De omgeving. De normale CSI, de CSI die zicht afspeelt in Miami, dus de verhaallijnen gaat over Miami lifestyle, dus moord op party's enz. en nu New York, dus moorden en mysteries in de omgeving van NYquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is het verschil eik tussen alle CSI series? behalve dat er andere acteurs in spelen niet veel toch?
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:11 schreef blablasjit het volgende:
without a trace is ook een crime serie van dezelfde maker... ook erg sterk... vanuit de fbi die vermiste personen opspoort...
Er zijn genoeg mensen die of Las Vegas of Miami goed vinden. Er zullen dus ook mensen zijn die van zijn van eeen andere csi maar deze niks vinden en andersom!
sbs6 he? ik ben nu wel alles aan het kijken alleen niet op de nl tv... ik hoop echter dat het weer snel terug komt...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:16 schreef RaTz het volgende:
[..]
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.
Helaas dat het weer plotseling van de buis verdwenen was, zoals wel vaker gebeurd tegenwoordig
in amerika van het najaarquote:Op zondag 18 juli 2004 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer komt het dan
NCIS verschilt nogal van de verschillende CSI-versies. CSI is 'procedural', dwz de procedures worden duidelijk in beeld gebracht, terwijl NCIS veel meer character-driven is.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef lr817086 het volgende:
Hier moet het trouwens wel eindigen met spin-off's, want als je ook Navy NCIS nog meerekent heeft CBS nu vier series over crime scene invevstigation en dat lijkt me wel voldoende.
vertel.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Die pilot was best wel te pruimen
heb jij hem dan nog net gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vertel.....
verhaallijn? etc...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Steve-O het volgende:
sfeertje was een beetje sinister/donker
lijkt me leuke serie
ja laten we een CSI NY meet houden in NYquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
verhaallijn? etc...
NY is altijd beetje donke en grauw op tv seriesToch lijkt het me er super om een keertje heen te gaan.
doe maar een meet in NY. haha nu nog geld sparenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja laten we een CSI NY meet houden in NY
verhaal lijn umm der gebeurt wat in Miami en het eindigt in NY
word een gezin vermoord in miami en dat blijkt dus het verkeerde adres te zijn ()
de buren moest eigenlijk dood![]()
En die buren kwamen dus uit NY en waren in miami op vakantie.
dan gaat het verhaal verder in NY ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |