Waarom? Er werd geen zaak aanhangig gemaakt tot dusver?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch plicht om dit voor te leggen bij officier van justitie?
Wat versta jij onder het " geprivatiseerde gedeelte van Justitie" ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:36 schreef FrancisC het volgende:
Dus lees goed, ik heb contact gezocht met justitie - ik werd verwezen naar een geprivatiseerd onderdeel - ook daar ben ik geweest - heb mijn persoonlijke documenten en zo achtergelaten en de zaak gepresenteerd - vervolgens is de zaak intern belicht - als de gronden voor een onderzoek absurd zijn begint men er niet aan, simpel! Omdat het geprivatiseerde circuit van justie om erkend te worden door het ministerie van justitie zich moet houden aan de richtlijnen van justitie moet, alvorens een onderzoek daadwerkelijk op te starten, vastgesteld worden of er voldoende gronden aanwezig zijn de zaak te vervolgen - deze waren er, zo is mij medegedeeld - alleen, de kosten die samen hangen met de daadwerkelijke uitvoer van het onderzoek zijn door mij niet op te brengen - vandaar dus nog geen onderzoek!
Vanwege de spookverhalen las ik, maar de beschuldigingen gaan nog steeds door.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef Stali het volgende:
Ik verbaas me trouwens echt over het feit dat dit geneuzel over Gert Timmerman nog steeds aan de gang is.
ben weg, even je weet wel wie roepen, dat ze zich moet gedragen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja vort! Ik wil in de zon met een biertje..
Waarschijnlijk nog steeds ongefundeerd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanwege de spookverhalen las ik, maar de beschuldigingen gaan nog steeds door..
Ja, en ik zou het linkje hier neerzetten zodat iedereen het kan aanklikken - waarom, een garde die ik in voorgaande topics niet onmoette van informatie op deze manier voorzien? En als je niet weet wat het geprivatiseerde gedeelte van justitie is en waar het zich bevind zou je een gouden gids kunnen aanschaffen of gewoon eens op het telefoonboek.nl kunnen klikken? Je komt er vast wel uit, zo niet, dan ben ik blij dat je niet voor mensen optreedt die de zaak opgehelderd willen krijgen ..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Wat nou geprivateerd circuit van justitie? Linkje?
Volgens mij gaat het ongeveer zo: jij doet aangifte, politie zoekt de boel uit evt. ism officier van justitie en vervolgens arresteert men de verdachte en gaat men een proces aan. Allemaal op kosten van de belastingbetaler. Heb nog nooit gehoord dat je in strafzaken doorverwezen wordt naar een soort detective bureau, die je zelf moet betalen, maar misschien heb jij een linkje dus.
Weer geen verrassend antwoord, FrancisCrazy.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, en ik zou het linkje hier neerzetten zodat iedereen het kan aanklikken - waarom, een garde die ik in voorgaande topics niet onmoette van informatie op deze manier voorzien? En als je niet weet wat het geprivatiseerde gedeelte van justitie is en waar het zich bevind zou je een gouden gids kunnen aanschaffen of gewoon eens op het telefoonboek.nl kunnen klikken? Je komt er vast wel uit, zo niet, dan ben ik blij dat je niet voor mensen optreedt die de zaak opgehelderd willen krijgen ..
De jouwe ook niet, je hebt het linkje nog steeds niet gevondenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Weer geen verrassend antwoord, FrancisCrazy.
Your act hasn't changed much..
De privemail van Lefeu die ik plaatste omdat je onderschift toen was: Laster, smaad? bron?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:06 schreef APK het volgende:
Wat doet een topic over vermeende incest in godsnaam nog in TRU
En waarom moet een moderator lachen in een topic waar privé-mails geplaatst worden
[quote]Op vrijdag 21 april 2006 18:54 schreef hendrikje65 het volgende:quote:
Tegengas bestaat uit zinnige argumenten - jij bent tot dusver niet in staat geweest deze te formulerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:01 schreef milagro het volgende:
Grappig hoe er zodra er ook maar enig tegengas komt, de slachtoffers van The Axis of All Evil, his royal badness Gert Tea, prompt aan komen kakken met hun gescheld.
I wanna mambo, jambo, do my number
Hold my baby all the summer
Every time I hear that wild saxophone
I wanna bip it, bop it, really rock it,
Oooooh, Davy Crockett
Every time I hear that wild saxophone
Je raaskalt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:50 schreef FrancisC het volgende:
De privemail van Lefeu die ik plaatste omdat je onderschift toen was: Laster, smaad? bron?
Je had er toen geen enkele problemen mee - ook jij wilde weten hoe het zat ....
Lekker makkelijk als je in de bibliotheek op zoek bent naar een boek over planten.quote:Of het topic nu wel of niet in de goede categorie staat is wat mij betreft hetzelfde als de relevantie van een boek uitmeten aan de hand van de plaats die het krijgt in de boekenkast.
Ik raaskal? Vond het het niet vreemd dat het mailtje van de banier vertelde: Lefeu heeft de gemeentezaken achter zich gelaten en wil er liever ook verder niet meer op ingaan? De namen moesten toen nog worden geknipt, weet je nog?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Je raaskalt.
Waar heb je het over
Ik heb het over de privé-mails van de fotograaf die jij naar ManU had doorgestuurd en die hij in het topic plaatste, waar Mirage niks tegen deed.
[..]
Lekker makkelijk als je in de bibliotheek op zoek bent naar een boek over planten.
"Waar kan ik dat vinden?"
"Gewoon, ergens tussen de boeken."
Zet het dan in SHO voor het Gert Timmerman gedeelte.
Ja, ik heb zo'n onderschrift nooit gehad.quote:
Daar zit wat in, maar zolang jij tapes met bewijsmateriaal vernietigt, opeens 150¤ voor een interview vraagt -als je de kans hebt om eindelijk via de reguliere media de zaak onder de aandacht te brengen- en jij een kruistocht begint tegen een fotograaf die dat niet kan/wil betalen heb jij weinig recht van spreken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:14 schreef FrancisC het volgende:
Vindt je dat de discussie trouwens geen ernstig genoeg onderwerp op zich in zich draagt om eventuele misplaatsing van de discussie over het hoofd te zien zodat de discussie structureel blijft?
Zodat het onderwerp niet ondersneeuwt in het individueel gelijk of ongelijk hier?
Dit vertelde je naar aanleiding van de door mij geplaatste mail (die inmiddels geknipt is)quote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad iets in.
Eerst zeggen dat hij er niets van weet en dan zeggen dat hij er niet op in wil gaan.![]()
Vreemd.
Over de fotograaf heb je te weinig gelezen om te beseffen wat deze deed - ik heb nooit geen geld gevraagd voor een interview - vraag maar aan Hendrik Jan Korterink die hier geweest is, etc - ook de heer Hoetink zou geen geld gevraagd zijn, hij was hier immers al vele keren te interviewen, maar daar moet je nog maar eens goed over teruglezen, dan begrijp je het wellicht beterquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar zolang jij tapes met bewijsmateriaal vernietigt, opeens 150¤ voor een interview vraagt -als je de kans hebt om eindelijk via de reguliere media de zaak onder de aandacht te brengen- en jij een kruistocht begint tegen een fotograaf die dat niet kan/wil betalen heb jij weinig recht van spreken.
En dan nog iets - het betrof een kleine tape uit een oud antwoordapperaat - door de vele jaren van verhuizingen, hier opgeslagen liggen en daar - bevatte de tape vage restanten van het gesprek - de tape zou geen relevante waarde hebben gehad, en de bewijslast die zij vormt wordt niet door justitie erkend, waarom dan wel door de pers?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar zolang jij tapes met bewijsmateriaal vernietigt, opeens 150¤ voor een interview vraagt -als je de kans hebt om eindelijk via de reguliere media de zaak onder de aandacht te brengen- en jij een kruistocht begint tegen een fotograaf die dat niet kan/wil betalen heb jij weinig recht van spreken.
Uit de mailwisseling tussen jou en Hoetink blijkt toch dat publicatie in Aktueel niet is doorgegaan omdat jij opeens 150¤ wilde hebben wegens inkomstendervingquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:21 schreef FrancisC het volgende:
Over de fotograaf heb je te weinig gelezen om te beseffen wat deze deed - ik heb nooit geen geld gevraagd voor een interview - vraag maar aan Hendrik Jan Korterink die hier geweest is, etc - ook de heer Hoetink zou geen geld gevraagd zijn, hij was hier immers al vele keren te interviewen, maar daar moet je nog maar eens goed over teruglezen, dan begrijp je het wellicht beter
Kom op FrancisC - Waarom opeens 150¤ vragen, als je zo dicht bij het doel was?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:30 schreef FrancisC het volgende:
kom op APK - als er een serieuze poging gedaan was door onafhankelijke media was de luxe van het ontkennen van Jr hem allang door het presenteren van de feiten ontnomen ...
APK, luister goed naar me! Uit de mailwisseling blijkt dat de dubbel-spelspelende meneer Hoetink klaarblijkelijk meer is dan een fotograaf - waarom hecht hij er zoveel waarde aan dat ik in de bladen kom? Om zijn foto's te verkopen misschien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Uit de mailwisseling tussen jou en Hoetink blijkt toch dat publicatie in Aktueel niet is doorgegaan omdat jij opeens 150¤ wilde hebben wegens inkomstenderving
Ik zou eerst in de Rits komen, zo tussen de tieten zeg maar, een wel zeer uitgelezen plek voor een onderwerp als dit - dan weer kwam hij met andere zaken - Meneer Korterink, de misdaadverslaggever, deed dit niet, hij interviewde me, fotografeerde me en begon aan een onderzoek - meneer hoetink kon aan meneer Korterink de foto's niet verkopen, want deze maakte ze zelf - dus, ineens, een artikel in de prive, met foto's uit het archief van Hoetink!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op FrancisC - Waarom opeens 150¤ vragen, als je zo dicht bij het doel was?
Mijn antwoord ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:39 schreef FrancisC het volgende:
Mijn verweer naar de heer Hoetink toe staat in het voorgaande deel ....
Dus als ik het goed begrijp vraag je -als het bv een reportage in de Volkskrant betreft- geen 150¤ en schuif je de artiest waar je voor werkt dan even opzij?quote:Lees het eens goed, dan begrijp je dat ik mij niet tegen het intervieuw heb verzet, maar tegen de strategie!
Laten we het hier nu maar bij laten ... echt waar, ik ben deze zijsporen zo beu - als er met mij een afspraak gemaakt wordt, plan ik deze in, gratis en voor niks!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn antwoord ook.
[..]
Dus als ik het goed begrijp vraag je -als het bv een reportage in de Volkskrant betreft- geen 150¤ en schuif je de artiest waar je voor werkt dan even opzij?
Vraag trouwens ook Gert Timmerman zoiets soortgelijks - Waarom opeens 20.000 gulden vragen, voor "het ware verhaal"?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op FrancisC - Waarom opeens 150¤ vragen, als je zo dicht bij het doel was?
Maar als hij 150¤ op tafel had gegooid was je wel met deze verwerpelijke fotograaf in zee gegaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:
meneer hoetink kon aan meneer Korterink de foto's niet verkopen, want deze maakte ze zelf - dus, ineens, een artikel in de prive, met foto's uit het archief van Hoetink!
Een ding nog, let ook even op het anwoord van meneer Hoetink - Mijn journalist ..... niet een. Zijn! je weet wel in de zin van "Deal?"quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn antwoord ook.
[..]
Dus als ik het goed begrijp vraag je -als het bv een reportage in de Volkskrant betreft- geen 150¤ en schuif je de artiest waar je voor werkt dan even opzij?
Nee, daarom plaatste Manu de mail ook hier - ik wilde zien of hij hier zou reageren - ik wist dat hij ervan af zou zien, zelfs als de prijs 5 euro was geweest - grote god, APK, ik ken de mensen uit deze branche!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Maar als hij 150¤ op tafel had gegooid was je wel met deze verwerpelijke fotograaf in zee gegaan
Doe eens eens een linkje dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De jouwe ook niet, je hebt het linkje nog steeds niet gevonden
Ben ik een moderator? Het interesseer me niet waar dit topic staat, ookal was het een uitvouwposter in een koelkast! Ik kan geen aangifte doen, als je het zo graag weten wilt - er is geen feit tegen mij gepleegd - bovendien speelt er een familiedrama - dan zoek je oudrechercheurs van moordzaken, zedenzaken, allerhande, persoonsbeveiliging etc, die door het ministerie van justitie worden erkend, waarvan de onderzoeksregels gelijk staan aan die van het ministerie, maar waar alleen de informatie in de vorm van rapportages (gelijkstaand aan PV) ter inzage worden geboden - er is echter een probleem - daarvoor moet je betalen - moeilijk he?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe eens eens een linkje dan?
Ik weet heel goed waar je het over hebt wanneer je rept over het zogenaamde geprivatiseerde gedeelte van Justitie. Die aggenebis-detectives die eerst jouw zakken willen leegplunderen om eerst een tijdje te bekijken of jij wel een zaakje aan te spannen hebt waar je dan rijkelijk voor moet betalen. Jij zegt nu dat een strafrechterlijke zaak zoals jij zegt te hebben in jouw geval spontaan geprivatiseerd is.
Nou, dat heb ik deze wettelijke wijzigingen allemaal gemist en kom maar op met een linkje dan..
Ps. ik loop lang genoeg mee in deze hetzevoerende reeks om dit te mogen vragen.
Ps.II. Misschien mogen we Pool of Argento vragen om te reageren, dat zijn mensen die er wel verstand van hebben..
Ps.III dit staat in TRU... waarom?.
Nee, gratis maandenlang ( ja, werkelijk kostenloos en zonder kostelijk te zijn), een zinloze en argumentatieloze hetze voeren op een jongerenforum, ja, dat moet natuurlijk wel het ware verhaal zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Vraag trouwens ook Gert Timmerman zoiets soortgelijks - Waarom opeens 20.000 gulden vragen, voor "het ware verhaal"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |