abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:45:12 #201
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_74796352
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 03:48 schreef Estolan het volgende:
De CBS CSI Trilogy Trailer ( Youtube )

Wow, lijkt me wel wat. Ben benieuwd hoe lang we er hier op moeten wachten......
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 14 december 2009 @ 21:36:58 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_75629516
Weet niet of dit het goede topic is....
Maar ik zat net naar de (spannende) aflevering van CSI: New York te kijken en het viel me op dat
RTL de reclame een stuk irritanter geprogrammeerd heeft, aflevering van 1 uur werd 3 (of was het zelfs 4?) keer onderbroken voor een (korter) reclameblok , voorheen was het "vertrouwd" reclame om kwart voor en kwart over....
Is dit anderen ook opgevallen? Heb er geen topic over kunnen vinden verder
Same shit, different day
SC hopper present
pi_75632645
Geen idee, ik kijk geen TV meer, veels te veel hetzelfde zoals de afgelopen 20jaar, teveel reclame, en alles loopt achter

Gewoon alles downloaden ( tv-series ) via EZTV
  maandag 14 december 2009 @ 23:05:08 #204
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_75633818
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is....
Maar ik zat net naar de (spannende) aflevering van CSI: New York te kijken en het viel me op dat
RTL de reclame een stuk irritanter geprogrammeerd heeft, aflevering van 1 uur werd 3 (of was het zelfs 4?) keer onderbroken voor een (korter) reclameblok , voorheen was het "vertrouwd" reclame om kwart voor en kwart over....
Is dit anderen ook opgevallen? Heb er geen topic over kunnen vinden verder
Klopt,is al een paar weken zo,nog voor de openingstune begint is er al een reclame
Dat maakt het kijken er niet leuker op he!!
pi_78411644
quote:
3 steden, 1 zoektocht, 1 avond
'Horatio, I am not leaving until we solve this thing', zegt Dr. Ray Langston van het CSI-team in Las Vegas tegen zijn collega in Miami. En deze woorden leveren een uniek event op: voor het eerst in de geschiedenis van de succesvolle reeksen 'Crime Scene Investigation', 'CSI: Miami' en 'CSI: New York' brengt één verhaallijn, één zoektocht, alledrie de series samen. Deze unieke crossover trilogie is bij RTL 4 op één avond te zien: op maandag 1 maart worden alledrie de afleveringen van de verschillende series achter elkaar uitgezonden.
Seksslavinnen en orgaanhandel
Het driedelige verhaal begint als in Miami een moeder bij Horatio (David Caruso) haar dochter als vermist opgeeft. Een zoektocht in de Everglades levert een afgehakte arm en been op. De arm blijkt van het beginnende fotomodel te zijn, maar het been niet. Sporen hierop wijzen richting Las Vegas. Langston (Laurence Fishburne) herkent aldaar de tatoeage op het been, dat van eveneens een vermist meisje was dat als model werk zocht. Langston vertrekt naar Miami voor verder onderzoek en kan twee verdachten aanwijzen. Maar er blijken veel meer mensen bij betrokken te zijn, die niet achterhaald kunnen worden.

Ondertussen veroorzaakt in New York een vrachtwagen een ongeluk. Als de politie arriveert, is de chauffeur verdwenen. Mac (Gary Sinise) treft wel een vat aan met daarin het lichaam van een meisje waar de lever uit is gesneden. Ook blijkt de truck een kleine gevangenis te huisvesten maar de gevangene is eveneens onvindbaar. Vingerafdrukken in de mobiele cel blijken van een onlangs in Miami vermist meisje en nog een aantal verdwenen jonge vrouwen te zijn.

Langston zet zijn zoektocht voort in The Big Apple en stuit op een landelijk transportnetwerk voor menselijke ‘vrachtjes’: een meedogenloze bende kidnapt in verschillende staten jonge vrouwen om ze als seksslavinnen te exploiteren of te ‘slachten’ en hun organen te verkopen. Het meisje uit de truck is waarschijnlijk nog in leven aangezien ze voor de bende levend meer waard is. Maar haar tijd tikt weg. Het spoor leidt Langston terug naar Las Vegas…

Uitzending: RTL 4, maandag 1 maart,
20.30 uur 'CSI: Miami'
21.20 uur 'CSI: New York'
22.10 uur 'Crime Scene Investigation'
pi_78413351
Klinkt wel suf zo in het Nederlands haha

maarja, wat ik al zei: het werd tijd
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:31:36 #207
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_85314696
maandag 16 augustus nieuwe aflevering(en) een dubbele!
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:24:00 #208
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85360498
Ik snap het even niet: vorige week maandag was een aflevering van de normale CSI Warrick een beetje gek werd en een stripper waarmee hij sex had, dood werd gevonden. Dat werd een " to be continued" -aflevering.

Nu dacht ik dat vanavond dan het vervolg zou zijn. Logisch, een week later. Maar nu blijkt er een dubbele aflvering van CSI NYC te zijn. Que?

Bij gebrek aan het vinden van een ander CSI topic de vraag
a. wanneer is aflevering 2 van het normale CSI 2 luik uitgezonden?
b. als hij al uitgezonden is, welk seizoen/ aflevering is het, zodat ik het kan zoeken in de download.

Thanks!
pi_111035163
Ik zat te kijken naar een oude aflevering, hierbij probeert sid een kogel uit het lichaam te halen, dit mislukt omdat de kogel explodeert, en je ziet sid naar achteren vallen.

Bestaan dit soort kogels echt of is het verzonnen? en kunnen die kleine dingen echt zo hard exploderen dat iemand omver word geblazen?
pi_111036626
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef sl44 het volgende:
Ik zat te kijken naar een oude aflevering, hierbij probeert sid een kogel uit het lichaam te halen, dit mislukt omdat de kogel explodeert, en je ziet sid naar achteren vallen.

Bestaan dit soort kogels echt of is het verzonnen? en kunnen die kleine dingen echt zo hard exploderen dat iemand omver word geblazen?
ja die bestaan, en in fictie is overdrijven normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')