quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef BlueCurl het volgende:dat verhaal van die boekenschrijver ! ik had al verwacht dat hij het niet echt zou hebben geschreven maar toch vond ik het een leuke twist! en die muren! hahaha degene die dat op de muren heb geschreven voor de serie
![]()
Dat zeker, dat was het (enige) hoogtepunt van de aflevering
![]()
Ze willen met wat NY'se dingen in de show komen, daar kan ik me in vinden, maar de moordmanieren worden ook steeds creatiever. Waar blijven de messteken, wurgingen en doodgeschoten personen? t Wordt er niet echt geloofwaardiger op.
Er zat overigens een grote fout in deze aflevering. Ze hadden DNA gevonden en Hawkes ging dat onderzoeken, toen stond de naam van degene die het was er al onder (Eddie Jones).
Wat ik las is dat ze op dit moment meer een solide show neer willen zetten. 'Character Developement' hebben ze een beetje opzij geschoven. Zonde, want dat was wat het 1e seizoen (zeker op het einde) zo sterk maakte. Sinds Mac z'n stropdas heeft afgedaan heeft hij een hele transformatie ondergaan? Sinds wanneer gaat hij uit? En al helemaal naar zo'n skatewedstrijd
![]()
Stella, the tough girl, kan opeens dansen, pokeren. Ze was toch afgestaan, lastige jeugd? Dat poker kan ik nog wel inkomen, maar dansen.
![]()
Danny, trouble boy, niks meer van te merken. Is opeens beste maatjes met iedereen. Hadden hij en Mac niet problemen? Mogelijk goede verhaallijn laten lopen ... zonde! Hier zat een hoop potentie in.
Ik heb wat oude afleveringen van Without a Trace bekeken en ik ben erg onder de indruk hoe ze daar aan character building doen. Zo'n show zou CSI: NY ook moeten worden (volgend Zuiker zou NY zich meer gaan focussen op de characters), maar ze hebben het helemaal omgegooid. En waarom? Omdat de show opgelicht moest worden. Goed, nieuwe set, nieuw lab, prima. Maar waarom de rest ook omgooien? Dat was juist de sterke kant van NY, want mij er zo'n aantrok, t.o.v. Miami en LV. Ik ben nu Miami aan het kijken en daar gebeurde er met de personages in 2 afleveringen al meer dan in heel NY in de 1e 10 afleveringen.
quote:
ik moet zeggen dat NY echt een ijzersterke cast heeft zo!
Dat is het enige goede op dit moment aan de show.
![]()
De cast is ijzersterk, dat houdt in mijn ogen de serie op dit moment overeind. Ik wil een vervolg op Tanglewood!
Ik wil m'n oude show terug
![]()
Tanglewood (1.13), Dove Commision (1.18), Crime & Misdemeanor (1.19), On The Job (1.21), Suply & Demand (1.20), dat waren tenminste spannende afleveringen waarin tenminste nog iets gebeuren. Als ik humor wil zien kijk ik wel naar Friends ofzo.
Sorry, maar ik moet m'n frustraties ff kwijt. Ik vind het niet leuk meer zo
![]()
. 't Is dat Carmine Giovinazzo in de show zit
![]()
, maar anders zou ik nu, met pijn in m'n hart, afhaken.