Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -quote:Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef hendrikje65 het volgende:
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.
dit is dus onduidelijk Francis
Schrijf wat je wilt !
en dit is duidelijk
Heel even nog dan, omdat jij het bent - deze journalist heeft onlangs met Gert Timmerman gebeld en hem bevolen stil te zijn - dat is waarom de Timmermans nu alles "negeren"!quote:Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef hendrikje65 het volgende:
toch nog niet Truste !!! ??
Sorry, dat laatste vat ik even niet, maar dat ligt echt aan mij - hoe bedoel je dit precies?quote:Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.
Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.
Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Ik weet niet echt of dit het verstandigste is wat hij kan doen, maar ik weet wel dat de journalist hier heeft verklaard dat hij Gert heeft aangespoord stil te blijven en de storm over te laten trekken, dat dit het beste voor hem was - dat de journalist dit ook werkelijk gedaan heeft, staat vast! Vindt je dit nog journalistiek klinken, overigens? VInd je niet dat nieuws nieuws is? En dat, wanneer je als journalist tegen zedenzaken aanloopt beroepshalve hier iets mee zou moeten doen?quote:Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.
Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.
Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Min of meer waar - ware het niet dat ik het niet kan vatten dat een vader die deze affaire evengoed kent - zich zo opstelt!quote:Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef hendrikje65 het volgende:
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
Dit vraag ik mij dus ook werkelijk af - uit al het mailverkeer maar ook uit de persoonlijke gesprekken heb ik begrepen dat hij alle partijen (3 dus, de dochters, zoon en vader) goed kende, heel graag mocht, maar rustig de ene partij uithoorde en het bij de andere neerlegde om publicaties te forceren - toen ik hem vroeg hoe hij daarmee kon leven zei hij - ja, zo gaat dat nou eenmaal, tijd is geld, en hoe meer tijd er overheen gaat, hoe minder het waard wordt - ik kan mij dus dan toch geen echte vriendschap voorstellen!quote:Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef hendrikje65 het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.
Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
Sorry, ik dacht te lezen dat ik die aan mezelf uitgedeeld zou hebben ..... sorry, moet het tijdstip zijn!quote:Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef hendrikje65 het volgende:
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - ik kon daar vanavond niet mee naartoe gaan en dat is maar goed ook - Gert had ze niet gezien, Babs was er dus blijkbaar alleen - als ik het artikel in de party moet geloven zijn ze wel bij elkaar - maar hoe dat in werkelijkheid zit, ik heb geen idee .....quote:Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt!quote:Op maandag 17 april 2006 02:10 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn grootste visitekaartje (www.gt.com) is nu zijn grootste nachtmerrie
Niet in Overdinkenl? Zeker weten?!!!!! Ik heb gehoord dat hij een heel eind hiervandaan zit zelfs, maar of dat zo is - ik hou me alleen bezig met mijn opdrachten in de muziek en was ik aan materialen heb en zo nu en dan hier .....quote:
En dat gebeurd ook, maar ik hoop dat je nu hebt gezien hoe bemoeilijkt zoiets wordt als iemand totaal afgeschremd zijn gang kan gaan - het voormalig management van Gert Timmerman is furieus - ik heb vandaag een gesprek gehand met de heer Huesken (telefonisch) en ik acht hem een man van zijn woord - hij vertelde mij dat hij iets op de voormalige site zou plaatsen wat de deur voor Gert Timmerman sr altijd dicht zal houden - hij heeft mij verteld wat het is maar ik kan het hier nu niet zeggen - ik wil hem morgen wederom ernaar vragen - en kijken wat hij ermee doet!quote:Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef hendrikje65 het volgende:
als je hier al twaalf jaar (bijna dertien jaar) mee bezig bent wordt het tijd dat je naar een einde toe werkt. Zodat ook jij dit een plek kunt geven. Stel je daarom de vraag: Als ik klaar ben wat wil ik dan dat er gebeurt is met Sr. en laat dit even los van Jr.
Ja, maar hij zit met de gevolgen voorzichzelf, daar heeft hij oog voor, niet voor de gevolgen voor al die anderen die door hem zijn meegesleurd - hoe dan ook, het werd tijd dat hij een deuk in zijn ego kreeg, misshien maakt dit nog enigszins een mens van hem -quote:Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef hendrikje65 het volgende:
Hij zit op dit moment in zak en as, ik geloof dat je hem aardig geraakt hebt toch?
Gaaf dat je dit schrijft - ik hoop dat het met timmerhout goed gaat en dat hij of zij verder kan!quote:Op maandag 17 april 2006 02:33 schreef hendrikje65 het volgende:
inmiddels een uur verder TRUSTE
oh ja timmerhout zal leuk zijn als je je dank eens uitsprak voor Francis
Laatste bezoek: 3 dagen, 11 uur, 60 minuten geleden
Aantal posts: 176 (gemiddeld 3 per dag)
Nee, thru zou zich meer bezig moeten houden met de spookzijde, zlas die in mijn log opgemeld stond - en ook daar gold dat er gezwegen werd als het graf - daarom konden deze zaken ook gewoon doorgaan - er was hier een moderator wiens kennissen deze voorvallen ook kenden, ik geloof dat het oude bruen waren of zoiets, in Usselo - in ieder geval, Koos S, die ook werd genoemd in mijn log, is inmiddels getraceerd en ik zal binnenkort vernemen wat hij tegenover de misdaadverslaggever zal verklaren - en zo heb ik hem nog een heleboel tips gedaan, andere tips waarover ik hier inhoudelijk niet in kan gaan, maar die zijn na te trekken - ik zocht namelijk naar een gedegen onderzoeker, iemand die onafhankelijk van mij en een boel anderen uit de gegevens een conclussie zou kunnen trekken die sterk lijkt op hetgeen ik reeds heb opgemeld, om ook tegen over de lezers hier meer gedegen grond aan te kunnen voeren voor de "spook" verhalen ....quote:Op maandag 17 april 2006 02:40 schreef APK het volgende:
Het heeft geen fuck meer met TRU te maken, maar toch een tvp.
Eeh als de naam van dit topic is: The truth is in here is vind ik dat we het hier maar voor moeten zetten. Heb het al eerder gezegd, maar het verhaal heeft ook bovennatuurlijke aspecten en vind de discussie hier wel redelijk goed gaan en we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven van alle ontwikkelingenquote:Op maandag 17 april 2006 02:40 schreef APK het volgende:
Het heeft geen fuck meer met TRU te maken, maar toch een tvp.
Hey daar, Manu, is de journalisten-houding een beetje duidelijker naar voren gekomen of is de mail toch onduidelijk? Soms ben ik zelf het overzicht ook even kwijt - maar ik vindt wel dat de discussie hier goed loopt en dat de mensen die reageren, of ze nu voor of tegenstanders zijn, ongelovelijke betrokkenheid tonen! En dat is gewoon super!quote:Op maandag 17 april 2006 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeh als de naam van dit topic is: The truth is in here is vind ik dat we het hier maar voor moeten zetten. Heb het al eerder gezegd, maar het verhaal heeft ook bovennatuurlijke aspecten en vind de discussie hier wel redelijk goed gaan en we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen
Mail was wel redelijk duidelijk alleen begrijp dat je nogal wat dingen hebt weggelatenquote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hey daar, Manu, is de journalisten-houding een beetje duidelijker naar voren gekomen of is de mail toch onduidelijk? Soms ben ik zelf het overzicht ook even kwijt - maar ik vindt wel dat de discussie hier goed loopt en dat de mensen die reageren, of ze nu voor of tegenstanders zijn, ongelovelijke betrokkenheid tonen! En dat is gewoon super!
Helemaal mee eens!!!!! En over dat weglaten - ik kijk wel uit wat ik doe nu - maar er komt in ieder geval volgens mij toch duidelijk naar voren hoe schaamteloos het geld verdienen werkelijk is - en dat partijen alleen in die hoeken zijn gemanouvreerd die op dat moment het meest gewenst was - met andere woorden, alleen de zaken die directe publicaties en vervolgen daarop veroorzaakten werden verkozen - ten koste van waarheid, en onderzoek. En het is inderdaad het belangrijkste dat de waarheid boven komt - ongeacht! En ik zal er hier ook alles aan doen dat dit eindelijk eens gebeurt!quote:Op maandag 17 april 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mail was wel redelijk duidelijk alleen begrijp dat je nogal wat dingen hebt weggelaten, maar ben het inderdaad eens dat de discussie hier erg prettig verloopt. Is hier geloof ik ook wat rustiger dan op onze vorige stek
Maar wat uiteindelijk het belangrijkste is, is dat de waarheid naar boven komt, of mensen dat nou willen of niet.....
Circus Custers?quote:Op maandag 17 april 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik me trouwens wel af vraag is van wie hendrikje nou weer een kloon is?
je had het begin eens moeten doorlezenquote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef hendrikje65 het volgende:
Soms schrijf je als of je Dan Brown zelf bent, maar soms lijkt het of Herman Brood achter het toetsenbord zit die iets teveel ingenomen heeft, is dat nu ook het geval??
quote:Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef Leukeleu het volgende:
Kijk eens even bij http://misdaadjournalist.nl die schijnt Gert & BABS inmiddels ook te kennen.
In zijn journaal van zaterdag 8 april is er het één en ander over te lezen en waarschijnlijk volgt er meer aangezien, Francis hier ook al aangekomen is.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef Thrilled het volgende:
gaat dus om deze link: http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/5493638
fijn dat je zoveel extra info geeft, snap er geen zak van wat je nou wilt, wie gert timmerman is/doet/wilt/bereikt heeft en wat je met dit topic wil bespreken/discussieren/in twijfel trekken of weet ik het wat
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
Wij wachten gewoon af wat er gaat gebeuren, er is achter de schermen
genoeg gaande wat dezer dagen in het nieuws komt heb ik begrepen.
Luister, wil je nog auteursrechten of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je had het begin eens moeten doorlezenzoals al vaker gezegd zou je het ook kunnen zien alsof Herman Brood aan het groeien is tot Dan Brown
daar hebben we al afspraken over gemaaktquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Luister, wil je nog auteursrechten of niet?
Ze zijn werkelijk ziek en geven in feite geen duimbreed toe, ook niet nu alles zich tegen hen opstapelt, het is werkelijk niet meer te geloven allemaal .........quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef rakker582 het volgende:
francis ik heb net dat artikel gelezen in de party, is weer heerlijke shit.
Babs weet volgens mij niet meer wat ze nu wel of niet heeft gezegd.
Okay dan, het is dat je me herinnert aan de gemaakte afspraken, ik was ze eigenlijk bijna totaal kwijt, maar goed - gewoon doen dan maar!quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar hebben we al afspraken over gemaakt![]()
en ps. je moet het lezen als een compliment over het verbeteren van je schrijfstijl
Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......quote:Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - .....
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Was het wel bij het paasvuur? Vroeger was er ook heksverbranding......![]()
![]()
![]()
![]()
Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra infoquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef FrancisC het volgende:
Even totaal off-topic in de zin dat het volgende op generlei wijze samenhangt met de Timmerman-affaire: Ik ben van plan een nieuw topic te openen maar ik ben er niet zeker van waar dit thuishoort - ook dit Topic zal het nodige kunnen losmaken onder de lezers: alhoewel het niets te maken heeft met de Timmermans kan wel de vraag beantwoord worden wat er gebeurt met aangiftes terzake geweld jegens jonge kinderen:
Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....quote:Op woensdag 19 april 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Francis, waarom klus je niet even gewoon een site op je eigen webspace van @home voor die extra info
Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?quote:Op woensdag 19 april 2006 02:06 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het betreft hier een kwestie die reeds in het nieuws geweest is, maar dan in Engeland - ik vindt deze zaak alleen maar interessant om te vermelden omdat het hier aagiftes regende, maar de dader simpelweg nooit werd aangehouden .....
Dat zou ik normaal gesproken ook wel hebben gedaan als ik wist waaruit deze restricties precies bestonden - een aantal items die ik moest wissen, "De Bemiddelaar" bijvoorbeeld, bevatte geen noemenswaardige informatie anders dan het vreemdsoortige gedrag van de pers - even zo vrolijk moest ik dit ook wissen, of beter gezegd, dat werd voor me gedaan - dus, ik weet het niet, discussieren op een forum lijkt mij dan veel meer een uitkomst .....quote:Op woensdag 19 april 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch mooi bij kunnen houden op jouw eigen website, zonder MSN restricties?
De link kun je dan gewoon in jouw sig plaatsen.....
Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!quote:Op woensdag 19 april 2006 02:40 schreef sig000 het volgende:
Ik lees nog steeds mee in deze mooie soap.
Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:46 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen volhouder bent, liegt!
Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......quote:Op woensdag 19 april 2006 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds met de nederlandse argwaan mee maar de volharding waarmee je de strijd voert heb ik respect voor.![]()
Zometeen gaat ie dood en was alles voor nix.![]()
Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, rechtpraten zal hij het niet meer - alleen sta ik ook niet meer - ik wacht met smart op de resultaten van de verslaggever, heb hem zojuist gemaild om hem te vragen in hoeverre hij al bezig is - op zijn site zag ik in het dagboek dat hij bijhoudt niets noemenswaardigs staan - maar dat hij serieus is, staat vast ......
Ik vindt ook dat een heleboel mensen Fok klaarblijkelijk erg onderschatten - alsof hier niets serieus besproken zou kunnen worden - je hoort dat vaak - Fok is niet de juiste plaats voor wat je wilt bereiken - waar is het dan wel goed voor dit Forum, vraag ik me af? Ik denk dat het een prachtige plek voor discussie is - en dat het mij veel mogelijkheden heeft geboden - dat, of er nu een slotje op ging of niet - niemand hier heeft gehandeld uit winstbejag om de waarheid bijvoorbeeld in het midden te laten - dat alles kun je van Fok niet zeggen, en ik ben dankbaar met mijn voor en tegenstanders.
En ik heb evenveel respect voor iemand die volhard an argwanend meeleest, ik weet zeker dat er momenten geweest zijn waarop ik zo zwak leek te staan of al mijn geloofwaardigheid kwijt raakte en daarmee ook veel lezers - dus, ook mijn respect, Sig!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....quote:Op woensdag 19 april 2006 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk Francis doordat je serieus je posts maakt vallen de relschoppers vanzelf af. Het was ooit een mooi reltopic en ik geef toe daar ben ik ook dol op.![]()
Op zich heeft dit grote forum een redelijke impact door 't aantal gebruikers en meelezers.
Ik lees 't rustig verder mee en zo zijn er meer topics op dit forum die de moeite waard zijn.![]()
Nu je toch hier bezig bent is 't misschien wel handig om eens rond te kijken hier.![]()
Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.quote:Op woensdag 19 april 2006 03:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik mis dat relle-met Capelle eigenlijk ook wel, aan de andere kant, ik moet uitkijken niet over de scheef te gaan, een slotje en het is weer terug bij af - jammer vindt ik wel dat Timmerhout en zo afgehaakt hebben - die informatie klopte namelijk en als hij of zij zich bij mij had gemeld hadden we samen alweer een stuk sterker gestaan - maar helaas .....
Ik werk er ook hard aan, en ik hoop dat je gelijk hebt .....quote:Op woensdag 19 april 2006 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of dit nog 't enigste ding in je leven is om voor elkaar te krijgen want volgens mij heb je talent genoeg om "t met ander dingen aardig ver te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |