3.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
Uhuh.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3.
Maar punt is: krijg je korting op eerste klas.
voordeelurenkaart kost nog geen 50 euro, dus dat is snel verdiendquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaart![]()
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:00 schreef Reya het volgende:
Enchede-Glanerbrug valt overigens afaik niet onder de dekking van reguliere NS-kaartjes![]()
Het maakt ook weinig uit hoorquote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
ja zeg, we blijven aan de gangquote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
Kun je niet een 2de niet aanmeld topic maken? Voor gepraat over kosten, route enzovoort?
Een eigen subforumquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
ja ja aangepast en zoquote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamOP enzo
dankquote:
quote:maar we gaan proberen de mogelijkheden van sponsoring te onderzoeken.
je kan ook gokken enzoquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Wat een heerlijk, volstrekt zinloos idee![]()
!
succes.
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
(tvp)
Voor dat soort dingen hebben we dus een shore crew nodig die vast ff die kaartjes voor ons koopt en in Enschede klaar staatquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
tuurlijk nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Psst Landgraafquote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |