Stukje meerijden? Shore crew? Beide?quote:Op zondag 16 april 2006 22:06 schreef MutZ het volgende:
Ma tot en met wo kan ik wel wat uitrichten, do + vr zit ik op een festival...
ja, het kost een hoop geld. Maar zoals ik al zei: we proberen aan alle kanten om dat bedrag omlaag te krijgen. Daar is alleen nu nog niks zinnigs over te zeggen. Maar gelieve dit topic niet te vervuilen met "jeetje wat duur, ik kan voor die centen ook een nieuwe groothoeklens/cilinderkop/russische bruid etc kopen"quote:Op zondag 16 april 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou aan zoiets graag meedoen, maar als ik kijk naar de prijs van een 5 dagenkaart, dan is het voor mij geen grap meer. Van een dergelijk bedrag kan ik een midweek naar een jeugdherberg in parijs (om maar wat te noemen)..
beidequote:Op zondag 16 april 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje meerijden? Shore crew? Beide?
hij zit op hetzelfde festivalquote:
OP aangepastquote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan eventueel wellicht in Leeuwarden wel een flesje drinken oid aangeven
dat zie ik eigelijk ook wel zitten.. stukje meerijden / shorecrew..quote:Op zondag 16 april 2006 22:15 schreef Glacier het volgende:
Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het kost een hoop geld. Maar zoals ik al zei: we proberen aan alle kanten om dat bedrag omlaag te krijgen. Daar is alleen nu nog niks zinnigs over te zeggen. Maar gelieve dit topic niet te vervuilen met "jeetje wat duur, ik kan voor die centen ook een nieuwe groothoeklens/cilinderkop/russische bruid etc kopen"
dank u wel
dat doe je in de treinquote:Op zondag 16 april 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Oja hoe zit het met overnachten neem aan dat je dat niet elke dag thuis doet?
Op het rangeerterreinquote:
hangt van het schema af hequote:Op zondag 16 april 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Oja hoe zit het met overnachten neem aan dat je dat niet elke dag thuis doet?
Goed punt, we doen het een weeje laterquote:Op zondag 16 april 2006 22:34 schreef the_disheaver het volgende:
Week OV is weer 16 Augustus geldig. Heb ik het goed gezien dat je voor 15 euro pd een overstap 2->1 kunt krijgen?
Maar datum verplaatsen is geen optie? Als er een weekOV team bij komt, moet het natuurlijk wel tegelijk gebeuren.
U vraagt, wij draaien: zie halverwege de pagina http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075382369161&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&c=Pagequote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat van die 15 euro zoeken we nog even uit. Als je zelf een linkje hebt waar dat op de NSsite staat bijvoorbeeld, is dat natuurlijk ook wel okee
15,10 volgens de kaartautomaat
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaartquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat dat allemaal wel kosten dan?
Het wordt een serieuze uitputtingsslag, dus we gaan eerste klas reizen waar het kan. Een 5-dagenkaart eerste klas kost 325 euro, maar we gaan proberen de mogelijkheden van sponsoring te onderzoeken.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt, we doen het een weeje later
Kun je ook meereiskorting krijgen?quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaart![]()
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?quote:Op zondag 16 april 2006 22:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kun je ook meereiskorting krijgen?
3.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
Uhuh.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3.
Maar punt is: krijg je korting op eerste klas.
voordeelurenkaart kost nog geen 50 euro, dus dat is snel verdiendquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaart![]()
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:00 schreef Reya het volgende:
Enchede-Glanerbrug valt overigens afaik niet onder de dekking van reguliere NS-kaartjes![]()
Het maakt ook weinig uit hoorquote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
ja zeg, we blijven aan de gangquote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
Kun je niet een 2de niet aanmeld topic maken? Voor gepraat over kosten, route enzovoort?
Een eigen subforumquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
ja ja aangepast en zoquote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamOP enzo
dankquote:
quote:maar we gaan proberen de mogelijkheden van sponsoring te onderzoeken.
je kan ook gokken enzoquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Wat een heerlijk, volstrekt zinloos idee![]()
!
succes.
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
(tvp)
Voor dat soort dingen hebben we dus een shore crew nodig die vast ff die kaartjes voor ons koopt en in Enschede klaar staatquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
tuurlijk nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Psst Landgraafquote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijn![]()
maar we hebben het inmiddels dus al een week opgeschovenquote:Op maandag 17 april 2006 11:36 schreef PeuRac het volgende:
hmmm, in die week kan ik niet, om dezelfde reden als MutZ alleen kan ik bijna de hele week niet
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Goed ideequote:Op maandag 17 april 2006 11:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
mischien handig om bij de shore crew achter de namen een plaats te zetten?straks heb je 10 aanmeldingen voor shorecrew in almelo de riet bij wijze van spreke
ok, ik ben echt slecht in dataquote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar we hebben het inmiddels dus al een week opgeschoven21-25 aug is het
nouwelijksquote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat je je nogmaals moet aanmeldenheb je de OP wel gelezen?
Gooi mij maar bij Amsterdam-Utrecht-Amersfoortquote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Goed idee
Nou, voor de laatste keer dan:quote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Reya het volgende:
Overigens is bij het huidige schema van Fles zowel de heenreis als de terugreis een probleem voor mij, aangezien om 6:22 de eerste trein uit mijn richting nog niet in Utrecht is aangekomen, en het ws ook niet gaat lukken om midden in de nacht nog vanuit Uitgeest terug te komen. Maar daar valt tzt vast el iets op te vinden![]()
Zal ik eens doenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor de laatste keer dan:
dat was *een* schema. We zullen sowieso een stuk of 6 schema's moeten maken, en daar kiezen we er na overleg dan eentje van. Over een paar maanden. Het heeft nu geen enkele zin om inhoudelijk op welk schema dan ook in te gaan. Bovendien was ik niet van plan om zelf 6 keer 2½ uur achter de Planner te gaan zitten. We hebben er meer aan om dat planwerk wat te spreiden. Dus als je mee wil, en je hebt wel zin om een bijdrage te leveren, ga gewoon zelf eens een rondje plannen, daar hebben we meer aan. Overigens betekent dat dan dus nog geen garantie op deelnameDoe het als je het leuk vindt, of niet. Tegen de tijd dat we gaan, zullen we sowieso nog moeten checken of het dan gekozen schema nog steeds geldig en haalbaar is.
precies, dat ookquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Zal ik eens doen![]()
Het blijft sowieso altijd onzeker ivm werkzaamheden en onvoorziene vertragingen![]()
en dat maakt het juist leukquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, dat ookMaar dat hou je toch, anders kunnen we er beter meteen mee stoppen
en Almere..quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gooi mij maar bij Amsterdam-Utrecht-Amersfoort
allemaal net zo ver
NS.NL:quote:
MAar ehh, wat als je met iemand met een weekend OV meereisd?quote:Op maandag 17 april 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
NS.NL:
Vraag: Kan ik met mijn OV-Studentenkaart een overgangskaartje voor de 1e klas kopen?
Antwoord: Ja, dat kan. Je betaalt het prijsverschil tussen de 1e en de 2e klas. Gebruikt je de OV-Studentenkaart in de uren dat je er gratis mee mag reizen, dan wordt het prijsverschil berekend op basis van het vol tarief. Als je de OV-Studentenkaart gebruikt in de uren dat je alleen met 40% korting mag reizen, dan wordt het prijsverschil berekend op basis van het kortingstarief.
Met een week-ov betaal je voor 2>1 dus 25,10 per dag.
Met een weekend-ov betaal je voor 2>1 dus 15,10 per dag + een dagkaart 2e kl. met korting (niet zeker, nooit een weekendkaart gehad).
Overigens ken ik deze regel ook pas sinds kort, daarvoor kocht ik, als ik een 2>1 gebruikte, altijd een overgangskaartje met korting naast mijn geldige OV. Dat is nog nooit een conducteur opgevallen, dus volgens mij kent het rijdend personeel deze regels ook niet.
Lijkt me dat je dan net zo veel verschillende antwoorden krijgt als aan hoeveel mensen dat je het vraagtquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef the_disheaver het volgende:
Ik snap er niet veel van, lijkt mij het makkelijste om eens de NS erover te vragen.
daarom zitten we in elk geval NIET met een probleem aangezien we het in augustus doenquote:Wat op de automaat staat ook onder, als je korting aanklikt: 'Alleen geldig in de voordeeluren voor reizigers met een:
o.a. * OV-studentenkaart
Maar zit je in elk geval wel met een probleem, voordeeluren gaat pas voor 9'en in....
Ik zal eens kijken of ik op stage aan een goed antwoord kan komen.quote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me dat je dan net zo veel verschillende antwoorden krijgt als aan hoeveel mensen dat je het vraagt
eigenlijks moeten we wel BahnTV oid hebben in de trein dan he :pquote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is prima JDudeen anders kan je altijd gewoon een stukje meerijden
De NS is toch ook begonnen met experimenten met telvisie in de trein?quote:Op maandag 17 april 2006 16:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eigenlijks moeten we wel BahnTV oid hebben in de trein dan he :p
hm das nog beter, camera voor in de trein zettenquote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef Reya het volgende:
[..]
De NS is toch ook begonnen met experimenten met telvisie in de trein?
springt iemand voor de trein zie je t in je trein... lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm das nog beter, camera voor in de trein zetten
en dan lekker kijken en recorden ?
nederlandse versie van BahnStracken / bahntv ?
Nee, in de zin van dat mensen in de trein televisie kunnen kijkenquote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm das nog beter, camera voor in de trein zetten
en dan lekker kijken en recorden ?
nederlandse versie van BahnStracken / bahntv ?
ja maar ik wil dan zien waar ik rijdquote:Op maandag 17 april 2006 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, in de zin van dat mensen in de trein televisie kunnen kijken![]()
Hmmm, dat zit er ws voorlopig nog niet in, helaas. Alhoewel het bijvoorbeeld wel makkelijk zou zijn als in de trein staat angegeven op welke trajecten vertragingen zijn etc.quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar ik wil dan zien waar ik rijd![]()
en niet dat suffe rtl nieuws etc :p
of hoeveel KM het nog is tot t eerst volgende station en eindstation? en hoehard het treintje over de rails hobbelt?quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat zit er ws voorlopig nog niet in, helaas. Alhoewel het bijvoorbeeld wel makkelijk zou zijn als in de trein staat angegeven op welke trajecten vertragingen zijn etc.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar ik wil dan zien waar ik rijd![]()
en niet dat suffe rtl nieuws etc :p
Sorry :>quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dudes...
dit is het aanmeldtopic. BahnTV en zo graag in Het treinpics, -nieuws en praattopic deeltje 19
quote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Flash, ik denk dat je mij het beste maar neer kan plempen als shore-crew Amersfoort (eventueel Schothorst)
Realisme is okeequote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef Gizmore het volgende:
OMG, respect als jullie het volhoudenIk zou het niet kunnen; heb het altijd wel gezien na een uurtje eigenlijk
on route slapen is toch toegestaan?quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Realisme is okee
Maar het zal wel een serieuze uitputtingsslag worden ja...
Ja duh, hoe wilde je t anders volhouden?quote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
on route slapen is toch toegestaan?
Zonder dubbele stations is het niet te doenquote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja duh, hoe wilde je t anders volhouden?Zijn dubbele stations trouwens toegestaan?
Anders dropt de shore crew ze af bij een ander deel van de route?quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder dubbele stations is het niet te doen
nah dan is het geen treincontest meerquote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Anders dropt de shore crew ze af bij een ander deel van de route?
Nee grapje, das niet te doen eigenlijk..
Lijkt me wel, maar mijn ervaring is toch dat je wel bijzonder moe moet zijn voordat NS-treinen een beetje beslaapbaar worden. Maar in de 1ste klas valt het wellicht wat beter te doenquote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
on route slapen is toch toegestaan?
Het lijkt me dan noodzakelijkquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef the_disheaver het volgende:
Mag je lopen
Maar mag je een ander vervoersmiddel gebruiken anders dan trein voet of eigen fiets (geen OV fiets!)
Mocht er ergens een storing zijn, en mochten ze bussen inzetten. Mag dat?
Hahaha, ik kan wel slapen in veel stellen, sommige zijn alleen wat te lawaaierigquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar mijn ervaring is toch dat je wel bijzonder moe moet zijn voordat NS-treinen een beetje beslaapbaar worden. Maar in de 1ste klas valt het wellicht wat beter te doen![]()
Zekers,quote:
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uitquote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder dubbele stations is het niet te doen
dat is met Sneltrein ? of met stopper?quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uit![]()
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uit![]()
mja, bus lijnen zijn ook niet echt aansluitbaar om van eindstation naar eindstation te komen hier :/quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)
quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofpleinquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, bus lijnen zijn ook niet echt aansluitbaar om van eindstation naar eindstation te komen hier :/
Precies,quote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofplein
Dat is ook maar een paar meterquote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofplein
Precies. Daarom ookquote:
Maar toch een paar meter te ver. Ooit geprobeerd de trein van hofplein te pakken bij een wisselstoring op Rtd. Beneden de trappen was er een fluit. bovenop was er geen trein meerquote:
Zeker! Vanaf juni is het alleen geen NS-traject meer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
bestaat de hofpleinlijn dan nog wel?
*bump*quote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Flash, ik denk dat je mij het beste maar neer kan plempen als shore-crew Amersfoort (eventueel Schothorst)
Busdiensten lijken me sowieso weinig zin hebben, gezien treinen vrijwel altijd sneller zijn. Autovervoer lijkt me buiten de essentie van de rondtocht te liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:24 schreef hooibaal het volgende:
Begrijp ik dus goed dat het gebruik van lijnbussen (en/of georganiseerd autovervoer van de Shorecrew) niet is toegestaan?
ohquote:Op maandag 17 april 2006 21:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker! Vanaf juni is het alleen geen NS-traject meer.
die drie kwartier is de loop-etappe van Hofplein naar Rtdquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:21 schreef hooibaal het volgende:
Vanuit Roodeschool de bocht afsnijden naar Delfzijl levert wel degelijk tijdwinst op.
In het reisschema van Dr Flash uit 1 van de vorige topics zit overigens een rekenfout, de reistijd bedraagt daar 89:36 en geen 88:51. Maar dat terzijde.
jahaaaa je staat er al bij. Gistermiddag al. Le-zenquote:
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die drie kwartier is de loop-etappe van Hofplein naar RtdMaar ook best als je dat mee wil rekenen hoor
meer 5 minuten hoor.. tis fucking dichtbijquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
das natuurlijk meetbaar voor de tijd, als iemand even dat stukje met stopwatch in normaal tempo wil lopen, dan weet je de tijd welquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
ik was uitgegaan van een kwartier, en de eerstvolgende aansluiting in de gewenste richting ging pas later. Boejje ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
Ja maar ik durf niet meer op eigen risico mee te rijdenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jahaaaa je staat er al bij. Gistermiddag al. Le-zen
als verbindingen erg ongunstig uit lijken te komen zullen bussen zeker overwogen wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef hooibaal het volgende:
tja, wachttijd op perrons reken je toch ook mee
Mij lijkt dat je de totale reistijd berekent door de eind- en begintijd van elkaar af te trekken.
Maar, wat doe je met die bussen, Flash?
als je sneller van eindstation A naar eindstation B komt per busquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als verbindingen erg ongunstig uit lijken te komen zullen bussen zeker overwogen worden
Zekers, mischien enkele Qliner/interliner verbindingen mee pakken ( lijn 310 leewarden - alkmaar, lijn 315 groningen - lelystad, 314 groningen - emmen you name itquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, dat zijn gewoon puntjes. Ja, dat gaan we doen als het zo te pas komt. Komt het te pas? Geen idee, over een maand of 3 zien we dat vanzelf wel, als we een route gaan kiezen
Je zult toch het stuk Gn-Zl en Lwd-Zl moeten rijden, dus je zult hetzelfde stuk terug moeten gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zekers, mischien enkele Qliner/interliner verbindingen mee pakken ( lijn 310 leewarden - alkmaar, lijn 315 groningen - lelystad, 314 groningen - emmen you name it)
mja, maar goed buslijnen genoeg die redelijk opschieten ( rijden 100 doorgaans ipv 80. en weinig stops)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je zult toch het stuk Gn-Zl en Lwd-Zl moeten rijden, dus je zult hetzelfde stuk terug moeten gaan.
stoptrein is niet te doen, dus dat zal veel IC werk zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
Is het de bedoeling om overal met de stoptrein te gaan en zo zeg maar op ieder station ff te stoppen. Of vlug met de intercity alles voorbij racen?
Het gaat om alle treinlijnen, niet om alle stationsquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
Is het de bedoeling om overal met de stoptrein te gaan en zo zeg maar op ieder station ff te stoppen. Of vlug met de intercity alles voorbij racen?
Jawel. Maar op een lijn waar op het eindstations geen overstap op andere treinverbindingen kan dat handig zijn. Maar je zult zowel over de lijn Gn-Mp als Lwd-Mp moeten rijden. Dan kun je wel met de bus van Zwolle naar groningen, naar leewarden en vandaar naar alkmaar (na de friese lijnen) maar dan heb je de lijn mp-lwd gemist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, maar goed buslijnen genoeg die redelijk opschieten ( rijden 100 doorgaans ipv 80. en weinig stops)
klopt, maar tis natuurlijk net hoe de planning uit komt, als je in het noorden (gn of lwd) blijft steken rijd er iig genoeg bus materiaal om naar emmen, Alkmaar of Lelystad te komen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Jawel. Maar op een lijn waar op het eindstations geen overstap op andere treinverbindingen kan dat handig zijn. Maar je zult zowel over de lijn Gn-Mp als Lwd-Mp moeten rijden. Dan kun je wel met de bus van Zwolle naar groningen, naar leewarden en vandaar naar alkmaar (na de friese lijnen) maar dan heb je de lijn mp-lwd gemist.
duurt wel lang vind ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef Reya het volgende:
Lelystad-Kampen is een uitermate handige busverbinding
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Toeps het volgende:
Als het vriendje meedoet, kom ik wel vla brengen.
Hij zit nog ff over het geld in.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanmelden moetie. Ik heb nog niks gezien. Dan mag jij shorecrewen
nou, okee dan. Even wat kernpuntjes.quote:
Je staat er in voor full board Arthurquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:41 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Meld zich aan!, tevens is het van r'dam CD naar R'dan Hfpln 8 minuten lopen
doe je dr ook thee bij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef hooibaal het volgende:
O ja trouwens,
Ik werk in de AH op Nijmegen station, en aangezien je daar toch in of uit de trein van/naar Roermond moeten stappen zal ik zorgen dat er een collega met koffie langs het perron staat voor de noeste deelnemers!
Tuurlijk, geef tzt de bestelling maar door. Misschien regel ik ook nog wel wat croissantjes, maar dat kan ik niet belovenquote:
Mooi, ik lus namelijk geen koffiequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef tzt de bestelling maar door. Misschien regel ik ook nog wel wat croissantjes, maar dat kan ik niet beloven
Hmmm, zoiets zal toch al wel een keer eerder zijn ondernomen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
ongelovelijk. weet de NS zelf al van deze plannen
en wat zou 't record zijn, mail effe guinnessworldrecords.com ofzo
Oh, okquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
nee hoor, die gaan met de ijzers lopen slepen, nou goed? Ik neem aan dat die lijnen, de stations erop en de tijden ertussen gewoon hetzelfde blijven
Nee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Reya het volgende:
Zoetermeer Stadslijn en Hofpleinlijn, blijven die exact dezelfde trajecten houden nadat ze naar RET en HTM zijn gegaan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 | Utrecht Maastricht Maandag 8:04 10:03 1:59:00 Maastricht Eijsden Maandag 10:09 10:19 0:10:00 Eijsden Maastricht Maandag 10:40 10:50 0:10:00 Maastricht Kerkrade centrum Maandag 11:08 11:52 0:44:00 Kerkrade centrum Heerlen Maandag 12:02 12:15 0:13:00 Heerlen Venlo Maandag 12:19 13:29 1:10:00 Venlo Nijmegen Maandag 13:31 14:21 0:50:00 Nijmegen Deventer Maandag 14:25 15:17 0:52:00 Deventer Enschede Maandag 15:20 16:04 0:44:00 Enschede Glanerburg Maandag 16:26 16:33 0:07:00 Glanerburg Enschede Maandag 16:43 16:50 0:07:00 Enschede Hengelo Maandag 16:57 17:06 0:09:00 hengelo Oldenzaal Maandag 17:20 17:30 0:10:00 Oldenzaal Hengelo Maandag 17:35 17:45 0:10:00 Hengelo Zutphen Maandag 17:48 18:24 0:36:00 Zutphen Winterswijk Maandag 18:34 19:09 0:35:00 Winterswijk Arnhem Maandag 19:48 20:25 0:37:00 Arnhem Geldermalsen Maandag 20:38 21:46 1:08:00 Geldermalsen Utrecht Centraal Maandag 21:49 22:11 0:22:00 Utrecht Groningen Maandag 22:22 0:15 1:53:00 Groningen Nieuweschans Dinsdag 0:21 1:10 0:49:00 Nieuweschans Groningen Dinsdag 1:22 2:10 0:48:00 Groningen Delfzijl Dinsdag 5:27 6:06 0:39:00 Delfzijl Groningen Noord Dinsdag 6:09 6:45 0:36:00 Groningen Noord Rodeschool Dinsdag 7:03 7:43 0:40:00 Rodeschool Groningen Dinsdag 7:47 8:31 0:44:00 Groningen Leeuwarden Dinsdag 8:51 9:41 0:50:00 Leeuwarden Harlingen Haven Dinsdag 10:09 10:34 0:25:00 Harlingen Haven Leeuwarden Dinsdag 10:37 11:05 0:28:00 Leeuwarden Stavoren Dinsdag 11:22 12:11 0:49:00 Stavoren Leeuwarden Dinsdag 12:14 13:07 0:53:00 Leeuwarden Zwolle Dinsdag 13:17 14:11 0:54:00 Zwolle Emmen Dinsdag 14:33 15:28 0:55:00 Emmen Marienberg Dinsdag 16:09 16:44 0:35:00 Marienberg Almelo Dinsdag 17:04 17:29 0:25:00 Almelo Zwolle Dinsdag 17:33 18:12 0:39:00 Zwolle Kampen Dinsdag 18:20 18:30 0:10:00 Kampen Zwolle Dinsdag 18:33 18:44 0:11:00 Zwolle Deventer Dinsdag 18:53 19:12 0:19:00 Deventer Apeldoorn Dinsdag 19:14 19:26 0:12:00 Apeldoorn Zutphen Dinsdag 19:39 19:55 0:16:00 Zutphen Apeldoorn Dinsdag 20:06 20:24 0:18:00 Apeldoorn Amersfoort Dinsdag 20:28 20:54 0:26:00 Amersfoort Hilversum Dinsdag 21:14 21:27 0:13:00 Hilversum Almere Muziekwijk Dinsdag 21:33 21:54 0:21:00 Almere Muziekwijk Lelystad centrum Dinsdag 22:02 22:27 0:25:00 Lelystad Centrum Weesp Dinsdag 22:36 23:10 0:34:00 Weesp Amsterdam Centraal Dinsdag 23:12 23:24 0:12:00 Amsterdam Centraal Enkhuizen Dinsdag 23:36 0:39 1:03:00 Enkhuizen Zaandam Woensdag 5:25 6:15 0:50:00 Alkmaar Haarlem Woensdag 6:16 6:47 0:31:00 Haarlem Zandvoort aan Zee Woensdag 6:59 7:10 0:11:00 Zandvoort aan Zee Haarlem Woensdag 7:23 7:33 0:10:00 Haarlem Amsterdam Centraal Woensdag 7:37 7:52 0:15:00 Amsterdam Centraal Amersfoort Woensdag 8:06 8:36 0:30:00 Amersfoort Utrecht Centraal Woensdag 8:46 9:06 0:20:00 Utrecht Centraal Hilversum Woensdag 9:14 9:31 0:17:00 Hilversum Utrecht Centraal Woensdag 9:32 9:50 0:18:00 Utrecht Centraal Rhenen Woensdag 9:52 10:28 0:36:00 Rhenen Driebergen-Zeist Woensdag 10:33 10:58 0:25:00 Driebergen-Zeist Arnhem Woensdag 11:12 11:42 0:30:00 Arnhem Ede-Wageningen Woensdag 12:08 12:20 0:12:00 Ede-Wageningen Amersfoort Woensdag 12:34 13:07 0:33:00 Amersfoort Den Haag Centraal Woensdag 13:13 14:15 1:02:00 |
Je kunt het zelfs in minder dan zestig uur doen, maar je zit ook nog met overstaptijd. Vooral 's nachts maak je daardoor veel extra urenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:15 schreef Brembo het volgende:
[ code verwijderd ]
Mist alleen nog het westelijk, en zuidelijk deel van nederland. Vrij groot stuk gehad. Totale reistijd : 35:15:00.
Dus over heel nederland doe je hooguit 70 uur?
Nou vooral west Nederland, met hun 30000 spoorlijntjes voor ieder local town, is irritantquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt het zelfs in minder dan zestig uur doen, maar je zit ook nog met overstaptijd. Vooral 's nachts maak je daardoor veel extra uren![]()
ik trek mn brandstof wel uit andere dingen dan koffie hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:44 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En jij gaat mee? Dan wens ik je veel succes![]()
Route Zl-Lw-Gn-Zl-Emn-Mrb-Aml lost dat opquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je zult toch het stuk Gn-Zl en Lwd-Zl moeten rijden, dus je zult hetzelfde stuk terug moeten gaan.
Met 7 cent inkoop per kop moet dat er wel af kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef hooibaal het volgende:
O ja trouwens,
Ik werk in de AH op Nijmegen station, en aangezien je daar toch in of uit de trein van/naar Roermond moeten stappen zal ik zorgen dat er een collega met koffie langs het perron staat voor de noeste deelnemers!
Een petje en een T-shirt sponsoren.quote:Op woensdag 19 april 2006 03:51 schreef MREn het volgende:
Over evt. sponsoring: hoe zien jullie dit zelf? Er is een partij die ik kan benaderen, maar ik wil wel weten hoe zich dit terug kan betalen.
Wordt er actief gepromoot dor bv. pers (telegaap, sbs actienieuws, 5 in 't land of andere laagdrempelige handel) te benaderen, zo ja is er interesse voor? Wat kan een sponsor doen, behalve een zak geld geven?
met logo's natuurlijk,quote:
Overdag ook hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt het zelfs in minder dan zestig uur doen, maar je zit ook nog met overstaptijd. Vooral 's nachts maak je daardoor veel extra uren![]()
cool, dank je welquote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef hooibaal het volgende:
Na een uurtje knutselen heb ik de reistijd weten terug te schroeven tot 75 uur en 10 minuten. Hierbij wel aangetekend dat de Hofplein- en Zoetermeerlijn er dus niet inzitten, omdat daar in de week dat jullie willen gaan geen treinen rijden.
Voor de liefhebber:
gerapidshared
T zou wel Tof zijn om die door te mogen / kunnen brengen in een uitgerangeert stelquote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat willen jullie die nachtelijke uren gaan doen eigenlijk ?
nachtnet, of als het zo uitkomt ff thuis een paar uurtjes sprokkelen, en ff douchenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat willen jullie die nachtelijke uren gaan doen eigenlijk ?
Mochten jullie toch nog een treinengek erbij willen hebben, dan hou ik me aanbevolenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nachtnet, of als het zo uitkomt ff thuis een paar uurtjes sprokkelen, en ff douchenook wel lekker natuurlijk
ik heb ff een TR gezet, mag zelf de OP niet meer wijzigen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mochten jullie toch nog een treinengek erbij willen hebben, dan hou ik me aanbevolen![]()
Cool, druk de laatste dagen hier dus had niet echt tijd om het topic te volgen en zoquote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ff een TR gezet, mag zelf de OP niet meer wijzigen.
Regel jij de prijzen dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:02 schreef MREn het volgende:
Hoe staan de zaken hier?
Ik heb evt. een soort sponsor: niet financieel maar wel in bezigheden ed. voor onderweg.
Er zijn meerdere plannen, ook op het Opeenshadikhet-forum, dus er zou een wedstrijdelement ingebracht kunnen worden, met prijzen.
mja bij gebrek aan 220 in de treinen anders pleurden we toch gewoon een airco er in B)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Gaat hopelijk een leuk vakantieweekje worden![]()
Als t maar niet 30 graden is![]()
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Misschien handig om, ten einde niet in elkaars vaarwater te geraken, wat zaken af te stemmen op PR-gebied. Mailadres in mijn profielquote:Op maandag 8 mei 2006 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Ik heb al contact gehad met deze mogelijk sponsor en er is zeer positief op gereageerd. Uiteraard moet er niet gedacht worden aan geldsponsoring/-prijzen, maar prima treingerelateerde zaken om je leuk bezig te houden tijdens de 100 uur en een ludieke prijs op spoors gebied.
Fokkers on tracK?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
*kick*
Is er iemand creatief, die misschien een aanzetje tot een ontwerp voor een Tshirt oid kan geven? Ook iets met Fok erin natuurlijk
iets tussen dat en "rondje om de kerk" in graagquote:
Fokkers Om de kerk, afgekort FOK.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets tussen dat en "rondje om de kerk" in graag
quote:
Fles om de Kerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
De beste inzending tot nu toe, zonder twijfel
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
"Fles probeert een week lang niet te ontsporen"
Ik zeg ook niet dat ik me aanmeld voor de shore crew, ik zeg dat ik eventueel een vlaaitje voor jullie de trein in gooi. Graag of niet hč.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Shore crew is een verantwoordelijke taak hoor. Bestaat uit meer dan alleen maar eten de trein in gooienMaar goed, we zullen tegen die tijd nogeens informeren
De voorbereidingen zijn druk aan de gangquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hoe staat et er mee intussen eiks?:+
Friesland tegen de restquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen _O
Zekers, ik tel nu 7 mensen in de OP? kweenie hoe groot je een team wou maken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen
![]()
peuk laten vallenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
bijvoorbeeld, en in de andere matjes kan iedereen dan ook lekker bij elkaar zittenanders vallen er toch steeds weer mensen buiten. Bovendien is een strakke overstap beter met een kleine groep te halen dan met een sliert van 10 man, waarvan de laatste net weer zijn peuken laat vallen etc
Nee dat gaan we anders doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Puik plan 4 tegen 4 rijden. Misschien dat je dan lui uit een hoek van NL bij elkaar zet en daar dan begint aan de reis, enzovoort...
*zeeuw meldt zich aan... uithoek is dus geen probleemquote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaan we anders doenWe gaan vanaf een nader te bepalen centraal gelegen locatie starten, allemaal. En wie het eerst op de afgesproken finishlocatie arriveert, die wint
Nadat uitgebreid gecontroleerd is of alle teams zich aan de regels gehouden hebben etc.
Overigens strekt dit verder dan Fok alleen. Maar we streven er naar om namens Fok! 2 teams op de been te brengen. Dat zou gaaf zijnDan ben ik natuurlijk bijvoorbeeld Captain van team FOK! 1 zeg maar, en jij van team FOK! 2. Bijvoorbeeld dus he?
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heurquote:
Ja, goftedommequote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heur.
owja, fles, vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk gene internet meer... maar ik geef je mijn nummer, kan je me op de hoogte houden!
Uithoek? We komen OVERALquote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
*zeeuw meldt zich aan... uithoek is dus geen probleem*
Kijk, dat zijn gunstige berichtenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee teams van vier lijkt me een leuk plan
Enthousiastelingen die zich laten tegenhouden door de kosten van treinkaarten, wil ik (als PR-tutta) bij deze al vast voorzichtig geruststellen. Gewoon inschrijven
je mag in de trein toch niet smoken?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heur.
owja, fles, vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk gene internet meer... maar ik geef je mijn nummer, kan je me op de hoogte houden!
misschien, ben in ieder geval den haag shorecrewquote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithoek? We komen OVERAL
En waarvoor meld je je aan? Voor full board zeg maar? Van start tot finish?
In de ICE en int. naar Berlin mag nog gewoon gerookt worden.quote:
Als ik die hele week vrij had zou ik meedoen... maar helaas.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou allemaal MEEDOEN![]()
Het wordt hartstikke gaaf
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, dit topic zie ik voor het eerst, echt een geweldig idee![]()
Als ik het geld had zou ik nog meegegaan zijn ook
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee teams van vier lijkt me een leuk plan
Enthousiastelingen die zich laten tegenhouden door de kosten van treinkaarten, wil ik (als PR-tutta) bij deze al vast voorzichtig geruststellen. Gewoon inschrijven
In dat geval, schrijf me maar inquote:
achter Hengelo jaquote:Op maandag 22 mei 2006 20:35 schreef MREn het volgende:
[..]
In de ICE en int. naar Berlin mag nog gewoon gerookt worden.
de modjes gaan je er vast snel bij zetten in de OP.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In dat geval, schrijf me maar in
Mooiquote:
In Nl ook hoorquote:
well, whateverquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:23 schreef MREn het volgende:
[..]
In Nl ook hoor
Tenminste nooit commentaar gehad
* MREn settled zich altijd achter een koude Warsteiner in de Bistro.
Ik heb al contact met duderinnetje over PR en sponsoring van de teams, en dat wil ik allemaal best doen enzo, maar ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen dan vijf dagen in de trein zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik al vrijwel overal geweest ben en het hele kernnet ook elke maand afreis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
well, whatever
Ik zie dat je je nog niet aangemeld hebt?
als je maandelijks t de grote lijnen al rijd is het niet echt interesant meer om de hele rit te doen neequote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb al contact met duderinnetje over PR en sponsoring van de teams, en dat wil ik allemaal best doen enzo, maar ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen dan vijf dagen in de trein zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik al vrijwel overal geweest ben en het hele kernnet ook elke maand afreis.
Ah zo, okeequote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb al contact met duderinnetje over PR en sponsoring van de teams, en dat wil ik allemaal best doen enzo, maar ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen dan vijf dagen in de trein zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik al vrijwel overal geweest ben en het hele kernnet ook elke maand afreis.
En geen zoetermeerlijn, weer een uurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:23 schreef the_disheaver het volgende:
Geen hofpleinlijn in augustus. Scheelt weer een uur![]()
nog nergensquote:Op zondag 28 mei 2006 15:09 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Waar is de Shore Crew in Groningen?
Ik dacht dat je mijn idee zo goed vond..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Rondje Nederland. Dat wordt de werktitel op zn minst. Niemand weet wat beters, dus daar laten we het bij.
Rondjuuuh nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Rondje Nederland. Dat wordt de werktitel op zn minst. Niemand weet wat beters, dus daar laten we het bij.
grote kerk dan :pquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:51 schreef the_disheaver het volgende:
Rondje om de kerk > rondje om het land![]()
bah, nee ook niet..
Ik heb wel een beetje een idee in mijn hoofd zitten voor een ontwerpquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja donderdag gaan we ff lullen met die andere club over een aantal officiéle zaken. Persbericht, vaststelling van wat we wel en niet gaan doen etc
Kan iemand vast ff een ontwerpje voor een shirt maken of zo?
Lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een idee in mijn hoofd zitten voor een ontwerp
Alleen nu de uitwerking nogStraks photoshop maar eens aanslingeren
neequote:
wat is er dan de 16e?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef MREn het volgende:
Voor degenen in dit topic die toch graag iets ludieks met treinen willen ondernemen, maar vijf dagen toch echt te lang vinden, heb ik bij dezen nog de tip om zaterdag 16 september vrij te houden.
Als je je zelf ook nog graag zou willen bewijzen, is er ook nog een leuk wedstrijd-element.
Dat is voorlopig nog even een verrassing, maar ik denk dat velen het erg leuk zouden vinden.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef qu63 het volgende:
wat is er dan de 16e?
Uiteraard, maar een beetje lekker maken kan altijdquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar daar ga je tegen die tijd natuurlijk zelf een topic voor openen
En nu eea de aanmeld-periode heeft bereikt, nog een een linkje voor de geīnteresseerden:quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef MREn het volgende:
Voor degenen in dit topic die toch graag iets ludieks met treinen willen ondernemen, maar vijf dagen toch echt te lang vinden, heb ik bij dezen nog de tip om zaterdag 16 september vrij te houden.
Als je je zelf ook nog graag zou willen bewijzen, is er ook nog een leuk wedstrijd-element.
Primaquote:
Hey coolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:54 schreef MREn het volgende:
[..]
En nu eea de aanmeld-periode heeft bereikt, nog een een linkje voor de geīnteresseerden:
16 september: treintrekwedstrijd! Waar is het FOK! team?
Na-borrelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey cool
Misschien wel handig om eens met het hele Rondje Nederland-clubje een kennismakingsbiertje te doen
Lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey cool
Misschien wel handig om eens met het hele Rondje Nederland-clubje een kennismakingsbiertje te doen
bij maastricht. Tenminste, als Leidschendam bij maastricht isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Lekker
In maastricht? Kan ik nog ff naborreltreinen
De laatste keer dat ik er was, lag het nog bij Den Haag, maar het kan ook verhuist zijn sinds zaterdagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij maastricht. Tenminste, als Leidschendam bij maastricht is
donequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil iedereen die shorecrew wil zijn ff mailen naar dr.flash <<dikke vette apezak>> gmail.com? Dan weet ik wie wanneer waar beschikbaar is. Zolang we nog geen route gekozen hebben weten we namelijk ook niet wanneer we waar zullen zijn
Dank u wel
Ik ben dr al mee bezig lexxiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou fles, dat word een nieuwe TT bedenken voor deel 2
De hele OP gaat op de schopquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou fles, dat word een nieuwe TT bedenken voor deel 2
vol maken dan maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |