abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37134411
Ik kan een glimlach niet onderdrukken...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 20 april 2006 @ 18:07:30 #277
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37134418
Ik heb van 1985 tot 1990 voor Story gewerkt en van 1990 tot 2000 voor Privé.
Toen heb ik het min of meer dood laten bloeden want ik was die schijnheilige
showbiizz een beetje zat. Ik doe nog wel eens wat als ik ergens tegen aan
loop, schrijf je in het mailtje dat je me op 12 mei 2005 doet toekomen ...... Ik vraag me dan ook af waar je, na het "bemiddelen in de Jr. tape" weer tegenop gelopen bent ....

Zo'n kans krijg je niet weer.
Als het onderzoek van Hendrik-Jan Korterink niets oplevert en met niets komt, heb je niets bereikt, schrijf je in je mail van 16-04 2006

Je refereert hierbij aan de misdaadverslaggever die onder andere "De Zwarte Schapen van Oranje" schreef en reeds aan het onderzoek was begonnen - de heer Koos S. al had getraceerd, etc. Totdat plotseling de "Almelo-affairde dan toch maar in de Prive verschijnt (ZONDER TAPE) - het resultaat - de heer Korterink zag geen "brood meer" in het blootleggen van de zaak want, laten we wel wezen, of het wel of geen onderbouwd artikel is, het artikel is er -

Als het onderzoek van Hendrik-Jan Korterink niets oplevert en met niets komt, heb je niets bereikt ....

Jouw memorabele woorden - overbodig te vermelden dat de foto's in de prive oude foto's zijn, uit het archief - wie maakte deze? Als iemand de prive heeft, laat deze dan eens checken of de foto's toevallig afkomstig van de heer Hoetink zijn ...... Ik heb zelf het artikel nog niet gezien en ik moet mij wel heel sterk vergissen of meneer Hoetink heeft archieffoto's bij het bijbehorende artikel laten plaatsen .....

Toevallig, dit verschijnen van het bewuste artikel, het plotselinge verlies van het enthousiasme van een gerenommeerde misdaadjournalist, totaal conform de voorspelling die je doet .....

Als het onderzoek van Hendrik-Jan Korterink niets oplevert en met niets komt, heb je niets bereikt

De slachtoffers kregen een stem hier op het forum, in tegenstelling tot de jarenlange uiteenzettingen van de daders - niets bereikt ben ik niet met je eens ......

Hooguit dat je de "bladen kent als geen ander" en "als geen ander weet hoe het werkt" ......

Hierin geef ik je gelijk .... hierin heb je me verslagen - maar ik heb wel vaker gelegen, meneer Hoetink - en ik sta altijd weer op .....

Wel erg is het dat de beide dochters, die zo graag willen dat de zaak werkelijk wordt onderzocht en de duidelijkheid zo goed zouden kunnen gebruiken om te verwerken, zodat ze niet nog langer aanzichzelf hoeven te twijfelen, deze tot op de dag van vandaag maar niet kunnen krijgen - en ik moet toegeven, dat ik denk dat ik het niet redden zal - maar je bent pas verloren als je dat bent, dus ik wacht, op wie dan ook, op welke onderzoeker dan ook ..... ik wacht, en hopelijk niet tevergeefs ......
  donderdag 20 april 2006 @ 18:36:56 #278
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37135143
Wat een onderzoek kost bij een gerennomeerd recherchebureau?

Naar aanleiding van de door mij opgeleverde informatie maakte een zeer gerennomeerd en door het ministerie van justitie erkend rechercheteam het kostenplaatje op:

Werkzaamheden
Eenheid
Aantal
Kosten
Totaal

1
Voorbereiding
uren
2
¤ 75,00
¤ 150,00

2
Vooronderzoek
uren
4
¤ 75,00
¤ 300,00

3
Onderzoek en interview
uren
20
¤ 75,00
¤ 1.500,00

4
Onderzoek en interview
uren
20
¤ 75,00
¤ 1.500,00

5
Rapportage
uren
10
¤ 75,00
¤ 750,00

6
Voertuigen
stuk
4
¤ 50,00
¤ 200,00

7
Kilometervergoeding
km
1000
¤ 0,27
¤ 270,00

Totaal

¤ 4.670,00
(ex BTW)

Deze "Geldwolf" kon dit niet betalen! Voor een freelancer-publicist is het kostenplaatje een peuleschil .....
  donderdag 20 april 2006 @ 18:40:17 #279
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37135228
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij durft hij gewoon niet op de foto en kreeg hij op het laatste moment koudwatervrees.
Ik vind het gewoon vreemd gedrag.

Eerst maandenlang enorm veel tijd steken in deze zaak en dan op het laatste moment afhaken met een vage smoes. Wat zou hij gevraagd hebben als hij die 150¤ wel gekregen had?
Een kilo roze M&M's?
Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.

De heer Hoetink had ookal een aantal foto's van me gemaakt hier in ons huis -

Ik vrees maar een ding: leugenjournlisten die voldoende macht hebben de zaak te maken en te houden tot wat deze nu is!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:08:09 #280
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136009
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef hoetink het volgende:
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
Klopt! Ten koste van alles ........
  donderdag 20 april 2006 @ 19:09:16 #281
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136053
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef APK het volgende:

[..]

En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
Nee, de ouders van het meisje gaven Jr ook geen toestemming voor het door hem gepleegde feit!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:12:35 #282
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136127
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef hoetink het volgende:
Hendikje 65

[quote]Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
In welke hoedanigheid belde je me op om de Jr. tape in handen te krijgen? Als fotograaf? Wilde je een foto van de tape maken? Nee, je had Barbara Plugge aangeboden (journaliste Prive) om te "bemiddelen". Je doet wel iets meer dan alleen maar foto's maken, Robert ....

[ Bericht 17% gewijzigd door FrancisC op 20-04-2006 20:06:38 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 19:15:32 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_37136205
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:07 schreef Mirage het volgende:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken...
Privé mails plaatsen, lachen!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:20:41 #284
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136355
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:15 schreef APK het volgende:

[..]

Privé mails plaatsen, lachen!
Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?
Als er hier een slotje op moet mag het van mij hoor - ik heb inmiddels alles gedaan wat ik kon!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:21:35 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_37136387
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.

De heer Hoetink had ookal een aantal foto's van me gemaakt hier in ons huis -

Ik vrees maar een ding: leugenjournlisten die voldoende macht hebben de zaak te maken en te houden tot wat deze nu is!
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.

Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:24:06 #286
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136459
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:

[..]

Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.

Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:24:15 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_37136463
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef FrancisC het volgende:

Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?
Lees de FAQ eens.
Jij lijkt inmiddels net zo misselijk bezig te zijn als de gemiddelde roddeljournalist.
pi_37136475
Weten jullie wel wat "De Woeste Hoeve" in Hoogker is en wie de eigenaar? Ik vond het ook op internet en er wordt beweerd dat Babs daar is gesignaleerd. Nou dat is lachen.....
  donderdag 20 april 2006 @ 19:25:00 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_37136494
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:

Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?
Niet meewerken = niet 150¤ betalen?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:26:58 #290
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136564
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:

[..]

Bovendien, als er op een andere dag geprikt was (maar dat kon natuurlijk niet) hoefde ik geen klant terzijde te schuiven - heb je overigens al eerder wat van Hoetink gelezen, die vanaf het begin af aan meeleest, ter gunste of ongunste van deze discussie! Je moet nog eens goed lezen, de berichten van Hoetink, wie is er dan warrig? Een fotograaf die bemiddeld, een fotograaf die aandringt op de inhoudelijkheid van de zaak? Een fotograaf maakt foto's APK, niet meer en niet minder!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:27:27 #291
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136580
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef APK het volgende:

[..]

is ONDERZOEK, APK!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:30:10 #292
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136677
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef APK het volgende:

[..]

Heeft Hendrik Jan Korterink, misdaadverslaggever zich ook geconfronteerd gezien met de rampzalige, voor dit forum oh zo belangrijke 150 euro? Nee, deze stormt niet te pas en te onpas binnen, maakt afspraken en gooit mijn projecten niet terzijde! Vraag hem eens hoeveel hij heeft moeten betalen voor de stapels informatie en het interview hier?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:32:30 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_37136739
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef FrancisC het volgende:

is ONDERZOEK, APK!
Het is wel goed met je.
Dat had je allemaal keurig eerder aan kunnen geven, niet als er een deadline is opeens met nieuwe eisen komen.
pi_37136802
De woeste hoeve is een sexclub, ik weet ook wie de eigenaar is, maar kan je verzekeren dat Babs daar niet is
pi_37136870
Dus misschien wel in het klandestine schuurtje bij Tukker
  donderdag 20 april 2006 @ 19:36:17 #296
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37136872
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef APK het volgende:

[..]

Het is wel goed met je.
Dat had je allemaal keurig eerder aan kunnen geven, niet als er een deadline is opeens met nieuwe eisen komen.
Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:47:48 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_37137265
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef FrancisC het volgende:

Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!
Duh!

Waarom heb je dan niet gezegd: 'Sorry, ik heb nu echt geen tijd want ik heb een deadline voor de nieuwe CD van Trudie Trucker'. 'Weet je wat, plaats deze week een verhaal over 7 mensen die in een woonwagen wonen ofzo, dan maak ik binnen een paar dagen -gratis- even wat tijd voor je om af te maken waar we mee begonnen zijn.'
  donderdag 20 april 2006 @ 19:51:46 #298
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37137399
SLOTPOST

Maar beste mensen, lezers, voor en tegenstanders, hier laat ik het bij - I rest my case - ik heb alle middelen die mij ter beschikking stonden uitgeput en de zaak aan het publiek geleverd -
Dat is waar het mij om ging, mijn rol is uitgespeeld nu! De heer Zeldenrust (Shownieuws) schijnt dan toch rust gevonden te hebben, hij heeft mij niet meer gebeld zoals beloofd - de heer Hendrik Jan Korterink schuift het onderzoek terzijde omdat de Prive met het artikel kopt (zonder tape, zonder met mij persoonlijk een gesprek te hebben aangegaan - en het publiek vindt deze methoden meer etisch verantwoord dan het niet inwilligen van bliksembezoeken met dubbele agenda -

Ik laat het aan een ieder van jullie over om met dit alles te doen wat je wilt: Ik ben een last kwijt en het Forum dank verschuldigd aan het overeind houden van het artikel tot dusverre -

Ik wil persoonlijk bedanken Mirage, Manu, Timmerhout, Leukeleu, Rakker, Savannah en de vele, vele anderen die me telkens, op welke wijze dan ook, de moed en inspiratie gaven de zaak te bepleiten -

Alle voor en tegenstanders die voor een soms knallende en vermakelijke discussie zorgden!

Mijn dank gaat uit naar Sheila en Sandra Timmerman, twee vrouwen met gezinnen die achter mij staan en hun kinderen - wees trots op jullie moeders, er zouden vele vrouwen geweest zijn die het niet meer hadden kunnen bolwerken en niet meer hadden kunnen voorzien in de basis die deze vrouwen jullie, ondanks alles, nog steeds dagelijks en liefdevol aanbieden -

Ik heb mij niet monddood laten maken, maar ik heb alles gedaan wat ik kon om het verhaal te vertellen dat door de media monddood werd gemaakt - en Sheila en Sandra vonden er steun in, mijn grootste beloning!

Ik zal hier zo nu en dan komen kijken, maar aangaande dit onderwerp is dit mijn laatste post geweest - vanmorgen heb ik besloten dat mijn verhaal, mijn visie en informatie is uitgeput .....

Ik dank jullie allen, voor jullie aandacht en jullie leerzame tegengas ....

Ook hen, wiens naam ik hier ben vergeten op te melden, een ieder van jullie heeft dit item gemaakt tot wat het geworden is -

Veel gezondheid, voorspoed en het allerbeste toegewenst -

En wees zuinig op elkaar, het leven is kort en het is er maar een keer - ga nooit te ver - dan is de weg terug niet te lang ......

Francis Capelle
  donderdag 20 april 2006 @ 19:53:35 #299
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37137453
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef APK het volgende:

[..]

Duh!

Waarom heb je dan niet gezegd: 'Sorry, ik heb nu echt geen tijd want ik heb een deadline voor de nieuwe CD van Trudie Trucker'. 'Weet je wat, plaats deze week een verhaal over 7 mensen die in een woonwagen wonen ofzo, dan maak ik binnen een paar dagen -gratis- even wat tijd voor je om af te maken waar we mee begonnen zijn.'
Dit gebeurde telefonisch al, voor die tijd, het artikel zou in de Rits komen eerst, dan weer hier, dan weer daar, dan weer zus en zo - maar nogmaals, luister, ik vindt het gaaf dat je kritisch bent - en dat je niet alles voor zoete koek slikt - waren de omringende journalisten maar zo, dan was deze affaire nooit geboren ......
pi_37137696
Betekend het ophouden van francis dan nu het einde??

Ik denk het niet,

Uithuilen en opnieuw beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')