voormalig site van Gert Timmerman, daar worden hersteld - op die site kan het logboek opnieuw worden ingezien ...
pi_37004557
Ik heb het artikel in de party nog niet gelezen, als iemand hem heeft plaats het dan even.

Maar ik begrijp niet hoe Babs durft te zeggen dat Mw. Capelle niet kan schrijven, daar heeft Gert wel al die jaren van gegeten, en natuurlijk van al die teksten die hij van anderen heeft gejat en gauw op zijn naam of op die van H. Flame heeft gezet.

Maar Babs is waarschijnlijk vergeten dat zij op een avond met een band mee moest om te zingen en halverwege de avond werd betaald en maar weg moest gaan en zich niet weer hoefde te melden bij de band.
Maar Babs kom maar op dan zal ik nog een paar dingen laten zien van jou goed taal gebruik op de pc.
pi_37004594
Hoe was het ook alweer OverijSSEL
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 15:43:02 #60
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37007109
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......
en daar weet ik dan weer alles van
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 16 april 2006 @ 15:45:42 #61
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37007209
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:

[..]

en daar weet ik dan weer alles van
Geloof me!!!!!! In het voorwoord sleep ik jou je er aan je haren bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_37017500
grappenmaker !

maandag 17 april 2006 @ 00:31:29 #63
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37021952
Om de lezers hier een indruk te geven, en in het bijzonder de heer Gerritsma, die dit niet altijd getrouw volgt maar me ook blijft aanmoedigen (overigens een ieder, ja ook jij Manu, hiervoor dank) over hoe de freelance pers het destijds en ook nu allemaal heeft opgevat een lichting uit een onherkenbaar gmaakte mail, aangepast voor het waarborgen van de privacy - ik heb hier en daar de tekst dik gedrukt, zodat jullie zelf zien kunnen hoe onderhuids en achterbaks de pers te werk gaat, en wat mensen bereid zijn te doen voor geld -

Ik publiceer hier gratis op het Forum, ik krijg niet betaald en wil dit ook niet .....

Oordeel zelf ......

Datum: 12/05/05 23:24:37
Aan: apfcapelle@home.nl
Onderwerp: Gert Timmerman,

Francis,

Ik ken je van naam, weet wie je bent, maar ken je niet persoonlijk.
Ik ben … en ik volg de correspondentie in het
gastenboek van Gert's site.
Ik heb van tot ; voor Story gewerkt en van tot ; voor Privé.
Toen heb ik het min of meer dood laten bloeden want ik was die schijnheilige
showbiizz een beetje zat. Ik doe nog wel eens wat als ik ergens tegen aan
loop. Zoals dus de Timmermannen. Ik heb hen via dit vak ook goed leren
kennen, en een band met hen opgebouwd. Ook privé vaak met hen te maken
gehad. Op de één of andere wonderlijke manier kruisten dingen uit mijn privé
leven dingen uit hun privé leven. Het was voor beide partijen ook wel apart
dat een ….bij hun om de hoek woonde. Ik ben verantwoordelijk
voor … rond hen en meestal was het afgesproken
werk. Ze waren er altijd blij me. Met Hermien had ik de beste band. Na de
…hadden we het altijd over gezamelijke kennissen en andere
keuteldingen. Ik kwam ook wel eens zo bij haar op visite. Ik heb ook met
verbazing gezien wat er met dit gezin gebeurt is. Na hun scheiding moest ik
overal achteraan en ik zeg je ik werd er soms
gek van! Met Gert en Babs heb ik de laatste tijd veel contact gehad. Hij en Babs hebben
mij zodoende veel dingen verteld en ik weet heel veel. Sandra en Sheila ken
ik ook goed, en ik wil eigenlijk ook geen partij kiezen. Ik liep al een poos
rond om te proberen hun weer bij elkaar te brengen. De brief die Sheila in
het gastenboek schreef pakte mij enorm en ik vond dit heel knap en moedig
van haar geschreven. Ik heb de telefoon gepakt en heb haar gebeld. Anderhalf
uur later kwam de Privé met het lesbisch verhaal over Hermien en toen kon je
het dus wel shaken. Ik ben bij haar geweest en heb voorgesteld te gaan
bemiddelen, maar ik ken Gert zijn standpunt ook. Dit gezin is zo verscheurt
en ligt zo ver uit elkaar dat we maar hebben afgesproken het er bij te
laten. Op dit moment is ze woedend op Gert en heeft het totaal geen nut. Ik
heb ook erg met haar te doen momenteel. Maar het blijft door m'n hoofd
spoken, en nu lees ik dat jij dat ook al hebt geprobeerd. Dus vraag ik mij
af wat er mis ging. Babs en Gert ken ik zo goed dat ik alles wel tegen hun
kan zeggen. En hij weet ook hoe belangrijk een verzoeningsartikel voor hem
en de dames kan zijn. Ik heb alleen geen zin om door één van de partijen te
worden gezien als boosdoener en door het gat van de deur te verdwijnen als
je begrijpt wat ik bedoel, want je steekt je hand natuurlijk wel in een
wespennest. Het vreemde met dit gezin is voor mij dat als ik Gert en Babs
hoor vertellen ik hem weer geloof. Luister ik naar Sandra en Sheila dan
geloof ik hen weer. Ze weten mensen als geen ander om hun vinger te
wikkelen. Vandaar dat ik jouw visie en lange verhaal interressant vind omdat
je er met de neus bovenop zat. Ik weet niet of Gert blij zal zijn met jouw
verhaal in zijn gastenboek, want het is niet bepaald positief voor hem vind
ik. Maar ik vind het wel lef dat je het toch schrijft. Ik zie ook dat beide
partijen lijden en het moet toch op te lossen zijn, maar hoe ? Ik heb Gert
ook al laten weten dat ik wil bemiddelen maar hij houdt voet bij stuk dat
hij een excuus in de pers wil. Door alle informatie (ik kende Gert z'n
zuster ook en hun kinderen) krijg ik toch wel de indruk dat hij vroeger wel
erg fout zat.
Op de één of andere manier blijft deze intrigerende familie me bezig houden
en uit jouw woorden maak ik op dat het bij jouw hetzelfde is. Ik ben zowat
de enige die elke keer weer geld verdient aan hun ellende.
Maar ik vind dat het nu maar eens afgelopen moet zijn met dit geruzie.
Moet je de reacties op internet eens zien, bij bijvoorbeeld 'regiotap.nl',
dit kan toch niet meer! Hoe moet dit nu verder ? Want ik voorspel je dat
eens in de zoveel tijd 'de bladen' er weer op terug komen, ik ken ze als
geen ander. En als Gert plotseling mocht sterven hoe moet het dan met de
dames verder ? De hele Nederlandse pers zal bij zijn begrafenis staan om te
kijken of Sandra en Sheila op komen draven. Komen ze niet, dan worden ze
weer afgeschilderd als keiharde bitchen. Misschien moeten we Gert samen aan
zijn haren meeslepen naar Oldenzaal !
Laat eens wat van je horen, je mag ook bellen.
  maandag 17 april 2006 @ 00:34:39 #64
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022026
Nou ja, vergeet het dikdrukken dus maar, ik zei al in het begin, ik ben geen computerwizzard, alleen als het om de muziek gaat .....
  maandag 17 april 2006 @ 00:44:54 #65
2651 svann
night-hawk
pi_37022257
Voor bold tekst moet je het gewenste stuk selecteren en op de B -knop drukken linksboven het tekstvenster.
Er komen dan automatisch de [ b] en [ /b] omheen.

[ Bericht 70% gewijzigd door svann op 17-04-2006 01:10:00 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_37022269
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
  maandag 17 april 2006 @ 00:56:23 #67
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022502
Deze mail, afkomstig van dezelfde persoon als die te boek stond onder de kop "De Bemiddelaar" in mijn weblog, staat wat mij betreft voor de mentaliteit die niet alleen de Timmermansoap heeft doen ontbranden, maar deze willens en wetens bleef stoken ten koste van enige waarheidsvinding - het zijn personen als deze die hebben aangewakkerd en hebben gestookt, de ene uitspraak naar de andere onlokten en alle partijen met elkaar in strijd deden geraken ..... Het zijn deze mensen die hiervan de hypotheek, de auto's en de reizen naar het buitenland betalen voor henzelf en eigen gezinsleden - het zijn deze mensen die wisten dat het anders zat: ik kende Gert z'n
erg fout zat .... Maar die ook schaamteloos toegeven: Ik ben zowat
de enige die elke keer weer geld verdient aan hun ellende. -

