Waarom was het einde zo raar van die episode?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:40 schreef Wurdsje het volgende:
Als ik de tv moet geloven (reclame/teasers op RTL) is er vanavond weer een nieuwe aflevering![]()
moet je de script schrijvers vragenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waarom was het einde zo raar van die episode?
jep was nieuwe aflevering..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt het nu zo of is er NU een nieuwe aflevering bezig ???????
Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......quote:Op donderdag 24 april 2008 08:04 schreef AnnaStesia het volgende:
De nieuwe afleveringen zijn op 2 april al begonnen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef Crientj het volgende:
Tvp. Wil de rest zien van die aflevering met die puzzels(Mits ik erachter kom welke aflevering dat is.)
inderdaad echt een top afleveringquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
Chips, was dat vanavond?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
Alle vaagheden van de laatste afleveringen opgelost, de stalker van Mac en het '333' mysterie,quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Chips, was dat vanavond?
Ah mannn. Ik mis ook alles.
daardoor heb ik het gvd dus gemist..quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
En waarom stond het fout in de gidsen?? Omdat ons favoriete RTL-letje vermoedelijk weer eens besloot tot een late wijziging. Vreemd genoeg viel het me pas later op dat er andere programma's die volgden niet klopten, ga bij New York wel eens vaker de fout in met de aanvangstijd (Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
NY is dan ook vaak wat harder en bloederiger imho. Maar ik had het gemist, want ik neme alles op. Stelletje naaiers, volgende week zeker weer een herhaling?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |