ik w8 vol spanning afquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik spiek wel even hoe de overige op's eruit zien en dan maak ik wel iets passends.![]()
stond ook in me post in het andere topic... maar geeft niet. donderdag avond op rtl 5 om half 9!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komt de uitzending op TV(P)?
It's on it's wayquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik w8 vol spanning afdesnoods PM je het met maar
quote:
quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Voorlopig staan er herhalingen van CSI in de planning.
Dit heeft te maken met de licenties die op de serie zitten.
Mogelijk zenden we in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uit.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden en wensen u alvast fijne
feestdagen.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ...
Verzonden: vrijdag 29 december 2006 12:29
Aan: Info
Onderwerp: CSI:MIAMI (en de twee andere)
Beste Publieke Voorlichting van RTL!
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen van CSI:Miami. Is
dit weer gewoon in Maart 2007?
Daarnaast vroeg ik me af hoe het zal met CSI:LV en CSI:NY? Aangezien de
seizoen's premiere van CSI:LV al wel is uitgezonden!
Alvast bedankt!
Met Vriendelijk Groeten,
- Sonja
pff en ik kreeg een mail terug dat er tot het voorjaar geen nieuwe afleveringen kwamen. rtl is vaag bezig... maar zou indd geen probleem zijn als het allemaal normaal staat aangegeven. Dat is in amerika ook het geval.. daar kun je duidelijk zien of er wel of geen nieuwe komt!quote:Op zondag 21 januari 2007 09:21 schreef boneyard het volgende:
ja dat komt er vermoedelijk wel, mailtje dat ik van rtl gekregen heb zegt komende dinsdag 2e miami en 1e new york, week daarop geen nieuwe miami meer maar wel nog een nieuwe new york en dan weer oude.
erg logisch allemaal. opzich geen moeite met nieuwe afleveringen, maar dat zou wel goed aangegeven moeten zijn in gidsen en op de rtl site.
ze houden vast niet van boze mensjesquote:Op maandag 22 januari 2007 07:07 schreef BlueCurl het volgende:
ik krijg ook enkel mails terug als ik een beetje netjes ben en niet "boos" doe in een mail
mjah moeten ze maar duidelijk zijn en niet iets zeggen en het andere doenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ze houden vast niet van boze mensjes
RTl is gewoon dom bezig..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mjah moeten ze maar duidelijk zijn en niet iets zeggen en het andere doenmaar vriendelijk vragen helpt toch meer ook al weet ik niet of ik dan vervolgens wat aan het antwoord heb
maar csi ny word wel steeds leukerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K vind new york toch steeds niet zo leuk als LV en MIA..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik merk het.. ga het ook weer eens kijken denk ik
dat bericht staat echt overal behalve in de USA topicsquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Feliciteer hier BlueCurl met haar 23ste verjaardag!
Volgens de aankondigingen niet..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Djeez het volgende:
Wat een flikkers bij RTL! Twee weken geleden was er een nieuwe aflevering, nml ep 19, maar vorige week weer een herhaling. Zal er morgen ook weer een herhaling zijn?
tsja.. het blijft RTL hequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Djeez het volgende:
Vorige week was ep 7 van seizoen 1 op tv
quote:Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04
LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP
Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.
Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
Was inderdaad een leuke aflevering. Maar hoe kwam die vrouw(wiens naam mij even ontschiet) opeens aan dat enorme geweer?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Snow Day blijft toch een vette aflevering. 't Was weer ff geleden dat ik 'm gezien had, maar ik heb weer genoten!
Huh, d'r zijn toch al nieuwe afleveringen aan de gangquote:Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef Koen66 het volgende:
nog nieuws over nieuwe CSI: New York afleveringen? Staat langer stil dan Las Vegas en Miami !
Die is wel heel erg oudquote:Season 1, Episode 15: Til Death Do We Part
Original Air Date: 16 February 2005
A bride falls dead right in front of the alter with no visible wounds.
Waarom was het einde zo raar van die episode?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:40 schreef Wurdsje het volgende:
Als ik de tv moet geloven (reclame/teasers op RTL) is er vanavond weer een nieuwe aflevering![]()
moet je de script schrijvers vragenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waarom was het einde zo raar van die episode?
jep was nieuwe aflevering..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt het nu zo of is er NU een nieuwe aflevering bezig ???????
Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......quote:Op donderdag 24 april 2008 08:04 schreef AnnaStesia het volgende:
De nieuwe afleveringen zijn op 2 april al begonnen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker is dat, heb simpelweg alle promo's gemist en ook hier was er niks over te lezen......
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef Crientj het volgende:
Tvp. Wil de rest zien van die aflevering met die puzzels(Mits ik erachter kom welke aflevering dat is.)
inderdaad echt een top afleveringquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
Chips, was dat vanavond?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vanavond gekeken hebt !!! Was een lekker spannende aflevering en een verassende ontknoping !!!!
Alle vaagheden van de laatste afleveringen opgelost, de stalker van Mac en het '333' mysterie,quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Chips, was dat vanavond?
Ah mannn. Ik mis ook alles.
daardoor heb ik het gvd dus gemist..quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
En waarom stond het fout in de gidsen?? Omdat ons favoriete RTL-letje vermoedelijk weer eens besloot tot een late wijziging. Vreemd genoeg viel het me pas later op dat er andere programma's die volgden niet klopten, ga bij New York wel eens vaker de fout in met de aanvangstijd (Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Tis dat ik toevallig RTL4 op had staan omdat mijn kids de achmea kenniskwis wilden zien,begon het dus al om half 9 ipv half 10,stond niet goed in de gids dus
NY is dan ook vaak wat harder en bloederiger imho. Maar ik had het gemist, want ik neme alles op. Stelletje naaiers, volgende week zeker weer een herhaling?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(Las Vegas en Miami beginnen immers om 20:30)
ik verbaasde me er überhaupt over dat het ineens van de buis was..quote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wanneer CSI New York weer eens gaat beginnen ?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Stella belandt in een hachelijke situatie als er brand uitbreekt in haar appartement en ze haar buren in veilig-
heid moet brengen. Als de brand is geblust, worden Stella's collega's ter plaatse geroepen omdat er een stoffelijk overschot in het flatgebouw is gevonden.
20-10 om 20:30 uur, RTL 4
Volgende week dus,ben benieuwd of het nieuw is!
het is dus een nieuwe..quote:Season 4, Episode 16: Right Next Door
While CSI investigates a fire in Stella's apartment building, Stella comes to the revelation an abducted child may have been staying with the woman who lived next door to her.
Jaaaaa zeer herkenbaar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:20 schreef Djeez het volgende:
Godver, een groot probleem dus volgende week! Mijn vrouw en ik kijken altijd Grey's Anatomy en Numb3rs. Deze worden allebei opgenomen op twee verschillende HDD-recorders. Waren we allang blij dat CSI LV was gestopt want dan konden we mooi weer Radar kijken. Maar goed, CSI NY is de leukste van de drie CSI's, dus gaan we die zeker kijken. Maar nu komt volgende week ook nogeens Pirates of the Caribbean deel 2 op tv. Nu moeten we dus keuzes maken
Godver, op al die andere dagen is er geen zak op tv, en nu komen er ineens vijf dingen tegelijk op de maandag?![]()
![]()
En en en, was ie goed???quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
het is dus een nieuwe..
Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En en en, was ie goed???(moet nog kijken, was een weekje weg)
Ik vond het een hele goede aflevering,en inderdaad is NY de beste van de 3,ik zat altijd te twijfelen tussen NY en LV maar na dit seizoen wint NY!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!
jep hij was goed..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En en en, was ie goed???(moet nog kijken, was een weekje weg)
Sinds dit jaar toch pas? Goeie afleveringen, die van afgelopen maandag met dat lijk in die shredder was een topper!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Al maandenlang nieuwe afleveringen van CSI:New York, goede en slechte....
Kijkt er niemand meer naar deze serie of is dit topic 'vergeten' ??
Helemaal eens, vind LV afgelopen seizoen hopeloos achteruitgegaan, was de slechtste van de 3 imo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Was nog nieuw,baal er wel van hoor dat NY nu alweer klaar is,vind het de beste CSI van de 3
Tof, ik stel gelijk de HDD in. Miami is nu ook nieuw geloof ik, wanneer volgt LV?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Vanaf a.s. maandag nieuwe afleveringen op RTL4 om 20.30
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Miami was vanavond voor het eerst,LV weet ik niet,nog niks van gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |