Omdat ie een josti is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En die afkorting is speciaal omdat..?
En als jij het zegt is 't zo, hm-hm!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Frédérique is het trouwens. M'n gevoel zei dat al vanaf aflevering 1, maar vanavond heb ik pas échte mollenacties van haar gezien (en niet zo onopvallend ook).
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad er op dat ze de opdrachten van de andere al wist.
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee kreeg ik ook een beetje, want ze zat wel steeds heel erg te lachen als er iets gebeurde. Ja de tafelgesprekken kregen vreemde wendingen, maar het leek wel alsof háár juist echt álles opviel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:49 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig best goed met montage he
helemaal eens, maar zou bij het autorijden een mol zich zo opvallend gedragen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef kissa het volgende:
Ik denk en hoop dat Frederique de mol was...ik gun haar de lol. Lol die ze nooit meer zal hebben![]()
Ja dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Na deze uitzending lijkt het klip en klaar dat Frederique de Mol is....
Maarja, dat is natuurlijk niet de tactiek van de Mol om zich zo duidelijk te laten zien....
Juist! En daarbij mocht hij het eerste naar boven, dus kon hij mooi de makkelijkste opdracht uitkiezen. (Ik ga er namelijk vanuit dat de mol, Roderick dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:12 schreef Utrecht het volgende:
Tja Roderick kan ook de mol zijn, wissel van stoel met de mol. Roderick gaat ergens anders zitten, mission accomplished!
Of steikem de mol zijn en de George tactiek toepassen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef Here2Stay het volgende:
Het zou overigens wel een stunt zijn als Milouska uiteindelijk de winnaar wordt.. 10 afleveringen door iedereen afgezeken en ondertussen het geld pakken.
xinixquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |