Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij durft hij gewoon niet op de foto en kreeg hij op het laatste moment koudwatervrees.
Ik vind het gewoon vreemd gedrag.
Eerst maandenlang enorm veel tijd steken in deze zaak en dan op het laatste moment afhaken met een vage smoes. Wat zou hij gevraagd hebben als hij die 150¤ wel gekregen had?
Een kilo roze M&M's?
Klopt! Ten koste van alles ........quote:Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef hoetink het volgende:
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
Nee, de ouders van het meisje gaven Jr ook geen toestemming voor het door hem gepleegde feit!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
In welke hoedanigheid belde je me op om de Jr. tape in handen te krijgen? Als fotograaf? Wilde je een foto van de tape maken? Nee, je had Barbara Plugge aangeboden (journaliste Prive) om te "bemiddelen". Je doet wel iets meer dan alleen maar foto's maken, Robert ....quote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef hoetink het volgende:
Hendikje 65
[quote]Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
Privé mails plaatsen, lachen!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:07 schreef Mirage het volgende:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken...![]()
Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?quote:
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.
De heer Hoetink had ookal een aantal foto's van me gemaakt hier in ons huis -
Ik vrees maar een ding: leugenjournlisten die voldoende macht hebben de zaak te maken en te houden tot wat deze nu is!
Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.
Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
Lees de FAQ eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef FrancisC het volgende:
Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?
Niet meewerken = niet 150¤ betalen?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:
Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?
Bovendien, als er op een andere dag geprikt was (maar dat kon natuurlijk niet) hoefde ik geen klant terzijde te schuiven - heb je overigens al eerder wat van Hoetink gelezen, die vanaf het begin af aan meeleest, ter gunste of ongunste van deze discussie! Je moet nog eens goed lezen, de berichten van Hoetink, wie is er dan warrig? Een fotograaf die bemiddeld, een fotograaf die aandringt op de inhoudelijkheid van de zaak? Een fotograaf maakt foto's APK, niet meer en niet minder!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.
Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
Heeft Hendrik Jan Korterink, misdaadverslaggever zich ook geconfronteerd gezien met de rampzalige, voor dit forum oh zo belangrijke 150 euro? Nee, deze stormt niet te pas en te onpas binnen, maakt afspraken en gooit mijn projecten niet terzijde! Vraag hem eens hoeveel hij heeft moeten betalen voor de stapels informatie en het interview hier?quote:
Het is wel goed met je.quote:
Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met je.
Dat had je allemaal keurig eerder aan kunnen geven, niet als er een deadline is opeens met nieuwe eisen komen.
Duh!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef FrancisC het volgende:
Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!
Dit gebeurde telefonisch al, voor die tijd, het artikel zou in de Rits komen eerst, dan weer hier, dan weer daar, dan weer zus en zo - maar nogmaals, luister, ik vindt het gaaf dat je kritisch bent - en dat je niet alles voor zoete koek slikt - waren de omringende journalisten maar zo, dan was deze affaire nooit geboren ......quote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Duh!
Waarom heb je dan niet gezegd: 'Sorry, ik heb nu echt geen tijd want ik heb een deadline voor de nieuwe CD van Trudie Trucker'. 'Weet je wat, plaats deze week een verhaal over 7 mensen die in een woonwagen wonen ofzo, dan maak ik binnen een paar dagen -gratis- even wat tijd voor je om af te maken waar we mee begonnen zijn.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |