CBS heeft bekend gemaakt om met nog een spin-off te starten...
deze gaat over new york!
ben benieuwd naar de meningen...
mijn mening:
ik vind het leuk. zowel csi als csi:miami kijk ik elke keer... (ik dld alles) ennuh aan het begin vergelijk ik ze met elkaar en was mijn oordeel veel negatiever maar nu ik anderhalve seizoen heb gezien van miami vind ik het net zo leuk als Las Vegas! Dus Kom maar op met New York!
Amerika is een stuk groter als nederland, en als het rendabel is om voor elke regio/doelgroep een aparte variant van die serie op te zetten, dan snap ik dat wel.
En er is sowieso ernstig veel (goede) concurrentie aan misdaadseries gebasseerd in NY; bv Law & Order (SVU), Third watch en NYPD blue.
CSI:Miami komt voor mij helaas op een nogal nadelig tijdstip (ivm. Net5 dinsdagavond), maar misschien dat ik deze dan wel kan gaan kijken.
quote:Tegen de tijd dat het in Nederland wordt uitgezonden, bedoel je?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een briljant concept is het toch ook, CSI. Dat er al een 2e spinoff van komt.CSI:Miami komt voor mij helaas op een nogal nadelig tijdstip (ivm. Net5 dinsdagavond), maar misschien dat ik deze dan wel kan gaan kijken.
maaruh di: miami do:ny en za las vegas is hemels
quote:Jaja, blabla.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:54 schreef California het volgende:
Tegen de tijd dat het in Nederland wordt uitgezonden, bedoel je?.
Ze moeten eerst nog eens gaan casten, dan een script uitwerken en een pilot opnemen, dan hopelijk (voor hen, ik moet het nog maar zien) een eerste seizoen opnemen, voordat dat in Nederland op tv is zijn we een jaar verder, minstens.
Persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten, Miami heb ik nog nooit helemaal uit kunnen zitten door de meestal storend aanwezige Caruso...Wat mij betreft is er maar 1 CSI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |