abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 01:25:00 #76
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022974
Voor nu .............TRUSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_37022989
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
pi_37023002
slaap ze en morgen gezond (nuchter) weer op
  maandag 17 april 2006 @ 01:36:30 #79
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023121
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef hendrikje65 het volgende:
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -

In duidelijke taal - de media kende maar al te goed de werkelijke gang van zaken - verzweeg deze - wil mij vervolgens "helpen"een lucratief boek te schrijven - iets wat ik niet doe omdat ik liever met jullie allen hier discussieer, voor of tegenstander - wat duidelijk is dat het de media geen biet interesseert wat er gebeurde, wanneer het gebeurde en met wie het gebeurde - dat er door een paar journalisten een mythe is gecreeerd waar niemand anders doorheen wist te breken -

Valt je de stilte niet op? Je hoort de Timmermannen niet meer, op een paar stuiptrekkingen na in de party - (Zegt men niets of schrijft men niet?)

Timmerhout is verdwenen - en met hem nog een aantal anderen - op dit moment is er een journalist serieus aan het werk - van een heel ander kaliber - iemand met wilskracht en integriteit - een misdaadjournalist, niet de prive, niet de story, niet de party, niet shownieuws -

Iemand die de zaak serieus wel wil aanpakken - en het wordt stil - het lijkt nu of ik alleen sta, nietwaar? Alleen ik laat hier en daar wat van mij horen - en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt, niet de zoveelste publicatie! Dat is waar ik voor ga, en niets anders!
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:40 #80
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023177
Ik wilde je en anderen laten zien, dat er een groepje was, oude kennissen die toevallig freelance voor enkele bladen werkten, en het nieuws dicteerden - die niet toestonden dat een ander verhaal verteld werd, zolang de tijd economisch gezien voor hen niet rijp was -

En dat is een kwalijke zaak! Een journalist die bijvoorbeeld de Almelo-affaire kent omdat hij kennissen heeft daar maar er niet over schrijft, nog enig onderzoek opstart omdat hij op dat moment geen van de partijen kwijt wil, maar vervolgens wel heengaat en nu de partijen tegen elkaar opzet - hoe verantwoordelijk is dit spelletje? En hoe duidelijk is dat?
pi_37023211
toch nog niet Truste !!! ??
  maandag 17 april 2006 @ 01:50:52 #82
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023305
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef hendrikje65 het volgende:
toch nog niet Truste !!! ??
Heel even nog dan, omdat jij het bent - deze journalist heeft onlangs met Gert Timmerman gebeld en hem bevolen stil te zijn - dat is waarom de Timmermans nu alles "negeren"!

Deze journalist, heeft vervolgens geprobeerd om de misdaadverslaggever die nu aan de zaak werkt af te schilderen als iemand die waarschijnlijk met "niets op de proppen komt"!
Hij wilde mij doen afzien van de samenwerking met de misdaadverslaggever en in plaats daarvan boodt hij een lucratievere deal aan mij - een soort reclameartikel voor mijn speurtocht, binnenkort wellicht te koop in boekvorm!!!!!!!!!!!!

Daarvan zou ik dan de vruchten plukken!

Hij heeft Gert Timmerman bevolen stil te zijn omwille van het bestaan van de Almelo-affaire, alsmede gebaseerd op wat de dochters allemaal aan kennis en getuigen in huis hebben, zo versprak hij zichzelf - en omdat hij wist dat Gert Timmerman zo zou worden overlopen door zijn eigen verleden en in een onhoudbare positie zou geraken - en dat kon natuurlijk niet - zo mocht een ster niet doven -

Na Gerts dood, kan dat natuurlijk allemaal wel - dat levert niet alleen centen op - maar ook het voordeel dat de betrokkenheid van deze "journalist"niet aan het licht komt!
  maandag 17 april 2006 @ 01:53:54 #83
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023348
Gert zou er dan immers niet meer zijn om een beschuldigende vinger te wijzen!!!!!! Babs is tegen die tijd in de ogen van de meesten al gek - en Capelle zou de eenling zijn, die overal aan wilde verdienen, de zoon van de voormalige tekstschrijfster van het Duo Timmerman, die het met zijn eigen muziek niet kon maken en op deze manier een mooie cent had bijverdiend - begrijp j dit?

Als ik op zijn deal zou zijn ingegaan, zou hij mij er later even hard op kunnen aanpakken, nietwaar?
pi_37023366
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
  maandag 17 april 2006 @ 01:55:54 #85
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023373
Voor een buitenstaander blijft het misschien allemaal wel wartaal - maar geloof me, als je er tot over je oren inzit - is het een stuk duidelijker!
  maandag 17 april 2006 @ 01:56:53 #86
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023384
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Sorry, dat laatste vat ik even niet, maar dat ligt echt aan mij - hoe bedoel je dit precies?
pi_37023405
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
pi_37023417
wat snap je niet?
  maandag 17 april 2006 @ 01:59:57 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023420
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:

Ik weet niet echt of dit het verstandigste is wat hij kan doen, maar ik weet wel dat de journalist hier heeft verklaard dat hij Gert heeft aangespoord stil te blijven en de storm over te laten trekken, dat dit het beste voor hem was - dat de journalist dit ook werkelijk gedaan heeft, staat vast! Vindt je dit nog journalistiek klinken, overigens? VInd je niet dat nieuws nieuws is? En dat, wanneer je als journalist tegen zedenzaken aanloopt beroepshalve hier iets mee zou moeten doen?
  maandag 17 april 2006 @ 02:01:53 #90
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023445
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef hendrikje65 het volgende:
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
Min of meer waar - ware het niet dat ik het niet kan vatten dat een vader die deze affaire evengoed kent - zich zo opstelt!
En wat ik niet snapte was met die uit te delen of gedeelde klap aan mezelf ..... kun jij me dat uitleggen? Ik ben serieus hoor, ik begrijp hem echt even niet!
pi_37023463
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
pi_37023474
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
  maandag 17 april 2006 @ 02:06:44 #93
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023501
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef hendrikje65 het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
Dit vraag ik mij dus ook werkelijk af - uit al het mailverkeer maar ook uit de persoonlijke gesprekken heb ik begrepen dat hij alle partijen (3 dus, de dochters, zoon en vader) goed kende, heel graag mocht, maar rustig de ene partij uithoorde en het bij de andere neerlegde om publicaties te forceren - toen ik hem vroeg hoe hij daarmee kon leven zei hij - ja, zo gaat dat nou eenmaal, tijd is geld, en hoe meer tijd er overheen gaat, hoe minder het waard wordt - ik kan mij dus dan toch geen echte vriendschap voorstellen!
  maandag 17 april 2006 @ 02:07:23 #94
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023514
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef hendrikje65 het volgende:
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
Sorry, ik dacht te lezen dat ik die aan mezelf uitgedeeld zou hebben ..... sorry, moet het tijdstip zijn!
pi_37023525
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
pi_37023535
Is zijn muzikale carriere omhooggeschoten zoals hij gewild heeft?
pi_37023542
Is het schip nu al aangekomen, of is Gert achtergelaten op een onbewoond eiland
pi_37023555
Zijn grootste visitekaartje (www.gt.com) is nu zijn grootste nachtmerrie
  maandag 17 april 2006 @ 02:11:25 #99
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023556
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - ik kon daar vanavond niet mee naartoe gaan en dat is maar goed ook - Gert had ze niet gezien, Babs was er dus blijkbaar alleen - als ik het artikel in de party moet geloven zijn ze wel bij elkaar - maar hoe dat in werkelijkheid zit, ik heb geen idee .....
pi_37023565
Hij zit op dit moment in zak en as, ik geloof dat je hem aardig geraakt hebt toch?
pi_37023580
nee hoor daar zit hij niet meer
  maandag 17 april 2006 @ 02:13:08 #102
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023582
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:10 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn grootste visitekaartje (www.gt.com) is nu zijn grootste nachtmerrie
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt!
  maandag 17 april 2006 @ 02:14:37 #103
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023599
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:13 schreef hendrikje65 het volgende:
nee hoor daar zit hij niet meer
Niet in Overdinkenl? Zeker weten?!!!!! Ik heb gehoord dat hij een heel eind hiervandaan zit zelfs, maar of dat zo is - ik hou me alleen bezig met mijn opdrachten in de muziek en was ik aan materialen heb en zo nu en dan hier .....
pi_37023613
als je hier al twaalf jaar (bijna dertien jaar) mee bezig bent wordt het tijd dat je naar een einde toe werkt. Zodat ook jij dit een plek kunt geven. Stel je daarom de vraag: Als ik klaar ben wat wil ik dan dat er gebeurt is met Sr. en laat dit even los van Jr.
pi_37023629
Van je fans moet je het hebben he
pi_37023652
6. 17 april 00:36 Planet Internet, Nederland
7. 17 april 00:42 Chello, Nederland
8. 17 april 01:09 ZeelandNet, Terneuzen, Nederland
9. 17 april 01:29 @Home, Tilburg, Nederland
10. 17 april 02:08 Planet Internet, Nederland

kijkcijfers gert timmerman.com

net gemaakt kijk eens op nr. 8
pi_37023659
even lachen naar het vogeltje Gert
  maandag 17 april 2006 @ 02:21:11 #108
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023687
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef hendrikje65 het volgende:
als je hier al twaalf jaar (bijna dertien jaar) mee bezig bent wordt het tijd dat je naar een einde toe werkt. Zodat ook jij dit een plek kunt geven. Stel je daarom de vraag: Als ik klaar ben wat wil ik dan dat er gebeurt is met Sr. en laat dit even los van Jr.
En dat gebeurd ook, maar ik hoop dat je nu hebt gezien hoe bemoeilijkt zoiets wordt als iemand totaal afgeschremd zijn gang kan gaan - het voormalig management van Gert Timmerman is furieus - ik heb vandaag een gesprek gehand met de heer Huesken (telefonisch) en ik acht hem een man van zijn woord - hij vertelde mij dat hij iets op de voormalige site zou plaatsen wat de deur voor Gert Timmerman sr altijd dicht zal houden - hij heeft mij verteld wat het is maar ik kan het hier nu niet zeggen - ik wil hem morgen wederom ernaar vragen - en kijken wat hij ermee doet!

Ik wil het ook allemaal afrinden, maar ik heb niet alles bij elkaar gekregen en wacht nog op de laatste stukken van de verslaggever - pas dan kan het verhaal in zijn volle omvang herschreven worden - duidelijk voor iedereen - en daarna kan het boek wat mij betreft dicht!
pi_37023736
He Francis
pi_37023820
inmiddels een uur verder TRUSTE

oh ja timmerhout zal leuk zijn als je je dank eens uitsprak voor Francis

Laatste bezoek: 3 dagen, 11 uur, 60 minuten geleden
Aantal posts: 176 (gemiddeld 3 per dag)
  maandag 17 april 2006 @ 02:38:12 #111
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023868
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef hendrikje65 het volgende:
Hij zit op dit moment in zak en as, ik geloof dat je hem aardig geraakt hebt toch?
Ja, maar hij zit met de gevolgen voorzichzelf, daar heeft hij oog voor, niet voor de gevolgen voor al die anderen die door hem zijn meegesleurd - hoe dan ook, het werd tijd dat hij een deuk in zijn ego kreeg, misshien maakt dit nog enigszins een mens van hem -
  maandag 17 april 2006 @ 02:39:35 #112
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023884
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:33 schreef hendrikje65 het volgende:
inmiddels een uur verder TRUSTE

oh ja timmerhout zal leuk zijn als je je dank eens uitsprak voor Francis

Laatste bezoek: 3 dagen, 11 uur, 60 minuten geleden
Aantal posts: 176 (gemiddeld 3 per dag)
Gaaf dat je dit schrijft - ik hoop dat het met timmerhout goed gaat en dat hij of zij verder kan!
  maandag 17 april 2006 @ 02:40:12 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_37023887
Het heeft geen fuck meer met TRU te maken, maar toch een tvp.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 17 april 2006 @ 11:07:40 #114
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37026620
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:40 schreef APK het volgende:
Nee, thru zou zich meer bezig moeten houden met de spookzijde, zlas die in mijn log opgemeld stond - en ook daar gold dat er gezwegen werd als het graf - daarom konden deze zaken ook gewoon doorgaan - er was hier een moderator wiens kennissen deze voorvallen ook kenden, ik geloof dat het oude bruen waren of zoiets, in Usselo - in ieder geval, Koos S, die ook werd genoemd in mijn log, is inmiddels getraceerd en ik zal binnenkort vernemen wat hij tegenover de misdaadverslaggever zal verklaren - en zo heb ik hem nog een heleboel tips gedaan, andere tips waarover ik hier inhoudelijk niet in kan gaan, maar die zijn na te trekken - ik zocht namelijk naar een gedegen onderzoeker, iemand die onafhankelijk van mij en een boel anderen uit de gegevens een conclussie zou kunnen trekken die sterk lijkt op hetgeen ik reeds heb opgemeld, om ook tegen over de lezers hier meer gedegen grond aan te kunnen voeren voor de "spook" verhalen ....
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 11:12:08 #115
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37026711
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:40 schreef APK het volgende:
Eeh als de naam van dit topic is: The truth is in here is vind ik dat we het hier maar voor moeten zetten. Heb het al eerder gezegd, maar het verhaal heeft ook bovennatuurlijke aspecten en vind de discussie hier wel redelijk goed gaan en we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 17 april 2006 @ 11:20:52 #116
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37026880
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Eeh als de naam van dit topic is: The truth is in here is vind ik dat we het hier maar voor moeten zetten. Heb het al eerder gezegd, maar het verhaal heeft ook bovennatuurlijke aspecten en vind de discussie hier wel redelijk goed gaan en we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen
Hey daar, Manu, is de journalisten-houding een beetje duidelijker naar voren gekomen of is de mail toch onduidelijk? Soms ben ik zelf het overzicht ook even kwijt - maar ik vindt wel dat de discussie hier goed loopt en dat de mensen die reageren, of ze nu voor of tegenstanders zijn, ongelovelijke betrokkenheid tonen! En dat is gewoon super!
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 11:28:17 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37027041
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Hey daar, Manu, is de journalisten-houding een beetje duidelijker naar voren gekomen of is de mail toch onduidelijk? Soms ben ik zelf het overzicht ook even kwijt - maar ik vindt wel dat de discussie hier goed loopt en dat de mensen die reageren, of ze nu voor of tegenstanders zijn, ongelovelijke betrokkenheid tonen! En dat is gewoon super!
Mail was wel redelijk duidelijk alleen begrijp dat je nogal wat dingen hebt weggelaten , maar ben het inderdaad eens dat de discussie hier erg prettig verloopt. Is hier geloof ik ook wat rustiger dan op onze vorige stek Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is, is dat de waarheid naar boven komt, of mensen dat nou willen of niet.....
Room 23
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 11:31:19 #118
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37027130
Wat ik me trouwens wel af vraag is van wie hendrikje nou weer een kloon is?
Room 23
  maandag 17 april 2006 @ 11:34:20 #119
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37027202
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Mail was wel redelijk duidelijk alleen begrijp dat je nogal wat dingen hebt weggelaten , maar ben het inderdaad eens dat de discussie hier erg prettig verloopt. Is hier geloof ik ook wat rustiger dan op onze vorige stek Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is, is dat de waarheid naar boven komt, of mensen dat nou willen of niet.....
Helemaal mee eens!!!!! En over dat weglaten - ik kijk wel uit wat ik doe nu - maar er komt in ieder geval volgens mij toch duidelijk naar voren hoe schaamteloos het geld verdienen werkelijk is - en dat partijen alleen in die hoeken zijn gemanouvreerd die op dat moment het meest gewenst was - met andere woorden, alleen de zaken die directe publicaties en vervolgen daarop veroorzaakten werden verkozen - ten koste van waarheid, en onderzoek. En het is inderdaad het belangrijkste dat de waarheid boven komt - ongeacht! En ik zal er hier ook alles aan doen dat dit eindelijk eens gebeurt!
  maandag 17 april 2006 @ 11:34:39 #120
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37027208
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik me trouwens wel af vraag is van wie hendrikje nou weer een kloon is?
Circus Custers?
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 12:36:05 #121
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37028846
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
je had het begin eens moeten doorlezen zoals al vaker gezegd zou je het ook kunnen zien alsof Herman Brood aan het groeien is tot Dan Brown
Room 23
  maandag 17 april 2006 @ 14:49:33 #122
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37032664
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef Leukeleu het volgende:
Kijk eens even bij http://misdaadjournalist.nl die schijnt Gert & BABS inmiddels ook te kennen.

In zijn journaal van zaterdag 8 april is er het één en ander over te lezen en waarschijnlijk volgt er meer aangezien, Francis hier ook al aangekomen is.
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef Thrilled het volgende:
gaat dus om deze link: http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/5493638

fijn dat je zoveel extra info geeft, snap er geen zak van wat je nou wilt, wie gert timmerman is/doet/wilt/bereikt heeft en wat je met dit topic wil bespreken/discussieren/in twijfel trekken of weet ik het wat
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
Wij wachten gewoon af wat er gaat gebeuren, er is achter de schermen
genoeg gaande wat dezer dagen in het nieuws komt heb ik begrepen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 17 april 2006 @ 19:54:07 #123
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37040473
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

je had het begin eens moeten doorlezen zoals al vaker gezegd zou je het ook kunnen zien alsof Herman Brood aan het groeien is tot Dan Brown
Luister, wil je nog auteursrechten of niet?
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 21:26:04 #124
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37044020
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Luister, wil je nog auteursrechten of niet?
daar hebben we al afspraken over gemaakt

en ps. je moet het lezen als een compliment over het verbeteren van je schrijfstijl
Room 23
pi_37047236
francis ik heb net dat artikel gelezen in de party, is weer heerlijke shit.
Babs weet volgens mij niet meer wat ze nu wel of niet heeft gezegd.
  maandag 17 april 2006 @ 23:01:52 #126
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37047890
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef rakker582 het volgende:
francis ik heb net dat artikel gelezen in de party, is weer heerlijke shit.
Babs weet volgens mij niet meer wat ze nu wel of niet heeft gezegd.
Ze zijn werkelijk ziek en geven in feite geen duimbreed toe, ook niet nu alles zich tegen hen opstapelt, het is werkelijk niet meer te geloven allemaal .........
  maandag 17 april 2006 @ 23:02:34 #127
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37047909
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

daar hebben we al afspraken over gemaakt

en ps. je moet het lezen als een compliment over het verbeteren van je schrijfstijl
Okay dan, het is dat je me herinnert aan de gemaakte afspraken, ik was ze eigenlijk bijna totaal kwijt, maar goed - gewoon doen dan maar!
pi_37059751
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - .....
Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:50:20 #129
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37062393
[het subsidie syndicaat]

Even totaal off-topic in de zin dat het volgende op generlei wijze samenhangt met de Timmerman-affaire: Ik ben van plan een nieuw topic te openen maar ik ben er niet zeker van waar dit thuishoort - ook dit Topic zal het nodige kunnen losmaken onder de lezers: alhoewel het niets te maken heeft met de Timmermans kan wel de vraag beantwoord worden wat er gebeurt met aangiftes terzake geweld jegens jonge kinderen: de titel van dit topic zal zijn: Het Subsidie Syndicaat: het betreft een waargebeurde zaak van huishoudelijk geweld, het in levensgevaar verkeren van minderjarige kinderen - onder het oog van de wettelijke instanties die vervolgens de raporten omtrent de dader niet alleen "begraven"maar in sommige gevallen ook regelrecht vervalsen - alle orginele stukken die samenhangen met deze zaak zijn in mijn bezit - iedere aangifte, ieder aangetekend schrijven, ieder rapport! Aan deze zaak wilde de media zijn handen niet branden - bovendien geeft deze zaak een groot gedeelte van mijn priveleven weer waardoor ook ik beter gekend zal worden - maar het zal vooral die categorie mensen kunnen interesseren die Sheila en Sandra bijvoorbeeld verwijten geen aangifte te hebben gedaan als wat zij in de mediapublicaties van 2000 beweerden achteraf waar zou blijken te zijn - in die zin heeft dit topic wel terdege een toegevoegde waarde en bovendien is een kijkje achter de schermen van geweldszaken niet alleen verschrikkelijk leerzaam - het geeft ook aan dat recht iets zijn kan dat niets met ons gevoel voor recht of onze uitleg daarvan te maken heeft - Het Subsidie Syndicaat is zeker een topic voor mensen die van lezen houden (ook de taaie rapporten), die op zoek zijn naar de waarheid, etc - Ik weet alleen niet in welke rubriek dit topic zou thuishoren, zou het hier kunnen in Thru?
Ik wacht een reactie van de Moderators af of op een antwoord van iemand die enig idee heeft waar een dergelijk misdaadtopic mogelijk kan thuishoren!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:11:50 #130
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37062890
Ik voeg eraan toe dat vele namen om privacyreden zullen worden gewijzigd, behalve waar het mij persoonlijk betreft - deze zaak is zeer recent en laat onomstotelijk zien dat als er in Nederland niet snel iets veranderd met betrekking tot de individuele mogelijkheden van machtsmisbruik van ambtenaren in Nederland, wij ons niet langer hoeven te verbazen over zaken met dodelijke afloop - zoals de Savannah-zaak bijvoorbeeld - en het laat ons zien hoe de ware schuldigen, ongestraft blijven en de wetsvertegenwoordigers zelf die wetten overtreden die voor een ieder ander onder ons bij overtreding zouden resulteren in gevangenisstraf.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:41:09 #131
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37065633
Dit is de link naar het artikel, getiteld: Het Subsidie Syndicaat
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht)
Ik neem aan dat het in de juiste rubriek staat ......

Deze ware gebeurtenis, steunend op de rapporten, verslagen en aagiftes van de betrokkenen heeft niets met de Timmerman-affaire te maken, maar zoals ik al eerder heb gezegd zal het de mensen die voortdurend vragen van het hoe en waarom na het niet doen van aangifte van Sheila en Sandra een kijkje achter de schermen geven - en bovendien acht ik ook deze zaak het opmelden waard als deze eraan kan bijdragen dat de gratie van het "ongezien strafbaar handelen" komt te vervallen ....... Kinderen hebben recht op bescherming!

[ Bericht 52% gewijzigd door FrancisC op 18-04-2006 17:08:24 ]
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 18:13:20 #132
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37068381
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......
we gaan toch niet daar weer aan beginnen he (alhoewel Babs wel weet hoe ze een vuurtje op moet stoken)
Room 23
pi_37069374
Nou ik denk als je het stuk in de party hebt gelezen je wel weet wie het vuurtje weer opstookt
  woensdag 19 april 2006 @ 00:08:03 #134
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37083134
Dit trof ik in het gastenboek van Gert Timmerman aan, bedankt Manu!

Zal het hier nog maar eens plaatsen
Francis is al geruime tijd bezig om wat duidelijkheid te scheppen op het forum en het is niet alleen interessant, maar ook verhelderend over de hele problematiek! En het discussieren gaat een stuk makkelijker dan via een gastenboek denk ik!

dus als je geinteresseerd bent kijk even op:

forum.fok.nl/topic/837440
  woensdag 19 april 2006 @ 00:09:33 #135
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37083173
Even over mijn verdwenen weblog - het management van de voormalige site van gert timmerman heeft inmiddels de kopie van het werk aldaar en zou het via een knop aan de GT site hangen - volgens mij is dat nog niet gebeurd -
  woensdag 19 april 2006 @ 00:16:11 #136
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37083373
Lieve Pauline, ik weet dat jij ook meeleest en hoop dan ook van harte dat je deze post tegenkomt - ik zal je bovendien zeer zeker weer eens mailen -
Misschien weet jij nog wie de (voormalig) kapster was van Hermien Timmerman in Usselo? Met betrekking tot de bovennatuurlijke aspecten aan de zaak, ten tijde van het Usselo gebeuren, zou zij ook een heel belangrijke getuige kunnen zijn ....... Mijn moeder herinnert zich haar naam niet meer, wel dat ze doodsangsten uitstond vanwege een "verschijnsel" dat zich aan haar liet zien, veel van Hermien leek weg te hebben, maar het telkens "net niet" was .......

