haha daarom heb ik ook al 3 externe hardeschijvenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tsja, op een gegeven moment wordt je harde schijf te klein![]()
dus vanaf morgen alweer, en inderdaad dan komt aflevering 16 van seizoen 2, cool hunter om 20:30 op rtl5quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
mailtje gehad van RTL :
Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
De volgende nieuwe afleveringen starten weer op:
RTL 4 CSI v.a. 4 september .
RTL 5 CSI New York v.a. 31 augustus.
RTL 7 CSI Miami v.a. 5 september.
De afleveringen starten om 20.30 uur.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Nou, dan gaat het me nog behoorlijk tegenvallenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen![]()
![]()
Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef CherryLips het volgende:
over die van gister: hoe liep het af? ik had de video niet goed ingetimed (ik was weg en neem altijd csi en dan house op, eind van csi en begin van house overlappen lekker...) en ik mis dus het stuk in de gevangenis aan het eind, waarom die ene vent dat meisje vermoord heeft.
oh ok, want zij zit achter het glas, vraagt hem waarom hij het heeft gedaan, en toen was m'n beeld wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...
dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou opzich vond ik em wel aardig in elkaar gezet.. Toen Aiden hem in zijn hand gebeten had, wist ze dat ze ook ergens anders een afdruk moest achterlaten zodat Mac de hint zou zien..
Hoezo? Het was aannemelijk dat hij het kon zijn vanwege het verleden.. verf op schroevendraaier.. en dat gedoe met die blonde..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef boneyard het volgende:
[..]
dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.
eh... alweer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:
donderdag 26 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e24 charge of this post
Stella, Lindsay en Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
bron: tvgids.nl
sinds ie in CSI NY wat korter haar heeft vind ik hem alleen maar beter eigenlijk :$ maar mss eens ien of ik die afleveringen eens kan bezichtigen... heb echt nooit friends gekeken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
in friends speelde hij een tijdje het jongere vriendje en de assistente van Rachel. had ie iets langer haar en was hij wat minder serieus
.
.
Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
@rena zou het erg zijn als jouw OP binnenkort ook veranderd zou worden? net zoals in CSI: Miami's en CSI:LV nl al is gebeurd?
ok tnxquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef rena het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uit![]()
Als ze zo mooi worden als de restquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ok tnxzal eens ff tijd maken om het allemaal eens wat te vernieuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |