Ik vond WIDM in Portugal nog het allerbeste. Dat was ook met niet BN'ers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BNérs spelen het spel anders dan de niet bn'ers. Vorig jaar helemaal liepen ze elkaar ontzettend uit te horen. Bovendien zijn er nu mensen bij die elkaar al goed kennen. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt helemaal niet kennen.
Erg mooi stukje in het begin ook: "Dan verdient ze een Gouden Kalf.."quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef Flem het volgende:
Toffe opdrachten vandaag. Ben alleen nog maar meer overtuigd van het Molschap van Milouska.
Daar heb ik ook over zitten twijfelen maar ik kon het niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef DrMarten het volgende:
Net even een de introfilmpjes zitten kijken. Is die van Roderick niet uit de aflevering van vorige week? Bij dat monument?
Even een kleine analyse afgaande uit een gesprek met een maat van mij die denkt dat fred de mol is (ik ga voor peggy);quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig.
Geef eens toe? Wie van jullie dacht dat Richard de mol was? Ben jij gaan twijfelen omdat hij terug in het spel kwam? Maar eerlijk gezegd had Richard de mol nooit kunnen zijn. Richard was veel te fanatiek en vooral ook veel te zenuwachtig. Een zenuwachtige mol kan zijn werk niet goed doen. Wel goed op blijven letten hoor, anders gaat voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik heb deze aflevering in ieder geval veel plezier gehad. Zeker op de school met die kinderen, maar ook minstens zoveel tijdens het etentje bij het echtpaar Gonzalez Diez. Wat een aanfluiting was dat zeg! We zagen er allemaal onberispelijk uit en het echtpaar was van voorname afkomst, maar desondanks werden er moppen verteld, werd er van plaats geruild, te vaak naar het toilet gegaan en gelachen en gedronken. Heb je me gezien dit keer? Of was je afgeleid door die zenuwachtige Richard, die zich schaamde tegenover de gastheer? Er is weliswaar geld voor de pot verdiend tijdens het diner, maar dat werd op de racebaan ruimschoots goed gemaakt! Precies zoals een mol het graag ziet.
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Ik denk dat dat echtpaar van niets wist.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Hoe Peggy haar opdracht aanpakte was overigens wel heel vaag. Ze had het over 1968, terwijl het 1978 was. Daarna begon Toine over Maradonna in Mexico, 1986 dus, en werd het nog vager. Lomp dat het uiteindelijk toch goedgerekend is.
Wat zouden ze trouwens van tevoren tegen dat echtpaar gezegd hebben? "Als er gekke dingen gebeuren, hoort dat erbij" ?
Dan kunnen ze toch nooit als een eerlijk stel reageren, als je vragen krijgt als 'vertel eens een mop' e.d.?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef Woepsie het volgende:
Die zullen heus wel in het complot hebben gezeten als het niet 2 acteurs waren.
Mol-actiequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Mip1988 het volgende:
milouska die een boekenkast zocht in een badkamer(oid?) winkel
quote:beister
Ze zijn na de tijd vast nog wel even op die schook gebleven en niet direct weggegaan. Iedereen kan lol gehad hebben met die kinderen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef Jay_Snake het volgende:
ten tweede, er staat met die kinderen op die school. Fred was niet op die school, die was aan het shoppen. De enige die zich echt heeft vermaakt met die kinderen was Peggy
Omdat ie een josti is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En die afkorting is speciaal omdat..?
En als jij het zegt is 't zo, hm-hm!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Frédérique is het trouwens. M'n gevoel zei dat al vanaf aflevering 1, maar vanavond heb ik pas échte mollenacties van haar gezien (en niet zo onopvallend ook).
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad er op dat ze de opdrachten van de andere al wist.
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:49 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage he
helemaal eens, maar zou bij het autorijden een mol zich zo opvallend gedragen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef kissa het volgende:
Ik denk en hoop dat Frederique de mol was...ik gun haar de lol. Lol die ze nooit meer zal hebben![]()
Ja dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Na deze uitzending lijkt het klip en klaar dat Frederique de Mol is....
Maarja, dat is natuurlijk niet de tactiek van de Mol om zich zo duidelijk te laten zien....
Juist! En daarbij mocht hij het eerste naar boven, dus kon hij mooi de makkelijkste opdracht uitkiezen. (Ik ga er namelijk vanuit dat de mol, Roderick dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:12 schreef Utrecht het volgende:
Tja Roderick kan ook de mol zijn, wissel van stoel met de mol. Roderick gaat ergens anders zitten, mission accomplished!
Of steikem de mol zijn en de George tactiek toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef Here2Stay het volgende:
Het zou overigens wel een stunt zijn als Milouska uiteindelijk de winnaar wordt.. 10 afleveringen door iedereen afgezeken en ondertussen het geld pakken.
xinixquote:
quote:
Mee eens, ik twijfel ook tussen die 2.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk zit ik een beetje te twijfelen wie nou de mol is, Milouska of Frédérique. Frédérique deed wel een paar heel opvallende dingen.
En de afvaller moet ik gewoon weer goed hebben volgende week voor de Prono![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |