Stukje meerijden? Shore crew? Beide?quote:Op zondag 16 april 2006 22:06 schreef MutZ het volgende:
Ma tot en met wo kan ik wel wat uitrichten, do + vr zit ik op een festival...
ja, het kost een hoop geld. Maar zoals ik al zei: we proberen aan alle kanten om dat bedrag omlaag te krijgen. Daar is alleen nu nog niks zinnigs over te zeggen. Maar gelieve dit topic niet te vervuilen met "jeetje wat duur, ik kan voor die centen ook een nieuwe groothoeklens/cilinderkop/russische bruid etc kopen"quote:Op zondag 16 april 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou aan zoiets graag meedoen, maar als ik kijk naar de prijs van een 5 dagenkaart, dan is het voor mij geen grap meer. Van een dergelijk bedrag kan ik een midweek naar een jeugdherberg in parijs (om maar wat te noemen)..
beidequote:Op zondag 16 april 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje meerijden? Shore crew? Beide?
hij zit op hetzelfde festivalquote:
OP aangepastquote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan eventueel wellicht in Leeuwarden wel een flesje drinken oid aangeven
dat zie ik eigelijk ook wel zitten.. stukje meerijden / shorecrew..quote:Op zondag 16 april 2006 22:15 schreef Glacier het volgende:
Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het kost een hoop geld. Maar zoals ik al zei: we proberen aan alle kanten om dat bedrag omlaag te krijgen. Daar is alleen nu nog niks zinnigs over te zeggen. Maar gelieve dit topic niet te vervuilen met "jeetje wat duur, ik kan voor die centen ook een nieuwe groothoeklens/cilinderkop/russische bruid etc kopen"
dank u wel
dat doe je in de treinquote:Op zondag 16 april 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Oja hoe zit het met overnachten neem aan dat je dat niet elke dag thuis doet?
Op het rangeerterreinquote:
hangt van het schema af hequote:Op zondag 16 april 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Oja hoe zit het met overnachten neem aan dat je dat niet elke dag thuis doet?
Goed punt, we doen het een weeje laterquote:Op zondag 16 april 2006 22:34 schreef the_disheaver het volgende:
Week OV is weer 16 Augustus geldig. Heb ik het goed gezien dat je voor 15 euro pd een overstap 2->1 kunt krijgen?
Maar datum verplaatsen is geen optie? Als er een weekOV team bij komt, moet het natuurlijk wel tegelijk gebeuren.
U vraagt, wij draaien: zie halverwege de pagina http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075382369161&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&c=Pagequote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat van die 15 euro zoeken we nog even uit. Als je zelf een linkje hebt waar dat op de NSsite staat bijvoorbeeld, is dat natuurlijk ook wel okee
15,10 volgens de kaartautomaat
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaartquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat dat allemaal wel kosten dan?
Het wordt een serieuze uitputtingsslag, dus we gaan eerste klas reizen waar het kan. Een 5-dagenkaart eerste klas kost 325 euro, maar we gaan proberen de mogelijkheden van sponsoring te onderzoeken.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt, we doen het een weeje later
Kun je ook meereiskorting krijgen?quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaart![]()
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?quote:Op zondag 16 april 2006 22:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kun je ook meereiskorting krijgen?
3.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
met OV mag je toch altijd 4 personen meenemen?
Uhuh.quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3.
Maar punt is: krijg je korting op eerste klas.
voordeelurenkaart kost nog geen 50 euro, dus dat is snel verdiendquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
195 euro met weekend-OV of Voordeelurenkaart![]()
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:00 schreef Reya het volgende:
Enchede-Glanerbrug valt overigens afaik niet onder de dekking van reguliere NS-kaartjes![]()
Het maakt ook weinig uit hoorquote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
ja zeg, we blijven aan de gangquote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
Kun je niet een 2de niet aanmeld topic maken? Voor gepraat over kosten, route enzovoort?
Een eigen subforumquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zeg, we blijven aan de gang
En straks voor het tweede team ook een eigen setje topics zekerNiks ervan
ja ja aangepast en zoquote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
psst: ik heb geen hoofdletters in mijn naamOP enzo
dankquote:
quote:maar we gaan proberen de mogelijkheden van sponsoring te onderzoeken.
je kan ook gokken enzoquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Wat een heerlijk, volstrekt zinloos idee![]()
!
succes.
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
(tvp)
Voor dat soort dingen hebben we dus een shore crew nodig die vast ff die kaartjes voor ons koopt en in Enschede klaar staatquote:Op zondag 16 april 2006 23:46 schreef Kolkie het volgende:
Overigens moet je in Enschede wel altijd bij een andere automaat kaartjes kopen als je richting glanerbrug. Da's zo'n rood, duits geval.
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal me strikt genomen worst wezen. Het is een lijntje in NL, met stations in NL, en dus nemen we het mee. Klaar. Overigens heb je volgens mij ongelijk, maar goed, dat maakt niet echt uit eigenlijk
tuurlijk nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Neem je Heerlen - Aken (- Stolberg) dan ook mee?
Psst Landgraafquote:Op maandag 17 april 2006 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Na Heerlen bevinden zich afaik geen Nederlandse stations meer op die lijn![]()
maar we hebben het inmiddels dus al een week opgeschovenquote:Op maandag 17 april 2006 11:36 schreef PeuRac het volgende:
hmmm, in die week kan ik niet, om dezelfde reden als MutZ alleen kan ik bijna de hele week niet
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Goed ideequote:Op maandag 17 april 2006 11:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
mischien handig om bij de shore crew achter de namen een plaats te zetten?straks heb je 10 aanmeldingen voor shorecrew in almelo de riet bij wijze van spreke
ok, ik ben echt slecht in dataquote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar we hebben het inmiddels dus al een week opgeschoven21-25 aug is het
nouwelijksquote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat je je nogmaals moet aanmeldenheb je de OP wel gelezen?
Gooi mij maar bij Amsterdam-Utrecht-Amersfoortquote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Goed idee
Nou, voor de laatste keer dan:quote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Reya het volgende:
Overigens is bij het huidige schema van Fles zowel de heenreis als de terugreis een probleem voor mij, aangezien om 6:22 de eerste trein uit mijn richting nog niet in Utrecht is aangekomen, en het ws ook niet gaat lukken om midden in de nacht nog vanuit Uitgeest terug te komen. Maar daar valt tzt vast el iets op te vinden![]()
Zal ik eens doenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor de laatste keer dan:
dat was *een* schema. We zullen sowieso een stuk of 6 schema's moeten maken, en daar kiezen we er na overleg dan eentje van. Over een paar maanden. Het heeft nu geen enkele zin om inhoudelijk op welk schema dan ook in te gaan. Bovendien was ik niet van plan om zelf 6 keer 2½ uur achter de Planner te gaan zitten. We hebben er meer aan om dat planwerk wat te spreiden. Dus als je mee wil, en je hebt wel zin om een bijdrage te leveren, ga gewoon zelf eens een rondje plannen, daar hebben we meer aan. Overigens betekent dat dan dus nog geen garantie op deelnameDoe het als je het leuk vindt, of niet. Tegen de tijd dat we gaan, zullen we sowieso nog moeten checken of het dan gekozen schema nog steeds geldig en haalbaar is.
precies, dat ookquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Zal ik eens doen![]()
Het blijft sowieso altijd onzeker ivm werkzaamheden en onvoorziene vertragingen![]()
en dat maakt het juist leukquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, dat ookMaar dat hou je toch, anders kunnen we er beter meteen mee stoppen
en Almere..quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gooi mij maar bij Amsterdam-Utrecht-Amersfoort
allemaal net zo ver
NS.NL:quote:
MAar ehh, wat als je met iemand met een weekend OV meereisd?quote:Op maandag 17 april 2006 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
NS.NL:
Vraag: Kan ik met mijn OV-Studentenkaart een overgangskaartje voor de 1e klas kopen?
Antwoord: Ja, dat kan. Je betaalt het prijsverschil tussen de 1e en de 2e klas. Gebruikt je de OV-Studentenkaart in de uren dat je er gratis mee mag reizen, dan wordt het prijsverschil berekend op basis van het vol tarief. Als je de OV-Studentenkaart gebruikt in de uren dat je alleen met 40% korting mag reizen, dan wordt het prijsverschil berekend op basis van het kortingstarief.
Met een week-ov betaal je voor 2>1 dus 25,10 per dag.
Met een weekend-ov betaal je voor 2>1 dus 15,10 per dag + een dagkaart 2e kl. met korting (niet zeker, nooit een weekendkaart gehad).
Overigens ken ik deze regel ook pas sinds kort, daarvoor kocht ik, als ik een 2>1 gebruikte, altijd een overgangskaartje met korting naast mijn geldige OV. Dat is nog nooit een conducteur opgevallen, dus volgens mij kent het rijdend personeel deze regels ook niet.
Lijkt me dat je dan net zo veel verschillende antwoorden krijgt als aan hoeveel mensen dat je het vraagtquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef the_disheaver het volgende:
Ik snap er niet veel van, lijkt mij het makkelijste om eens de NS erover te vragen.
daarom zitten we in elk geval NIET met een probleem aangezien we het in augustus doenquote:Wat op de automaat staat ook onder, als je korting aanklikt: 'Alleen geldig in de voordeeluren voor reizigers met een:
o.a. * OV-studentenkaart
Maar zit je in elk geval wel met een probleem, voordeeluren gaat pas voor 9'en in....
Ik zal eens kijken of ik op stage aan een goed antwoord kan komen.quote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me dat je dan net zo veel verschillende antwoorden krijgt als aan hoeveel mensen dat je het vraagt
eigenlijks moeten we wel BahnTV oid hebben in de trein dan he :pquote:Op maandag 17 april 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is prima JDudeen anders kan je altijd gewoon een stukje meerijden
De NS is toch ook begonnen met experimenten met telvisie in de trein?quote:Op maandag 17 april 2006 16:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eigenlijks moeten we wel BahnTV oid hebben in de trein dan he :p
hm das nog beter, camera voor in de trein zettenquote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef Reya het volgende:
[..]
De NS is toch ook begonnen met experimenten met telvisie in de trein?
springt iemand voor de trein zie je t in je trein... lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm das nog beter, camera voor in de trein zetten
en dan lekker kijken en recorden ?
nederlandse versie van BahnStracken / bahntv ?
Nee, in de zin van dat mensen in de trein televisie kunnen kijkenquote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm das nog beter, camera voor in de trein zetten
en dan lekker kijken en recorden ?
nederlandse versie van BahnStracken / bahntv ?
ja maar ik wil dan zien waar ik rijdquote:Op maandag 17 april 2006 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, in de zin van dat mensen in de trein televisie kunnen kijken![]()
Hmmm, dat zit er ws voorlopig nog niet in, helaas. Alhoewel het bijvoorbeeld wel makkelijk zou zijn als in de trein staat angegeven op welke trajecten vertragingen zijn etc.quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar ik wil dan zien waar ik rijd![]()
en niet dat suffe rtl nieuws etc :p
of hoeveel KM het nog is tot t eerst volgende station en eindstation? en hoehard het treintje over de rails hobbelt?quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat zit er ws voorlopig nog niet in, helaas. Alhoewel het bijvoorbeeld wel makkelijk zou zijn als in de trein staat angegeven op welke trajecten vertragingen zijn etc.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar ik wil dan zien waar ik rijd![]()
en niet dat suffe rtl nieuws etc :p
Sorry :>quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dudes...
dit is het aanmeldtopic. BahnTV en zo graag in Het treinpics, -nieuws en praattopic deeltje 19
quote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Flash, ik denk dat je mij het beste maar neer kan plempen als shore-crew Amersfoort (eventueel Schothorst)
Realisme is okeequote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef Gizmore het volgende:
OMG, respect als jullie het volhoudenIk zou het niet kunnen; heb het altijd wel gezien na een uurtje eigenlijk
on route slapen is toch toegestaan?quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Realisme is okee
Maar het zal wel een serieuze uitputtingsslag worden ja...
Ja duh, hoe wilde je t anders volhouden?quote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
on route slapen is toch toegestaan?
Zonder dubbele stations is het niet te doenquote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja duh, hoe wilde je t anders volhouden?Zijn dubbele stations trouwens toegestaan?
Anders dropt de shore crew ze af bij een ander deel van de route?quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder dubbele stations is het niet te doen
nah dan is het geen treincontest meerquote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Anders dropt de shore crew ze af bij een ander deel van de route?
Nee grapje, das niet te doen eigenlijk..
Lijkt me wel, maar mijn ervaring is toch dat je wel bijzonder moe moet zijn voordat NS-treinen een beetje beslaapbaar worden. Maar in de 1ste klas valt het wellicht wat beter te doenquote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
on route slapen is toch toegestaan?
Het lijkt me dan noodzakelijkquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef the_disheaver het volgende:
Mag je lopen
Maar mag je een ander vervoersmiddel gebruiken anders dan trein voet of eigen fiets (geen OV fiets!)
Mocht er ergens een storing zijn, en mochten ze bussen inzetten. Mag dat?
Hahaha, ik kan wel slapen in veel stellen, sommige zijn alleen wat te lawaaierigquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar mijn ervaring is toch dat je wel bijzonder moe moet zijn voordat NS-treinen een beetje beslaapbaar worden. Maar in de 1ste klas valt het wellicht wat beter te doen![]()
Zekers,quote:
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uitquote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zonder dubbele stations is het niet te doen
dat is met Sneltrein ? of met stopper?quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uit![]()
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, zeeland is iig wel snel gedaan.. 30 minuten treinroute en je bent er alweer uit![]()
mja, bus lijnen zijn ook niet echt aansluitbaar om van eindstation naar eindstation te komen hier :/quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)
quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel is dat je het traject wel dubbel MOET doen. Gelukkig hebben ze maar 1 lijn, maar voor groningen en friesland is het een stuk minder. 5 lijnen met een eindpunt zonder verdere overstapmogelijkheden... (op nl-treinen)
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofpleinquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, bus lijnen zijn ook niet echt aansluitbaar om van eindstation naar eindstation te komen hier :/
Precies,quote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofplein
Dat is ook maar een paar meterquote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roodeschool-Delfzijl is eigenlijk het enige zinnige stuk waar het met een bus weleens sneller ZOU KUNNEN zijn. Verder uiteraard lopen tussen RTD C en RTD Hofplein
Precies. Daarom ookquote:
Maar toch een paar meter te ver. Ooit geprobeerd de trein van hofplein te pakken bij een wisselstoring op Rtd. Beneden de trappen was er een fluit. bovenop was er geen trein meerquote:
Zeker! Vanaf juni is het alleen geen NS-traject meer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
bestaat de hofpleinlijn dan nog wel?
*bump*quote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Flash, ik denk dat je mij het beste maar neer kan plempen als shore-crew Amersfoort (eventueel Schothorst)
Busdiensten lijken me sowieso weinig zin hebben, gezien treinen vrijwel altijd sneller zijn. Autovervoer lijkt me buiten de essentie van de rondtocht te liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:24 schreef hooibaal het volgende:
Begrijp ik dus goed dat het gebruik van lijnbussen (en/of georganiseerd autovervoer van de Shorecrew) niet is toegestaan?
ohquote:Op maandag 17 april 2006 21:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker! Vanaf juni is het alleen geen NS-traject meer.
die drie kwartier is de loop-etappe van Hofplein naar Rtdquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:21 schreef hooibaal het volgende:
Vanuit Roodeschool de bocht afsnijden naar Delfzijl levert wel degelijk tijdwinst op.
In het reisschema van Dr Flash uit 1 van de vorige topics zit overigens een rekenfout, de reistijd bedraagt daar 89:36 en geen 88:51. Maar dat terzijde.
jahaaaa je staat er al bij. Gistermiddag al. Le-zenquote:
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die drie kwartier is de loop-etappe van Hofplein naar RtdMaar ook best als je dat mee wil rekenen hoor
meer 5 minuten hoor.. tis fucking dichtbijquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
das natuurlijk meetbaar voor de tijd, als iemand even dat stukje met stopwatch in normaal tempo wil lopen, dan weet je de tijd welquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
ik was uitgegaan van een kwartier, en de eerstvolgende aansluiting in de gewenste richting ging pas later. Boejje ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3 kwartier niet wat veel? Half uur moet makkelijk lukken.
Ja maar ik durf niet meer op eigen risico mee te rijdenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jahaaaa je staat er al bij. Gistermiddag al. Le-zen
als verbindingen erg ongunstig uit lijken te komen zullen bussen zeker overwogen wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef hooibaal het volgende:
tja, wachttijd op perrons reken je toch ook mee
Mij lijkt dat je de totale reistijd berekent door de eind- en begintijd van elkaar af te trekken.
Maar, wat doe je met die bussen, Flash?
als je sneller van eindstation A naar eindstation B komt per busquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als verbindingen erg ongunstig uit lijken te komen zullen bussen zeker overwogen worden
Zekers, mischien enkele Qliner/interliner verbindingen mee pakken ( lijn 310 leewarden - alkmaar, lijn 315 groningen - lelystad, 314 groningen - emmen you name itquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, dat zijn gewoon puntjes. Ja, dat gaan we doen als het zo te pas komt. Komt het te pas? Geen idee, over een maand of 3 zien we dat vanzelf wel, als we een route gaan kiezen
Je zult toch het stuk Gn-Zl en Lwd-Zl moeten rijden, dus je zult hetzelfde stuk terug moeten gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zekers, mischien enkele Qliner/interliner verbindingen mee pakken ( lijn 310 leewarden - alkmaar, lijn 315 groningen - lelystad, 314 groningen - emmen you name it)
mja, maar goed buslijnen genoeg die redelijk opschieten ( rijden 100 doorgaans ipv 80. en weinig stops)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je zult toch het stuk Gn-Zl en Lwd-Zl moeten rijden, dus je zult hetzelfde stuk terug moeten gaan.
stoptrein is niet te doen, dus dat zal veel IC werk zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
Is het de bedoeling om overal met de stoptrein te gaan en zo zeg maar op ieder station ff te stoppen. Of vlug met de intercity alles voorbij racen?
Het gaat om alle treinlijnen, niet om alle stationsquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Willy84 het volgende:
Is het de bedoeling om overal met de stoptrein te gaan en zo zeg maar op ieder station ff te stoppen. Of vlug met de intercity alles voorbij racen?
Jawel. Maar op een lijn waar op het eindstations geen overstap op andere treinverbindingen kan dat handig zijn. Maar je zult zowel over de lijn Gn-Mp als Lwd-Mp moeten rijden. Dan kun je wel met de bus van Zwolle naar groningen, naar leewarden en vandaar naar alkmaar (na de friese lijnen) maar dan heb je de lijn mp-lwd gemist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, maar goed buslijnen genoeg die redelijk opschieten ( rijden 100 doorgaans ipv 80. en weinig stops)
klopt, maar tis natuurlijk net hoe de planning uit komt, als je in het noorden (gn of lwd) blijft steken rijd er iig genoeg bus materiaal om naar emmen, Alkmaar of Lelystad te komen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:14 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Jawel. Maar op een lijn waar op het eindstations geen overstap op andere treinverbindingen kan dat handig zijn. Maar je zult zowel over de lijn Gn-Mp als Lwd-Mp moeten rijden. Dan kun je wel met de bus van Zwolle naar groningen, naar leewarden en vandaar naar alkmaar (na de friese lijnen) maar dan heb je de lijn mp-lwd gemist.
duurt wel lang vind ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef Reya het volgende:
Lelystad-Kampen is een uitermate handige busverbinding
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Toeps het volgende:
Als het vriendje meedoet, kom ik wel vla brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |