Inderdaad, misschien stelt de heer Timmerman zakelijk en in de muziekwereld van vadaag de dag niet meer veel voor voor sommigen - maar er was een tijd dat hij aan de top stond en er was een tijd dat hij door honderdduizenden fans werd aanbeden - echter, er was ook een tijd van veel leugens en bedrog, die lang geleden begon en door wist te dringen tot vandaag de dag, eenvoudigweg doordat hij de kunst verstond met de media te spelen en daarmee ook met het lezerspubliek - ik denk dat het juist vanuit dit laatste perspctief gezien een interresant topic is, met name omdat de achterban van de heer Timmerman nooit aan het woord kwam, dit uit honderd verschillende redenen en overwegingen - ik probeer daar al jaren doorheen te breken en een opening te maken in het decor dat de heer Timmerman overeind hield ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:11 schreef merlin693 het volgende:
mag ik een geinterseerde vraag stellen ?..waarom gaat dit bijna als een RvdB draad ?...begrijp me niet verkeerd...maar die gert is toch nie interesant...ik ook niet weet ik
Het verschil is dat het hier gaat om vermeende echte misdaden. Het is niet strafbaar om goocheltrucjes te vertonen of verhalen over aliens en geesten te vertellen, maar het is wel strafbaar om kinderen te misbruiken, incest te plegen, etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:11 schreef merlin693 het volgende:
mag ik een geinterseerde vraag stellen ?..waarom gaat dit bijna als een RvdB draad ?...begrijp me niet verkeerd...maar die gert is toch nie interesant...ik ook niet weet ik
En zo is het, dequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef Parameter het volgende:
[..]
Het verschil is dat het hier gaat om vermeende echte misdaden. Het is niet strafbaar om goocheltrucjes te vertonen of verhalen over aliens en geesten te vertellen, maar het is wel strafbaar om kinderen te misbruiken, incest te plegen, etc.
idd en daarbij zijn er ook nog vreemde dingen aan de hand rond GT die moeilijk te verklaren zijn die je dus ook kunt lezen op de weblog van Francisquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef Parameter het volgende:
[..]
Het verschil is dat het hier gaat om vermeende echte misdaden. Het is niet strafbaar om goocheltrucjes te vertonen of verhalen over aliens en geesten te vertellen, maar het is wel strafbaar om kinderen te misbruiken, incest te plegen, etc.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef sissi het volgende:
Ik heb het weblog ook heel goed door gelezen van francis, en ik vind het steeds helderder worden ,
Francis ik wil je wel complimenteren over je schrijfstijl.
Misschien een boek op de markt brengen in twaalf delen, een soort trilogie
Maar dan zou ik nu graag het laatste deel willen lezen……nieuwsgierig hoezo.![]()
Maar even een plaatje dan, om het geheugen op te frissen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien stelt de heer Timmerman zakelijk en in de muziekwereld van vadaag de dag niet meer veel voor voor sommigen -
Goed zo, Flugeltje - vandaag, als alles meezit, ontstaat er een nieuwe ontwikkeling waarover ik vanavond weer kom berichten -quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
Complimenten Francis, ik heb even bijgelezen op je weblog en ik merk dat je schrijfstijl er idd behoorlijk op vooruit gegaan is. Het lijkt alsof je de zaken inmiddels wat beter op een rijtje hebt gekregen. Het fascineert me nog steeds, dus ik blijf meelezen.
Ik denk dat het eerder is omdat het in strijd is met de regels die MSN hierover heeft vastgelegd - maar goed, wat moet dat moet - ik ben blij dat ik niet alle materialen geplaatst heb, anders zou ik allang uit de lucht zijn - en dat van in stilte zou juist niet te verwachten mogen zijn, mijns inziens, omdat er namelijk geen naam aan hangt en niet meer vertegenwoordigd dan een annonieme mailer die in het begin de band wilde hebben zodat de slachtoffer geloofd zouden worden - ik mag er niet aan denken dat ikzelf, ook in een opvoedende rol, van mijn dochtertje getaped bewijs eis!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef svann het volgende:
Dat je het In-Stilte mailverkeer moet verwijderen was te verwachten.
Zoiets is ook een beetje op het randje. Het is dat er niet iets echt persoonlijks in staat.
Wat betreft het 'kerkelijk stilzwijgen' wil men duidelijk de naam van de heer Lefeu uit de analen verwijderd hebben.
Misschien kan de rest van de tekst blijven staan als je het op initialen houdt?
Dat je daarnaast ook het verhaal over 'de bemiddelaar' weg moet halen vind ik vreemd.
no probs, staat al in doc op de laptopquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef FrancisC het volgende:
DIT IS MIJN VOORLOPIGE BERICHT: IK ONTVING DEZE MAIL VANDAAG
VOOR IEDEREEN DUS - NEEM DE INHOUD OVER VAN MIJN WEBLOG WANT DEZE WORDT VANNACHT GEWIST ....
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef CrazyPhunk het volgende:
beginnen jullie er nou alweer over?!
u vraagt wij draaienquote:Op donderdag 6 april 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
Toestanden weer!!!!!
Gelukkig kun je hier alles kwijt. Yvonne is weliswaar net ietsje minder rijk dan Bill, maar ze is wel een stuk guller in het toestaan van allerlei (nog!!!!!!) onbewijsbare aantijgingen!![]()
MSN, aanvankelijk had ik 48 uur om het zelf te doen, maar toen ik 's morgens keek was de totale page al leeg .....quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:40 schreef svann het volgende:
De weblog is leeg.
Ik had wel verwacht dat er iets op zou blijven staan.
Heb je het zelf helemaal gedelete, of deed MSN dat?
Waarom herplaats je je verhaal niet op een andere lokatiequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
MSN, aanvankelijk had ik 48 uur om het zelf te doen, maar toen ik 's morgens keek was de totale page al leeg .....
Denk het wel he, je eigen kind naar bijbelklas sturen, dat doe je dus niet als gelovige.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Francis, wat ik me afvraag trouwens, ben je nog gelovig?
Totaal off topic trouwens, maar vroeg het me af vanwege je verhaal hierboven
Ik bedoel dus, als niet gelovigequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef Deliana het volgende:
[..]
Denk het wel he, je eigen kind naar bijbelklas sturen, dat doe je dus niet als gelovige.
Nou, mijn moeder - de oma dus van mijn dochter - neemt haar altijd mee en ik heb er verder niets op tegen, laat ik het zo stellen - wellicht geloof ik, maar heb er geen religieuze beelden bij, zeg maar zoiets - en zolang mijn dochtertje van de verhalen en de liedjes geniet of me trots haar kleurplaten laat zien denk ik - dat zit wel goed - het is alleen zo dat dit alles te denken geeft en dat ik misschien wel geheel ten onrechte verscherpt waakzaam ben - in ieder geval heb ik gisteren van de journalist begrepen dat hij achter de getuige Koos S. aan zit te vangen - de rest volgt vanzelf -quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef Deliana het volgende:
[..]
Denk het wel he, je eigen kind naar bijbelklas sturen, dat doe je dus niet als gelovige.
Kerel, wellicht geloof ik wel maar ben niet echt religieus, ik hang niet echt een richting aan - ik maakte daar wel eens de volgende grap over: Waar God woont schijnt niemad echt te weten maar dat de Duvel vast en zeker ingeschreven staat bij het arbeidsbureau en heel wat makkelijker te vinden is, staat vast! Want mensen die aan zaken als die ik onder de aandacht wil brengen mee hebben gewerkt, mensen die het verzwijgen van kinderleed, etc heel normaal vinden, maken de Duvel werkeloos!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Francis, wat ik me afvraag trouwens, ben je nog gelovig?
Totaal off topic trouwens, maar vroeg het me af vanwege je verhaal hierboven
precies Francis, we blijven gewoon gezellig hierquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
<knip>
Vindt je het overigens niet erg dat ik niet in een van de bladen reageer waaraan jij gewend bent? Maar gewoon lekker hier, op het forum, waar het best wel gezellig is, en waar zo'n koekje als jij nog lekker stipt tijdens de koffie .........
Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies Francis, we blijven gewoon gezellig hier
Geeft ze met die tekst eigenlijk ook aan dat ze hier stiekem zo af en toe meeleest?
Het is wel een beerput hequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik denk het wel - maar wat een kaliber stel mensen zijn het ............
Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:28 schreef Deliana het volgende:
[..]
Het is wel een beerput he![]()
En ik denk idd dat je het beter hier op een forum neer kunt knallen, dan naar die sensatie bladen te stappen. Soort van de eer een beetje aan jezelf houden.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou hebben gedaan, maar ik blijf het wel volgen.
Sterker nog, dat hij inmiddels al is getraceerd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef FrancisC het volgende:
En wat betreft die Koos S. Volgens Gert Timmerman bestond deze persoon niet eens en had ik hem verzonnen - toch vreemd dat hij mogelijk gewoon in het telefoonboek staat?
en daar weet ik dan weer alles vanquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Van mijn kant uit een goed onderbouwde - er komt wel media, maar dan de serieuze, bovendien komt er een boek van mij - maar dit alles later ......
Geloof me!!!!!! In het voorwoord sleep ik jou je er aan je haren bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wie het is doet er niet toe, je zou het eens kunnen lezen, en je dan afvragen hoe het in werkelijkheid gelopen is - je zou je eens kunnen afvragen, wat er achter de soap schuilt en wie er allemaal voor hebben moeten bloeden - je zou eens goed moeten lezen, dan zou je kunnen zien, dat alles al bekend was, maar niet rijp voor publicatie, niet economisch rijp - en wie de heren ook maar zijn achter deze berichten - verantwoordelijk zijn en blijven voor het verzwijgen van de waarheid, het opzetten van partijen tegen elkaar, maar, alles, alles, alles ...... wisten ......quote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
Trouwens, Hoetink is een fotograaf, hier gaat het over een journalist .....quote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef hendrikje65 het volgende:
Ja leuk een berichtje van gert's huis journalist robert hoetink, wat moeten we daar mee??
U gelooft dus toch in wederopstanding?quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
En wat betreft het teveel innemen, ik heb Gert altijd nogal gevolgd, maar zijn voorbeelden liet ik liever thuis!quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
Ik woon aan de rand van de stad, geen hoeken of coffeehops, bovendien gebruik ik niet - dat is iets voor de Timmerman!quote:Op maandag 17 april 2006 01:20 schreef hendrikje65 het volgende:
Als ik kijk naar wat je schrijft geloof ik meer in de coffeeshop op de hoek !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |