Is dat zo ? had me rot gezocht , had zelfs gezocht in 2 maanden LIFquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben er gek opAlleen was hier al een centraal topic over.
Post 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Slappy het volgende:
En hoeveel mag dat kosten?
Ja bij mij waren ze al redelijk gaar na ongeveer 3/4 jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfsquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btwquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfs)... en ze zijn nog steeds oke
gewoon paar keer in de wasmachine gooien
![]()
Lijkt me wel super lekker zitten!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
Die zijn gaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het de lelijkste schoenen die er bestaan
Het spijt me, ik kan ze echt niet mooi vinden. Maar ik ben blij dat iedereen ze hier in t topic ze wel om aan te zien vindtquote:
Ik zag er gisteren genoeg liggen in verschillende kleuren bij America Today Utrechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef vruitig het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar All Star Ox
deze dus:
[afbeelding]
In Alkmaar bij Sneakers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die zijn gaafWaar heb je die gehaald?
Of eigen foto's of hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
Kan die wat ik bedoel nergens vinden...
Google.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btw
70quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
Ik snap echt niet waarom die simpele gympen 60 euro moeten kosten.
Mijn zwarte maken nu ook precies hetzelfde meequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dit altijd na een paar maanden:
Zoals je ziet ontstaan er scheuren tussen de stof en de rubberen zool bij mn hiel.
Iemand anders ook last van?
[afbeelding]
Strik je je veters? Als je ze niet strikt, zit je hak niet goed vast op de zool en schuurt dan over de stof bij elke stap die je zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef koala2002 het volgende:
Ik heb dus ook altijd van die gaten in mijn all stars.. Maar.......... ze zitten zo fijn.. dit jaar maar weer nieuwe.. heb nu nog blauwe... Maar ik ben er nog niet over uit welke het gaan worden...
Maar hoe zouden die gaten erin komen...?? Iemand een idee ik doe er toch echt niks geks mee...
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???en wat doe jij met die dingen als je gaten in de stof krijgt
[afbeelding] hier foto van mijn bejaarde schoentjes
![]()
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsof wilde dingen
op een gegeven moment gaat er gewoon van alles los zitten
Ik weet het we zijn domquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
Volgens mij zijn ze even goed, daar durf ik zo mn handjes voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijn
Ik draag die van mij al een jaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zittenquote:
Als huis sloffen?quote:
quote:
Volgens mij is de vorm van je voet erg belangrijk. Ik heb ze ook al een jaar nu, ze zien er nog perfect uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zitten
Die zijn dus niet echt maar ze lijken griezelig echt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Technicolor het volgende:
Ik heb een paar van die krengen gekocht in China een paar maanden geleden, ze zien er nu al niet meer uit. Er staat wel een officieël logo op, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.
Ik heb een kleine scheur bij mijn hiel zoals op die fotos hierboven, nog niet ernstigs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zitten
Die bovenste vond ik ook gaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef denka het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik wou ook deze:
[afbeelding]
Heb voor de eerste gekozen omdat ik over het algemeen altijd donkere schoenen draag, dit is weer eens iets anders...Misschien ga ik ze nog verven zodat de doodskoppen een kleur krijgen..
Heb ik ook last van. Nog nooit bij m'n hakken gehad though, altijd aan de zijkant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dit altijd na een paar maanden:
Zoals je ziet ontstaan er scheuren tussen de stof en de rubberen zool bij mn hiel.
Iemand anders ook last van?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, staan er best veel, en ze zijn er maar 40 euro.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
ook te koop bij America today? groot aanbod daar?
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef huupke het volgende:
Mijne zwarte leren Allstars nu ongeveer 2 maanden in mijn bezit, zijn mijn eerste Allstars maar moet zeggen dat t zeker niet de laatste worden!
[afbeelding]
Ik heb ze gezien in centrum Rotterdam, volgens mij bij de Britain.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Die vind ik echt super mooi. Wil ook wel weten wat ze kosten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoe duur deze zijn ?, woon omgeving nijmegen, waar kun je ze hier het beste kopen?
VOlgens mij bestaan die dingen gewoon in die maten hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
no offence , maar ik denk dat je er dan wel een beetje flapvoeten van krijgtquote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
Heb maat 44,5 / 10,5 Heb ze destijds in Apeldoorn gekocht, ik dacht dat t een coach was.. 2 paar voor 80eur destijds.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehadquote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef Shirley het volgende:
Bij Otto kun je nu ook alle modelletjes kopen. Ik wil deze
Zo zien ze er ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehad
(Vandaag de hele dag op gelopen)
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handenquote:
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Version1 het volgende:
[..]
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handen![]()
![]()
60 euro was ie volgens mij
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekocht.
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.quote:Op zondag 16 april 2006 01:54 schreef Borreke het volgende:
Begreep dat ze die dingen ook in de powerhouse verkopen hier in Nijmegen, weet iemand hier meer van ?
Dank je, maar ik woon in Hilversum en ga dus niet zo ver om een paar schoenen te kopen... Thanks anyway!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.
Verder verkopen ze ze bij Tribute in de Marikenstraat (ongeveer tegenover Dekker van de Vegt). En naar het schijnt bij America Today op het Koningsplein en nog een winkeltje op de hoek van Plein 44 en de Houtstraat.
Voldoende info om er een dag op uit te trekken?
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespotenquote:Op maandag 17 april 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Nog een keer, kan ik deze sweatstof dingen ook met dat anti regen spul bespuiten?
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:27 schreef juss het volgende:
[..]
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespoten.
Dat heb ik ook.. En volgens mij is er ook niks tegen te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens nog meer het probleem dat die rand hier:
[afbeelding]
Gaat wijken van de stof? Zeg maar exact op het punt waar je voet die knik maakt als je loopt?
Dit is al het 2e paar waarbij het lijkt te gaan gebeurenVorig paar heb ik terug naar de winkel gebracht!
edit, bij dat paar waren ook verticale scheurtjes in de rand onstaan.
Ik heb die Ox ook, die zijn echt meester.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Version1 het volgende:
[..]
Whehe.. Toevallig heb ik 'm vanmiddag daar ook in mn handen gehad
![]()
Mijn 2paar all stars:
[afbeelding]
Ik vind de inzendingen tegenvallen juist ik moet het beter kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:05 schreef woeeiiii het volgende:
Hehehe ik heb een pakketje besteld, zitte leuke inzendingen bij
Hier ook een Hilversummer,dus ook erg benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 19 april 2006 08:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Iemand nog winkels in Hilversum (heb ze zelf niet kunnen vinden) of anders in Bussum, Amsterdam of Utrecht?
Heb de mijne toen ooit 1,5 jaar geleden bij The Globe gekocht!quote:Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef Borreke het volgende:
Kga deze maandag in Arnhem eens op zoek naar all stars , hopelijk hebben ze die leren
Ik ga morgen kijken, was vandaag vrijquote:Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Heb de mijne toen ooit 1,5 jaar geleden bij The Globe gekocht!
Als je via het station de stad inloopt, bij de het kruispunt van de bakkerijbart/h&m/hema/McDonalds de straat rechts in (dus langs de mac en de hema). En daar ongeveer 400m rechtdoor blijven lopen (of korter/langer bind me er niet op vast), dan zit het aan je linkerhand. (eerst kom je ook nog een The Globe Woman tegen aan je rechterhand).quote:Op maandag 24 april 2006 14:27 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken, was vandaag vrij, Maar waar zit die precies? Ben niet zo heel bekend in Arnhem, ga er alleen naar school, vanuit het station, kun je het dan beschrijven?
bedankt!![]()
dus ik loop langs de hema en houdt rechts aan, dan kom je op een gegeven moment toch uit bij britain aan de rechterkant?quote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Als je via het station de stad inloopt, bij de het kruispunt van de bakkerijbart/h&m/hema/McDonalds de straat rechts in (dus langs de mac en de hema). En daar ongeveer 400m rechtdoor blijven lopen (of korter/langer bind me er niet op vast), dan zit het aan je linkerhand. (eerst kom je ook nog een The Globe Woman tegen aan je rechterhand).
Anders ff de Britain of American Today bezoeken!
ik denk dat er wordt bedoeld, bij het kruispunt naar rechts, britain is rechtdoor.quote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Borreke het volgende:
[..]
dus ik loop langs de hema en houdt rechts aan, dan kom je op een gegeven moment toch uit bij britain aan de rechterkant?
Jup! Britain is idd rechtdoor. En American Today is links en stuk rechtdoor en dan pas een keer rechts.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef JJ13 het volgende:
[..]
ik denk dat er wordt bedoeld, bij het kruispunt naar rechts, britain is rechtdoor.
links toch?quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Jup! Britain is idd rechtdoor. En American Today is links en stuk rechtdoor en dan pas een keer rechts.
Als je van de Mac komt is America today rechtsquote:
ik heb echt altijd gedacht dat het andersom wasquote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als je van de Mac komt is America today rechtsVan de V&D links. Wel een heel stuk door trouwens.
hmm, oke, dan ga ik alleen langs britain en the globequote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef heaven7 het volgende:
America Today kun je schudden Borreke, daar hebben ze echt alleen de basics.
zijn meerdere tribute's in arnhemquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef heaven7 het volgende:
Britain heeft een heleboel, dat moet lukkenJe kunt ook nog langs Tribute gaan (in Arnhem zit ie er tegenover).
Ja maar bij die ander hebben ze geen All-stars. daarom noemde ik die ene die tegenover Britain zitquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Borreke het volgende:
[..]
zijn meerdere tribute's in arnhem, hoop zo dat ze die leren hebben !
![]()
![]()
![]()
kikkers vind je in de slootquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef Cure het volgende:
Iemand enig idee waar deze te vinden zijn?![]()
Vind ze echt leuk maar kan ze maar niet vinden...
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/9163/1s5594009so.th.jpg]afbeelding][/URL]
of/en
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/3932/1s5604002gr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mwah, ik vind ze niet echt leuk hoor, van die gouden..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef Cure het volgende:
Iemand enig idee waar deze te vinden zijn?![]()
Vind ze echt leuk maar kan ze maar niet vinden...
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/9163/1s5594009so.th.jpg]afbeelding][/url]
of/en
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/3932/1s5604002gr.th.jpg]afbeelding][/url]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef arretje het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar All Star 2k4 (wit) Had ooit een paar, maar dat ben ik vorig jaar vergeten op een LAN.
Wie vertelt me waar ik ze nog kan krijgen. Maatje 44/45. HELP ME!
[afbeelding]
staat toch nergens dat het alleen over classics mag gaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Volgens mij mag het hier gewoon over iedere converse all star gaan hoor..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Nee maar ik nam aan dat dat de intentie wasquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
staat toch nergens dat het alleen over classics mag gaan![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef booo het volgende:
[..]
Volgens mij mag het hier gewoon over iedere converse all star gaan hoor..![]()
Da's goed, maar dat is het dus nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee maar ik nam aan dat dat de intentie was
britainquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:25 schreef super-muffin het volgende:
Waar kun je zwarte allstars kopen met vlammen?
Die zijn vettttquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht:
[afbeelding]
(in het echt zijn ze trouwens een stuk donkerder)
Eigenlijk wilde ik deze maar die kon ik nergens vinden:
Maar ik vind het wel vreemd, ik heb dus al een ander paar all stars maar die waren me echt te klein. Deze die ik nu heb gekocht zijn maar een halve maat groter maar die zitten zelfs best ruim, en dat met een half maatje verschil![]()
maar volgens de website hebben ze maar 3 kleuren ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef heaven7 het volgende:
De echte bij Aktiesport?
ik heb dezelfde, maar dan helemaal kapotquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Basics die ik gister heb gekocht, ben er heel blij mee alleen moete ze nog wat vuiler worden, ja vreemde vogel ben ik, maar dan zien ze er vetter uit vind ik
Ik heb ze inderdaad ook liever viesquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Basics die ik gister heb gekocht, ben er heel blij mee alleen moete ze nog wat vuiler worden, ja vreemde vogel ben ik, maar dan zien ze er vetter uit vind ik
Het zou wel ontzettend dom van hen zijn om neppe te verkopen..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef woeeiiii het volgende:
Bijvoorbeeld die van aktiesport!
lijkt me wel anders zou het wel heel lullig zijnhejquote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mousemicky het volgende:
Ze zijn nu ook van de aktiesport site af... zijn ze ook uit de winkel?
Net gekeken, ze staan er nog steeds op, voor 39,95.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mousemicky het volgende:
Ze zijn nu ook van de aktiesport site af... zijn ze ook uit de winkel?
America Today lijkt me wel legitieme dealer..quote:
Geloof mij nou dat je mijn ontwerp allstars echt niet in andere B-merken hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef jen87 het volgende:
Als je eventjes goed nadenkt betalen jullie echt alleen maar voor dat stickertje aan de zijkant en op de achterkant van de zool.. Kheb ook net weer nieuwe gympen gekocht van een ander merk en k vind ze eigenlijk nog mooierTrouwens er bestaan geen neppe of namaak... Dit type gympen (zoals all stars) bestaan al jaren..ik liep r al op toen ik drie was.. Converse heeft t echt niet verzonnen ofzo, dus ik vind dat je niet van "neppe" kunt spreken... t zijn leuke schoenen maar zonde om er zoveel aan uit te geven, van andere merken zijn ze net zo goed.. Als converse beter was, ok..maar ze zijn ook na n jaar stuk dus zonde om daar zo veel geld aan uit te geven! maja... je hebt van de merkengekken..
Ze verschijnen zelfs in een Pop Up.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef mousemicky het volgende:
Huh? Bij mij net niet.... apart...
Er bestaan geen B- merken wanneer t over dit type gympen gaat..converse heeft dit niet verzonnen of zo hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geloof mij nou dat je mijn ontwerp allstars echt niet in andere B-merken hebt.
Volgens mij, is converse wel de eerste die deze gymp heeft bedacht, al heel veel jaren terug. Daarnaast heeft Converse veel meer verschillende soorte, lage/hoge, kleuren etc. Maargoed de hoge zwarte zijn ook voor 7¤ bij de Scapino te krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef jen87 het volgende:
[..]
Er bestaan geen B- merken wanneer t over dit type gympen gaat..converse heeft dit niet verzonnen of zo hoor!
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef jen87 het volgende:
Dit type gympen (zoals all stars) bestaan al jaren..ik liep r al op toen ik drie was.. Converse heeft t echt niet verzonnen ofzo, dus ik vind dat je niet van "neppe" kunt spreken...
Zo oud ben je toch ook weer niet he?quote:1917
Converse releases the world's first performance basketball shoe, the Converse All Star
quote:
Nee, juist niet omdat ze al zo soepel zitten, meteen als je ze koopt al.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Borreke het volgende:
Kut, heb et gevoel dat ze me iets te klein zijn , grrrmisschien ff wennen, heeft iemand anders hier ook last van gehad in het begin?
Ik vind ze vuil ook leuker.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
aan m'n rechter voet merk ik niet zo veel, maar m'n linker kleine teen zit wel wat klem, uitgelopen niet echt, heb em 1 dag 5 uur aan gehad en verder niet omdat hij dus zo klem zit af en toequote:Op zondag 30 april 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, juist niet omdat ze al zo soepel zitten, meteen als je ze koopt al.
Heb je ze inmiddels misschien al wat uitgelopen?
Je moet ook wel volhouden nartuulijk hequote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef Borreke het volgende:
[..]
aan m'n rechter voet merk ik niet zo veel, maar m'n linker kleine teen zit wel wat klem, uitgelopen niet echt, heb em 1 dag 5 uur aan gehad en verder niet omdat hij dus zo klem zit af en toe
Ja maar m;n andere schoenen zitten wel heerlijk en dan denk ik zoek het uitquote:
'T is al bijna zomer!quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja maar m;n andere schoenen zitten wel heerlijk en dan denk ik zoek het uit, maar je hebt wel gelijk, maar deze schoenen zijn meer voor de zomer vind ik, dus dan draag ik ze wel
Ja,ik heb normaal 38/39 maar die All Stars die ik ik wilde hebben waren alleen maar 37, in het begin deed het echt pijn, nu niet meer, zitten lekker zoquote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Borreke het volgende:
Kut, heb et gevoel dat ze me iets te klein zijn , grrrmisschien ff wennen, heeft iemand anders hier ook last van gehad in het begin?
Te kleine schoenen kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja,ik heb normaal 38/39 maar die All Stars die ik ik wilde hebben waren alleen maar 37, in het begin deed het echt pijn, nu niet meer, zitten lekker zo![]()
Die heb ik dus allang in mijn bezitquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Bob. het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze maar die kon ik nergens vinden:
[afbeelding]
dat 1ste paar schoenen is zeer relaxed om mee te drummen, heb die zelf ook om mee te drummenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Gelukkig gisteren mijn dochter ervan kunnen weerhouden om deze te kopen
[afbeelding]
Wat een bagger voor dat geld
Het zijn deze geworden
[afbeelding]
Die eerste zijn de beste zomerschoenen, lekker in je zwemshortje in die schoenen naar de zee. Maar bij vrouwen zijn ze iets minder ja, de tweede ook eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Gelukkig gisteren mijn dochter ervan kunnen weerhouden om deze te kopen
[afbeelding]
Wat een bagger voor dat geld
Het zijn deze geworden
[afbeelding]
jaloersquote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die heb ik dus allang in mijn bezit
[afbeelding]
Verder heb ik nog:
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
Benn je bij The Independent Outlet geweest, in de Vijzelstraat? Daar hadden ze veel keus.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
jaloersIk heb heel Amsterdam afgezocht maar kon ze echt nergens vinden!
Ik heb ze ook in Rome gekochtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
jaloersIk heb heel Amsterdam afgezocht maar kon ze echt nergens vinden!
The Store: 39,95quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef riX- het volgende:
Zijn de allstars bij andere winkels ook al afgeprijsd of alleen bij American Today ?
uhm helaaaas ben ik et hier niet mee eensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef jen87 het volgende:
Als je eventjes goed nadenkt betalen jullie echt alleen maar voor dat stickertje aan de zijkant en op de achterkant van de zool.. Kheb ook net weer nieuwe gympen gekocht van een ander merk en k vind ze eigenlijk nog mooierTrouwens er bestaan geen neppe of namaak... Dit type gympen (zoals all stars) bestaan al jaren..ik liep r al op toen ik drie was.. Converse heeft t echt niet verzonnen ofzo, dus ik vind dat je niet van "neppe" kunt spreken... t zijn leuke schoenen maar zonde om er zoveel aan uit te geven, van andere merken zijn ze net zo goed.. Als converse beter was, ok..maar ze zijn ook na n jaar stuk dus zonde om daar zo veel geld aan uit te geven! maja... je hebt van de merkengekken..
Je mist vetersquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:33 schreef Klapdeur het volgende:
Ik heb deze van de week gehaald, relaxt voor de zomer
[afbeelding]
Klopt, dat scheelde me weer wat geld, student hequote:
Had je de mijne na koninginnedag eens moeten zien, die waren bijna pikzwart van ranzigheid...Gelukkig zien ze er weer wat aangenamer uit nuquote:
Gave schoenen!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van de mijne, kon er nergens een foto van vinden op internet
[afbeelding]
![]()
OMG wat een vette schoenen zeg! Waar heb je die vandaan? Dit noem ik nu een reden om 60 euro neer te tellenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van de mijne, kon er nergens een foto van vinden op internet
[afbeelding]
![]()
Ja hequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
OMG wat een vette schoenen zeg! Waar heb je die vandaan? Dit noem ik nu een reden om 60 euro neer te tellen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef m_aik_el het volgende:
[..]
All stars moeten juist vuil zijnof niet dan
![]()
![]()
Vuil oke, maar dit is ranzig. Dat witte moet wel een beetje vies zijn ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:07 schreef m_aik_el het volgende:
[..]
All stars moeten juist vuil zijnof niet dan
![]()
![]()
Erg mooi, weet je toevallig of ze die ook bij andere vestigingen verkopen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
[afbeelding]
![]()
Besteld en morgen binnenquote:
He, dat zijn de mijne dus (zie hierboven).. ik heb heel die site af gezocht en kon er geen foto van vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:50 schreef Even het volgende:
En ook maar eens kijken of ik deze:
[afbeelding]
ergens kan vinden![]()
Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Tips misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
Misschien minder keus , maar jij hebt wel heeeeeeeeeeele leukequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef Beaker het volgende:
Zijn van vorig jaar![]()
Het enige voordeel dat ik heb, omdat ik "kindermaat" koop is dat ze lekker goedkoop zijnmaar heb daardoor wel minder keus
Mss dat ze te vinden zijn door de naam in Google te gooien.. Alleen weet ik niet hoe ze hetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
He, dat zijn de mijne dus (zie hierboven).. ik heb heel die site af gezocht en kon er geen foto van vinden
http://www.converse.com/zproductdetails.asp?zcatid=2&zsubcatid=&zgenid=1&leftnavid=1&sku=1U840&bhcp=1quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:29 schreef Even het volgende:
[..]
Mss dat ze te vinden zijn door de naam in Google te gooien.. Alleen weet ik niet hoe ze heten
Ja, dat zou ik ook willen weten, denk niet dat ze die typen veel verkopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:48 schreef Even het volgende:
Nu nog waar ze online kan kopen in Nederland(heb geen CC enzo
)
Of ergens in de omgeving van Amsterdam![]()
Welke kleur?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben ook gek op mijn allstars.Heb nu 2paar en wil er nog 1 kopen maar ik twijfel nog...
Ik heb trouwens nog een paar in de aanbieding,maat40 nooit gedragen maat te groot gekocht![]()
Heb ze een paar weken later in de goede maat gevondenDus als je intresse hebt kun je me ff mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |