abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36936009
CSI: New York

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van crime scene investigators op de buis in beslag. Na twee jaar volop succes te hebben werd er een spin off gecreeerd die de straten in Miami een stuk veiliger moesten maken. Ook dat is een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin off een feit, die zich in New York afspeelt, en die het ook niet slecht doet.

CSI: New York is beduidend anders donker dan Las Vegas. Een stad waar je over een straat met duizenden mensen kan lopen en toch niet gezien hoeft te worden. Het is een show waar je op een normaal niveau ook te maken krijgt met de persoonlijke levens van de csi's. Maar zeker niet op een te fanatieke manier. Aangezien de show net begonnen is kun je duidelijk merken dat ze nog aan het experimenteren zijn... Maar het komt zeker goed!

Uitzendingen
Nederland: Donderdag om 20:30 op RTL5 (seizoen 1)
België: Donderdag na 23u op VT4 (seizoen 1, herhalingen) de tijd kan verschillen!

Cast
Gary Sinise - Det. Mack Taylor
Melina Kanakaredes - Det. Stella Bonasera
Carmine Giovinazzo - Det. Danny Messer
Anna Belknap - Det. Lindsay Monroe
Hill Harper - Dr. Sheldon Hawkes
Eddie Cahill - Det. Donald Flack, Jr.

Vorige delen
1 | 2 | 3 |4

Spoilers
Er is geklaagd over spoilers... Even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

Warez request van CSI: New York afleveringen
Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood. Dus waarom zou je!

CSI topicreeks:
CSI: Crime Scene Investigation (NL/BE) (Deel 10)
CSI: Crime Scene Investigation (USA) (Deel 1) *spoilers*

CSI: Miami (NL/BE) (Deel 9)
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*

CSI: New York (USA) (Deel 1) *spoilers*

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door rena op 13-04-2006 22:15:25 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36936208
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef rena het volgende:
"Rot in hell you son of a bitch" Mac

Wat een geweldige afleveringen waren het
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me af voor wat voor personal business Horatio gedagvaard werd, en of we daar in CSI:Miami nog wat over gaan terugzien.

Verder vond ik het wel jammer van de crossovers dat ze niet meer leden van de teams lieten overvliegen.
And you know I might
pi_36936388
ik merk dat me school account eens is opgeheven... is het erg als ik een mod ff de OP laat aanpassen als ik de bijgewerkte versie heb? Dan klopt de link voor OP text!

en van die dagvaarding... daar hoop ik ook nog steeds op ondanks dat belooven de spoilers veel goeds voor csi miami

en het einde zo met Mac was zeer bevredigend!
pi_36936551
Ik dacht even dat je mijn OP niet mooi vond

Ik vond het einde geweldig Ik had niet verwacht zoiets uit Mac zijn mond te horen
And you know I might
pi_36936593
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef rena het volgende:
Ik dacht even dat je mijn OP niet mooi vond

Ik vond het einde geweldig Ik had niet verwacht zoiets uit Mac zijn mond te horen
is de text anders dan want ie lijkt veel op wat ik ooit getypt heb

nee indd.. toen Mac dat zei zo ineens... d8 ik ok ff van whaa?

ik heb gister de dvd trouwens gekocht omdat ik er toevallig tegen aanliep en het echt niet kon laten als csi junkie
pi_36936664
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:03 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

is de text anders dan want ie lijkt veel op wat ik ooit getypt heb

De plaatjes zijn anders En ik heb Lindsay toegevoegd als Detective i.p.v. Aiden.
And you know I might
pi_36936740
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:05 schreef rena het volgende:

[..]

De plaatjes zijn anders En ik heb Lindsay toegevoegd als Detective i.p.v. Aiden.
uhuh die OP van mij moet echt aangepast worden zeker ook omdat er forenzen in de text staat maar te lui geweest omdat voorheen proper te maken

voordat dit topic vol is zal die proper zijn promise
pi_36936764
Wat moet er nog veranderd worden dan, want ik kan nu nog editten
And you know I might
pi_36936787
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef rena het volgende:
Wat moet er nog veranderd worden dan, want ik kan nu nog editten
zie post hierboven van me had nog ff editje gemaakt
pi_36936823
forenzen, moet dat forensisch onderzoek zijn o.i.d. ?
And you know I might
pi_36936890
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef rena het volgende:
forenzen, moet dat forensisch onderzoek zijn o.i.d. ?
fo·ren·zen (onov.ww.)
1 heen en weer reizen als forens => pendelen

in csi miami topics hev ik er crime scene investigators van gemaakt

nederlandse term heb je niet echt... forensisch wetenschapper... maar op tv zijn het ook politie agentjes....
pi_36936948
Dat maak ik er dan ook wel van
And you know I might
pi_36936988
en ik zal ff dan alles kopieren en incl de plaatjes en die ff op me domein neerzetten waar ik niks mee doet. voor de volgende OP maar zal morgen worden...
pi_36937704
tvp
  Lieve Belg donderdag 13 april 2006 @ 22:57:51 #15
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36938406
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik merk dat me school account eens is opgeheven... is het erg als ik een mod ff de OP laat aanpassen als ik de bijgewerkte versie heb? Dan klopt de link voor OP text!
Je moet maar iets laten weten op msn ofzo Ofwel kan je het zelf doen volgende week
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36938621
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef Jump het volgende:

[..]

Je moet maar iets laten weten op msn ofzo Ofwel kan je het zelf doen volgende week
jah stiekem proggie installen op me pc's voor ww op te slaan

maar zal wel morgen je ff pesten op msn niet dat dat niet ongebruikelijk is
pi_36944692
Ik heb de aflevering van gister nog niet gezien, wel opgenomen.
Mijn man heeft me gezegd dat het einde heel tof was
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:54:39 #18
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36966861
Volgens mij ook de ex van Madonna, Carlos Leon, die meedeed, gisteren?
En dan ook nog haar muziek erbij, het lijkt wel CSI: Madonna
Pimp my Daf!
pi_37003948
CSI New York, seizoen 2, aflevering 8: Bad Beat
Een potje poker tussen 4 mannen in een New Yorks appartement loopt volledig uit de hand, als één van hen wordt betrapt op valsspelen. Als de man hardhandig het appartement wordt uitgewerkt, gaan de rest verder. Als even later de bel gaat en iemand doet open, klikt er een schot en wordt de man door de deur heen neergeschoten. Mac en Stella nemen het onderzoek op zich, dat ingewikkelder is, dan het op het eerste gezicht lijkt. Ondertussen onderzoeken Danny en Dr. Hawkes de dood van een weervrouw in Central Park. De vrouw is verdronken, maar op het plaats delict is geen water te vinden.

pi_37011772
Caps
Ik ben sinds de vorige aflevering nu helemaal Mac-fan
And you know I might
pi_37012803
Mac was echt relaxt in Manhatten Manhunt. Maar die hele aflevering is gewoon supergoed. Die van donderdag is ook goed, vooral de scene uit cap 14
pi_37013473
Is ook wel te zien aan Danny zijn gezicht dat er iets gebeurt
And you know I might
pi_37053836
Het gezicht van Danny zegt wel wat ja...

Ziet er goed uit.
pi_37143219
Danny was sterk in deze aflevering vond ik!

Wel 2 aparte moordzaken zeg
And you know I might
pi_37156869
ohw dat pokerverhaal
pi_37200849
De weervrouw-moord. Sinds wanneer wordt het water in de longen niet meer gecontroleerd? 'k VInd het nogal vaag dat het zo lang heeft moeten duren voordat ze er achter kwamen dat de vrouw in regenwater is verdronken. Zo'n moord hadden ze in 5 minuten op kunnen lossen
Het was iets met groen.
pi_37356076
quote:
City of the dolls
Mac, Danny en Lindsay onderzoeken de dood van een ondernemer. Ondertussen moeten Stella en Hawkes proberen de doodsoorzaak van een vrouw die terminale kanker had te achterhalen.
27-04 om 20:32 uur, RTL 5

Straks weer
And you know I might
pi_37371242
Ik zat klaar om te kijken en toen kreeg ik 2 telefoontjes
Daarna begreep ik er niets meer van....
pi_37386775
Ik vond het ook niet de beste aflevering van het seizoen hoor, was al vrij snel duidelijk wie het gedaan hadden (die viool en gipsen arm werden niet voor niets zo 'opvallend' in beeld genomen) vond ik.
pi_37390810
Ik vond het een saaie aflevering Het kon me niet echt boeien
And you know I might
pi_37539929
vandaag 15 minuten later vanwege dodenherdenking, dus rond 20:45.

tvgids.nl heeft niet veel te melden
quote:
Doug en Hawkes werken aan een moordzaak van een aankomend schrijver.
pi_37540141
(voorlopig) geen caps, m'n computer is gecrashed
pi_37545384
Hopelijk kan ik het vanavond wel zien.
pi_37732485
van tvgids.nl
quote:
Danny zit gevangen in een afgesloten ruimte met een slachtoffer. Helaas is het slachtoffer de enige persoon met een beveiligingscode. Hulp wordt niet alleen ingeschakeld van het CSI-team, maar ook van een slotenmaker.
pi_37740481
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef boneyard het volgende:
van tvgids.nl
[..]

Het voorfilmpje zag er in ieder geval spannend uit Volgens mij is dit wel een sterke aflevering.
And you know I might
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:50:27 #36
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37748292
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"

schaamteloze c/p vanuit t miami topic, ik zat verkeerd
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_37748335
Ik vond hem wel tegenvallen Misschien te hoge verwachtingen gehad
And you know I might
pi_37748577
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef Rahl het volgende:
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"

schaamteloze c/p vanuit t miami topic, ik zat verkeerd
is niet erg hoor hahaha
pi_37748597
wel tof overigens dat ie zo opgesloten zat. leuk gedaan wel! ik vond het we; een toffe aflevering! zeker dat ie eigenlijk al vanaf het begin eruit had kunnen zijn maar dat ie dan zich had verluld dat ie wel die combo had
pi_37762794
Danny

Deze vind ik echt leuk gedaan, wel een beetje voorspelbaar (met die telefoon kwam wel heel obvious in beeld), maar weer eens wat anders.
pi_37762962
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Danny

Deze vind ik echt leuk gedaan, wel een beetje voorspelbaar (met die telefoon kwam wel heel obvious in beeld), maar weer eens wat anders.
ik vond het juist wel tof zo met die telefoon. is maar goed ook dat het duidelijk was want ik intresseer me absoluut niet voor ringtones ik had het dan niet opgemerkt
pi_37763252
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik vond het juist wel tof zo met die telefoon. is maar goed ook dat het duidelijk was want ik intresseer me absoluut niet voor ringtones ik had het dan niet opgemerkt
Ik zal eerlijk toegeven ik de 1e keer ook niet ... maar nu (met ondertiteling en m'n moeder naast me ) wel heel erg!
pi_37763427
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk toegeven ik de 1e keer ook niet ... maar nu (met ondertiteling en m'n moeder naast me ) wel heel erg!
ik zou dat stukkie dan eens weder moeten kijken dan zal het ook wel mega opvallen omdat ik dan weet dat het komen gaat...!
pi_37763716
Dat zal best

Moet je ook opletten bij die andere zaak, als ze die dikke man verhoren. Als ze een flashback plaatsen en je ziet hem naar die vrouw lopen, zie je al dat de brandwond al op z'n hand zit
pi_37763982
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat zal best

Moet je ook opletten bij die andere zaak, als ze die dikke man verhoren. Als ze een flashback plaatsen en je ziet hem naar die vrouw lopen, zie je al dat de brandwond al op z'n hand zit
haha er was een andere zaak ??? ik kijk ny maar 1x en dan gooit ik ze ergens op me hd dus al tijdje gelee dat ik hem gezien heb
pi_37764086
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:08 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

haha er was een andere zaak ??? ik kijk ny maar 1x en dan gooit ik ze ergens op me hd dus al tijdje gelee dat ik hem gezien heb
Wil ook wel nakijken, maar m'n vaders cd-rom speler is stuk
pi_37947535
van tvgids.nl
quote:
Mac, Danny en Dr Hawkes onderzoeken de dood van een fashion model dat op de catwalk is ingestort.
pi_37999603

Heb je het al gelezen, BlueCurl ?

Leuke aflevering gisteren, wel zielig voor die man met die bloedziekte zeg
And you know I might
pi_38560732
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Heb je het al gelezen, BlueCurl ?

Leuke aflevering gisteren, wel zielig voor die man met die bloedziekte zeg
die afbeelding doet het niet meer ???

em die bloedziekte vond ik echt een vage aflevering

[ Bericht 12% gewijzigd door BlueCurl op 05-06-2006 16:00:11 ]
pi_38560899
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Wil ook wel nakijken, maar m'n vaders cd-rom speler is stuk
je hebt er een cd-rom spelert voor nodig ?
pi_38563842
Tsja, op een gegeven moment wordt je harde schijf te klein

De aflevering van aankomende donderdag is echt weird en voor degenen met een niet al te sterke maag: watch out! (Ga zo ff caps zoeken, ik kan ze helaas zelf niet maken, omdat ik die aflevering verloren bij door m'n computer crash, gelukkig is ie inmiddels weer terug).
pi_38564529
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tsja, op een gegeven moment wordt je harde schijf te klein
haha daarom heb ik ook al 3 externe hardeschijven
pi_38564608
Die gaat idd spoedig aangeschaft worden

Aflevering 2.15 - Fare Game
De moord op een advocaat krijgt een wel heel onverwachte wending, als Det. Flack een verdachte op straat achtervolgd die in het bezit is van een ... waterpistool. Het team krijgt te maken met een spel, waarbij mensen elkaar met waterpistolen moeten afschieten. Maar niet iedereen lijkt hier van gediend. Ondertussen komen Danny en Dr. Hawkes terecht in een wel heel aparte keuken, als zij proberen een moord op een vrouw op te lossen.

Met dank aan CSI-caps.com voor de caps (Let op! Deze site kan spoilers bevatten voor mensen die de afleveringen op Nederland/Belgie volgen!). Helaas geen special caps, want deze site maakt alleen caps van de personages.

Na deze aflevering gaat vermoedelijk de zomerstop in. (Wel jammer, want vanaf nu wordt het naar mijn mening juist goed.)
pi_38565760
ohw deze alfevering is wel leuk. zitten wel leuke stukjes tussen.. caps zijn goed hoor wel ondanks ze ergens anders vandaan komen
pi_41322990
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
mailtje gehad van RTL :

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor de e-mail.

De volgende nieuwe afleveringen starten weer op:

RTL 4 CSI v.a. 4 september .
RTL 5 CSI New York v.a. 31 augustus.
RTL 7 CSI Miami v.a. 5 september.

De afleveringen starten om 20.30 uur.

Veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
dus vanaf morgen alweer, en inderdaad dan komt aflevering 16 van seizoen 2, cool hunter om 20:30 op rtl5
pi_41337677
Klopt ja. Ik zal zo eens wat caps maken
pi_41337886
De printscreen toets werkt niet meer Dan maar wat leuke caps geleend van een andere site (zie hier een paar posts boven)

2.16 Cool Hunter
In een watertoren wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Het team vermoedt dat er in de watertoren een mysterie schuilt. (bron: RTL 5)

Persoonlijk niet mijn favoriete aflevering, maar die komen eigenlijk allemaal hierna, de 3 beste afleveringen van het seizoen komen nog
pi_41581013
donderdag 7 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e17 necrophilia americana

Een jongetje is getuige van de dood van een museum curator. Maar hij is van plan om erover te zwijgen tot in zijn graf.
bron: tvgids.nl
pi_41760211
Things got a bit too realistic on the set of CSI: New York on Tuesday, where an actual mummified body was discovered inside the building where production was underway.

Though downtown Los Angeles was subbing for the streets of New York, the corpse was real, a source close to the show tells PEOPLE, who says the remains were found on the 5th floor of the building – only two floors below the actors and film crew.

The body, the source says, "was discovered by a building engineer who checked on the tenant because he had not paid rent for the month."

Making matters weirder is that the show has already shot an episode revolving around the discovery of a mummified body.

Though the show's stars – Gary Sinise and Melina Kanakaredes – were not on location at the time of the discovery, day players and the stunt people were.

Police and representatives from the coroner's office, who will perform an autopsy, soon joined them.

Gezellig
pi_41793864
donderdag 14 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e18 live or let die

Het leven van een doodzieke patiënt ligt in handen van het CSI-team wanneer het vliegtuig, dat een belangrijk orgaan vervoert, wordt gekaapt.
pi_41811632
Beste aflevering van het seizoen
pi_41815613
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen
Nou, dan gaat het me nog behoorlijk tegenvallen
And you know I might
pi_41821466
Nou dat valt wel mee hoor denk ik, er komen nog zeker 3 hele goede aflevering (20, 23 en 24) en de rest is ook zeker niet onaardig. Wat ik juist goed vond aan deze aflevering was de verhaallijn (spannend verhaal) en de persoonlijke ontwikkeling. De link met voorgaande zaken, continuiteit in het verhaal, daar houd ik van. De scene met de dokter en Mac in de verhoorruimte, over dat hij nog wel tijd met zijn vrouw kon doorbrengen, meesterlijk. En ook nog een beetje humor (would these eyes lie ).

Overigens had Gary Sinise meegeschreven aan het script
pi_41940206
k weet niet, new york trekt me op een of andere manier gewoon niet..
pi_42007437
donderdag 21 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e19 super men

Een man gekleed in het kostuum van Superman wordt dood aangetroffen. Het team gaat op onderzoek uit.
pi_42192915
donderdag 28 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e20 run silent, run deep

Iemands laatste woorden bij een zelfmoord leiden naar het graf van een slachtoffer van de Tanglewood-familie. Een bankier blijkt te zijn vermoord door een hoertje.
pi_42211121
Dit lijkt wel een goede aflevering te worden
And you know I might
pi_42211501
Die detective lijkt een beetje op Paul Millander Maar hij is het niet. Het zouden broers kunnen zijn.
And you know I might
pi_42213792
Wat een gave aflevering Alleen de ontknoping ging wel erg snel.

En die van volgende week OMG! Die moet ik zien!

Maar waar schrok Stella nou zo van op het eind?
And you know I might
pi_42213981
Google maar op Aresanob, maar dan krijg je allerlei dingen over CSI NY.
And you know I might
  donderdag 28 september 2006 @ 22:16:08 #71
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42215772
Ik ben benieuwd naar volgende week!
pi_42219488
Ik kon vanavond niet kijken, want ik was niet thuis, maar het is idd een zeer sterke aflevering "Sweet dreams, dead man."

Over volgende week. Dit is de Amerikenaase promo voor de aflevering destijds:
http://www.aresanob.com.
Niet geheel spoilervrij.
pi_42224182
Vreselijk dat soort open eindes......
Ik wil weten wat ze nou op het computerscherm zag.
pi_42381796
donderdag 5 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e21 all access

Mac en Lindsay ondervragen Kid Rock die als laatste zijn taxichauffeur levend heeft gezien.
pi_42381896
Vanavond word hij goed Denk ik
And you know I might
pi_42400241
Over een half uur Ik vind CSI NY een keer echt leuk gewoon
And you know I might
pi_42604089
donderdag 12 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e22 stealing home

Mac en Stella worden verrast als twee vrouwen claimen allebei de vrouw te zijn van een vermoorde man.
pi_42604638
Hij was onwijs goed vorige week Arme Stella Ze heeft geluk dat ze nog leeft.
And you know I might
pi_42638128
over die van gister: hoe liep het af? ik had de video niet goed ingetimed (ik was weg en neem altijd csi en dan house op, eind van csi en begin van house overlappen lekker...) en ik mis dus het stuk in de gevangenis aan het eind, waarom die ene vent dat meisje vermoord heeft.
Tap tap tap
pi_42641119
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef CherryLips het volgende:
over die van gister: hoe liep het af? ik had de video niet goed ingetimed (ik was weg en neem altijd csi en dan house op, eind van csi en begin van house overlappen lekker...) en ik mis dus het stuk in de gevangenis aan het eind, waarom die ene vent dat meisje vermoord heeft.
Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...
pi_42642343
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...
oh ok, want zij zit achter het glas, vraagt hem waarom hij het heeft gedaan, en toen was m'n beeld weg .
Tap tap tap
pi_42792889
Die van morgen wordt vetttt
pi_42796565
donderdag 19 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e23 heroes

Stella, Lindsay en dr. Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
pi_42828779
opzich een teleurstellend einde van de verhaallijn over d.j. pratt. niet eens de manier hoe ie uiteindelijk gepaktwerd (slim van aiden) maar juist hoe ze weer bij 'm kwamen en wel heel makkelijk aannamen dat hij het was.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:33:57 #85
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42830564
Ik had ook wat meer verwacht van deze verhaallijn,maar goed,hij is opgepakt,alleen niet voor die verkrachtingen,en das weer jammer
pi_42919311
Nou opzich vond ik em wel aardig in elkaar gezet.. Toen Aiden hem in zijn hand gebeten had, wist ze dat ze ook ergens anders een afdruk moest achterlaten zodat Mac de hint zou zien..

Al me al wel een leuke aflevering..
pi_42921365
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou opzich vond ik em wel aardig in elkaar gezet.. Toen Aiden hem in zijn hand gebeten had, wist ze dat ze ook ergens anders een afdruk moest achterlaten zodat Mac de hint zou zien..
dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.
pi_42941284
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef boneyard het volgende:

[..]

dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.
Hoezo? Het was aannemelijk dat hij het kon zijn vanwege het verleden.. verf op schroevendraaier.. en dat gedoe met die blonde..
pi_42945164
donderdag 26 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e24 charge of this post

Stella, Lindsay en Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
pi_42946545
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:

donderdag 26 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e24 charge of this post

Stella, Lindsay en Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
eh... alweer?
Tap tap tap
pi_42982065
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

eh... alweer?
Klopt niet helemaal
pi_42985325
gaat niet lekker de laatste tijd, sorry

het was tenminste nog wel een beetje de fout van tvgids.nl, daar stond deze beschrijving. maar wel met de goede titel van de aflevering van gisteren.

volgende week herhaling? want dit was de laatste van dit seizoen.
pi_42985489
Maakt niet uit.
Goede aflevering in ieder geval!
Mooie momenten met Flack die zwaargewond raakt. Het verhaal met de soldaat die een statement wil maken dat Amerika niet klaar is om zich te verdedigen vond ik sterk. Vooral de finale dat Mac Taylor hem als een soldaat benadert door hem als meerdere een bevel te geven.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_42990892
flack . sorry, het blijft Tag uit Friends .
Tap tap tap
pi_43200518
ik heb friends nooit gezien! maar flack is wel mijn favo uit NY

@rena zou het erg zijn als jouw OP binnenkort ook veranderd zou worden? net zoals in CSI: Miami's en CSI:LV nl al is gebeurd?
pi_43200832
in friends speelde hij een tijdje het jongere vriendje en de assistente van Rachel . had ie iets langer haar en was hij wat minder serieus . .
Tap tap tap
pi_43200986
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
in friends speelde hij een tijdje het jongere vriendje en de assistente van Rachel . had ie iets langer haar en was hij wat minder serieus . .
sinds ie in CSI NY wat korter haar heeft vind ik hem alleen maar beter eigenlijk :$ maar mss eens ien of ik die afleveringen eens kan bezichtigen... heb echt nooit friends gekeken.
pi_43201899
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
@rena zou het erg zijn als jouw OP binnenkort ook veranderd zou worden? net zoals in CSI: Miami's en CSI:LV nl al is gebeurd?
Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uit
And you know I might
pi_43208321
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef rena het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uit
ok tnx zal eens ff tijd maken om het allemaal eens wat te vernieuwen
pi_43299586
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:26 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ok tnx zal eens ff tijd maken om het allemaal eens wat te vernieuwen
Als ze zo mooi worden als de rest

Als je nog hulp nodig hebt met de tekst voor een samenvatting, geef je maar een gil
pi_43352995
tnx ! zit ff in mijn tentamen weken dus vandaar dat ze nog niet gedaan zijn. als ik tijdens het leren ff pauze neem etc dan maak ik ze wel ffkes. samenvattingen mag je maken hoor. is altijd leuk om een grotere OP te krijgen met een leuk verhaaltje. dus GIL!
pi_43370402
Ik spiek wel even hoe de overige op's eruit zien en dan maak ik wel iets passends.
pi_43379031
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik spiek wel even hoe de overige op's eruit zien en dan maak ik wel iets passends.
ik w8 vol spanning af desnoods PM je het met maar
pi_43411276
Hoe laat komt de uitzending op TV(P)?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43411518
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komt de uitzending op TV(P)?
stond ook in me post in het andere topic... maar geeft niet. donderdag avond op rtl 5 om half 9!
pi_43454013
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik w8 vol spanning af desnoods PM je het met maar
It's on it's way
pi_43534973
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

It's on it's way
is een gelikt verhaaltje hoor... seizoen 1 is ook welkom. heb de afleveringen niet meer. en NY ken ik niet echt uit me hoofd. als jij dat wel nog in je hoofd het zitten is het meer dan welkom hoor!
pi_44831374
heb rtl gemailt weer en die zeggen licenties voorjaar 2007 dus zal weer maart zijn dat er nieuwe afleveringen komen!
quote:
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Voorlopig staan er herhalingen van CSI in de planning.
Dit heeft te maken met de licenties die op de serie zitten.
Mogelijk zenden we in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uit.

Wij raden u aan de media in de gaten te houden en wensen u alvast fijne
feestdagen.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ...
Verzonden: vrijdag 29 december 2006 12:29
Aan: Info
Onderwerp: CSI:MIAMI (en de twee andere)

Beste Publieke Voorlichting van RTL!

Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen van CSI:Miami. Is
dit weer gewoon in Maart 2007?

Daarnaast vroeg ik me af hoe het zal met CSI:LV en CSI:NY? Aangezien de
seizoen's premiere van CSI:LV al wel is uitgezonden!

Alvast bedankt!

Met Vriendelijk Groeten,

- Sonja

[ Bericht 41% gewijzigd door BlueCurl op 29-12-2006 18:54:35 ]
pi_45507323
gisteren ook een nieuwe?
pi_45515278
Nee.
pi_45552361
Ik vraag me af of hier ook onverwachts de seizoens premiere komt straks
pi_45552417
ja dat komt er vermoedelijk wel, mailtje dat ik van rtl gekregen heb zegt komende dinsdag 2e miami en 1e new york, week daarop geen nieuwe miami meer maar wel nog een nieuwe new york en dan weer oude.

erg logisch allemaal. opzich geen moeite met nieuwe afleveringen, maar dat zou wel goed aangegeven moeten zijn in gidsen en op de rtl site.
pi_45552505
Dus donderdag 1e aflevering van seizoen 3 van CSI: NY? Ok, dan weet ik dat ik de video moet instellen.
pi_45552890
quote:
Op zondag 21 januari 2007 09:21 schreef boneyard het volgende:
ja dat komt er vermoedelijk wel, mailtje dat ik van rtl gekregen heb zegt komende dinsdag 2e miami en 1e new york, week daarop geen nieuwe miami meer maar wel nog een nieuwe new york en dan weer oude.

erg logisch allemaal. opzich geen moeite met nieuwe afleveringen, maar dat zou wel goed aangegeven moeten zijn in gidsen en op de rtl site.
pff en ik kreeg een mail terug dat er tot het voorjaar geen nieuwe afleveringen kwamen. rtl is vaag bezig... maar zou indd geen probleem zijn als het allemaal normaal staat aangegeven. Dat is in amerika ook het geval.. daar kun je duidelijk zien of er wel of geen nieuwe komt!
pi_45564598
rtl is kut
pi_45568239
toen ik een mail stuurde over die twee aflevering van de gewone csi zeiden ze ook dat er niks nieuws meer zou komen. maar nu zijn ze blijkbaar weer van mening verandert, ik heb ook nog gevraagd waarom ze dit nou doen en dat ik het toch wel kijker pesten vond, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad
pi_45570138
ik krijg ook enkel mails terug als ik een beetje netjes ben en niet "boos" doe in een mail
pi_45575991
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:07 schreef BlueCurl het volgende:
ik krijg ook enkel mails terug als ik een beetje netjes ben en niet "boos" doe in een mail
ze houden vast niet van boze mensjes
pi_45625942
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ze houden vast niet van boze mensjes
mjah moeten ze maar duidelijk zijn en niet iets zeggen en het andere doen maar vriendelijk vragen helpt toch meer ook al weet ik niet of ik dan vervolgens wat aan het antwoord heb
pi_45626455
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

mjah moeten ze maar duidelijk zijn en niet iets zeggen en het andere doen maar vriendelijk vragen helpt toch meer ook al weet ik niet of ik dan vervolgens wat aan het antwoord heb
RTl is gewoon dom bezig..
pi_45667884
het is indd nu gewoon afwachten en zien elke keer...
pi_46823403
was een nieuwe aflevering toch? wel volgens de gids enzo, maar kon niet kijken.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:40:53 #123
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_46826012
Was een nieuwe
pi_46856971
Yep dat was een nieuwe. Maar ik heb 'm niet gekeken want:

1. Wie Is De Mol en Van Speijk waren ook op en ik kan maar 1 iets opnemen.
2. Ik had 'm al gezien via 'het andere kanaal', alhoewel ik ze eigenlijk op TV ook kijken, maar dit was toch 1 van de mindere

Maar volgende week
pi_47994778
morgen is een herhaling. was bij csi: miami ook ineens zo. rtl is beetje raar bezig!
pi_48267826
vandaag ook weer een herhaling, met miami wel doorgaan maar niet met new york? wazigheid.
pi_48273046
De macht van het voetbal .... volgende week weer een nieuwe
pi_48418801
K vind new york toch steeds niet zo leuk als LV en MIA..
pi_49639962
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K vind new york toch steeds niet zo leuk als LV en MIA..
maar csi ny word wel steeds leuker
pi_49640050
Ik merk het.. ga het ook weer eens kijken denk ik
pi_49880185
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik merk het.. ga het ook weer eens kijken denk ik
seizoen 3 vond ik echt heel goed van ze
pi_50681195
quote:
dat bericht staat echt overal behalve in de USA topics bang voor spoilers ?
pi_50684275
Ja
pi_50685887
ik kan af en toe zo goed gokken!
pi_50690794
Hulde
pi_51955063
ik heb zo'n zin in het einde van het seizoen als dat hier op de buis komt. Zeker de allerlaatste aflevering! Maak de borst maar alvast nat.. van nu tot die tijd
pi_52610092
Gevonden!

Even lachen!
  Redactie Frontpage dinsdag 4 september 2007 @ 21:39:33 #139
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52945701
Wat een flikkers bij RTL! Twee weken geleden was er een nieuwe aflevering, nml ep 19, maar vorige week weer een herhaling. Zal er morgen ook weer een herhaling zijn?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52945933
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Djeez het volgende:
Wat een flikkers bij RTL! Twee weken geleden was er een nieuwe aflevering, nml ep 19, maar vorige week weer een herhaling. Zal er morgen ook weer een herhaling zijn?
Volgens de aankondigingen niet..
  Redactie Frontpage dinsdag 4 september 2007 @ 21:45:42 #141
3926 crew  Djeez
pi_52946010
Vorige week was ep 7 van seizoen 1 op tv
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52946054
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Djeez het volgende:
Vorige week was ep 7 van seizoen 1 op tv
tsja.. het blijft RTL he

Ben benieuwd of vrijdag ook ECHT de nieuwe CSI:MIAMI begint..
pi_53183713
het is weer feest! ik ben indd wel benieuwd naar de nieuwe afleveringen want aan het einde van dit seizoen kan geen enkele csi aflevering tippen.. meer ga ik de rniet over zeggen. enkel dat je wel op de bank moet zitten als die komt!
pi_54129078
quote:
Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04

LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP

Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.

Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
pi_54148098
Snow Day blijft toch een vette aflevering. 't Was weer ff geleden dat ik 'm gezien had, maar ik heb weer genoten!
pi_54156365
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Snow Day blijft toch een vette aflevering. 't Was weer ff geleden dat ik 'm gezien had, maar ik heb weer genoten!
Was inderdaad een leuke aflevering. Maar hoe kwam die vrouw(wiens naam mij even ontschiet) opeens aan dat enorme geweer?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_54388702
verwacht het volgende seizoen maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!

dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.

zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
  maandag 7 januari 2008 @ 22:14:18 #148
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_55860086
nog nieuws over nieuwe CSI: New York afleveringen? Staat langer stil dan Las Vegas en Miami !
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage maandag 7 januari 2008 @ 22:36:06 #149
3926 crew  Djeez
pi_55860700
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef Koen66 het volgende:
nog nieuws over nieuwe CSI: New York afleveringen? Staat langer stil dan Las Vegas en Miami !
Huh, d'r zijn toch al nieuwe afleveringen aan de gang
  Redactie Frontpage maandag 7 januari 2008 @ 22:40:11 #150
3926 crew  Djeez
pi_55860837
Ohnee, volgens de Veronicagids komt de episode 'Tot de dood ons scheidt' erop. Is dat dus deze?
quote:
Season 1, Episode 15: Til Death Do We Part
Original Air Date: 16 February 2005
A bride falls dead right in front of the alter with no visible wounds.
Die is wel heel erg oud
pi_55862301
Die van vanavond was weer een herhaling %$#$#@,heb 2 nieuwe gezien meer niet.vóór kerst.
pi_55899369
RTL is wel lekker bezig dan he? 2 nieuwe afleveringen, 100 herhalingen (mja die 100 is enigszins overdreven misschien) en dan weer 2 nieuwe afleveringen.. Wat een baggerbende zeg..
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2008 @ 22:16:08 #153
3926 crew  Djeez
pi_55909828
Ik word schijtziek van RTL! Ze gaan nu definitief van de tv af bij mij, ik kijk voortaan wel op usenet. GVD, en maar klagen dat iederen tegenwoordig downloadt!
pi_55913898
RTL blink in één ding uit........................herhalingen uitzenden!!!!!
koop verdomme eens een hele serie op en zend het uit!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:23:54 #155
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_55915773
Beetje flauw word ik wel van al die CSI herhalingen.
Op dit moment is alleen Miami nieuw.
Je MOET gewoon elke x kijken om erachter te komen of het nieuw of oud is want ze doen daar maar wat geloof ik
  woensdag 2 april 2008 @ 10:40:32 #156
188665 Wurdsje
High Times
pi_57775277
Als ik de tv moet geloven (reclame/teasers op RTL) is er vanavond weer een nieuwe aflevering
  Redactie Frontpage donderdag 10 april 2008 @ 23:21:23 #157
3926 crew  Djeez
pi_57970493
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:40 schreef Wurdsje het volgende:
Als ik de tv moet geloven (reclame/teasers op RTL) is er vanavond weer een nieuwe aflevering
Waarom was het einde zo raar van die episode?
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:10:45 #158
188665 Wurdsje
High Times
pi_57975590
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Djeez het volgende:

[..]

Waarom was het einde zo raar van die episode?
moet je de script schrijvers vragen
  woensdag 23 april 2008 @ 21:36:08 #159
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58265198
Lijkt het nu zo of is er NU een nieuwe aflevering bezig ???????
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 23 april 2008 @ 23:07:38 #160
188665 Wurdsje
High Times
pi_58267436
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt het nu zo of is er NU een nieuwe aflevering bezig ???????
jep was nieuwe aflevering..
  donderdag 24 april 2008 @ 08:04:31 #161
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_58270812
De nieuwe afleveringen zijn op 2 april al begonnen
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:58:31 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58313009
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:04 schreef AnnaStesia het volgende:
De nieuwe afleveringen zijn op 2 april al begonnen
Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:00:24 #163
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58313051
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......

Onee zie dat er 3 posts over staan... Ook gemist dus... Ach, 't is RTL dus ooit worden ze herhaald...
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 5 mei 2008 @ 23:23:25 #164
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58502450
Afgelopen woensdag nog iets nieuws geweest? Zat in Disney en was vergeten recorder aan te zetten...
Same shit, different day
SC hopper present
pi_58529485
Tvp. Wil de rest zien van die aflevering met die puzzels (Mits ik erachter kom welke aflevering dat is.)
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:57:11 #166
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58543472
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef Crientj het volgende:
Tvp. Wil de rest zien van die aflevering met die puzzels (Mits ik erachter kom welke aflevering dat is.)
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:22:41 #167
188665 Wurdsje
High Times
pi_58544078
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
inderdaad echt een top aflevering
pi_58548841
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Chips, was dat vanavond?
Ah mannn. Ik mis ook alles.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:16:51 #169
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58566728
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:43 schreef Crientj het volgende:

[..]

Chips, was dat vanavond?
Ah mannn. Ik mis ook alles.
Alle vaagheden van de laatste afleveringen opgelost, de stalker van Mac en het '333' mysterie,
de opdringerige aanbidder van Stella, de puzzels etc etc. Hoop dat je de afd. nog kan bemachtigen !
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:58:28 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58696105
Hmmmm wat zijn eigenlijk de kijkcijfers van CSI: New York? Hoop dat ze hoger zijn dan de activiteit van dit forum
Same shit, different day
SC hopper present
pi_58811043
Mooie aflevering vanavond, vond alleen het einde een beetje tegenvallen....

Hallo trouwens, CSI fan is.....
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:35:17 #172
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_58811636
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:40:41 #173
188665 Wurdsje
High Times
pi_58829390
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
daardoor heb ik het gvd dus gemist..
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:58:05 #174
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_58842795
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
En waarom stond het fout in de gidsen?? Omdat ons favoriete RTL-letje vermoedelijk weer eens besloot tot een late wijziging. Vreemd genoeg viel het me pas later op dat er andere programma's die volgden niet klopten, ga bij New York wel eens vaker de fout in met de aanvangstijd (Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 23 mei 2008 @ 23:28:37 #175
3926 crew  Djeez
pi_58869236
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]

(Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)
NY is dan ook vaak wat harder en bloederiger imho. Maar ik had het gemist, want ik neme alles op. Stelletje naaiers, volgende week zeker weer een herhaling?
  zondag 14 september 2008 @ 00:04:41 #176
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_61612376
Is er al bekend wanneer CSI New York weer eens gaat beginnen ?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_61617301
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wanneer CSI New York weer eens gaat beginnen ?
ik verbaasde me er überhaupt over dat het ineens van de buis was..
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:53:46 #178
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62356401
tvp
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:07:33 #179
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_62356685
Stella belandt in een hachelijke situatie als er brand uitbreekt in haar appartement en ze haar buren in veilig-
heid moet brengen. Als de brand is geblust, worden Stella's collega's ter plaatse geroepen omdat er een stoffelijk overschot in het flatgebouw is gevonden.
20-10 om 20:30 uur, RTL 4

Volgende week dus,ben benieuwd of het nieuw is!
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:11:17 #180
231035 ArcturusMengsk
pi_62356752
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Stella belandt in een hachelijke situatie als er brand uitbreekt in haar appartement en ze haar buren in veilig-
heid moet brengen. Als de brand is geblust, worden Stella's collega's ter plaatse geroepen omdat er een stoffelijk overschot in het flatgebouw is gevonden.
20-10 om 20:30 uur, RTL 4

Volgende week dus,ben benieuwd of het nieuw is!

quote:
Season 4, Episode 16: Right Next Door

While CSI investigates a fire in Stella's apartment building, Stella comes to the revelation an abducted child may have been staying with the woman who lived next door to her.
het is dus een nieuwe..
  Redactie Frontpage maandag 13 oktober 2008 @ 18:20:04 #181
3926 crew  Djeez
pi_62356941
Godver, een groot probleem dus volgende week! Mijn vrouw en ik kijken altijd Grey's Anatomy en Numb3rs. Deze worden allebei opgenomen op twee verschillende HDD-recorders. Waren we allang blij dat CSI LV was gestopt want dan konden we mooi weer Radar kijken. Maar goed, CSI NY is de leukste van de drie CSI's, dus gaan we die zeker kijken. Maar nu komt volgende week ook nogeens Pirates of the Caribbean deel 2 op tv. Nu moeten we dus keuzes maken

Godver, op al die andere dagen is er geen zak op tv, en nu komen er ineens vijf dingen tegelijk op de maandag?
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:06:19 #182
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_62358069
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:20 schreef Djeez het volgende:
Godver, een groot probleem dus volgende week! Mijn vrouw en ik kijken altijd Grey's Anatomy en Numb3rs. Deze worden allebei opgenomen op twee verschillende HDD-recorders. Waren we allang blij dat CSI LV was gestopt want dan konden we mooi weer Radar kijken. Maar goed, CSI NY is de leukste van de drie CSI's, dus gaan we die zeker kijken. Maar nu komt volgende week ook nogeens Pirates of the Caribbean deel 2 op tv. Nu moeten we dus keuzes maken

Godver, op al die andere dagen is er geen zak op tv, en nu komen er ineens vijf dingen tegelijk op de maandag?
Jaaaaa zeer herkenbaar!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:47:44 #183
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_62655503
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

[..]

het is dus een nieuwe..
En en en, was ie goed??? (moet nog kijken, was een weekje weg)
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:05:34 #184
3926 crew  Djeez
pi_62656052
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:49:25 #185
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_62660873
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:

[..]

Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!
Ik vond het een hele goede aflevering,en inderdaad is NY de beste van de 3,ik zat altijd te twijfelen tussen NY en LV maar na dit seizoen wint NY!
Ik heb miami altijd al de minste gevonden maar dat komt omdat ik Horatio niet mag
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:34:43 #186
231035 ArcturusMengsk
pi_62670947
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]

jep hij was goed..
  maandag 26 januari 2009 @ 22:47:22 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_65438571
Al maandenlang nieuwe afleveringen van CSI:New York, goede en slechte....
Kijkt er niemand meer naar deze serie of is dit topic 'vergeten' ??
Same shit, different day
SC hopper present
pi_65566544
Ik kijk ze meestal op dvd...
  Redactie Frontpage vrijdag 30 januari 2009 @ 17:47:38 #189
3926 crew  Djeez
pi_65573680
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Al maandenlang nieuwe afleveringen van CSI:New York, goede en slechte....
Kijkt er niemand meer naar deze serie of is dit topic 'vergeten' ??
Sinds dit jaar toch pas? Goeie afleveringen, die van afgelopen maandag met dat lijk in die shredder was een topper!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:35:03 #190
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_66175564
Ik was gisteren uit eten met collega's, CSI: NY dus gemist.... Was het nog nieuw? Het was zowiezo de laatste want volgende week zelfde tijd zelfde zender weer CSI: LV
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:03:48 #191
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_66179855
Was nog nieuw,baal er wel van hoor dat NY nu alweer klaar is,vind het de beste CSI van de 3
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:15:04 #192
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_66182845
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Was nog nieuw,baal er wel van hoor dat NY nu alweer klaar is,vind het de beste CSI van de 3
Helemaal eens, vind LV afgelopen seizoen hopeloos achteruitgegaan, was de slechtste van de 3 imo.
En dan precies de laatste missen, grrrr. Was het ook een seizoensfinale? Lindsay al bevallen? Zwangerschap ging zo megasnel immers....
Heb wel het idee dat NY in Nederland ondergewaardeerd wordt... Althans, als het aantal postings hier maatgevend is
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:20:44 #193
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_66186691
Nee nog geen bevalling,ik vond het ook niet een typische seizoensfinale.
Jammer dat het volgende week niet meer is,nu maar weer wachten op nieuwe afleveringen
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:21:40 #194
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72356088
Vanaf a.s. maandag nieuwe afleveringen op RTL4 om 20.30
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2009 @ 22:24:29 #195
3926 crew  Djeez
pi_72356186
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Vanaf a.s. maandag nieuwe afleveringen op RTL4 om 20.30
Tof, ik stel gelijk de HDD in. Miami is nu ook nieuw geloof ik, wanneer volgt LV?
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:29:16 #196
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72356379
Miami was vanavond voor het eerst,LV weet ik niet,nog niks van gehoord
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:38:25 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_72358805
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Miami was vanavond voor het eerst,LV weet ik niet,nog niks van gehoord
Miami dus gemist.... Ook geen enkele aankondiging gezien dus, en zo te zien staat Miami bij FOK bij mij niet meer bij de Active Topics.... Damn.......
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 7 september 2009 @ 19:47:51 #198
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_72528681
Vanavond de eerste uitzending om 21.00 uur(ivm dubbele aflevering gtst)
pi_74137556
9 November 2009 een CSI Trilogie!!!!!!! ( in de VS )

Miami
New York
Las Vegas

CROSSSSSOVERRRRR
pi_74175045
De CBS CSI Trilogy Trailer ( Youtube )

dinsdag 17 november 2009 @ 21:45:12 #201
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_74796352
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 03:48 schreef Estolan het volgende:
De CBS CSI Trilogy Trailer ( Youtube )

Wow, lijkt me wel wat. Ben benieuwd hoe lang we er hier op moeten wachten......
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 14 december 2009 @ 21:36:58 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_75629516
Weet niet of dit het goede topic is....
Maar ik zat net naar de (spannende) aflevering van CSI: New York te kijken en het viel me op dat
RTL de reclame een stuk irritanter geprogrammeerd heeft, aflevering van 1 uur werd 3 (of was het zelfs 4?) keer onderbroken voor een (korter) reclameblok , voorheen was het "vertrouwd" reclame om kwart voor en kwart over....
Is dit anderen ook opgevallen? Heb er geen topic over kunnen vinden verder
Same shit, different day
SC hopper present
pi_75632645
Geen idee, ik kijk geen TV meer, veels te veel hetzelfde zoals de afgelopen 20jaar, teveel reclame, en alles loopt achter

Gewoon alles downloaden ( tv-series ) via EZTV
  maandag 14 december 2009 @ 23:05:08 #204
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_75633818
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is....
Maar ik zat net naar de (spannende) aflevering van CSI: New York te kijken en het viel me op dat
RTL de reclame een stuk irritanter geprogrammeerd heeft, aflevering van 1 uur werd 3 (of was het zelfs 4?) keer onderbroken voor een (korter) reclameblok , voorheen was het "vertrouwd" reclame om kwart voor en kwart over....
Is dit anderen ook opgevallen? Heb er geen topic over kunnen vinden verder
Klopt,is al een paar weken zo,nog voor de openingstune begint is er al een reclame
Dat maakt het kijken er niet leuker op he!!
pi_78411644
quote:
3 steden, 1 zoektocht, 1 avond
'Horatio, I am not leaving until we solve this thing', zegt Dr. Ray Langston van het CSI-team in Las Vegas tegen zijn collega in Miami. En deze woorden leveren een uniek event op: voor het eerst in de geschiedenis van de succesvolle reeksen 'Crime Scene Investigation', 'CSI: Miami' en 'CSI: New York' brengt één verhaallijn, één zoektocht, alledrie de series samen. Deze unieke crossover trilogie is bij RTL 4 op één avond te zien: op maandag 1 maart worden alledrie de afleveringen van de verschillende series achter elkaar uitgezonden.
Seksslavinnen en orgaanhandel
Het driedelige verhaal begint als in Miami een moeder bij Horatio (David Caruso) haar dochter als vermist opgeeft. Een zoektocht in de Everglades levert een afgehakte arm en been op. De arm blijkt van het beginnende fotomodel te zijn, maar het been niet. Sporen hierop wijzen richting Las Vegas. Langston (Laurence Fishburne) herkent aldaar de tatoeage op het been, dat van eveneens een vermist meisje was dat als model werk zocht. Langston vertrekt naar Miami voor verder onderzoek en kan twee verdachten aanwijzen. Maar er blijken veel meer mensen bij betrokken te zijn, die niet achterhaald kunnen worden.

Ondertussen veroorzaakt in New York een vrachtwagen een ongeluk. Als de politie arriveert, is de chauffeur verdwenen. Mac (Gary Sinise) treft wel een vat aan met daarin het lichaam van een meisje waar de lever uit is gesneden. Ook blijkt de truck een kleine gevangenis te huisvesten maar de gevangene is eveneens onvindbaar. Vingerafdrukken in de mobiele cel blijken van een onlangs in Miami vermist meisje en nog een aantal verdwenen jonge vrouwen te zijn.

Langston zet zijn zoektocht voort in The Big Apple en stuit op een landelijk transportnetwerk voor menselijke ‘vrachtjes’: een meedogenloze bende kidnapt in verschillende staten jonge vrouwen om ze als seksslavinnen te exploiteren of te ‘slachten’ en hun organen te verkopen. Het meisje uit de truck is waarschijnlijk nog in leven aangezien ze voor de bende levend meer waard is. Maar haar tijd tikt weg. Het spoor leidt Langston terug naar Las Vegas…

Uitzending: RTL 4, maandag 1 maart,
20.30 uur 'CSI: Miami'
21.20 uur 'CSI: New York'
22.10 uur 'Crime Scene Investigation'
pi_78413351
Klinkt wel suf zo in het Nederlands haha

maarja, wat ik al zei: het werd tijd
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:31:36 #207
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_85314696
maandag 16 augustus nieuwe aflevering(en) een dubbele!
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:24:00 #208
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85360498
Ik snap het even niet: vorige week maandag was een aflevering van de normale CSI Warrick een beetje gek werd en een stripper waarmee hij sex had, dood werd gevonden. Dat werd een " to be continued" -aflevering.

Nu dacht ik dat vanavond dan het vervolg zou zijn. Logisch, een week later. Maar nu blijkt er een dubbele aflvering van CSI NYC te zijn. Que?

Bij gebrek aan het vinden van een ander CSI topic de vraag
a. wanneer is aflevering 2 van het normale CSI 2 luik uitgezonden?
b. als hij al uitgezonden is, welk seizoen/ aflevering is het, zodat ik het kan zoeken in de download.

Thanks!
pi_111035163
Ik zat te kijken naar een oude aflevering, hierbij probeert sid een kogel uit het lichaam te halen, dit mislukt omdat de kogel explodeert, en je ziet sid naar achteren vallen.

Bestaan dit soort kogels echt of is het verzonnen? en kunnen die kleine dingen echt zo hard exploderen dat iemand omver word geblazen?
pi_111036626
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef sl44 het volgende:
Ik zat te kijken naar een oude aflevering, hierbij probeert sid een kogel uit het lichaam te halen, dit mislukt omdat de kogel explodeert, en je ziet sid naar achteren vallen.

Bestaan dit soort kogels echt of is het verzonnen? en kunnen die kleine dingen echt zo hard exploderen dat iemand omver word geblazen?
ja die bestaan, en in fictie is overdrijven normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')