quote:City of the dolls
Mac, Danny en Lindsay onderzoeken de dood van een ondernemer. Ondertussen moeten Stella en Hawkes proberen de doodsoorzaak van een vrouw die terminale kanker had te achterhalen.
27-04 om 20:32 uur, RTL 5
quote:Doug en Hawkes werken aan een moordzaak van een aankomend schrijver.
quote:Danny zit gevangen in een afgesloten ruimte met een slachtoffer. Helaas is het slachtoffer de enige persoon met een beveiligingscode. Hulp wordt niet alleen ingeschakeld van het CSI-team, maar ook van een slotenmaker.
quote:
is niet erg hoor hahahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef Rahl het volgende:
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"
schaamteloze c/p vanuit t miami topic, ik zat verkeerd
ik vond het juist wel tof zo met die telefoon. is maar goed ook dat het duidelijk was want ik intresseer me absoluut niet voor ringtonesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Danny![]()
Deze vind ik echt leuk gedaan, wel een beetje voorspelbaar (met die telefoon kwam wel heel obvious in beeld), maar weer eens wat anders.![]()
Ik zal eerlijk toegeven ik de 1e keer ook niet ... maar nu (met ondertiteling en m'n moeder naast mequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond het juist wel tof zo met die telefoon. is maar goed ook dat het duidelijk was want ik intresseer me absoluut niet voor ringtonesik had het dan niet opgemerkt
ik zou dat stukkie dan eens weder moeten kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven ik de 1e keer ook niet ... maar nu (met ondertiteling en m'n moeder naast me) wel heel erg!
![]()
haha er was een andere zaak ???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat zal best![]()
Moet je ook opletten bij die andere zaak, als ze die dikke man verhoren. Als ze een flashback plaatsen en je ziet hem naar die vrouw lopen, zie je al dat de brandwond al op z'n hand zit![]()
Wil ook wel nakijken, maar m'n vaders cd-rom speler is stukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha er was een andere zaak ???![]()
ik kijk ny maar 1x en dan gooit ik ze ergens op me hd
dus al tijdje gelee dat ik hem gezien heb
quote:Mac, Danny en Dr Hawkes onderzoeken de dood van een fashion model dat op de catwalk is ingestort.
die afbeelding doet het niet meer ???quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Heb je het al gelezen, BlueCurl?
![]()
Leuke aflevering gisteren, wel zielig voor die man met die bloedziekte zeg![]()
je hebt er een cd-rom spelert voor nodigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Wil ook wel nakijken, maar m'n vaders cd-rom speler is stuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |