Graag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef DaMart het volgende:
He shit, ik opende er ook net eentje... duurde even voordat ik de OP had veranderd. Zal ik daar maar meteen een .txt van maken voor toekomstige topics?
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDMquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef DaMart het volgende:
He shit, ik opende er ook net eentje... duurde even voordat ik de OP had veranderd. Zal ik daar maar meteen een .txt van maken voor toekomstige topics?
Loop ik daarvoor een quote aan te passen, zodat de plaatjes weer werken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDM
Dus zou je die er even in willen zetten, Chowi?
Dat wist ik niet. Done.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is allang gebeurd, die staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/WIDM
Dus zou je die er even in willen zetten, Chowi?
Nou ja, ik heb het wel gemeld in het vorige topic hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loop ik daarvoor een quote aan te passen, zodat de plaatjes weer werken!![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het handig, Sven, om een link naar de Wiki in de OP te zetten.
Dat ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien handig om ook de link naar het tekstbestand even in de OP te zetten? Voor mensen die eigenlijk nooit op wiki.fok kijken, en dus zelf de OP maar gaan aanpassen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het handig, Sven, om een link naar de Wiki in de OP te zetten.
Great minds en zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien handig om ook de link naar het tekstbestand even in de OP te zetten? Voor mensen die eigenlijk nooit op wiki.fok kijken, en dus zelf de OP maar gaan aanpassen
Ik doe het wel weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
Het mooie van de Wiki is, is dat iedereen er mee kan klooien. Dus dat kunnen jullie mooi zelf doen
Zet dan direct de nieuwe topiclink erbijquote:
Whehe, niet dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Alweer... telepathie?
wedden dat jij dat nu ook al hebt gezegd
We zijn voor elkaar bestemd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Alweer... telepathie?
wedden dat jij dat nu ook al hebt gezegd
Als het niet over de TT gaat, dan maar over de OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu een hele pagina over de OP?
* Denkbeeldige streep zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu een hele pagina over de OP?
Afwisseling moet er zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het niet over de TT gaat, dan maar over de OP.
Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het "internet".quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, ik weet niet of ik vanavond en morgenavond aan kijken toe kom. Misschien m'n videorecorder maar weer eens tevoorschijn halen en het stof eraf blazen
Wát! Dat wou ik net zeggen.quote:
Ja, de link staat al in de OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het "internet".
Volgens mij niet. Er zijn wel meer donkere mensen op de wereld hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Honeycomb het volgende:
Is die Milouska nou de zus van Sylvana Simons of niet? Mijn zus dacht namelijk van wel.
Ze zijn dus ook geen halfzusjes van Oprahquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Er zijn wel meer donkere mensen op de wereld hoor
Whehequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zijn dus ook geen halfzusjes van Oprah?
Je bedoelt de uitzendingen? Of iets anders?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat dat morgen op internet ?!
Ik denk het wel, kan ook vanavond al zijn. Moet je de link in de OP pakken van aflevering 6, die werkt nu dus nog niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat dat morgen op internet ?!
Misschien is Sylvana getrouwd, weet jij veel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Milouska Meulens
Sylvana Simons
Verschillende vaders dan?
Ga nou gauwquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
Misschien is Sylvana getrouwd, weet jij veel.
Gecamoufleerd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef easy-going het volgende:
Is dit het moltopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |