Fokkers Om de kerk, afgekort FOK.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets tussen dat en "rondje om de kerk" in graag
quote:
Fles om de Kerkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
De beste inzending tot nu toe, zonder twijfel
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
"Fles probeert een week lang niet te ontsporen"
Ik zeg ook niet dat ik me aanmeld voor de shore crew, ik zeg dat ik eventueel een vlaaitje voor jullie de trein in gooi. Graag of niet hč.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Shore crew is een verantwoordelijke taak hoor. Bestaat uit meer dan alleen maar eten de trein in gooienMaar goed, we zullen tegen die tijd nogeens informeren
De voorbereidingen zijn druk aan de gangquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hoe staat et er mee intussen eiks?:+
Friesland tegen de restquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen _O
Zekers, ik tel nu 7 mensen in de OP? kweenie hoe groot je een team wou maken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn druk aan de gang
Maar meer aanmeldingen zijn welkom uiteraardZou wel gaaf zijn als we namens Fok! 2 teams op de been kunnen brengen
![]()
peuk laten vallenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
bijvoorbeeld, en in de andere matjes kan iedereen dan ook lekker bij elkaar zittenanders vallen er toch steeds weer mensen buiten. Bovendien is een strakke overstap beter met een kleine groep te halen dan met een sliert van 10 man, waarvan de laatste net weer zijn peuken laat vallen etc
Nee dat gaan we anders doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Puik plan 4 tegen 4 rijden. Misschien dat je dan lui uit een hoek van NL bij elkaar zet en daar dan begint aan de reis, enzovoort...
*zeeuw meldt zich aan... uithoek is dus geen probleemquote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaan we anders doenWe gaan vanaf een nader te bepalen centraal gelegen locatie starten, allemaal. En wie het eerst op de afgesproken finishlocatie arriveert, die wint
Nadat uitgebreid gecontroleerd is of alle teams zich aan de regels gehouden hebben etc.
Overigens strekt dit verder dan Fok alleen. Maar we streven er naar om namens Fok! 2 teams op de been te brengen. Dat zou gaaf zijnDan ben ik natuurlijk bijvoorbeeld Captain van team FOK! 1 zeg maar, en jij van team FOK! 2. Bijvoorbeeld dus he?
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heurquote:
Ja, goftedommequote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heur.
owja, fles, vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk gene internet meer... maar ik geef je mijn nummer, kan je me op de hoogte houden!
Uithoek? We komen OVERALquote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
*zeeuw meldt zich aan... uithoek is dus geen probleem*
Kijk, dat zijn gunstige berichtenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee teams van vier lijkt me een leuk plan
Enthousiastelingen die zich laten tegenhouden door de kosten van treinkaarten, wil ik (als PR-tutta) bij deze al vast voorzichtig geruststellen. Gewoon inschrijven
je mag in de trein toch niet smoken?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ik lust wel een sigaretje tijdens de reis heur.
owja, fles, vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk gene internet meer... maar ik geef je mijn nummer, kan je me op de hoogte houden!
misschien, ben in ieder geval den haag shorecrewquote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithoek? We komen OVERAL
En waarvoor meld je je aan? Voor full board zeg maar? Van start tot finish?
In de ICE en int. naar Berlin mag nog gewoon gerookt worden.quote:
Als ik die hele week vrij had zou ik meedoen... maar helaas.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou allemaal MEEDOEN![]()
Het wordt hartstikke gaaf
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, dit topic zie ik voor het eerst, echt een geweldig idee![]()
Als ik het geld had zou ik nog meegegaan zijn ook
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee teams van vier lijkt me een leuk plan
Enthousiastelingen die zich laten tegenhouden door de kosten van treinkaarten, wil ik (als PR-tutta) bij deze al vast voorzichtig geruststellen. Gewoon inschrijven
In dat geval, schrijf me maar inquote:
achter Hengelo jaquote:Op maandag 22 mei 2006 20:35 schreef MREn het volgende:
[..]
In de ICE en int. naar Berlin mag nog gewoon gerookt worden.
de modjes gaan je er vast snel bij zetten in de OP.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In dat geval, schrijf me maar in
Mooiquote:
In Nl ook hoorquote:
well, whateverquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:23 schreef MREn het volgende:
[..]
In Nl ook hoor
Tenminste nooit commentaar gehad
* MREn settled zich altijd achter een koude Warsteiner in de Bistro.
Ik heb al contact met duderinnetje over PR en sponsoring van de teams, en dat wil ik allemaal best doen enzo, maar ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen dan vijf dagen in de trein zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik al vrijwel overal geweest ben en het hele kernnet ook elke maand afreis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
well, whatever
Ik zie dat je je nog niet aangemeld hebt?
als je maandelijks t de grote lijnen al rijd is het niet echt interesant meer om de hele rit te doen neequote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb al contact met duderinnetje over PR en sponsoring van de teams, en dat wil ik allemaal best doen enzo, maar ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen dan vijf dagen in de trein zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik al vrijwel overal geweest ben en het hele kernnet ook elke maand afreis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |