En nu eea de aanmeld-periode heeft bereikt, nog een een linkje voor de geīnteresseerden:quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef MREn het volgende:
Voor degenen in dit topic die toch graag iets ludieks met treinen willen ondernemen, maar vijf dagen toch echt te lang vinden, heb ik bij dezen nog de tip om zaterdag 16 september vrij te houden.
Als je je zelf ook nog graag zou willen bewijzen, is er ook nog een leuk wedstrijd-element.
Primaquote:
Hey coolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:54 schreef MREn het volgende:
[..]
En nu eea de aanmeld-periode heeft bereikt, nog een een linkje voor de geīnteresseerden:
16 september: treintrekwedstrijd! Waar is het FOK! team?
Na-borrelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey cool
Misschien wel handig om eens met het hele Rondje Nederland-clubje een kennismakingsbiertje te doen
Lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey cool
Misschien wel handig om eens met het hele Rondje Nederland-clubje een kennismakingsbiertje te doen
bij maastricht. Tenminste, als Leidschendam bij maastricht isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Lekker
In maastricht? Kan ik nog ff naborreltreinen
De laatste keer dat ik er was, lag het nog bij Den Haag, maar het kan ook verhuist zijn sinds zaterdagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij maastricht. Tenminste, als Leidschendam bij maastricht is
donequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil iedereen die shorecrew wil zijn ff mailen naar dr.flash <<dikke vette apezak>> gmail.com? Dan weet ik wie wanneer waar beschikbaar is. Zolang we nog geen route gekozen hebben weten we namelijk ook niet wanneer we waar zullen zijn
Dank u wel
Ik ben dr al mee bezig lexxiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou fles, dat word een nieuwe TT bedenken voor deel 2
De hele OP gaat op de schopquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou fles, dat word een nieuwe TT bedenken voor deel 2
vol maken dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |