Beetje zoals Georgequote:Op zaterdag 15 april 2006 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.
En net doen of ze dom is![]()
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.quote:
Ik heb dit jaar ook voor het eerst naar WIDM gekekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Dat mogen ze zeker weleens doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Falco het volgende:
Fredje is de mol. Was zij ook niet degene die tijdens de tango-opdracht de groep aan het twijfelen bracht? Verder was het erg obvious hoe ze die bocht nam in dat autootje.
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.quote:
Ja, en ze deed een overduidelijke mollenactie en liet de groep daarmee 5000 euro verliezen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:14 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...![]()
nerdelandersquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Klopt, het maakte het geheel nog spannender. En volgens mij waren toen die geheime aanwijzingen ook moeilijker dan tegenwoordig met BN'ers.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Frédérique en Milouska zijn erg smakelijk met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
nerdelanders?
Ik vind het met BN'ers eigenlijk ook wel oke. Meer haat en nijd enzo.
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentatorquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet er eerst nog een fietsopdracht komen, want ik zag Frédérique gisteren fietsen. Zolang er geen dergelijke opdracht is, blijft ze erin.
Overigens: de mol moet een goed acteur zijn, dus zou je dan niet sneller bij acteurs/actrices uitkomen? Hoe zat dat met Yvon vorig jaar?
kloptquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
George was de allerallerallerleukste en beste Mol, niemand gaat hem ooit nog overtreffen.
Moet trouwens zeggen dat Roderick wel even van zijn stuk leek gebracht toen die ober tijdens die lunch gisteren zomaar opeens in zijn oor begon te fluisteren dat hij naar boven naar het toilet moest gaan. Dat leek niet gespeeld.
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentator (besturen met headset: aflevering 2)
# Isabelle Brinkman, 32 jaar, Radio en TV presentatrice
# Jim de Groot, 31 jaar, Acteur / Musicus
# Lottie Hellingman, 26 jaar, Actrice
# Marc-Marie Huijbregts, 39 jaar, Cabaretier
# Roeland Fernhout, 32 jaar, Acteur
# Sander de Heer, 29 jaar, Radio presentator
# Victoria Koblenko, 23 jaar, Actrice
# Yvon Jaspers, 31 jaar, TV presentatrice
# Yvonne van den Hurk, 44 jaar, Actrice
Yvon speelde ook een beetje de dombo, maar ondertussen was ze de boel flink aan het verzieken....quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Hij zei eerst iets van 'perfect' omdat hij dacht dat de ober iets over de wijn zei ofzo. Toen zei de ober het nog een keer en toen zag je Roderick opeens zo opkijken, zo van, 'huh wat zegt-ie nou?' En reken maar dat de Mol vantevoren PRECIES weet wat de opdrachten zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Ow okquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Oke, toen keek ik nooit naar '' Wie is de Mol'' *bloos*quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |