abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 01:25:00 #76
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37022974
Voor nu .............TRUSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_37022989
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
pi_37023002
slaap ze en morgen gezond (nuchter) weer op
  maandag 17 april 2006 @ 01:36:30 #79
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023121
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef hendrikje65 het volgende:
Waarom schrijf je dan, de ene keer duidelijk wat je bedoelt en de andere keer draai je om de hete brij heen met de meest uiteenlopende zinnen die je verhaal meer en meer onduidelijker maken, zodat de gelovigen de ongelovigen niet meer willen geloven en ...de buitenstaanders niets anders kunnen doen dan binnenzitten.. .. Als je niet snapt wat hier staat snap je vast wat ik bedoel . enz enz enz.

dit is dus onduidelijk Francis

Schrijf wat je wilt !

en dit is duidelijk
Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -

In duidelijke taal - de media kende maar al te goed de werkelijke gang van zaken - verzweeg deze - wil mij vervolgens "helpen"een lucratief boek te schrijven - iets wat ik niet doe omdat ik liever met jullie allen hier discussieer, voor of tegenstander - wat duidelijk is dat het de media geen biet interesseert wat er gebeurde, wanneer het gebeurde en met wie het gebeurde - dat er door een paar journalisten een mythe is gecreeerd waar niemand anders doorheen wist te breken -

Valt je de stilte niet op? Je hoort de Timmermannen niet meer, op een paar stuiptrekkingen na in de party - (Zegt men niets of schrijft men niet?)

Timmerhout is verdwenen - en met hem nog een aantal anderen - op dit moment is er een journalist serieus aan het werk - van een heel ander kaliber - iemand met wilskracht en integriteit - een misdaadjournalist, niet de prive, niet de story, niet de party, niet shownieuws -

Iemand die de zaak serieus wel wil aanpakken - en het wordt stil - het lijkt nu of ik alleen sta, nietwaar? Alleen ik laat hier en daar wat van mij horen - en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt, niet de zoveelste publicatie! Dat is waar ik voor ga, en niets anders!
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:40 #80
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023177
Ik wilde je en anderen laten zien, dat er een groepje was, oude kennissen die toevallig freelance voor enkele bladen werkten, en het nieuws dicteerden - die niet toestonden dat een ander verhaal verteld werd, zolang de tijd economisch gezien voor hen niet rijp was -

En dat is een kwalijke zaak! Een journalist die bijvoorbeeld de Almelo-affaire kent omdat hij kennissen heeft daar maar er niet over schrijft, nog enig onderzoek opstart omdat hij op dat moment geen van de partijen kwijt wil, maar vervolgens wel heengaat en nu de partijen tegen elkaar opzet - hoe verantwoordelijk is dit spelletje? En hoe duidelijk is dat?
pi_37023211
toch nog niet Truste !!! ??
  maandag 17 april 2006 @ 01:50:52 #82
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023305
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:43 schreef hendrikje65 het volgende:
toch nog niet Truste !!! ??
Heel even nog dan, omdat jij het bent - deze journalist heeft onlangs met Gert Timmerman gebeld en hem bevolen stil te zijn - dat is waarom de Timmermans nu alles "negeren"!

Deze journalist, heeft vervolgens geprobeerd om de misdaadverslaggever die nu aan de zaak werkt af te schilderen als iemand die waarschijnlijk met "niets op de proppen komt"!
Hij wilde mij doen afzien van de samenwerking met de misdaadverslaggever en in plaats daarvan boodt hij een lucratievere deal aan mij - een soort reclameartikel voor mijn speurtocht, binnenkort wellicht te koop in boekvorm!!!!!!!!!!!!

Daarvan zou ik dan de vruchten plukken!

Hij heeft Gert Timmerman bevolen stil te zijn omwille van het bestaan van de Almelo-affaire, alsmede gebaseerd op wat de dochters allemaal aan kennis en getuigen in huis hebben, zo versprak hij zichzelf - en omdat hij wist dat Gert Timmerman zo zou worden overlopen door zijn eigen verleden en in een onhoudbare positie zou geraken - en dat kon natuurlijk niet - zo mocht een ster niet doven -

Na Gerts dood, kan dat natuurlijk allemaal wel - dat levert niet alleen centen op - maar ook het voordeel dat de betrokkenheid van deze "journalist"niet aan het licht komt!
  maandag 17 april 2006 @ 01:53:54 #83
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023348
Gert zou er dan immers niet meer zijn om een beschuldigende vinger te wijzen!!!!!! Babs is tegen die tijd in de ogen van de meesten al gek - en Capelle zou de eenling zijn, die overal aan wilde verdienen, de zoon van de voormalige tekstschrijfster van het Duo Timmerman, die het met zijn eigen muziek niet kon maken en op deze manier een mooie cent had bijverdiend - begrijp j dit?

Als ik op zijn deal zou zijn ingegaan, zou hij mij er later even hard op kunnen aanpakken, nietwaar?
pi_37023366
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar vergeet niet dat je al heel wat rake klappen hebt uitgedeeld aan Gert.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
  maandag 17 april 2006 @ 01:55:54 #85
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023373
Voor een buitenstaander blijft het misschien allemaal wel wartaal - maar geloof me, als je er tot over je oren inzit - is het een stuk duidelijker!
  maandag 17 april 2006 @ 01:56:53 #86
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023384
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Gert houdt zich stil, en dat is op dit moment het verstandigste wat hij kan doen, je merkt zelf al dat er mensen die in het begin fel reageerden afhaakten, dat is zijn winst voor het stil zijn, daarnaast zal het al snel in de vergetelheid raken, zo is zijn redenering.

Maar het wordt tijd dat je voor jezelf een doelstelling stelt hoe hard die is of zacht is aan jezelf.
Sorry, dat laatste vat ik even niet, maar dat ligt echt aan mij - hoe bedoel je dit precies?
pi_37023405
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
pi_37023417
wat snap je niet?
  maandag 17 april 2006 @ 01:59:57 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023420
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef hendrikje65 het volgende:

Ik weet niet echt of dit het verstandigste is wat hij kan doen, maar ik weet wel dat de journalist hier heeft verklaard dat hij Gert heeft aangespoord stil te blijven en de storm over te laten trekken, dat dit het beste voor hem was - dat de journalist dit ook werkelijk gedaan heeft, staat vast! Vindt je dit nog journalistiek klinken, overigens? VInd je niet dat nieuws nieuws is? En dat, wanneer je als journalist tegen zedenzaken aanloopt beroepshalve hier iets mee zou moeten doen?
  maandag 17 april 2006 @ 02:01:53 #90
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023445
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef hendrikje65 het volgende:
geloof mij, ik lees alleen wat de computer mij bied en daaruit zie ik ook heel duidelijk dat jij twee bezwaren hebt, en dat het bezwaar tegen sr. op de tweede plaats staat !
Min of meer waar - ware het niet dat ik het niet kan vatten dat een vader die deze affaire evengoed kent - zich zo opstelt!
En wat ik niet snapte was met die uit te delen of gedeelde klap aan mezelf ..... kun jij me dat uitleggen? Ik ben serieus hoor, ik begrijp hem echt even niet!
pi_37023463
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
pi_37023474
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
  maandag 17 april 2006 @ 02:06:44 #93
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023501
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef hendrikje65 het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe groot de vriendschap van de journalist met gert sr is?.

Mocht hij in de jaren een goede band met hem opgebouwd hebben zal hij een beslissing moeten maken met een zogenoemd nieuwtje of vriendschap
Dit vraag ik mij dus ook werkelijk af - uit al het mailverkeer maar ook uit de persoonlijke gesprekken heb ik begrepen dat hij alle partijen (3 dus, de dochters, zoon en vader) goed kende, heel graag mocht, maar rustig de ene partij uithoorde en het bij de andere neerlegde om publicaties te forceren - toen ik hem vroeg hoe hij daarmee kon leven zei hij - ja, zo gaat dat nou eenmaal, tijd is geld, en hoe meer tijd er overheen gaat, hoe minder het waard wordt - ik kan mij dus dan toch geen echte vriendschap voorstellen!
  maandag 17 april 2006 @ 02:07:23 #94
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023514
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:04 schreef hendrikje65 het volgende:
je snapte niet wat ik bedoel met dat je een klap uigedeeld heb aan Gert sr ???? meen je dat nu echt
Sorry, ik dacht te lezen dat ik die aan mezelf uitgedeeld zou hebben ..... sorry, moet het tijdstip zijn!
pi_37023525
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
pi_37023535
Is zijn muzikale carriere omhooggeschoten zoals hij gewild heeft?
pi_37023542
Is het schip nu al aangekomen, of is Gert achtergelaten op een onbewoond eiland
pi_37023555
Zijn grootste visitekaartje (www.gt.com) is nu zijn grootste nachtmerrie
  maandag 17 april 2006 @ 02:11:25 #99
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37023556
quote:
Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef hendrikje65 het volgende:
Zijn Gert en babs nog bij elkaar?
Toevallig werd Babs door mijn dochtertje gezien tijdens een van de paasvuren in Lonneker - ik kon daar vanavond niet mee naartoe gaan en dat is maar goed ook - Gert had ze niet gezien, Babs was er dus blijkbaar alleen - als ik het artikel in de party moet geloven zijn ze wel bij elkaar - maar hoe dat in werkelijkheid zit, ik heb geen idee .....
pi_37023565
Hij zit op dit moment in zak en as, ik geloof dat je hem aardig geraakt hebt toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')