Ik vond WIDM in Portugal nog het allerbeste. Dat was ook met niet BN'ers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.
Erg mooi stukje in het begin ook: "Dan verdient ze een Gouden Kalf.."quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Flem het volgende:
Toffe opdrachten vandaag. Ben alleen nog maar meer overtuigd van het Molschap van Milouska.
Daar heb ik ook over zitten twijfelen maar ik kon het niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef DrMarten het volgende:
Net even een de introfilmpjes zitten kijken. Is die van Roderick niet uit de aflevering van vorige week? Bij dat monument?
Even een kleine analyse afgaande uit een gesprek met een maat van mij die denkt dat fred de mol is (ik ga voor peggy);quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.
Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Ik denk dat dat echtpaar van niets wist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Hoe Peggy haar opdracht aanpakte was overigens wel heel vaag. Ze had het over 1968, terwijl het 1978 was. Daarna begon Toine over Maradonna in Mexico, 1986 dus, en werd het nog vager. Lomp dat het uiteindelijk toch goedgerekend is.
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Dan kunnen ze toch nooit als een eerlijk stel reageren, als je vragen krijgt als 'vertel eens een mop' e.d.?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef Woepsie het volgende:
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.
Mol-actiequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Mip1988 het volgende:
milouska die een boekenkast zocht in een badkamer(oid?) winkel
quote:beister
Ze zijn na de tijd vast nog wel even op die schook gebleven en niet direct weggegaan. Iedereen kan lol gehad hebben met die kinderen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef Jay_Snake het volgende:
ten tweede, er staat met die kinderen op die school. Fred was niet op die school, die was aan het shoppen. De enige die zich echt heeft vermaakt met die kinderen was Peggy
Omdat ie een josti is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En die afkorting is speciaal omdat..?
En als jij het zegt is 't zo, hm-hm!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Frédérique is het trouwens. M'n gevoel zei dat al vanaf aflevering 1, maar vanavond heb ik pas échte mollenacties van haar gezien (en niet zo onopvallend ook).
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad er op dat ze de opdrachten van de andere al wist.
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:49 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage he
helemaal eens, maar zou bij het autorijden een mol zich zo opvallend gedragen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef kissa het volgende:
Ik denk en hoop dat Frederique de mol was...ik gun haar de lol. Lol die ze nooit meer zal hebben![]()
Ja dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Na deze uitzending lijkt het klip en klaar dat Frederique de Mol is....
Maarja, dat is natuurlijk niet de tactiek van de Mol om zich zo duidelijk te laten zien....
Juist! En daarbij mocht hij het eerste naar boven, dus kon hij mooi de makkelijkste opdracht uitkiezen. (Ik ga er namelijk vanuit dat de mol, Roderick dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:12 schreef Utrecht het volgende:
Tja Roderick kan ook de mol zijn, wissel van stoel met de mol. Roderick gaat ergens anders zitten, mission accomplished!
Of steikem de mol zijn en de George tactiek toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef Here2Stay het volgende:
Het zou overigens wel een stunt zijn als Milouska uiteindelijk de winnaar wordt.. 10 afleveringen door iedereen afgezeken en ondertussen het geld pakken.
xinixquote:
quote:
Mee eens, ik twijfel ook tussen die 2.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk zit ik een beetje te twijfelen wie nou de mol is, Milouska of Frédérique. Frédérique deed wel een paar heel opvallende dingen.
En de afvaller moet ik gewoon weer goed hebben volgende week voor de Prono![]()
Ik sprak het hardop uit, en toen viel het kwartje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
[..], je begreep 'm
![]()
Ja, hij is tof!
Geen idee, maar Aimee Mann is bekend geworden door de muziek die zij heeft gemaakt voor de film Magnolia. Alleen komt dit specifieke liedje weer niet uit die film, daar heb ik meteen naar gekeken. Ik hoor haar muziek wel eens gebruikt worden op tv, maar dat is bijna altijd het liedje Save Me (dat wel uit Magnolia komt).quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef Chowi het volgende:
Ik zat trouwens na te denken over die muzikale hint, Aimee Mann - How am I different?. Misschien is de tekst niet zozeer de hint, het kan ook zijn dat het liedje een titelsong is geweest van een programma waar de Mol in te zien was, of zo. Geen idee hoe je dat na kunt gaan, maar het is een mogelijkheid!
Ik denk ook dat zij het is, maar wat ik dan alleen niet snap is waarom Richard eruit is. Hij zei dat hij 75% van de testvragen richting Frédérique had beantwoord, maar zo iemand als Roderick die al een paar afleveringen op Peggy zit, zit er nog in. Dat klopt dan toch niet? En er was nog iemand die op Peggy zit, toch? Zou toch Roderick de Mol zijn...?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren zijn mijn verdenkingen van Frédérique enorm versterkt.
Ze is het, dat kan niet anders. Het is ook niet anders.
En de mensen die op haar stemden (Peggy en Toine) zitten er ook nog in.
Natuurlijk niet, want wat moet de Mol dan zeggen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef Woepsie het volgende:
Ik vraag me ook af of iedereen wel eerlijk tegen de camera zegt wie ze verdenken. Ik heb namelijk het idee dat ook daarover nog al eens gelogen word.
Dat kan natuurlijk ook een verhullende tactiek zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik verdenk Roderick trouwens niet echt. Hij zit de hele tijd van die vragen te stellen, aan iedereen om alles door te krijgen. Een mol hoeft dat helemaal niet te doen. Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richardquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Richard zei toch ook gisteren, dat hij een beetje bang van Roderick was soms?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richard)
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, haha.
Maar hoe zat het nou eigenlijk, heeft Roderick met dat ruilen van plek nou 250 euro verdiend eigenlijk? De opdracht was, wissel van plek met de Mol. Maar wat als hij nou heeft geruild met iemand die niet de Mol is? Verdiende hij dan toch dat geld?
Oooh, dat had ik even gemist, thanks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:20 schreef easy-going het volgende:
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.
Ja, toen Frédérique ging twijfelen, schrok ik me dood, omdat ik wist dat degene die geen naam noemt eruit gaat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.quote:
soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?
[..]
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.![]()
Dat weet iedereen dat je in de winkel waar je badkamer artikelen kan kopen.
geen boekenkast kunt kopen![]()
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
maar die slome actie van fred was ook erg opvallendquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar die slome actie van fred was ook erg opvallend
en haar eigen opdracht voerde ze met verve uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
Beetje zoals Georgequote:Op zaterdag 15 april 2006 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.
En net doen of ze dom is![]()
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.quote:
Ik heb dit jaar ook voor het eerst naar WIDM gekekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Dat mogen ze zeker weleens doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ze mogen alle series van de mol wel op dvd uitbrengen. Dit is pas de eerste keer dat ik van het begin af aan kijk
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Falco het volgende:
Fredje is de mol. Was zij ook niet degene die tijdens de tango-opdracht de groep aan het twijfelen bracht? Verder was het erg obvious hoe ze die bocht nam in dat autootje.
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.quote:
Ja, en ze deed een overduidelijke mollenactie en liet de groep daarmee 5000 euro verliezen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:14 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan niet te vergeten dat ze de opdracht met de rozen van de vorige week liet mislukken. (Zij was degene die tegen Toine zei: 'Laat ze maar liggen'.) En gisteren probeerde ze met alle macht om de opdracht van Toine wederom te laten mislukken, toen hij aan tafel 10 minuten niets mocht zeggen...![]()
nerdelandersquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Klopt, het maakte het geheel nog spannender. En volgens mij waren toen die geheime aanwijzingen ook moeilijker dan tegenwoordig met BN'ers.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad één vande leukste stukken uit alle jaren widm.
Uiteraard mogen ze widm wel op DVD uitbrengen.
Op de een of andere manier waren de seizoenen zonder de bekende nerdelanders toch leuker dan de afgelopen jaren.
Frédérique en Milouska zijn erg smakelijk met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
nerdelanders?
Ik vind het met BN'ers eigenlijk ook wel oke. Meer haat en nijd enzo.
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentatorquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet er eerst nog een fietsopdracht komen, want ik zag Frédérique gisteren fietsen. Zolang er geen dergelijke opdracht is, blijft ze erin.
Overigens: de mol moet een goed acteur zijn, dus zou je dan niet sneller bij acteurs/actrices uitkomen? Hoe zat dat met Yvon vorig jaar?
kloptquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
George was de allerallerallerleukste en beste Mol, niemand gaat hem ooit nog overtreffen.
Moet trouwens zeggen dat Roderick wel even van zijn stuk leek gebracht toen die ober tijdens die lunch gisteren zomaar opeens in zijn oor begon te fluisteren dat hij naar boven naar het toilet moest gaan. Dat leek niet gespeeld.
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
# Gijs Staverman, 38 jaar, Radio en TV presentator (besturen met headset: aflevering 2)
# Isabelle Brinkman, 32 jaar, Radio en TV presentatrice
# Jim de Groot, 31 jaar, Acteur / Musicus
# Lottie Hellingman, 26 jaar, Actrice
# Marc-Marie Huijbregts, 39 jaar, Cabaretier
# Roeland Fernhout, 32 jaar, Acteur
# Sander de Heer, 29 jaar, Radio presentator
# Victoria Koblenko, 23 jaar, Actrice
# Yvon Jaspers, 31 jaar, TV presentatrice
# Yvonne van den Hurk, 44 jaar, Actrice
Yvon speelde ook een beetje de dombo, maar ondertussen was ze de boel flink aan het verzieken....quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Hij zei eerst iets van 'perfect' omdat hij dacht dat de ober iets over de wijn zei ofzo. Toen zei de ober het nog een keer en toen zag je Roderick opeens zo opkijken, zo van, 'huh wat zegt-ie nou?' En reken maar dat de Mol vantevoren PRECIES weet wat de opdrachten zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:26 schreef Viking84 het volgende:
kloptHij aarzelde even en de ober moest het meerdere keren zeggen. Maar is de mol van tevoren op de hoogte van de opdrachten?
Ow okquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Yvon presentatrice isMaar ik wilde weten of zij opluchting en teleurstelling een beetje goed kon acteren.
Oke, toen keek ik nooit naar '' Wie is de Mol'' *bloos*quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De legendarische mol George uit de derde serie in Portugal. De beste mol die er tot nu toe geweest is.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |