precies Francis, we blijven gewoon gezellig hierquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
<knip>
Vindt je het overigens niet erg dat ik niet in een van de bladen reageer waaraan jij gewend bent? Maar gewoon lekker hier, op het forum, waar het best wel gezellig is, en waar zo'n koekje als jij nog lekker stipt tijdens de koffie .........
Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies Francis, we blijven gewoon gezellig hier
Geeft ze met die tekst eigenlijk ook aan dat ze hier stiekem zo af en toe meeleest?
Het is wel een beerput hequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............
Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:28 schreef Deliana het volgende:
[..]
Het is wel een beerput he![]()
En ik denk idd dat je het beter hier op een forum neer kunt knallen, dan naar die sensatie bladen te stappen. Soort van de eer een beetje aan jezelf houden.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou hebben gedaan, maar ik blijf het wel volgen.
Sterker nog, dat hij inmiddels al is getraceerd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef FrancisC het volgende:
En wat betreft die Koos S. Volgens Gert Timmerman bestond deze persoon niet eens en had ik hem verzonnen - toch vreemd dat hij mogelijk gewoon in het telefoonboek staat?
en daar weet ik dan weer alles vanquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......
Geloof me!!!!!! In het voorwoord sleep ik jou je er aan je haren bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wie het is doet er niet toe, je zou het eens kunnen lezen, en je dan afvragen hoe het in werkelijkheid gelopen is - je zou je eens kunnen afvragen, wat er achter de soap schuilt en wie er allemaal voor hebben moeten bloeden - je zou eens goed moeten lezen, dan zou je kunnen zien, dat alles al bekend was, maar niet rijp voor publicatie, niet economisch rijp - en wie de heren ook maar zijn achter deze berichten - verantwoordelijk zijn en blijven voor het verzwijgen van de waarheid, het opzetten van partijen tegen elkaar, maar, alles, alles, alles ...... wisten ......quote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
Trouwens, Hoetink is een fotograaf, hier gaat het over een journalist .....quote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
U gelooft dus toch in wederopstanding?quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
En wat betreft het teveel innemen, ik heb Gert altijd nogal gevolgd, maar zijn voorbeelden liet ik liever thuis!quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
Ik woon aan de rand van de stad, geen hoeken of coffeehops, bovendien gebruik ik niet - dat is iets voor de Timmerman!quote:Op maandag 17 april 2006 01:20 schreef hendrikje65 het volgende:
Als ik kijk naar wat je schrijft geloof ik meer in de coffeeshop op de hoek !![]()
Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -quote:Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef hendrikje65 het volgende:
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.
dit is dus onduidelijk Francis
Schrijf wat je wilt !
en dit is duidelijk
Heel even nog dan, omdat jij het bent - deze journalist heeft onlangs met Gert Timmerman gebeld en hem bevolen stil te zijn - dat is waarom de Timmermans nu alles "negeren"!quote:Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef hendrikje65 het volgende:
toch nog niet Truste !!! ??
Sorry, dat laatste vat ik even niet, maar dat ligt echt aan mij - hoe bedoel je dit precies?quote:Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.
Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.
Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Ik weet niet echt of dit het verstandigste is wat hij kan doen, maar ik weet wel dat de journalist hier heeft verklaard dat hij Gert heeft aangespoord stil te blijven en de storm over te laten trekken, dat dit het beste voor hem was - dat de journalist dit ook werkelijk gedaan heeft, staat vast! Vindt je dit nog journalistiek klinken, overigens? VInd je niet dat nieuws nieuws is? En dat, wanneer je als journalist tegen zedenzaken aanloopt beroepshalve hier iets mee zou moeten doen?quote:Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.
Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.
Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Min of meer waar - ware het niet dat ik het niet kan vatten dat een vader die deze affaire evengoed kent - zich zo opstelt!quote:Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef hendrikje65 het volgende:
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
Dit vraag ik mij dus ook werkelijk af - uit al het mailverkeer maar ook uit de persoonlijke gesprekken heb ik begrepen dat hij alle partijen (3 dus, de dochters, zoon en vader) goed kende, heel graag mocht, maar rustig de ene partij uithoorde en het bij de andere neerlegde om publicaties te forceren - toen ik hem vroeg hoe hij daarmee kon leven zei hij - ja, zo gaat dat nou eenmaal, tijd is geld, en hoe meer tijd er overheen gaat, hoe minder het waard wordt - ik kan mij dus dan toch geen echte vriendschap voorstellen!quote:Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef hendrikje65 het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.
Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
Sorry, ik dacht te lezen dat ik die aan mezelf uitgedeeld zou hebben ..... sorry, moet het tijdstip zijn!quote:Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef hendrikje65 het volgende:
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - ik kon daar vanavond niet mee naartoe gaan en dat is maar goed ook - Gert had ze niet gezien, Babs was er dus blijkbaar alleen - als ik het artikel in de party moet geloven zijn ze wel bij elkaar - maar hoe dat in werkelijkheid zit, ik heb geen idee .....quote:Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |