nee, niet in Nederland... wel in belgie en states en alles. Ik hoop wel dat ze het echt eens gaan uitzenden wat het is een erg goede serie... zeker als je de kijkcijfers bekijkt van de CSI reeks...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:38 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb de eerste afleveringen gezien ja, maar wordt het weer uitgezonden dan?
cool waar hebbie dat gevonden op de sbs6 site wat ik heb het niet kunnen vinden... of heb je een mailtje gestuurd?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Van de website van SBS6:
"Wanneer is de serie 'Without a Trace' weer te zien?
Nieuwe afleveringen van Without a Tace zijn voorlopig uitgesteld. Het is nog niet bekend wanneer dit programma precies terugkomt."
Ik vind 't trouwens een goeie serie. Alleen SBS maakte er weer een rootzooitje van door eerst 3 weken achter elkaar uit te zenden (wel niet echt op de vermelde tijden, maar toch...) en dan soms 2/3 weken weer wat anders uit te zenden. Uiteindelijk hebben ze volgens mij 11 van de 24 afleveringen uitgezonden van seizoen 1.
lucky you! welke aflevering van welk seizoen ben je daaro?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:58 schreef Mumin-troll het volgende:
Hier in Zweden is ie nog wel op de buis
oew die heb ik ook pas gezien. haha ik heb wel moeten lachen om danny in die aflevering! waa in zweden woon je ergens?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef Mumin-troll het volgende:
Afgelopen zaterdag deel 20 van de 23 gezien,de aflevering waarin de boxer verdwijnt. Maarja ....ook hier gaat het voetbal voor (baal) dus ik weet niet wanner de volgende aflevering wordt uitgezonden.
ik ben daar op vakantie geweest in Arvikaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef Mumin-troll het volgende:
In Arvika,en dat ligt in Värmland, ongeveer 75 km van de noorse grens ter hoogte van Oslo. Kun je de serie al op dvd krijgen in NL?
haha ik zou zeggen ga naar de csi topics... daar zie je wel of ik wel of geen fan ben... ennuh mijn handtekening is ook een tipquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja glaskogen is heel mooi, vooral in de winter. Heb je gekampeert in Arvika? Kan ook niets vinden of de serie op dvd is, wel jammer, ben je ook fan van CSI?
Gaafquote:Op maandag 13 september 2004 10:34 schreef Jeskooty het volgende:
Geen idee, Ik hoop snel. Ik heb de dvd ook uit Amerika laten komen! Kheb alle resterende afleveringen zitten kijken die in Nederland nog niet op de buis is geweest!
Dat is mooi, ga ik hem gelijk ook bestellenquote:Op maandag 13 september 2004 16:17 schreef Jeskooty het volgende:
Er zitten engelse subs bij!!!
Jah@ het moet gewoon terugkomen op de nl buis! argh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |