abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16935160
jeej nog eentje...

CBS heeft bekend gemaakt om met nog een spin-off te starten...
deze gaat over new york!

ben benieuwd naar de meningen...

mijn mening:

ik vind het leuk. zowel csi als csi:miami kijk ik elke keer... (ik dld alles) ennuh aan het begin vergelijk ik ze met elkaar en was mijn oordeel veel negatiever maar nu ik anderhalve seizoen heb gezien van miami vind ik het net zo leuk als Las Vegas! Dus Kom maar op met New York!

pi_16935230
Ik vond de eerste afleveringen van Miami ook niet leuk. Dat komt denk ik omdat de karakters niet bekend zijn. Alleen vind ik die rooie nog steeds Grissom te veel nadoen
pi_16935244
Ja precies, die Horatio probeert ook slim over te komen met zijn spreuken e.d. terwijl Grissom gewoon niet te overtreffen is
(En ja, ik kijk liever gewoon CSI, alhoewel ik Miami wel kan waarderen)
  vrijdag 6 februari 2004 @ 08:32:33 #4
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_16935274
Vooropgesteld: ik vind zowel CSI als CSI:Miami erg leuk om te kijken, maar ik vraag me af wat deze versie toe gaat voegen, behalve wat nieuwe personages.
pi_16935291
Wij kijken altijd CSI, en hebben pas een keer bij toeval dat Miami gezien. Ik vind het verder weinig toevoegen, 't is meer van hetzelfde maar niet echt beter of slechter. Een derde serie lijkt me flinke overkill?
pi_16935373
De vraag is hoelang de oorspronkelijke serie doorgaat.
Verder moet je niet denken uit artistiek oogpunt maar uit commerciele: Jerry B. wil natuurlijk geld verdienen
pi_16935577
kvind het aan de ene kant ook geld sjit.. uitbuiterij maar aan de andere kant. des te meer csi des te beter. alleen er komt ooit een keerpunt. en door meer spin offs komt ie denk sneller...

http://www.bluecurl.nl/pages/csimiami

pi_16937099
Ik dnek dat een new york editie wel iets kan toevoegen: de sfeer in New York is zo anders dan Vegas of Miami. Ik dnek dat deze spin off wat ruiger, harder en donkerder wordt, misschien ook wel met iets meer nadruk op de hoofdrolspelers.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 10:45:00 #9
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_16937191
Tja, is het niet gewoon zo dat de serie proberen af te stellen op een bepaalde regio/doelgroep?

Amerika is een stuk groter als nederland, en als het rendabel is om voor elke regio/doelgroep een aparte variant van die serie op te zetten, dan snap ik dat wel.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_16937226
Het kan zeker wat toevoegen, maar dan moeten ze wel iets origineels veranderen aan de formule. Anders wordt het echt te veel van het goede.

En er is sowieso ernstig veel (goede) concurrentie aan misdaadseries gebasseerd in NY; bv Law & Order (SVU), Third watch en NYPD blue.

pi_16937661
Vergeet ook de andere goede series buiten NY niet: The District, The Shield en Kingpin bijv.
Ik kan het bijna niet bijhouden met 2 videorecorders
pi_16944104
we dwalen af...

wie zou je willen zien als acteurs/actrisses?

pi_16945488
Liefst onbekenden, die nemen geen bagage mee van een andere serie.
pi_16947701
Wat een briljant concept is het toch ook, CSI. Dat er al een 2e spinoff van komt.

CSI:Miami komt voor mij helaas op een nogal nadelig tijdstip (ivm. Net5 dinsdagavond), maar misschien dat ik deze dan wel kan gaan kijken.

vrijdag 6 februari 2004 @ 16:45:14 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16947799
Ik vind persoonlijk de spin-off al minder leuk (vermakelijk, maar niet iets om naar uit te kijken), dus nog een vind ik vrij overbodig. Al ligt er ms ook wel aan wie erin speelt. Die knakker uit CSI Miami heeft iets viezigs.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Nerd met benen vrijdag 6 februari 2004 @ 16:46:46 #16
18073 miss_bleu
pi_16947860
Hmm ik heb in het begin ook heel erg moeten wennen aan Miami, maar wie weet. Iemand al enig idee wanneer hij in Nederland te zien zal zijn?
Nog even en dan hebben we di: miami do: NY en za: Las Vegas
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:54:08 #17
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_16948146
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een briljant concept is het toch ook, CSI. Dat er al een 2e spinoff van komt.

CSI:Miami komt voor mij helaas op een nogal nadelig tijdstip (ivm. Net5 dinsdagavond), maar misschien dat ik deze dan wel kan gaan kijken.

Tegen de tijd dat het in Nederland wordt uitgezonden, bedoel je? .
Ze moeten eerst nog eens gaan casten, dan een script uitwerken en een pilot opnemen, dan hopelijk (voor hen, ik moet het nog maar zien) een eerste seizoen opnemen, voordat dat in Nederland op tv is zijn we een jaar verder, minstens.
The short weekend begins with longing...
pi_17020821
ik denk nog wel wat langer. anderhalf jaar... zomer/herfst 2005....

maaruh di: miami do:ny en za las vegas is hemels

maandag 9 februari 2004 @ 10:36:20 #19
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_17021958
Nu men in de VS ook al NCIS (Naval Criminal Investigative Service, van de makers van JAG en nu een van mijn favo series ) heeft, moet er wel iets gebeuren om de franchise hoog te houden he.
Ben wel benieuwd hoe NY gaat worden. Casting is alles.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_17025053
wat d8 je van Without a Trace? Het word nog leuk
pi_17029751
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:54 schreef California het volgende:
Tegen de tijd dat het in Nederland wordt uitgezonden, bedoel je? .
Ze moeten eerst nog eens gaan casten, dan een script uitwerken en een pilot opnemen, dan hopelijk (voor hen, ik moet het nog maar zien) een eerste seizoen opnemen, voordat dat in Nederland op tv is zijn we een jaar verder, minstens.
Jaja, blabla.
pi_17029845
What's next, Crime Scene Investigation Lanford Illinois?
Hamelen is die kant op
pi_17029930
Ik zie het ook nog wel eens gebeuren dat er een Nederlandse spin-off komt van CSI. Al is dat natuurlijk vast veel te duur.
CSI: Lutjebroek .
  maandag 9 februari 2004 @ 17:25:24 #24
5883 Latavia
The loving are the daring
pi_17032966
Jan 20 2004 - Hollywood Reporter stated today that CSI: New York will have some "significant changes to the formula" of the previous CSI series. As reported earlier, the cast will focus heavily on the work and lives of the two main characters, a man and woman who work together as investigators. Anthony Zuiker is mum on casting details. "We want to open it up to the main characters earlier than we have on the other shows," Zuiker said. The seeds for "CSI: New York" will be planted in this season's second-to-last episode of "CSI: Miami," in which investigators from "Miami" will be called to New York to investigate a murder involving a Miami resident. Zuiker and CSI executive producers Carol Mendelsoh and Ann Donahue will head to NYC early next month to get a feel for the visuals and check up on how forensics investigators work in the Big Apple. Zuiker said, "We want to amp up the visual style on this show and really make New York a character. We'll have a lot of hand-held camera work to really get us out on the streets."

Persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten, Miami heb ik nog nooit helemaal uit kunnen zitten door de meestal storend aanwezige Caruso...Wat mij betreft is er maar 1 CSI

Imagination and fiction make up more than three quarters of our real life. –Simone Weil, Gravity and Grace
  maandag 9 februari 2004 @ 19:16:24 #25
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_17035818
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Jaja, blabla.

Dat zeg ik.
The short weekend begins with longing...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')