ik verbaasde me er überhaupt over dat het ineens van de buis was..quote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Is er al bekend wanneer CSI New York weer eens gaat beginnen ?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Stella belandt in een hachelijke situatie als er brand uitbreekt in haar appartement en ze haar buren in veilig-
heid moet brengen. Als de brand is geblust, worden Stella's collega's ter plaatse geroepen omdat er een stoffelijk overschot in het flatgebouw is gevonden.
20-10 om 20:30 uur, RTL 4
Volgende week dus,ben benieuwd of het nieuw is!
het is dus een nieuwe..quote:Season 4, Episode 16: Right Next Door
While CSI investigates a fire in Stella's apartment building, Stella comes to the revelation an abducted child may have been staying with the woman who lived next door to her.
Jaaaaa zeer herkenbaar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:20 schreef Djeez het volgende:
Godver, een groot probleem dus volgende week! Mijn vrouw en ik kijken altijd Grey's Anatomy en Numb3rs. Deze worden allebei opgenomen op twee verschillende HDD-recorders. Waren we allang blij dat CSI LV was gestopt want dan konden we mooi weer Radar kijken. Maar goed, CSI NY is de leukste van de drie CSI's, dus gaan we die zeker kijken. Maar nu komt volgende week ook nogeens Pirates of the Caribbean deel 2 op tv. Nu moeten we dus keuzes maken
Godver, op al die andere dagen is er geen zak op tv, en nu komen er ineens vijf dingen tegelijk op de maandag?![]()
![]()
En en en, was ie goed???quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
het is dus een nieuwe..
Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En en en, was ie goed???(moet nog kijken, was een weekje weg)
Ik vond het een hele goede aflevering,en inderdaad is NY de beste van de 3,ik zat altijd te twijfelen tussen NY en LV maar na dit seizoen wint NY!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard, NY is sowieso al d ebste van de drie CSI's!
jep hij was goed..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En en en, was ie goed???(moet nog kijken, was een weekje weg)
Sinds dit jaar toch pas? Goeie afleveringen, die van afgelopen maandag met dat lijk in die shredder was een topper!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Al maandenlang nieuwe afleveringen van CSI:New York, goede en slechte....
Kijkt er niemand meer naar deze serie of is dit topic 'vergeten' ??
Helemaal eens, vind LV afgelopen seizoen hopeloos achteruitgegaan, was de slechtste van de 3 imo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Was nog nieuw,baal er wel van hoor dat NY nu alweer klaar is,vind het de beste CSI van de 3
Tof, ik stel gelijk de HDD in. Miami is nu ook nieuw geloof ik, wanneer volgt LV?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Vanaf a.s. maandag nieuwe afleveringen op RTL4 om 20.30
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Miami was vanavond voor het eerst,LV weet ik niet,nog niks van gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |