abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19795990
CSI: New York (deel 1)

we zijn er net achter dat CSI: New York word uitgezonden in Amerika vanaf de herfst en dat de tweede spin off dus echt van start gaat.

Helaas zijn de afleveringen van Miami seizoen 2 gestopt dus zullen we nog even moeten wachten tot de pilot hier in nederland op de buis komt!

in de states is tie al geweest dus degene die dat volgen hebben hem echter al wel gezien...

Brand hier los over alles van CSI: NY!
  donderdag 10 juni 2004 @ 21:58:15 #2
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19796344
wat is het verschil eik tussen alle CSI series? behalve dat er andere acteurs in spelen niet veel toch?
pi_19796350
nice
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:06:12 #4
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_19796597
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is het verschil eik tussen alle CSI series? behalve dat er andere acteurs in spelen niet veel toch?
De omgeving. De normale CSI, de CSI die zicht afspeelt in Miami, dus de verhaallijnen gaat over Miami lifestyle, dus moord op party's enz. en nu New York, dus moorden en mysteries in de omgeving van NY
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_19796687
Ik vind aan Miami alleen H. leuk eigenlijk. Die is echt geweldig. O ja en die vrouw met dat zwarte haar met die krullen, de weduwe van zijn broer. En natuurlijk de lijkschouwer. Maar de feestjes etc. vind ik saai. Ik houd daar niet van. Ik vind CSI Las Vegas wat adt betreft leuker.
pi_19796700
Ik heb de pilot gezien en vond het wel aardig. New York is een totaal andere setting dan Miami of Las Vegas (veel somberder, minder strand en zand en meer hoge bebouwing), dus we zullen ook wel 'andere' misdaad gaan zien. Op zich vind ik Gary Sinise als de nieuwe team leider goed en ook de overige minder bekende acteurs zijn niet onaardig.
Hier moet het trouwens wel eindigen met spin-off's, want als je ook Navy NCIS nog meerekent heeft CBS nu vier series over crime scene invevstigation en dat lijkt me wel voldoende.
If you fail to prepare, be prepared to fail
pi_19796758
without a trace is ook een crime serie van dezelfde maker... ook erg sterk... vanuit de fbi die vermiste personen opspoort...

Er zijn genoeg mensen die of Las Vegas of Miami goed vinden. Er zullen dus ook mensen zijn die van zijn van eeen andere csi maar deze niks vinden en andersom!
pi_19796882
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:11 schreef blablasjit het volgende:
without a trace is ook een crime serie van dezelfde maker... ook erg sterk... vanuit de fbi die vermiste personen opspoort...

Er zijn genoeg mensen die of Las Vegas of Miami goed vinden. Er zullen dus ook mensen zijn die van zijn van eeen andere csi maar deze niks vinden en andersom!
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.
Helaas dat het weer plotseling van de buis verdwenen was, zoals wel vaker gebeurd tegenwoordig
pi_19796955
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:16 schreef RaTz het volgende:

[..]

Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.
Helaas dat het weer plotseling van de buis verdwenen was, zoals wel vaker gebeurd tegenwoordig
sbs6 he? ik ben nu wel alles aan het kijken alleen niet op de nl tv... ik hoop echter dat het weer snel terug komt...

meer info hier over without a trace: Without a Trace
pi_20700107
oew ik zag goster gary sinese in forrest gump.. ben echt benieuwd voor CSI: NY... het komt steeds dichter bij whoehoe
pi_20700152
wanneer komt het dan
pi_20707889
quote:
Op zondag 18 juli 2004 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer komt het dan
in amerika van het najaar
  maandag 26 juli 2004 @ 12:02:57 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_20863897
Net de pilot gezien. Ik was in het begin een btje teleurgesteld aangezien Gary Sinise niet het charisma had van Grissom en Horatio. Ook miste ik een btje de scherpe grapjes tussen de teamleden soms..maar ik denk dat het wel wat kan worden...ook door het feit dat je elke X de pers erbij zag staan...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_21051372
Ik vond hem ook wel iets tegen vallen. Maar ik ga zeker wel een paar afleveringen meer kijken, misschien word het indd wel wat
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:56:28 #15
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_21055235
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef lr817086 het volgende:
Hier moet het trouwens wel eindigen met spin-off's, want als je ook Navy NCIS nog meerekent heeft CBS nu vier series over crime scene invevstigation en dat lijkt me wel voldoende.
NCIS verschilt nogal van de verschillende CSI-versies. CSI is 'procedural', dwz de procedures worden duidelijk in beeld gebracht, terwijl NCIS veel meer character-driven is.
Het gaat er bij NCIS meer om hoe de karakters met het bewijs (en elkaar) omgaan dan hoe er naar bewijs wordt gezocht. Zo kan ik me niet herinneren dat Kate, Tony en Gibbs ooit met wattenstaafjes de muren afgingen op zoek naar bloed, terwijl dat bijna weekeljks het geval is in CSI.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_21117656
Navy NCIS is van een totaal andere productie maatschappij. Je hebt naast 2x ( 3x) CSI ook nog Without a Trace en Cold Case van Jerry Buckerheimer. echter de laatste twee verschillen van CSI.

Dan zou je elke politie serie ook moeten meetellen... ik vind het niet te vergelijken! Maar ieder zijn ding.
pi_21117688
Die pilot was best wel te pruimen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21117729
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Die pilot was best wel te pruimen
vertel.....
pi_21117815
sfeertje was een beetje sinister/donker
lijkt me leuke serie
pi_21117825
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef blablasjit het volgende:

[..]

vertel.....
heb jij hem dan nog net gezien
pi_21117833
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Steve-O het volgende:
sfeertje was een beetje sinister/donker
lijkt me leuke serie
verhaallijn? etc...

NY is altijd beetje donke en grauw op tv series Toch lijkt het me er super om een keertje heen te gaan.
pi_21117940
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 13:06 schreef blablasjit het volgende:

[..]

verhaallijn? etc...

NY is altijd beetje donke en grauw op tv series Toch lijkt het me er super om een keertje heen te gaan.
ja laten we een CSI NY meet houden in NY
verhaal lijn umm der gebeurt wat in Miami en het eindigt in NY
word een gezin vermoord in miami en dat blijkt dus het verkeerde adres te zijn ( )
de buren moest eigenlijk dood
En die buren kwamen dus uit NY en waren in miami op vakantie .
dan gaat het verhaal verder in NY ..
pi_21117963
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ja laten we een CSI NY meet houden in NY
verhaal lijn umm der gebeurt wat in Miami en het eindigt in NY
word een gezin vermoord in miami en dat blijkt dus het verkeerde adres te zijn ( )
de buren moest eigenlijk dood
En die buren kwamen dus uit NY en waren in miami op vakantie .
dan gaat het verhaal verder in NY ..
doe maar een meet in NY. haha nu nog geld sparen
pi_21680150
Zijn er nog meer mensen die het gaan volgen vanaf half september uit de USA?
  woensdag 1 september 2004 @ 11:43:33 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21680214
*meld*

Ik heb gisteren toevallig de CSI Miami/NY aflevering gezien. Dat zag er goed uit. De sfeer van NY zal me ook meer aanspreken dan die van Miami vermoed ik zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')