Het woord geld zou in getallen uitgedrukt een heel andere betekenis voor jullie krijgen, maar laten we het er maar op houden dat hypotheken, auto's en uitstapjes er van kunnen worden betaald -

De reden dat ik het hier neer leg is dat het juist ook deze personen zijn, die willen dat ik als een eenling doorga met mijn strijd, mijn verhaal en alle stukken overhandig voor een artikel - hier wederom geld aan verdienen - maar mij, door mij min of meer te bevelen: Deze mail voor mezelf te houden; gelijk in een positie willen manouvreren die gelijk staat aan die van een doorgedraaide, getraumatiseerde eenling, mocht de nood eens aan de man komen -

Dus Babs, zij die bij jullie nogal vaak over de vloer kwamen vanuit hun beroepsethiek, en jullie van de tegenpartij alles doorbriefden om er zeker van te zijn dat jullie hapten en ultimatums stelden, geven, eenmaal in mijn huis of eenmaal in mijn mailbox ronduit toe dat jouw geliefde Gert niet de persoon is waarvoor hij en jij hem houden, immers (Door alle informatie (ik kende Gert z'n
erg fout zat).

En de Almelo-affaire, zo ik het dan hier maar even zal noemen, die kenden zij ook al lang, ze hadden er zelfs bronnen die hen de nodige informatie hieromtrent al hadden verschaft -

Dat noemt men dan het nieuws, de zoveelste scoop, het zoveelste Item - oude leugens in een nieuw jasje steken -

Misschien gaat jullie nu een lichtje op, en doe je wat met de uitspraak: Wie zijn zij, die ik "mijn vrienden" noem?
  maandag 17 april 2006 @ 00:59:48 #68
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022576
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
Wie het is doet er niet toe, je zou het eens kunnen lezen, en je dan afvragen hoe het in werkelijkheid gelopen is - je zou je eens kunnen afvragen, wat er achter de soap schuilt en wie er allemaal voor hebben moeten bloeden - je zou eens goed moeten lezen, dan zou je kunnen zien, dat alles al bekend was, maar niet rijp voor publicatie, niet economisch rijp - en wie de heren ook maar zijn achter deze berichten - verantwoordelijk zijn en blijven voor het verzwijgen van de waarheid, het opzetten van partijen tegen elkaar, maar, alles, alles, alles ...... wisten ......
  maandag 17 april 2006 @ 01:00:36 #69
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022587
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Trouwens, Hoetink is een fotograaf, hier gaat het over een journalist .....
pi_37022783
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
  maandag 17 april 2006 @ 01:17:31 #71
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022862
Waar Hendrikje zeker gelijk aan heeft is de term die hij gebruikt en wel de zogenaamde "huisjournalisten".
Hoezo, eenzijdige verslaggeving? Gert dicteerde, men schreef - zij kenden iedere betrokkene (Ik ken je van naam, weet wie je bent, maar ken je niet persoonlijk) maar waanden zich wel om navraag te komen doen - de hyptheek bleek toch een maandelijks terugkerende last - en de uitstapjes een prikkelende verlokking - er waren een aantal van deze "huisjournalisten" die toen en nu maar al te vaak de dienst uitmaakten - daarom toonden de bladen geen belangstelling bij ondermijnende tegenargumenten - en de rest, valt voor een ieder voor zich in te vullen .....
  maandag 17 april 2006 @ 01:18:06 #72
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022871
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
U gelooft dus toch in wederopstanding?
pi_37022902
Als ik kijk naar wat je schrijft geloof ik meer in de coffeeshop op de hoek !
  maandag 17 april 2006 @ 01:21:03 #74
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022921
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
En wat betreft het teveel innemen, ik heb Gert altijd nogal gevolgd, maar zijn voorbeelden liet ik liever thuis!
  maandag 17 april 2006 @ 01:22:02 #75
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022932
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:20 schreef hendrikje65 het volgende:
Als ik kijk naar wat je schrijft geloof ik meer in de coffeeshop op de hoek !
Ik woon aan de rand van de stad, geen hoeken of coffeehops, bovendien gebruik ik niet - dat is iets voor de Timmerman!
  maandag 17 april 2006 @ 01:25:00 #76
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022974
Voor nu .............TRUSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_37022989
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
pi_37023002
slaap ze en morgen gezond (nuchter) weer op
  maandag 17 april 2006 @ 01:36:30 #79
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023121
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef hendrikje65 het volgende:
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -

In duidelijke taal - de media kende maar al te goed de werkelijke gang van zaken - verzweeg deze - wil mij vervolgens "helpen"een lucratief boek te schrijven - iets wat ik niet doe omdat ik liever met jullie allen hier discussieer, voor of tegenstander - wat duidelijk is dat het de media geen biet interesseert wat er gebeurde, wanneer het gebeurde en met wie het gebeurde - dat er door een paar journalisten een mythe is gecreeerd waar niemand anders doorheen wist te breken -

Valt je de stilte niet op? Je hoort de Timmermannen niet meer, op een paar stuiptrekkingen na in de party - (Zegt men niets of schrijft men niet?)

Timmerhout is verdwenen - en met hem nog een aantal anderen - op dit moment is er een journalist serieus aan het werk - van een heel ander kaliber - iemand met wilskracht en integriteit - een misdaadjournalist, niet de prive, niet de story, niet de party, niet shownieuws -

Iemand die de zaak serieus wel wil aanpakken - en het wordt stil - het lijkt nu of ik alleen sta, nietwaar? Alleen ik laat hier en daar wat van mij horen - en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt, niet de zoveelste publicatie! Dat is waar ik voor ga, en niets anders!
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:40 #80
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023177
Ik wilde je en anderen laten zien, dat er een groepje was, oude kennissen die toevallig freelance voor enkele bladen werkten, en het nieuws dicteerden - die niet toestonden dat een ander verhaal verteld werd, zolang de tijd economisch gezien voor hen niet rijp was -

En dat is een kwalijke zaak! Een journalist die bijvoorbeeld de Almelo-affaire kent omdat hij kennissen heeft daar maar er niet over schrijft, nog enig onderzoek opstart omdat hij op dat moment geen van de partijen kwijt wil, maar vervolgens wel heengaat en nu de partijen tegen elkaar opzet - hoe verantwoordelijk is dit spelletje? En hoe duidelijk is dat?
pi_37023211
toch nog niet Truste !!! ??
  maandag 17 april 2006 @ 01:50:52 #82
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023305
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef hendrikje65 het volgende:
toch nog niet Truste !!! ??
Heel even nog dan, omdat jij het bent - deze journalist heeft onlangs met Gert Timmerman gebeld en hem bevolen stil te zijn - dat is waarom de Timmermans nu alles "negeren"!

Deze journalist, heeft vervolgens geprobeerd om de misdaadverslaggever die nu aan de zaak werkt af te schilderen als iemand die waarschijnlijk met "niets op de proppen komt"!
Hij wilde mij doen afzien van de samenwerking met de misdaadverslaggever en in plaats daarvan boodt hij een lucratievere deal aan mij - een soort reclameartikel voor mijn speurtocht, binnenkort wellicht te koop in boekvorm!!!!!!!!!!!!

Daarvan zou ik dan de vruchten plukken!

Hij heeft Gert Timmerman bevolen stil te zijn omwille van het bestaan van de Almelo-affaire, alsmede gebaseerd op wat de dochters allemaal aan kennis en getuigen in huis hebben, zo versprak hij zichzelf - en omdat hij wist dat Gert Timmerman zo zou worden overlopen door zijn eigen verleden en in een onhoudbare positie zou geraken - en dat kon natuurlijk niet - zo mocht een ster niet doven -

Na Gerts dood, kan dat natuurlijk allemaal wel - dat levert niet alleen centen op - maar ook het voordeel dat de betrokkenheid van deze "journalist"niet aan het licht komt!
  maandag 17 april 2006 @ 01:53:54 #83
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023348
Gert zou er dan immers niet meer zijn om een beschuldigende vinger te wijzen!!!!!! Babs is tegen die tijd in de ogen van de meesten al gek - en Capelle zou de eenling zijn, die overal aan wilde verdienen, de zoon van de voormalige tekstschrijfster van het Duo Timmerman, die het met zijn eigen muziek niet kon maken en op deze manier een mooie cent had bijverdiend - begrijp j dit?

Als ik op zijn deal zou zijn ingegaan, zou hij mij er later even hard op kunnen aanpakken, nietwaar?
pi_37023366
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
  maandag 17 april 2006 @ 01:55:54 #85
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023373
Voor een buitenstaander blijft het misschien allemaal wel wartaal - maar geloof me, als je er tot over je oren inzit - is het een stuk duidelijker!
  maandag 17 april 2006 @ 01:56:53 #86
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023384
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Sorry, dat laatste vat ik even niet, maar dat ligt echt aan mij - hoe bedoel je dit precies?
pi_37023405
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
pi_37023417
wat snap je niet?
  maandag 17 april 2006 @ 01:59:57 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023420
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:

Ik weet niet echt of dit het verstandigste is wat hij kan doen, maar ik weet wel dat de journalist hier heeft verklaard dat hij Gert heeft aangespoord stil te blijven en de storm over te laten trekken, dat dit het beste voor hem was - dat de journalist dit ook werkelijk gedaan heeft, staat vast! Vindt je dit nog journalistiek klinken, overigens? VInd je niet dat nieuws nieuws is? En dat, wanneer je als journalist tegen zedenzaken aanloopt beroepshalve hier iets mee zou moeten doen?
  maandag 17 april 2006 @ 02:01:53 #90
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023445
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef hendrikje65 het volgende:
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
Min of meer waar - ware het niet dat ik het niet kan vatten dat een vader die deze affaire evengoed kent - zich zo opstelt!
En wat ik niet snapte was met die uit te delen of gedeelde klap aan mezelf ..... kun jij me dat uitleggen? Ik ben serieus hoor, ik begrijp hem echt even niet!
pi_37023463
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
pi_37023474
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
  maandag 17 april 2006 @ 02:06:44 #93
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023501
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef hendrikje65 het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
Dit vraag ik mij dus ook werkelijk af - uit al het mailverkeer maar ook uit de persoonlijke gesprekken heb ik begrepen dat hij alle partijen (3 dus, de dochters, zoon en vader) goed kende, heel graag mocht, maar rustig de ene partij uithoorde en het bij de andere neerlegde om publicaties te forceren - toen ik hem vroeg hoe hij daarmee kon leven zei hij - ja, zo gaat dat nou eenmaal, tijd is geld, en hoe meer tijd er overheen gaat, hoe minder het waard wordt - ik kan mij dus dan toch geen echte vriendschap voorstellen!
  maandag 17 april 2006 @ 02:07:23 #94
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023514
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef hendrikje65 het volgende:
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
Sorry, ik dacht te lezen dat ik die aan mezelf uitgedeeld zou hebben ..... sorry, moet het tijdstip zijn!
pi_37023525
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
pi_37023535
Is zijn muzikale carriere omhooggeschoten zoals hij gewild heeft?
pi_37023542
Is het schip nu al aangekomen, of is Gert achtergelaten op een onbewoond eiland
pi_37023555
Zijn grootste visitekaartje (www.gt.com) is nu zijn grootste nachtmerrie
  maandag 17 april 2006 @ 02:11:25 #99
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023556
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - ik kon daar vanavond niet mee naartoe gaan en dat is maar goed ook - Gert had ze niet gezien, Babs was er dus blijkbaar alleen - als ik het artikel in de party moet geloven zijn ze wel bij elkaar - maar hoe dat in werkelijkheid zit, ik heb geen idee .....
pi_37023565
Hij zit op dit moment in zak en as, ik geloof dat je hem aardig geraakt hebt toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')