Fokkers Om de kerk, afgekort FOK.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets tussen dat en "rondje om de kerk" in graag
quote:
Fles om de Kerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
De beste inzending tot nu toe, zonder twijfel
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
"Fles probeert een week lang niet te ontsporen"
Ik zeg ook niet dat ik me aanmeld voor de shore crew, ik zeg dat ik eventueel een vlaaitje voor jullie de trein in gooi. Graag of niet hč.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Shore crew is een verantwoordelijke taak hoor. Bestaat uit meer dan alleen maar eten de trein in gooienMaar goed, we zullen tegen die tijd nogeens informeren
De voorbereidingen zijn druk aan de gangquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hoe staat et er mee intussen eiks?:+
Friesland tegen de restquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen _O
Zekers, ik tel nu 7 mensen in de OP? kweenie hoe groot je een team wou maken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen
![]()
peuk laten vallenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
bijvoorbeeld, en in de andere matjes kan iedereen dan ook lekker bij elkaar zittenanders vallen er toch steeds weer mensen buiten. Bovendien is een strakke overstap beter met een kleine groep te halen dan met een sliert van 10 man, waarvan de laatste net weer zijn peuken laat vallen etc
Nee dat gaan we anders doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Puik plan 4 tegen 4 rijden. Misschien dat je dan lui uit een hoek van NL bij elkaar zet en daar dan begint aan de reis, enzovoort...
*zeeuw meldt zich aan... uithoek is dus geen probleemquote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaan we anders doenWe gaan vanaf een nader te bepalen centraal gelegen locatie starten, allemaal. En wie het eerst op de afgesproken finishlocatie arriveert, die wint
Nadat uitgebreid gecontroleerd is of alle teams zich aan de regels gehouden hebben etc.
Overigens strekt dit verder dan Fok alleen. Maar we streven er naar om namens Fok! 2 teams op de been te brengen. Dat zou gaaf zijnDan ben ik natuurlijk bijvoorbeeld Captain van team FOK! 1 zeg maar, en jij van team FOK! 2. Bijvoorbeeld dus he?
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |