abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18212207
Kijkt iemand die serie? Van dezelfde makers van CSI! Ik heb net de eerste aflevering pas gezien... Maar ik ga de rest zeker ook kijken!
pi_19781233

De serie gaat over een New Yorkse FBI office die vermiste mensen opspoort. Het team dat uit 5 personen bestaat; Jack Malone, Danny Taylor, Vivianne Johnson, Samantha Spade en Martin Fitzgerald.

De serie is enige tijd op SBS6 uitgezonden op de donderdag avond. Het lijkt me niet onopgemekrt gebleven aangezien in Amerika de serie hoge kijkcijfers heeft en zijn derde seizoen in gaat na de zomer!

De serie is gemaakt door Jerry Buckheimer die ook de CSI reeks en Cold Case heeft bedacht. Ook zijn er vele film produktie van hem...

Zijn der meer mensen die het hebben gezien???
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:38:00 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19781611
Ik heb de eerste afleveringen gezien ja, maar wordt het weer uitgezonden dan?
pi_19783930
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:38 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb de eerste afleveringen gezien ja, maar wordt het weer uitgezonden dan?
nee, niet in Nederland... wel in belgie en states en alles. Ik hoop wel dat ze het echt eens gaan uitzenden wat het is een erg goede serie... zeker als je de kijkcijfers bekijkt van de CSI reeks...
pi_19788238
Van de website van SBS6:
"Wanneer is de serie 'Without a Trace' weer te zien?
Nieuwe afleveringen van Without a Tace zijn voorlopig uitgesteld. Het is nog niet bekend wanneer dit programma precies terugkomt."

Ik vind 't trouwens een goeie serie. Alleen SBS maakte er weer een rootzooitje van door eerst 3 weken achter elkaar uit te zenden (wel niet echt op de vermelde tijden, maar toch...) en dan soms 2/3 weken weer wat anders uit te zenden. Uiteindelijk hebben ze volgens mij 11 van de 24 afleveringen uitgezonden van seizoen 1.
pi_19806110
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Van de website van SBS6:
"Wanneer is de serie 'Without a Trace' weer te zien?
Nieuwe afleveringen van Without a Tace zijn voorlopig uitgesteld. Het is nog niet bekend wanneer dit programma precies terugkomt."

Ik vind 't trouwens een goeie serie. Alleen SBS maakte er weer een rootzooitje van door eerst 3 weken achter elkaar uit te zenden (wel niet echt op de vermelde tijden, maar toch...) en dan soms 2/3 weken weer wat anders uit te zenden. Uiteindelijk hebben ze volgens mij 11 van de 24 afleveringen uitgezonden van seizoen 1.
cool waar hebbie dat gevonden op de sbs6 site wat ik heb het niet kunnen vinden... of heb je een mailtje gestuurd?

Ik hoop echt dat het weer op nederlandse tv verschijnt. Ik vind het zo'n goede serie!
pi_19807944
Op de beginpagina verschijnt rechtsboven zo'n menu als je je muis daar houdt...dan bij Help! en dan "Ga naar de meest gestelde vragen van:" bij "SBS 6"
pi_19808315
Hier in Zweden is ie nog wel op de buis
pi_19808653
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:58 schreef Mumin-troll het volgende:
Hier in Zweden is ie nog wel op de buis
lucky you! welke aflevering van welk seizoen ben je daaro?
pi_19809846
Afgelopen zaterdag deel 20 van de 23 gezien,de aflevering waarin de boxer verdwijnt. Maarja ....ook hier gaat het voetbal voor (baal) dus ik weet niet wanner de volgende aflevering wordt uitgezonden.
pi_19810675
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef Mumin-troll het volgende:
Afgelopen zaterdag deel 20 van de 23 gezien,de aflevering waarin de boxer verdwijnt. Maarja ....ook hier gaat het voetbal voor (baal) dus ik weet niet wanner de volgende aflevering wordt uitgezonden.
oew die heb ik ook pas gezien. haha ik heb wel moeten lachen om danny in die aflevering! waa in zweden woon je ergens?
pi_19811255
In Arvika,en dat ligt in Värmland, ongeveer 75 km van de noorse grens ter hoogte van Oslo. Kun je de serie al op dvd krijgen in NL?
pi_19811745
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:50 schreef Mumin-troll het volgende:
In Arvika,en dat ligt in Värmland, ongeveer 75 km van de noorse grens ter hoogte van Oslo. Kun je de serie al op dvd krijgen in NL?
ik ben daar op vakantie geweest in Arvika . Een plaats waar ik ooit naar terug keer daaro is Glaskogen! wow wat is het daaro mooi!

nee ze hebben het eerste seizoen nieteens helemaal uitgezonden dus de dvd komt zoiezo nog niet uit!

maar ik betwijfel het of die er in de states er al wel is... volgens mij niet...
pi_19812207
Ja glaskogen is heel mooi, vooral in de winter. Heb je gekampeert in Arvika? Kan ook niets vinden of de serie op dvd is, wel jammer, ben je ook fan van CSI?
pi_19812673
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:23 schreef Mumin-troll het volgende:
Ja glaskogen is heel mooi, vooral in de winter. Heb je gekampeert in Arvika? Kan ook niets vinden of de serie op dvd is, wel jammer, ben je ook fan van CSI?
haha ik zou zeggen ga naar de csi topics... daar zie je wel of ik wel of geen fan ben... ennuh mijn handtekening is ook een tip Wel leuk want ik ontdekte later pas dat CSI en WAT van dezelfde makers was.

offtopic:
Ik geloof dat ik ook op een camping in Arvika heb gestaan want de naam komt me erg bekend voor. En het assosjeert me met Glaskogen vandaar
/offtopic
pi_20700130
whiehie

bij playusa.com:

Due for release on 07/09/2004

over een paar maandjes is het dus zover hell yeah!
pi_21680542
Nu bijna dus.. volgende week dinsdag. Ow wanneer zouden ze het hier in Nederland weer gaan uitzenden???
pi_21918872
Geen idee, Ik hoop snel. Ik heb de dvd ook uit Amerika laten komen! Kheb alle resterende afleveringen zitten kijken die in Nederland nog niet op de buis is geweest!
pi_21924868
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:34 schreef Jeskooty het volgende:
Geen idee, Ik hoop snel. Ik heb de dvd ook uit Amerika laten komen! Kheb alle resterende afleveringen zitten kijken die in Nederland nog niet op de buis is geweest!
Gaaf
Zitten er engelse subs bij?
pi_21924915
CSI is wel tof maar als het niet op Nederlandse zender is heb ik er vrij weinig aan
Delivered without an information leaflet
pi_21925525
Er zitten engelse subs bij!!!

Jah@ het moet gewoon terugkomen op de nl buis! argh!
pi_21934294
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:17 schreef Jeskooty het volgende:
Er zitten engelse subs bij!!!

Jah@ het moet gewoon terugkomen op de nl buis! argh!
Dat is mooi, ga ik hem gelijk ook bestellen
Geweldige serie namelijk
pi_21940069
whaa tof ik ben niet de enigste. wacht aar tot jullie seizoen 2 zien!
pi_22304814
en drie ... dies nu begonnen in amerika whiehie!
pi_22394550
Ik heb hem eindelijk binnen
Maar tot welke aflevering hebben ze in nederland uitgezonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')