Ik ga er niet over (dat zijn de treingekken zelf) maar ik vind hem hartstikke leukquote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
Nou ja, ik verveelde me eventjes:
[afbeelding]
Thanks dudequote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga er niet over (dat zijn de treingekken zelf) maar ik vind hem hartstikke leuk![]()
Euhm... dawikniequote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
Hoeveel kleuren mag het hebben? 2? 4? Full color?
Lekker op tijd ookquote:deadline: 30 juni.
Dat is wel redelijk essentieel als je een tshirt wil makenquote:
Ja, zet er dan direct 31 juni neerquote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dagje later is vast ook geen probleem.
quote:Aangezien er nog maar 2 maanden over zijn voordat de wedstrijd losbarst moet er nu echt aktie ondernomen worden en kunnen eventuele onderhandelingen met een leverancier/sponsor gestart worden.
Waar moet je rekening mee houden?
- Probeer de afbeelding rond de 30 x 30 cm te houden op minimaal 300 dpi (3543x3543 pixels)
- Probeer het ontwerp simpel te houden. Ook qua kleurgebruik.
- Grafische bestanden het liefst in TIFF formaat (geen dataverlies en dus geen kwaliteitsverlies) of anders in JPG.
Je kan je ontwerp mailen naar HCUT.OHIH@GMAIL.COM
LET OP! SLUITINGSTIJD VOOR INZENDING: 7 JULI!!!!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:27 schreef Laton het volgende:
ik heb helemaal geen zin om een shirt te ontwerpen.
Nog niet, maar leef je vooral uitquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
Is er al iets van een slogan wat er op moet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |