Graag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef DaMart het volgende:
He shit, ik opende er ook net eentje... duurde even voordat ik de OP had veranderd. Zal ik daar maar meteen een .txt van maken voor toekomstige topics?
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDMquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef DaMart het volgende:
He shit, ik opende er ook net eentje... duurde even voordat ik de OP had veranderd. Zal ik daar maar meteen een .txt van maken voor toekomstige topics?
Loop ik daarvoor een quote aan te passen, zodat de plaatjes weer werken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDM
Dus zou je die er even in willen zetten, Chowi?
Dat wist ik niet. Done.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDM
Dus zou je die er even in willen zetten, Chowi?
Nou ja, ik heb het wel gemeld in het vorige topic hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loop ik daarvoor een quote aan te passen, zodat de plaatjes weer werken!![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het handig, Sven, om een link naar de Wiki in de OP te zetten.
Dat ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien handig om ook de link naar het tekstbestand even in de OP te zetten? Voor mensen die eigenlijk nooit op wiki.fok kijken, en dus zelf de OP maar gaan aanpassen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het handig, Sven, om een link naar de Wiki in de OP te zetten.
Great minds en zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien handig om ook de link naar het tekstbestand even in de OP te zetten? Voor mensen die eigenlijk nooit op wiki.fok kijken, en dus zelf de OP maar gaan aanpassen
Ik doe het wel weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
Het mooie van de Wiki is, is dat iedereen er mee kan klooien. Dus dat kunnen jullie mooi zelf doen
Zet dan direct de nieuwe topiclink erbijquote:
Whehe, niet dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Alweer... telepathie?
wedden dat jij dat nu ook al hebt gezegd
We zijn voor elkaar bestemd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Alweer... telepathie?
wedden dat jij dat nu ook al hebt gezegd
Als het niet over de TT gaat, dan maar over de OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu een hele pagina over de OP?
* Denkbeeldige streep zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu een hele pagina over de OP?
Afwisseling moet er zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het niet over de TT gaat, dan maar over de OP.
Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het "internet".quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, ik weet niet of ik vanavond en morgenavond aan kijken toe kom. Misschien m'n videorecorder maar weer eens tevoorschijn halen en het stof eraf blazen
Wát! Dat wou ik net zeggen.quote:
Ja, de link staat al in de OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het "internet".
Volgens mij niet. Er zijn wel meer donkere mensen op de wereld hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Honeycomb het volgende:
Is die Milouska nou de zus van Sylvana Simons of niet? Mijn zus dacht namelijk van wel.
Ze zijn dus ook geen halfzusjes van Oprahquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Er zijn wel meer donkere mensen op de wereld hoor
Whehequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zijn dus ook geen halfzusjes van Oprah?
Je bedoelt de uitzendingen? Of iets anders?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat dat morgen op internet ?!
Ik denk het wel, kan ook vanavond al zijn. Moet je de link in de OP pakken van aflevering 6, die werkt nu dus nog niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat dat morgen op internet ?!
Misschien is Sylvana getrouwd, weet jij veel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Milouska Meulens
Sylvana Simons
Verschillende vaders dan?
Ga nou gauwquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
Misschien is Sylvana getrouwd, weet jij veel.
Gecamoufleerd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef easy-going het volgende:
Is dit het moltopic?
Ik vind Toine echt lachuh, lekker fanatiek ook, niet zo'n mietje "ik doe niet mee om te winnen hoor"quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
jammer dat ik de exit van Toine vanavond moet missen...
Nee maar er was volgens mij een presentatrice van het jeugd journaal die het zusje van Sylvana was. Vandaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Er zijn wel meer donkere mensen op de wereld hoor
Of twee mollen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat net te denken wat voor een anti-climax het zou zijn als er, in het kader van vernieuwing en grappen, geen mol zou zijn dit jaar.![]()
.
Hoofdletters en kleine letters gebruiken blijft moeilijk hèquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:37 schreef Sannydance het volgende:
ik denk daT roderick Veelo Per ongeluk de mol is
Omdat jij er niet was heeft iemand 'm even snel aangepast, dus nu mag jij het mooi gaan doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is mijn plaatje uit de OP verdwenen, en staat er nu eentje met een lelijk kruis.
Hij is en was allang aangepastquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jij er niet was heeft iemand 'm even snel aangepast, dus nu mag jij het mooi gaan doen
Als je goed gekeken had, had je gezien dat zij de letters TVP als hoofdletter heeft geschreven...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:51 schreef Ayaxola het volgende:
Hoofdletters en kleine letters gebruiken blijft moeilijk hè![]()
Ah, zie het pas nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Als je goed gekeken had, had je gezien dat hij de letters TVP als hoofdletter heeft geschreven...
Dat zou zo'n grappige situatie opleveren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat net te denken wat voor een anti-climax het zou zijn als er, in het kader van vernieuwing en grappen, geen mol zou zijn dit jaar.![]()
.
Oh. Wacht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is mijn plaatje uit de OP verdwenen, en staat er nu eentje met een lelijk kruis.
Peggy gaat er ook uit, srsly.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Als Peggy er vanavond nou ff uitgaat, kunnen we met wat meer zekerheid gaan zeggen wie de mol/winnaar/verliezer is
Anders wordt het nog meer gissen
Frédérique blijftquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want de mol verlaat het spel niet
Eerst Milouska... alsjeblieft eerst Milouska!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat Richard er weer uit moet.![]()
Thanks for the reminder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik
Sannydance
Miss_S
Andiyan
bunnyma
Urnie
Sapphire
Quispi
zeeuwse
Tram
Yeahinho
Marvellous
.com
[afbeelding] PRONO [afbeelding]
Hoe kom je erop dat Peggy de mol is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want de mol verlaat het spel niet
Dat is een gevoel dat ik kreeg bij meerdere momenten. En ik heb mezelf aangeleerd om wat meer op mijn gevoel af te gaan, dus...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kom je erop dat Peggy de mol is?.
Ik verdenk iedereen eigenlijk een klein beetje, behalve Peggy.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gevoel dat ik kreeg bij meerdere momenten. En ik heb mezelf aangeleerd om wat meer op mijn gevoel af te gaan, dus...
Ik verdenk Toine en Roderick ook wel een beetje, maar Peggy het meest.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verdenk iedereen eigenlijk een klein beetje, behalve Peggy..
My point exactly.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef DaMart het volgende:
Milouska verdenk ik helemaal niet. Die is gewoon zichzelf: dom
Ik Peggy ook totaal niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verdenk iedereen eigenlijk een klein beetje, behalve Peggy..
Vertel... misschien zit er een hint inquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef pekel het volgende:
Net een typfout in de aankondiging, klein maar opvallend..
Wie is,....de Mol?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertel... misschien zit er een hint in
gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Maarja, dat is natuurlijk niet de tactiek van de Mol om zich zo duidelijk te laten zien....
Lijkt inderdaad er op dat ze de opdrachten van de andere al wist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Freezor het volgende:
Frederique moet het zijn, naast het overduidelijk verpesten van de auto opdracht probeert ze aan tafel ook nog 2 opdrachten van anderen te verpesten, maar wel stug haar eigen goed doen natuurlijk.
Yep, ze was wel erg gefocust op Toine en Richard.. was denk ik ook geen ongelukje..quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Freezor het volgende:
Frederique moet het zijn, naast het overduidelijk verpesten van de auto opdracht probeert ze aan tafel ook nog 2 opdrachten van anderen te verpesten, maar wel stug haar eigen goed doen natuurlijk.
Dat van Toine uitlokken tot praten heb je wel gelijk in ja. De mol let natuurlijk op de kandidaat die een tijd zijn mond houdt en gaat die na een tijdje proberen te laten pratenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef jessie het volgende:
Volgens mij is echt elke keer de laatste in de rij waarvan ondudielijk is wie de gestemd heeft de afvaller. Dat maakt het niet echt spannend.
Frederique deed wel veel pogingen dingen te dwarsbomen. Dingen die voor de anderen niet gelijk opvielen. Zoals Toine uitlokken tot praten, maar zij als mol wel kon weten. En toen ze zei ik ga lekker even dwars doen ofzo, zei ze alleen maar voor ons kijkers dat t dan niet teveel opvalt. Frederique is de mol.
Precies, hij als mol kan nooit met de mol ruilen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:33 schreef jessie het volgende:
Roderick had inderdaad de 1e keus envelop en kon dus voor hem een makkelijke uitkiezen.
En dat van 1972 had ze ook kunnen weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:33 schreef Bravebart het volgende:
Dat van Toine uitlokken tot praten heb je wel gelijk in ja. De mol let natuurlijk op de kandidaat die een tijd zijn mond houdt en gaat die na een tijdje proberen te laten praten![]()
Het was inderdaad wel erg opvallend. Maar toch heeft ze daarmee (bijna) 2 opdrachten verziekt wat bijna alleen een mol zou kunnen doen, omdat die de opdrachten al weet...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dat van 1972 had ze ook kunnen weten.
Dat iemand naar het geboortejaar van Maxima gaat vragen, was natuurlijk wel te verwachten.
Dus als je dan zegt dat iemand dat zelf kan uitrekenen, verpest je de opdracht behoorlijk. Maar het was wel TE opvallend
Slappe hint. Wat kun je daar nou uit halen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Avrobode Hint #6:
Een paar antwoorden kloppen niet, zoals de vraag van de Ford Falcon.
Inderdaad. Of het is weer een anti Milouska actie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef jessie het volgende:
En toch snaptte ik dat van alle andere deelnemers ook niet. Die snappen toch ook wel dat als ze zelf een opdracht hebben gehad dat dat dan de opdracht van milouska is. Doe dan alelmaal ff mee en vertel een mop.
Maar ze kenden de opdracht ook niet precies, hè. Bij een programma als WIDM kun je nergens vanuit gaan, het had net zo goed kunnen zijn dat ze geld kregen als ze de opdracht van een ander lieten mislukken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef jessie het volgende:
En Fred was ook naar Milouska toe niet meegaand. Vertel jou dan eerst eens een mop zij ze lachend. Terwijl ze allang wist dat het op deze manier ging mislukken.
En toch snaptte ik dat van alle andere deelnemers ook niet. Die snappen toch ook wel dat als ze zelf een opdracht hebben gehad dat dat dan de opdracht van milouska is. Doe dan alelmaal ff mee en vertel een mop.
Nog nooit van een kast in bouwdoos formaat gehoord?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
Had Roderick nou die boekenkast op het lijstje gezet? Kans dat je die in die wagen mee zou krijgen was sowieso al klein.
Die Barbie's van Milouska?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Woepsie het volgende:
Zei Karel nu dat er dingen waren gekocht die niet op de lijst stonden? Wat was dat dan?
Oh ja. Haha. Ook erg typisch.quote:
Ik kom tenminste met de Avrobode-hint, en probeer er wat uit te halen... Iedere mogelijke aanwijzing kan toch een hint zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slappe hint. Wat kun je daar nou uit halen?
Ze hadden toen al speelgoed, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:42 schreef Woepsie het volgende:
Dat was toch speelgoed?
Ja, dat is mijn punt. Er zijn teveel mogelijke aanwijzingen in die hint.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met de Avrobode-hint, en probeer er wat uit te halen... Iedere mogelijke aanwijzing kan toch een hint zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog nooit van een kast in bouwdoos formaat gehoord?
Morgen maar weer de herhaling kijken en nog een keer goed opletten want volgens mij heb ik geen rare dingen voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Ja Woepsie dat wist ik dus ook niet. Want toen hij het aan de deelnemrs vroeg zeiden die nee, ook toen hij vroeg weten jullie dat zeker. Maar later zei hij als een samenvatting nogmaals tegen ons zeg maar dat ze niet alles van het lijstje hadden maar wel dingen die er niet op stonden.
Nee. Hij vroeg of ze dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Woepsie het volgende:
Zei Karel nu dat er dingen waren gekocht die niet op de lijst stonden? Wat was dat dan?
4 km in anderhalve minuut is 160 km/uquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Toen Frédérique over de finish kwam, was er nog anderhalve minuut over; 0:23:30. Toine moest daarna rijden. Als je met zo'n snelheid geen 4 kilometer kana fleggen binnen anderhalve minuut, zit er toch wel iets mis...
4 km in anderhalve minuut is 160 km/h. best pittige snelheidquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Toen Frédérique over de finish kwam, was er nog anderhalve minuut over; 0:23:30. Toine moest daarna rijden. Als je met zo'n snelheid geen 4 kilometer kana fleggen binnen anderhalve minuut, zit er toch wel iets mis...
Dan moet je dus wel 160 per uur rijden he. Ik weet niet of die barrels wel zo'n snelheid halen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Frédérique vertelde aan het begin dat ze geen Spaans kon. Als je een reisprogramma presenteerd, is Spaans toch 1 van de talen die je moet kunnen beheersen.
* Toen de "boodschappen" opgenoemd werden, riep Roderick een televisie. Met voorkennis is dit een goede stap geweest. Tevens ook erg vreemd/ toevallig dat Roderick veel voorwerpen die hij opnoemden weer terug kon vinden op de lijst met woorden die groep 2 moest leren.
* Milouska zoekt (natuurlijk) tevergeefs in een badkamerwinkel naar een boekenkast.
* Als je als NOs Sport-verslaggever niet weet wat "voetbal" in het Spaans is, maar wel Spaans kan praten en zelfs Spaanse interviews aflegd, is toch wel HEEL verdacht.
* Hoe komt Peggy in hemelsnaam bij het jaartal 1968, terwijl er duidelijk in de opdracht 1978 stond?
* Frédérique verknalde de opdracht van Richard goed, en was bezig met die van Toine. Voorkennis over de opdrachten?
* Roderick reed wel HEEL erg traag.
* Toine reed rond als een maniak, maar pakte de bochten perfect. Rijcursus voor de show? (slappe hint ja...)
Ja, maar ze hadden een minuut spelingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Here2Stay het volgende:
Er was toch nog eenhalve minuut over?
Dat ben ik al jaren; daar kan widm niks aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef MrManiak het volgende:
Haha, of je wordt, net zoals iedereen hier (no offense) ook paranoïde
Frédérique of Roderick, kan niet missen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.
Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.
Staat niet dat het door de Mol goedgemaakt werd hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frédérique of Roderick, kan niet missen..
True, de dagboeken zijn niet heel erg betrouwbaar. Maar het feit alleen al dat Roderick en Frédérique die opdracht opvallend en grandioos verprutst hebben, maakt ze imo al verdacht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat niet dat het door de Mol goedgemaakt werd he.
En dan nog, die dagboeken neem ik nooit zo serieus, teruglezend sloegen ze ook bij Yvonne nauwelijks op haar.
Frederique reed niet veel trager dan Roderick en Peggy liep ook te kutten in die auto en Milouska liet hem afslaan. Over die opdracht valt niet zo heel veel te zeggen volgens mij. Ik blijf gewoon bij Roderick.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
Frederique tijdens de race, dat was TE obvious voor een mol.
Roderick zou een gewéldige mol zijn. Al zou het jammer zijn, want hij lijkt zo fanatiek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Roderick is trouwens wel weer eens een subtiele mol.
Toch zie ik bij elke opdracht kleine subtiele acties van hem die nogal mollerig zijn. Heel anders dus dan Yvonne vorig jaar, die hanteerde meer de Milouska-tactiek. Komt die foto-volgorde bij... ja, het moet Roderick zijn. Met Milouska als tweede. De rest... nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roderick zou een gewéldige mol zijn. Al zou het jammer zijn, want hij lijkt zo fanatiek.
Of je moet eerst bekend gaan worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Zou leuk zijn volgende keer eens met onbekenden, dan kan ik ook proberen mee te doen.
Dat als hint nog een keer gebruiken zou wel duf zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
Ook opvallend: volgens mij had Toine een ander stukje dan de vorige keer. Wel dezelfde scene (die boot en dat vlot), maar een ander moment.
Ik vond de series met "gewone" Nederlanders veel leuker, maar er komt eerst nog een met bekende Nederlanders volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Zou leuk zijn volgende keer eens met onbekenden, dan kan ik ook proberen mee te doen.
Mwah, vind het nu niet echt minder leuk vanwege de BN'ers, hooguit vanwege de opdrachten enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond de series met "gewone" Nederlanders veel leuker, maar er komt eerst nog een met bekende Nederlanders volgens mij.
Ik heb daar wel een beetje op zitten letten bij de eerdere afleveringen en daar kon ik geen ongeregeldheden ontdekken, ook niet in het filmpje van Toine. en idd zou het wel suf zijn als ze die truc nog een keer toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat als hint nog een keer gebruiken zou wel duf zijn..
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, vind het nu niet echt minder leuk vanwege de BN'ers, hooguit vanwege de opdrachten enzo.
Die filmpjes zat ik net ook op te letten, inderdaad. Roderick zijn voorfilmpje is nog niet geweest, hoor. En die van Frédérique inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch zie ik bij elke opdracht kleine subtiele acties van hem die nogal mollerig zijn. Heel anders dus dan Yvonne vorig jaar, die hanteerde meer de Milouska-tactiek. Komt die foto-volgorde bij... ja, het moet Roderick zijn. Met Milouska als tweede. De rest... nee, dat geloof ik niet.
Opvalklend trouwens dat iedereen zijn voorfilmpje al te zien is geweest (die van Roderick ook toch of niet?) alleen die van Frédérique nog niet.
Ook opvallend: volgens mij had Toine een ander stukje dan de vorige keer. Wel dezelfde scene (die boot en dat vlot), maar een ander moment.
Vorig jaar was dat inderdaad zo, ik vind dat deze keer (gelukkig) minder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.
Ik vond WIDM in Portugal nog het allerbeste. Dat was ook met niet BN'ers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.
Erg mooi stukje in het begin ook: "Dan verdient ze een Gouden Kalf.."quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Flem het volgende:
Toffe opdrachten vandaag. Ben alleen nog maar meer overtuigd van het Molschap van Milouska.
Daar heb ik ook over zitten twijfelen maar ik kon het niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef DrMarten het volgende:
Net even een de introfilmpjes zitten kijken. Is die van Roderick niet uit de aflevering van vorige week? Bij dat monument?
Even een kleine analyse afgaande uit een gesprek met een maat van mij die denkt dat fred de mol is (ik ga voor peggy);quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.
Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Ik denk dat dat echtpaar van niets wist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Hoe Peggy haar opdracht aanpakte was overigens wel heel vaag. Ze had het over 1968, terwijl het 1978 was. Daarna begon Toine over Maradonna in Mexico, 1986 dus, en werd het nog vager. Lomp dat het uiteindelijk toch goedgerekend is.
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Dan kunnen ze toch nooit als een eerlijk stel reageren, als je vragen krijgt als 'vertel eens een mop' e.d.?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef Woepsie het volgende:
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.
Mol-actiequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Mip1988 het volgende:
milouska die een boekenkast zocht in een badkamer(oid?) winkel
quote:beister
Ze zijn na de tijd vast nog wel even op die schook gebleven en niet direct weggegaan. Iedereen kan lol gehad hebben met die kinderen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef Jay_Snake het volgende:
ten tweede, er staat met die kinderen op die school. Fred was niet op die school, die was aan het shoppen. De enige die zich echt heeft vermaakt met die kinderen was Peggy
Omdat ie een josti is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En die afkorting is speciaal omdat..?
En als jij het zegt is 't zo, hm-hm!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Frédérique is het trouwens. M'n gevoel zei dat al vanaf aflevering 1, maar vanavond heb ik pas échte mollenacties van haar gezien (en niet zo onopvallend ook).
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad er op dat ze de opdrachten van de andere al wist.
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:49 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage he
helemaal eens, maar zou bij het autorijden een mol zich zo opvallend gedragen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef kissa het volgende:
Ik denk en hoop dat Frederique de mol was...ik gun haar de lol. Lol die ze nooit meer zal hebben![]()
Ja dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Na deze uitzending lijkt het klip en klaar dat Frederique de Mol is....
Maarja, dat is natuurlijk niet de tactiek van de Mol om zich zo duidelijk te laten zien....
Juist! En daarbij mocht hij het eerste naar boven, dus kon hij mooi de makkelijkste opdracht uitkiezen. (Ik ga er namelijk vanuit dat de mol, Roderick dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:12 schreef Utrecht het volgende:
Tja Roderick kan ook de mol zijn, wissel van stoel met de mol. Roderick gaat ergens anders zitten, mission accomplished!
Of steikem de mol zijn en de George tactiek toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef Here2Stay het volgende:
Het zou overigens wel een stunt zijn als Milouska uiteindelijk de winnaar wordt.. 10 afleveringen door iedereen afgezeken en ondertussen het geld pakken.
xinixquote:
quote:
Mee eens, ik twijfel ook tussen die 2.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk zit ik een beetje te twijfelen wie nou de mol is, Milouska of Frédérique. Frédérique deed wel een paar heel opvallende dingen.
En de afvaller moet ik gewoon weer goed hebben volgende week voor de Prono![]()
Ik sprak het hardop uit, en toen viel het kwartje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
[..], je begreep 'm
![]()
Ja, hij is tof!
Geen idee, maar Aimee Mann is bekend geworden door de muziek die zij heeft gemaakt voor de film Magnolia. Alleen komt dit specifieke liedje weer niet uit die film, daar heb ik meteen naar gekeken. Ik hoor haar muziek wel eens gebruikt worden op tv, maar dat is bijna altijd het liedje Save Me (dat wel uit Magnolia komt).quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef Chowi het volgende:
Ik zat trouwens na te denken over die muzikale hint, Aimee Mann - How am I different?. Misschien is de tekst niet zozeer de hint, het kan ook zijn dat het liedje een titelsong is geweest van een programma waar de Mol in te zien was, of zo. Geen idee hoe je dat na kunt gaan, maar het is een mogelijkheid!
Ik denk ook dat zij het is, maar wat ik dan alleen niet snap is waarom Richard eruit is. Hij zei dat hij 75% van de testvragen richting Frédérique had beantwoord, maar zo iemand als Roderick die al een paar afleveringen op Peggy zit, zit er nog in. Dat klopt dan toch niet? En er was nog iemand die op Peggy zit, toch? Zou toch Roderick de Mol zijn...?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren zijn mijn verdenkingen van Frédérique enorm versterkt.
Ze is het, dat kan niet anders. Het is ook niet anders.
En de mensen die op haar stemden (Peggy en Toine) zitten er ook nog in.
Natuurlijk niet, want wat moet de Mol dan zeggen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef Woepsie het volgende:
Ik vraag me ook af of iedereen wel eerlijk tegen de camera zegt wie ze verdenken. Ik heb namelijk het idee dat ook daarover nog al eens gelogen word.
Dat kan natuurlijk ook een verhullende tactiek zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik verdenk Roderick trouwens niet echt. Hij zit de hele tijd van die vragen te stellen, aan iedereen om alles door te krijgen. Een mol hoeft dat helemaal niet te doen. Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richardquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Richard zei toch ook gisteren, dat hij een beetje bang van Roderick was soms?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richard)
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, haha.
Maar hoe zat het nou eigenlijk, heeft Roderick met dat ruilen van plek nou 250 euro verdiend eigenlijk? De opdracht was, wissel van plek met de Mol. Maar wat als hij nou heeft geruild met iemand die niet de Mol is? Verdiende hij dan toch dat geld?
Oooh, dat had ik even gemist, thanks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:20 schreef easy-going het volgende:
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.
Ja, toen Frédérique ging twijfelen, schrok ik me dood, omdat ik wist dat degene die geen naam noemt eruit gaat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.quote:
soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?
[..]
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.![]()
Dat weet iedereen dat je in de winkel waar je badkamer artikelen kan kopen.
geen boekenkast kunt kopen![]()
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
maar die slome actie van fred was ook erg opvallendquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar die slome actie van fred was ook erg opvallend
en haar eigen opdracht voerde ze met verve uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
Beetje zoals Georgequote:Op zaterdag 15 april 2006 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.
En net doen of ze dom is![]()
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.quote:
Ik heb dit jaar ook voor het eerst naar WIDM gekekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Dat mogen ze zeker weleens doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Falco het volgende:
Fredje is de mol. Was zij ook niet degene die tijdens de tango-opdracht de groep aan het twijfelen bracht? Verder was het erg obvious hoe ze die bocht nam in dat autootje.
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.quote:
Ja, en ze deed een overduidelijke mollenactie en liet de groep daarmee 5000 euro verliezen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:14 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...![]()
nerdelandersquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Klopt, het maakte het geheel nog spannender. En volgens mij waren toen die geheime aanwijzingen ook moeilijker dan tegenwoordig met BN'ers.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Frédérique en Milouska zijn erg smakelijk met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
nerdelanders?
Ik vind het met BN'ers eigenlijk ook wel oke. Meer haat en nijd enzo.
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentatorquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet er eerst nog een fietsopdracht komen, want ik zag Frédérique gisteren fietsen. Zolang er geen dergelijke opdracht is, blijft ze erin.
Overigens: de mol moet een goed acteur zijn, dus zou je dan niet sneller bij acteurs/actrices uitkomen? Hoe zat dat met Yvon vorig jaar?
kloptquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
George was de allerallerallerleukste en beste Mol, niemand gaat hem ooit nog overtreffen.
Moet trouwens zeggen dat Roderick wel even van zijn stuk leek gebracht toen die ober tijdens die lunch gisteren zomaar opeens in zijn oor begon te fluisteren dat hij naar boven naar het toilet moest gaan. Dat leek niet gespeeld.
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentator (besturen met headset: aflevering 2)
# Isabelle Brinkman, 32 jaar, Radio en TV presentatrice
# Jim de Groot, 31 jaar, Acteur / Musicus
# Lottie Hellingman, 26 jaar, Actrice
# Marc-Marie Huijbregts, 39 jaar, Cabaretier
# Roeland Fernhout, 32 jaar, Acteur
# Sander de Heer, 29 jaar, Radio presentator
# Victoria Koblenko, 23 jaar, Actrice
# Yvon Jaspers, 31 jaar, TV presentatrice
# Yvonne van den Hurk, 44 jaar, Actrice
Yvon speelde ook een beetje de dombo, maar ondertussen was ze de boel flink aan het verzieken....quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Hij zei eerst iets van 'perfect' omdat hij dacht dat de ober iets over de wijn zei ofzo. Toen zei de ober het nog een keer en toen zag je Roderick opeens zo opkijken, zo van, 'huh wat zegt-ie nou?' En reken maar dat de Mol vantevoren PRECIES weet wat de opdrachten zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Ow okquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Oke, toen keek ik nooit naar '' Wie is de Mol'' *bloos*quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.
[afbeelding]
Nee, dat zei je al lieverdquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oke, toen keek ik nooit naar '' Wie is de Mol'' *bloos*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |