abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32319278

Deze foto in hoge resolutie: klik hier

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de televisie in beslag. Na twee jaar wereldwijd volop succes te hebben werd er een spin-off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moet maken. Na veel commentaar is ook dat een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin-off een feit, dat zich in de straten van New York afspeelt.

Met CSI: Miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs de moorden van Miami probeert op te lossen. Dit gebeurd met een dosis testosteron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

De serie bevat duidelijk meer actie dan de twee andere series. Dat maakt samen met de "Miami-scene" CSI: Miami zo anders. De CSI's zijn ook politie agenten die hun wapen vaak achten te trekken om verder te kunnen gaan met hun onderzoek om zo de puzzel op te lossen en de dader(s) op te pakken.
__________________________________________________________________________________

Vorige delen: 1
___________________________________________________________________________________

Samenvatting seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt. En door een mol en nare geruchtenword het moeilijk om ook maar iemand te vertrouwen. En Horatio krijgt de liefde kriebels weer in zijn buik en trouwt met Marisol die spoedig overlijd door toedoen van de Mala Noches. Tevens wordt de mol onthult dat blijkt Natalia Boa Vista te zijn die alleen positieve dingen doorspeelt aan de FBI. Daarnaast speelt Monica West de nieuwe liefde van Peter Elliot alle nare geruchten door.
___________________________________________________________________________________

Uitzendingen
Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 5)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (herhalingen)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (herhalingen)

Cast
  • David Caruso - Lt. Haratio Caine
  • Kim Delaney - Det. Megan Donner
  • Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
  • Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
  • Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
  • Khandi Alexander - Alexx Woods MD
  • Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
  • Sofia Milos - Det. Yelina Salas
  • Rex Linn - Det. Frank Tripp
  • Eva LaRue Callahan - Trainee Natalia Boa Vista

Ondersteunende Cast
  • Wanda De Jesus - Det. Adelle Sevilla
  • Brian Poth - Lab Tech. Tyler Jenson
  • Brooke Bloom - Lab Tech. Cynthia Wells
  • Hayden Tank/Alex Buck - Raymond Caine Jr.
  • Holt McCallany - Det. John Hagen
  • Boti Ann Bliss - Lab Tech. Maxine Valera
  • Dean Winters - Raymond Caine Sr.
  • David Lee Smith - IAB Sgt. Rick Stetler
  • Brendan Ferh - Lab Tech. Dan Cooper
  • Alana De La Garza - Marisol Delko
  • Armando Valdes-Kennedy - Lab Tech. Aaron Peters
  • Michael B. Silver - FBI Agent Peter Elliott

Spoilers & Co
    Er hoeven bijna geen spoiler tags meer gebruikt te worden. Enkel als je al wat heb gelezen op andere sites over wat nog komen gaat... Gebruik ze dan wel om anderen niet te beroven van hun onwetendheid!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
    Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood. Dus waarom zou je!

Foto's
    Modern Day Gallery

Muziek
    CSI: Miami - We Never Close (houd rekening met NL-se seizoen/spoilers)
    Elyse's CSI Page
    Shanshu.de.vu
    Tunefind.com

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jump op 03-11-2006 10:52:16 ]
  • pi_32319751
    woei bijná spoilerloos topic
    pi_32319860
    jajah zojuist allemaal OP's gemaakt... CSI: LV nu ook.. enkel NY nog ff doen
      woensdag 16 november 2005 @ 18:02:01 #5
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_32320468
    En ook deze wil ik volgen
    Pimp my Daf!
      woensdag 16 november 2005 @ 19:14:22 #6
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_32322388
    Nailed was ook echt een toffe aflevering.. die opmerking over Delko Time
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_32328078
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Nailed was ook echt een toffe aflevering.. die opmerking over Delko Time
    uhuh maar was wel goed einde... ik ben er ook van overtuigd dat ze in auto zijn vertrokken en niet met een taxi en een auto... maar ik heb al spoilers gelezen hoe het verder gaat met Ryan. maar komt slecht nieuws aan... meer verklap ik lekker niet
    pi_32328387
    Even een TVPtje. De komende weken Miami maar een beetje bijhalen. Maar ik wil ook WAT gaan volgen (maar daar loop ik helemaal een eind achter). Niet goed voor m'n hardisk dit
    pi_32328709
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
    Even een TVPtje. De komende weken Miami maar een beetje bijhalen. Maar ik wil ook WAT gaan volgen (maar daar loop ik helemaal een eind achter). Niet goed voor m'n hardisk dit
    haha ik snap wat je bedoelt met hd's

waar zit je met Miami ergens?

maar WaT is zo megagoed... dus verdient de ruimte wel! Haal meteen WaT topic omhoog met te zeggen welke als laatste heb gezien enzo

Without a Trace
      woensdag 16 november 2005 @ 23:10:48 #10
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_32329598
    haha het is dus toch gelukt.

Ik heb net aflevering 6 gekeken die vond ik echt super zeg nou nog even 7 kijken en dan is morgen 8 aan de beurt en dan ben ik weer bij.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_32329669
    quote:
    Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef Dos37 het volgende:
    haha het is dus toch gelukt.

Ik heb net aflevering 6 gekeken die vond ik echt super zeg nou nog even 7 kijken en dan is morgen 8 aan de beurt en dan ben ik weer bij.
    schrijf je bevindingen en dan hebben we eer lekker wat om te discussieren
    pi_32330306
    Calleigh Duquesne
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 17 november 2005 @ 00:03:29 #13
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_32331304
    Nou heb aflevering 7 ook gekeken. Was weer een super aflevering alleen nu moet ik CSI: Ny ook nog gaan kijken

was wel leuke om James Badge-Dale weer een keer te zien. (speelde ook in 24)
      donderdag 17 november 2005 @ 00:19:22 #14
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_32331687
    Kan iemand me trouwens even snel de band tussen Ryan en Alex uitleggen? ben m ff kwijt
    pi_32334624
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Kan iemand me trouwens even snel de band tussen Ryan en Alex uitleggen? ben m ff kwijt
    die is gewoon goed. meer niet. die kunnen gewoon met elkaar overweg enzo.
      donderdag 17 november 2005 @ 14:04:14 #16
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_32342560
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

die is gewoon goed. meer niet. die kunnen gewoon met elkaar overweg enzo.
    Ok ..ik dacht al haha
    pi_32349488
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ok ..ik dacht al haha
    er is iig niks speciaals geweest ofzo. niet dat mij is opgevallen. en aangezien ik alle afleveringen teveel kijk lijkt me het onwaarschijnlijk dat ik wat over het hoofd heb gezien
      vrijdag 18 november 2005 @ 13:31:23 #18
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_32370745
    Straks 8 even kijken. Daarna beginnen aan CSI NY seizoen 2
    pi_32379332
    blaadje je loopt weer veel te ver achter
      vrijdag 18 november 2005 @ 18:57:21 #20
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_32380262
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef The_S het volgende:
    blaadje je loopt weer veel te ver achter
    Ja ik heb het door
    pi_32382063
    schiet dan eens op joh kun je lekker je ei hier kwijt over je afleveringen! wat vond je van 8?
      vrijdag 18 november 2005 @ 20:09:38 #22
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_32382400
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef BlueCurl het volgende:
    schiet dan eens op joh kun je lekker je ei hier kwijt over je afleveringen! wat vond je van 8?
    ik vond hem geweldig.

Het begon direct al ongelofelijk spannend. Hele tijd je hart vasthouden als hij weer met zo'n apperaat aan de gang ging. Verder was het wel een verrassende afloop
    pi_32382433
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik vond hem geweldig.

Het begon direct al ongelofelijk spannend. Hele tijd je hart vasthouden als hij weer met zo'n apperaat aan de gang ging. Verder was het wel een verrassende afloop
    zeker omdat je al in het voorstukje zag dat hij een nagel in zijn oog had... maar aan het begin zat het er ook wel dik op hoor. beetje te dik
    pi_32391783
    Wel leuk gedaan met die spijker, maar die stukjes waarin hij bijnaeenspijkerinzijnoogkrijgtmaaruiteindelijktochnetniet waren best irritant. Verder wel een leuke aflevering, maar ik heb betere gezien.
    En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
    pi_32426586
    Ik hoop vanavond afl. 1 te kijken, hij is alleen nu stilgevallen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')