abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38563842
Tsja, op een gegeven moment wordt je harde schijf te klein

De aflevering van aankomende donderdag is echt weird en voor degenen met een niet al te sterke maag: watch out! (Ga zo ff caps zoeken, ik kan ze helaas zelf niet maken, omdat ik die aflevering verloren bij door m'n computer crash, gelukkig is ie inmiddels weer terug).
pi_38564529
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tsja, op een gegeven moment wordt je harde schijf te klein
haha daarom heb ik ook al 3 externe hardeschijven
pi_38564608
Die gaat idd spoedig aangeschaft worden

Aflevering 2.15 - Fare Game
De moord op een advocaat krijgt een wel heel onverwachte wending, als Det. Flack een verdachte op straat achtervolgd die in het bezit is van een ... waterpistool. Het team krijgt te maken met een spel, waarbij mensen elkaar met waterpistolen moeten afschieten. Maar niet iedereen lijkt hier van gediend. Ondertussen komen Danny en Dr. Hawkes terecht in een wel heel aparte keuken, als zij proberen een moord op een vrouw op te lossen.

Met dank aan CSI-caps.com voor de caps (Let op! Deze site kan spoilers bevatten voor mensen die de afleveringen op Nederland/Belgie volgen!). Helaas geen special caps, want deze site maakt alleen caps van de personages.

Na deze aflevering gaat vermoedelijk de zomerstop in. (Wel jammer, want vanaf nu wordt het naar mijn mening juist goed.)
pi_38565760
ohw deze alfevering is wel leuk. zitten wel leuke stukjes tussen.. caps zijn goed hoor wel ondanks ze ergens anders vandaan komen
pi_41322990
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
mailtje gehad van RTL :

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor de e-mail.

De volgende nieuwe afleveringen starten weer op:

RTL 4 CSI v.a. 4 september .
RTL 5 CSI New York v.a. 31 augustus.
RTL 7 CSI Miami v.a. 5 september.

De afleveringen starten om 20.30 uur.

Veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
dus vanaf morgen alweer, en inderdaad dan komt aflevering 16 van seizoen 2, cool hunter om 20:30 op rtl5
pi_41337677
Klopt ja. Ik zal zo eens wat caps maken
pi_41337886
De printscreen toets werkt niet meer Dan maar wat leuke caps geleend van een andere site (zie hier een paar posts boven)

2.16 Cool Hunter
In een watertoren wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Het team vermoedt dat er in de watertoren een mysterie schuilt. (bron: RTL 5)

Persoonlijk niet mijn favoriete aflevering, maar die komen eigenlijk allemaal hierna, de 3 beste afleveringen van het seizoen komen nog
pi_41581013
donderdag 7 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e17 necrophilia americana

Een jongetje is getuige van de dood van een museum curator. Maar hij is van plan om erover te zwijgen tot in zijn graf.
bron: tvgids.nl
pi_41760211
Things got a bit too realistic on the set of CSI: New York on Tuesday, where an actual mummified body was discovered inside the building where production was underway.

Though downtown Los Angeles was subbing for the streets of New York, the corpse was real, a source close to the show tells PEOPLE, who says the remains were found on the 5th floor of the building – only two floors below the actors and film crew.

The body, the source says, "was discovered by a building engineer who checked on the tenant because he had not paid rent for the month."

Making matters weirder is that the show has already shot an episode revolving around the discovery of a mummified body.

Though the show's stars – Gary Sinise and Melina Kanakaredes – were not on location at the time of the discovery, day players and the stunt people were.

Police and representatives from the coroner's office, who will perform an autopsy, soon joined them.

Gezellig
pi_41793864
donderdag 14 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e18 live or let die

Het leven van een doodzieke patiënt ligt in handen van het CSI-team wanneer het vliegtuig, dat een belangrijk orgaan vervoert, wordt gekaapt.
pi_41811632
Beste aflevering van het seizoen
pi_41815613
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen
Nou, dan gaat het me nog behoorlijk tegenvallen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41821466
Nou dat valt wel mee hoor denk ik, er komen nog zeker 3 hele goede aflevering (20, 23 en 24) en de rest is ook zeker niet onaardig. Wat ik juist goed vond aan deze aflevering was de verhaallijn (spannend verhaal) en de persoonlijke ontwikkeling. De link met voorgaande zaken, continuiteit in het verhaal, daar houd ik van. De scene met de dokter en Mac in de verhoorruimte, over dat hij nog wel tijd met zijn vrouw kon doorbrengen, meesterlijk. En ook nog een beetje humor (would these eyes lie ).

Overigens had Gary Sinise meegeschreven aan het script
pi_41940206
k weet niet, new york trekt me op een of andere manier gewoon niet..
pi_42007437
donderdag 21 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e19 super men

Een man gekleed in het kostuum van Superman wordt dood aangetroffen. Het team gaat op onderzoek uit.
pi_42192915
donderdag 28 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e20 run silent, run deep

Iemands laatste woorden bij een zelfmoord leiden naar het graf van een slachtoffer van de Tanglewood-familie. Een bankier blijkt te zijn vermoord door een hoertje.
pi_42211121
Dit lijkt wel een goede aflevering te worden
And you know I might
pi_42211501
Die detective lijkt een beetje op Paul Millander Maar hij is het niet. Het zouden broers kunnen zijn.
And you know I might
pi_42213792
Wat een gave aflevering Alleen de ontknoping ging wel erg snel.

En die van volgende week OMG! Die moet ik zien!

Maar waar schrok Stella nou zo van op het eind?
And you know I might
pi_42213981
Google maar op Aresanob, maar dan krijg je allerlei dingen over CSI NY.
And you know I might
  donderdag 28 september 2006 @ 22:16:08 #71
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42215772
Ik ben benieuwd naar volgende week!
pi_42219488
Ik kon vanavond niet kijken, want ik was niet thuis, maar het is idd een zeer sterke aflevering "Sweet dreams, dead man."

Over volgende week. Dit is de Amerikenaase promo voor de aflevering destijds:
http://www.aresanob.com.
Niet geheel spoilervrij.
pi_42224182
Vreselijk dat soort open eindes......
Ik wil weten wat ze nou op het computerscherm zag.
pi_42381796
donderdag 5 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e21 all access

Mac en Lindsay ondervragen Kid Rock die als laatste zijn taxichauffeur levend heeft gezien.
pi_42381896
Vanavond word hij goed Denk ik
And you know I might
pi_42400241
Over een half uur Ik vind CSI NY een keer echt leuk gewoon
And you know I might
pi_42604089
donderdag 12 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e22 stealing home

Mac en Stella worden verrast als twee vrouwen claimen allebei de vrouw te zijn van een vermoorde man.
pi_42604638
Hij was onwijs goed vorige week Arme Stella Ze heeft geluk dat ze nog leeft.
And you know I might
pi_42638128
over die van gister: hoe liep het af? ik had de video niet goed ingetimed (ik was weg en neem altijd csi en dan house op, eind van csi en begin van house overlappen lekker...) en ik mis dus het stuk in de gevangenis aan het eind, waarom die ene vent dat meisje vermoord heeft.
Tap tap tap
pi_42641119
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef CherryLips het volgende:
over die van gister: hoe liep het af? ik had de video niet goed ingetimed (ik was weg en neem altijd csi en dan house op, eind van csi en begin van house overlappen lekker...) en ik mis dus het stuk in de gevangenis aan het eind, waarom die ene vent dat meisje vermoord heeft.
Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...
pi_42642343
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat heeft ie natuurlijk niet meer gezegd...
oh ok, want zij zit achter het glas, vraagt hem waarom hij het heeft gedaan, en toen was m'n beeld weg .
Tap tap tap
pi_42792889
Die van morgen wordt vetttt
pi_42796565
donderdag 19 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e23 heroes

Stella, Lindsay en dr. Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
pi_42828779
opzich een teleurstellend einde van de verhaallijn over d.j. pratt. niet eens de manier hoe ie uiteindelijk gepaktwerd (slim van aiden) maar juist hoe ze weer bij 'm kwamen en wel heel makkelijk aannamen dat hij het was.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:33:57 #85
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42830564
Ik had ook wat meer verwacht van deze verhaallijn,maar goed,hij is opgepakt,alleen niet voor die verkrachtingen,en das weer jammer
pi_42919311
Nou opzich vond ik em wel aardig in elkaar gezet.. Toen Aiden hem in zijn hand gebeten had, wist ze dat ze ook ergens anders een afdruk moest achterlaten zodat Mac de hint zou zien..

Al me al wel een leuke aflevering..
pi_42921365
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou opzich vond ik em wel aardig in elkaar gezet.. Toen Aiden hem in zijn hand gebeten had, wist ze dat ze ook ergens anders een afdruk moest achterlaten zodat Mac de hint zou zien..
dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.
pi_42941284
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef boneyard het volgende:

[..]

dat was het goede deel, maar juist hoe ze op pratt kwamen en daar maar eigenlijk gewoon aannamen dat hij het was vond ik veel minder.
Hoezo? Het was aannemelijk dat hij het kon zijn vanwege het verleden.. verf op schroevendraaier.. en dat gedoe met die blonde..
pi_42945164
donderdag 26 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e24 charge of this post

Stella, Lindsay en Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
pi_42946545
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:

donderdag 26 oktober 2006, 20:30-21:30, rtl5
s02e24 charge of this post

Stella, Lindsay en Hawkes moeten een lijk onderzoeken dat is gevonden in een auto. Vermoedelijk is het lijk van Charles Wright.
eh... alweer?
Tap tap tap
pi_42982065
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

eh... alweer?
Klopt niet helemaal
pi_42985325
gaat niet lekker de laatste tijd, sorry

het was tenminste nog wel een beetje de fout van tvgids.nl, daar stond deze beschrijving. maar wel met de goede titel van de aflevering van gisteren.

volgende week herhaling? want dit was de laatste van dit seizoen.
pi_42985489
Maakt niet uit.
Goede aflevering in ieder geval!
Mooie momenten met Flack die zwaargewond raakt. Het verhaal met de soldaat die een statement wil maken dat Amerika niet klaar is om zich te verdedigen vond ik sterk. Vooral de finale dat Mac Taylor hem als een soldaat benadert door hem als meerdere een bevel te geven.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_42990892
flack . sorry, het blijft Tag uit Friends .
Tap tap tap
pi_43200518
ik heb friends nooit gezien! maar flack is wel mijn favo uit NY

@rena zou het erg zijn als jouw OP binnenkort ook veranderd zou worden? net zoals in CSI: Miami's en CSI:LV nl al is gebeurd?
pi_43200832
in friends speelde hij een tijdje het jongere vriendje en de assistente van Rachel . had ie iets langer haar en was hij wat minder serieus . .
Tap tap tap
pi_43200986
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
in friends speelde hij een tijdje het jongere vriendje en de assistente van Rachel . had ie iets langer haar en was hij wat minder serieus . .
sinds ie in CSI NY wat korter haar heeft vind ik hem alleen maar beter eigenlijk :$ maar mss eens ien of ik die afleveringen eens kan bezichtigen... heb echt nooit friends gekeken.
pi_43201899
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
@rena zou het erg zijn als jouw OP binnenkort ook veranderd zou worden? net zoals in CSI: Miami's en CSI:LV nl al is gebeurd?
Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uit
And you know I might
pi_43208321
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef rena het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit, mijn OP ziet er toch niet uit
ok tnx zal eens ff tijd maken om het allemaal eens wat te vernieuwen
pi_43299586
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:26 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ok tnx zal eens ff tijd maken om het allemaal eens wat te vernieuwen
Als ze zo mooi worden als de rest

Als je nog hulp nodig hebt met de tekst voor een samenvatting, geef je maar een gil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')