Ik zelf kan deze vrouw niet herinneren - mijn moeder weet ook niet waar ze oorspronkelijk vandaan kwam maar wel dat ze van het ene moment op het andere verdween.

Zogauw ik van de misdaadjournalist weer wat gehoord heb over de inhoudelijkheid van de gesprekken met Swarts en mogelijk ook met Hester W. laat ik het horen, althans, voor zover hij mij hierin toestaat ......
  woensdag 19 april 2006 @ 01:46:30 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_37084845
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef FrancisC het volgende:

Even totaal off-topic in de zin dat het volgende op generlei wijze samenhangt met de Timmerman-affaire: Ik ben van plan een nieuw topic te openen maar ik ben er niet zeker van waar dit thuishoort - ook dit Topic zal het nodige kunnen losmaken onder de lezers: alhoewel het niets te maken heeft met de Timmermans kan wel de vraag beantwoord worden wat er gebeurt met aangiftes terzake geweld jegens jonge kinderen:
Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra info
  woensdag 19 april 2006 @ 02:06:54 #138
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085111
quote:
Op woensdag 19 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:

[..]

Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra info
Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....
  woensdag 19 april 2006 @ 02:38:10 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_37085318
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:06 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....
Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?
De link kun je dan gewoon in jouw sig plaatsen.....
pi_37085333
Ik lees nog steeds mee in deze mooie soap.
  woensdag 19 april 2006 @ 02:45:53 #141
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085364
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:38 schreef APK het volgende:

[..]

Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?
De link kun je dan gewoon in jouw sig plaatsen.....
Dat zou ik normaal gesproken ook wel hebben gedaan als ik wist waaruit deze restricties precies bestonden - een aantal items die ik moest wissen, "De Bemiddelaar" bijvoorbeeld, bevatte geen noemenswaardige informatie anders dan het vreemdsoortige gedrag van de pers - even zo vrolijk moest ik dit ook wissen, of beter gezegd, dat werd voor me gedaan - dus, ik weet het niet, discussieren op een forum lijkt mij dan veel meer een uitkomst .....
  woensdag 19 april 2006 @ 02:46:56 #142
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085368
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:40 schreef sig000 het volgende:

Ik lees nog steeds mee in deze mooie soap.
Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!
pi_37085379
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:46 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!
Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.
Zometeen gaat ie dood en was alles voor nix.
  woensdag 19 april 2006 @ 02:58:16 #144
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085409
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.
Zometeen gaat ie dood en was alles voor nix.
Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......

Ik vindt ook dat een heleboel mensen Fok klaarblijkelijk erg onderschatten - alsof hier niets serieus besproken zou kunnen worden - je hoort dat vaak - Fok is niet de juiste plaats voor wat je wilt bereiken - waar is het dan wel goed voor dit Forum, vraag ik me af? Ik denk dat het een prachtige plek voor discussie is - en dat het mij veel mogelijkheden heeft geboden - dat, of er nu een slotje op ging of niet - niemand hier heeft gehandeld uit winstbejag om de waarheid bijvoorbeeld in het midden te laten - dat alles kun je van Fok niet zeggen, en ik ben dankbaar met mijn voor en tegenstanders.

En ik heb evenveel respect voor iemand die volhard an argwanend meeleest, ik weet zeker dat er momenten geweest zijn waarop ik zo zwak leek te staan of al mijn geloofwaardigheid kwijt raakte en daarmee ook veel lezers - dus, ook mijn respect, Sig!!!!!!!!!!!!!!
pi_37085430
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......

Ik vindt ook dat een heleboel mensen Fok klaarblijkelijk erg onderschatten - alsof hier niets serieus besproken zou kunnen worden - je hoort dat vaak - Fok is niet de juiste plaats voor wat je wilt bereiken - waar is het dan wel goed voor dit Forum, vraag ik me af? Ik denk dat het een prachtige plek voor discussie is - en dat het mij veel mogelijkheden heeft geboden - dat, of er nu een slotje op ging of niet - niemand hier heeft gehandeld uit winstbejag om de waarheid bijvoorbeeld in het midden te laten - dat alles kun je van Fok niet zeggen, en ik ben dankbaar met mijn voor en tegenstanders.

En ik heb evenveel respect voor iemand die volhard an argwanend meeleest, ik weet zeker dat er momenten geweest zijn waarop ik zo zwak leek te staan of al mijn geloofwaardigheid kwijt raakte en daarmee ook veel lezers - dus, ook mijn respect, Sig!!!!!!!!!!!!!!
Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.
Op zich heeft dit grote forum een redelijke impact door 't aantal gebruikers en meelezers.
Ik lees 't rustig verder mee en zo zijn er meer topics op dit forum die de moeite waard zijn.
Nu je toch hier bezig bent is 't misschien wel handig om eens rond te kijken hier.
  woensdag 19 april 2006 @ 03:16:10 #146
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085459
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:08 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.
Op zich heeft dit grote forum een redelijke impact door 't aantal gebruikers en meelezers.
Ik lees 't rustig verder mee en zo zijn er meer topics op dit forum die de moeite waard zijn.
Nu je toch hier bezig bent is 't misschien wel handig om eens rond te kijken hier.
Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....
pi_37085481
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:16 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....
Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.
  woensdag 19 april 2006 @ 03:29:43 #148
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085499
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.
Ik werk er ook hard aan, en ik hoop dat je gelijk hebt .....
  woensdag 19 april 2006 @ 03:31:43 #149
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085505
Op de official site van Gert Timmerman staat de onderstaande reactie te lezen van het management

Reactie van het management :

Tuurlijk mevrouw, u heeft helemaal gelijk, Gert is zielig, we moeten de zaak maar laten rusten en Babs is een lieve vrouw.

Waar heeft u het over ?? Als u niks zinnigs te melden heeft schrijf dan niet in dit gastenboek.

We zeggen u het volgende : Gert is een notoire leugenaar, bedriegt mensen en benadeelt deze. Misbruikte zijn dochter, haalt vrienden onderuit en draait zijn hand niet om om zijn overleden vrouw te besmeuren, drie jaren na haar tragische dood

Babs is een geldwolf, een leugenaresse en een bitch eerste klas. Samen zijn ze zo onbetrouwbaar als de neten.

Wist u wat voor spoor van vernieling Gert heeft achtergelaten in de loop der jaren, tot op de dag van vandaag ?

Die mevrouw met het dagboek, waar u het over heeft, was de tekstschrijfster van Gert en Hermien en bezorgde hen ( jarenlang ) vele hits, zij weet dus donders goed waar ze het over heeft, dit in tegenstelling tot u .....

Maar leeft u rustig verder in uw eigen droomwereld.
  woensdag 19 april 2006 @ 03:40:30 #150
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085519
Het is de eerste maal dat het Management concreet de beschuldiging formuleert: Gert misbruikte zijn dochter!

Hierop kan ik het volgende aanvullen - in een persoonlijk en besloten gesprek met de heer Huesken heeft Sandra openhartig over het misbruik verteld (De heer Huesken heeft mij aangegeven dat hij haar op haar woord geloofde, zonder ooit de inhoudelijkheid van het gesprek prijs te geven). Ik weet dat de heer Huesken zeer sceptisch tegenover de dochters stond, ook nadat hijzelf in aanvaring was gekomen met Gert en Babs Timmerman - hij vertelde mij echter, totaal geschokt, dat hij deze mening had laten varen - mijn bange vermoedens, gebaseerd op het gegeven dat er al lang geleden sprake was van een "vreemde band tussen Sandra en Gert", werden door de heer Hueskens alleen maar manifester - ik denk dat in deze openlijke formulering van het management (met name omdat zij niet over een nacht ijs gaan wat betreft geruchten) ik mij voor de volle honderd procent achter deze formulering opstel -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')