Oh ja. Haha. Ook erg typisch.quote:
Ik kom tenminste met de Avrobode-hint, en probeer er wat uit te halen... Iedere mogelijke aanwijzing kan toch een hint zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slappe hint. Wat kun je daar nou uit halen?
Ze hadden toen al speelgoed, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:42 schreef Woepsie het volgende:
Dat was toch speelgoed?
Ja, dat is mijn punt. Er zijn teveel mogelijke aanwijzingen in die hint.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met de Avrobode-hint, en probeer er wat uit te halen... Iedere mogelijke aanwijzing kan toch een hint zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog nooit van een kast in bouwdoos formaat gehoord?
Morgen maar weer de herhaling kijken en nog een keer goed opletten want volgens mij heb ik geen rare dingen voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Ja Woepsie dat wist ik dus ook niet. Want toen hij het aan de deelnemrs vroeg zeiden die nee, ook toen hij vroeg weten jullie dat zeker. Maar later zei hij als een samenvatting nogmaals tegen ons zeg maar dat ze niet alles van het lijstje hadden maar wel dingen die er niet op stonden.
Nee. Hij vroeg of ze dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Woepsie het volgende:
Zei Karel nu dat er dingen waren gekocht die niet op de lijst stonden? Wat was dat dan?
4 km in anderhalve minuut is 160 km/uquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Toen Frédérique over de finish kwam, was er nog anderhalve minuut over; 0:23:30. Toine moest daarna rijden. Als je met zo'n snelheid geen 4 kilometer kana fleggen binnen anderhalve minuut, zit er toch wel iets mis...
4 km in anderhalve minuut is 160 km/h. best pittige snelheidquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Toen Frédérique over de finish kwam, was er nog anderhalve minuut over; 0:23:30. Toine moest daarna rijden. Als je met zo'n snelheid geen 4 kilometer kana fleggen binnen anderhalve minuut, zit er toch wel iets mis...
Dan moet je dus wel 160 per uur rijden he. Ik weet niet of die barrels wel zo'n snelheid halen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef MrManiak het volgende:
Dingen die mij opvielen:
* Frédérique vertelde aan het begin dat ze geen Spaans kon. Als je een reisprogramma presenteerd, is Spaans toch 1 van de talen die je moet kunnen beheersen.
* Toen de "boodschappen" opgenoemd werden, riep Roderick een televisie. Met voorkennis is dit een goede stap geweest. Tevens ook erg vreemd/ toevallig dat Roderick veel voorwerpen die hij opnoemden weer terug kon vinden op de lijst met woorden die groep 2 moest leren.
* Milouska zoekt (natuurlijk) tevergeefs in een badkamerwinkel naar een boekenkast.
* Als je als NOs Sport-verslaggever niet weet wat "voetbal" in het Spaans is, maar wel Spaans kan praten en zelfs Spaanse interviews aflegd, is toch wel HEEL verdacht.
* Hoe komt Peggy in hemelsnaam bij het jaartal 1968, terwijl er duidelijk in de opdracht 1978 stond?
* Frédérique verknalde de opdracht van Richard goed, en was bezig met die van Toine. Voorkennis over de opdrachten?
* Roderick reed wel HEEL erg traag.
* Toine reed rond als een maniak, maar pakte de bochten perfect. Rijcursus voor de show? (slappe hint ja...)
Ja, maar ze hadden een minuut spelingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef Here2Stay het volgende:
Er was toch nog eenhalve minuut over?
Dat ben ik al jaren; daar kan widm niks aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef MrManiak het volgende:
Haha, of je wordt, net zoals iedereen hier (no offense) ook paranoïde
Frédérique of Roderick, kan niet missen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.
Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.
Staat niet dat het door de Mol goedgemaakt werd hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frédérique of Roderick, kan niet missen..
True, de dagboeken zijn niet heel erg betrouwbaar. Maar het feit alleen al dat Roderick en Frédérique die opdracht opvallend en grandioos verprutst hebben, maakt ze imo al verdacht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat niet dat het door de Mol goedgemaakt werd he.
En dan nog, die dagboeken neem ik nooit zo serieus, teruglezend sloegen ze ook bij Yvonne nauwelijks op haar.
Frederique reed niet veel trager dan Roderick en Peggy liep ook te kutten in die auto en Milouska liet hem afslaan. Over die opdracht valt niet zo heel veel te zeggen volgens mij. Ik blijf gewoon bij Roderick.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
Frederique tijdens de race, dat was TE obvious voor een mol.
Roderick zou een gewéldige mol zijn. Al zou het jammer zijn, want hij lijkt zo fanatiek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Roderick is trouwens wel weer eens een subtiele mol.
Toch zie ik bij elke opdracht kleine subtiele acties van hem die nogal mollerig zijn. Heel anders dus dan Yvonne vorig jaar, die hanteerde meer de Milouska-tactiek. Komt die foto-volgorde bij... ja, het moet Roderick zijn. Met Milouska als tweede. De rest... nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roderick zou een gewéldige mol zijn. Al zou het jammer zijn, want hij lijkt zo fanatiek.
Of je moet eerst bekend gaan worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Zou leuk zijn volgende keer eens met onbekenden, dan kan ik ook proberen mee te doen.
Dat als hint nog een keer gebruiken zou wel duf zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
Ook opvallend: volgens mij had Toine een ander stukje dan de vorige keer. Wel dezelfde scene (die boot en dat vlot), maar een ander moment.
Ik vond de series met "gewone" Nederlanders veel leuker, maar er komt eerst nog een met bekende Nederlanders volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Zou leuk zijn volgende keer eens met onbekenden, dan kan ik ook proberen mee te doen.
Mwah, vind het nu niet echt minder leuk vanwege de BN'ers, hooguit vanwege de opdrachten enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond de series met "gewone" Nederlanders veel leuker, maar er komt eerst nog een met bekende Nederlanders volgens mij.
Ik heb daar wel een beetje op zitten letten bij de eerdere afleveringen en daar kon ik geen ongeregeldheden ontdekken, ook niet in het filmpje van Toine. en idd zou het wel suf zijn als ze die truc nog een keer toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat als hint nog een keer gebruiken zou wel duf zijn..
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, vind het nu niet echt minder leuk vanwege de BN'ers, hooguit vanwege de opdrachten enzo.
Die filmpjes zat ik net ook op te letten, inderdaad. Roderick zijn voorfilmpje is nog niet geweest, hoor. En die van Frédérique inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch zie ik bij elke opdracht kleine subtiele acties van hem die nogal mollerig zijn. Heel anders dus dan Yvonne vorig jaar, die hanteerde meer de Milouska-tactiek. Komt die foto-volgorde bij... ja, het moet Roderick zijn. Met Milouska als tweede. De rest... nee, dat geloof ik niet.
Opvalklend trouwens dat iedereen zijn voorfilmpje al te zien is geweest (die van Roderick ook toch of niet?) alleen die van Frédérique nog niet.
Ook opvallend: volgens mij had Toine een ander stukje dan de vorige keer. Wel dezelfde scene (die boot en dat vlot), maar een ander moment.
Vorig jaar was dat inderdaad zo, ik vind dat deze keer (gelukkig) minder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |