kunnen de zaken misschien wat gescheiden worden en worden geen mensen weer weggejaagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef APK het volgende:
Aah, het hetze-topic tegen de dochter van Timmerman, Francis, Feiten en anderen.
Waar lees jij van mij een beschuldiging? Loop ik allerlei allerlei smerigheden over haar te verkondigen? Ik zeg alleen dat het gesodemieter met alle smerigheden over Gert Timmerman al 8 topics voortduurt en daar is werkelijk niets concreets uitgekomen behalve dat zijn site uit de lucht is gehaald door Wim en Lia.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef APK het volgende:
Aah, het hetze-topic tegen de dochter van Timmerman, Francis, Feiten en anderen.
Ik vind dat je de gevoelens van de betreffende personen nogal bagatelliseert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Stali het volgende:
Waar lees jij van mij een beschuldiging? Loop ik allerlei allerlei smerigheden over haar te verkondigen? Ik zeg alleen dat het gesodemieter met alle smerigheden over Gert Timmerman al 8 topics voortduurt en daar is werkelijk niets concreets uitgekomen behalve dat zijn site uit de lucht is gehaald door Wim en Lia.
Je weet niet wat een hetze inhoudt en je weet niet hoe je bagatelliseren schrijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat je de gevoelens van de betreffende personen nogal bagateliseert.
Maar ga lekker je gang joh.
Ik had het al veranderd, mutsje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Je weet niet wat een hetze inhoudt en je weet niet hoe je bagatelliseren schrijft.
Volgens mij bagatelliseer jij de gevolgen van een hetze.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef Stali het volgende:
[..]
En daar ga je dan op in en vooral niet ingaan op wat gesteld wordt, vrolijke Josti.
Brevet van onkunde qua gebrek aan inventiviteit gekenmerkt door het klakkeloos overnemen van een populair kansloos woord die gebruikt wordt door zo mogelijk nog minder hersencapaciteitbedeelde mensen op een internet forum.quote:
Ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Eens kijken wie zich voor dit topic speciaal registreren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Doodverwensing naar APK kan niet..
Ze lezen mee maar ze zijn wel stil geworden. Misschien weer wachten tot na half twee 'snachts want als je maar liefst tien babylijkjes moet opgraven... oh nee dat staat helemaal niet vast.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
APK weet zelf wel wat ik bedoel, maar dit is volledig off-topic!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja ja, gauw bijstellen omdat Yvonne er is he?
Jij neemt vrij snel iets serieus dus zo offtopic is het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
APK weet zelf wel wat ik bedoel, maar dit is volledig off-topic!
Dan heb je het niet goed begrepen Sjappie, want dit is absoluut geen protopic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Dit is ook eik veel beter zo....ut is weer net als vroegah met BB3...een anti en een pro topic.
Veel succes met de Gert promo toer![]()
Vertel!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Ik fietste vroeger elke dag langs het huis waar ze jaren gewoond hebben.
En en? Verstijfde je? Voelde je spanningsvelden? Want dan kun jij weleens de kroongetuige in deze smerige zaak worden hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Ik fietste vroeger elke dag langs het huis waar ze jaren gewoond hebben.
Ik stond reeds geregistreerd, maar ben blij dat er naast de smerige hetze nu ook een tegenforum is geplaatst.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |