nuttig topicquote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef Skatezzz het volgende:
Hey people...
ik heb schoenen van all stars, ze zijn zwart, en half hoog, dus ik kan de bovenkant omslaan, alleen wil ik weten hoe jullie ze allemaal dragen, heel los of juist strak.
enne, aan de binnenkant van mn schoen bij mn hak gaat hij kapot.is dat bij jullie ook??
komt zeker omdat je ze los draagt,quote:enne, aan de binnenkant van mn schoen bij mn hak gaat hij kapot.is dat bij jullie ook??
Je doet je schoenen toch zo aan zoals jij het lekker vind zitten...? Ik heb geen allstars, maar ik heb mn schoenen altijd lekker stevig om mn voeten zitten.quote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef Skatezzz het volgende:
Hey people...
ik heb schoenen van all stars, ze zijn zwart, en half hoog, dus ik kan de bovenkant omslaan, alleen wil ik weten hoe jullie ze allemaal dragen, heel los of juist strak.
enne, aan de binnenkant van mn schoen bij mn hak gaat hij kapot.is dat bij jullie ook??
Ik heb mijn allstars al een poos en ik draag ze altijd vast en gaan niet stuk aan de binnenkant hoor..quote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef Skatezzz het volgende:
Hey people...
Ja, het derde topic van dezelfde strekking. Stoer of niet stoer. Los of niet los. Kapot of niet kapotquote:
je doet je naam eer aanquote:Op maandag 25 april 2005 12:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het derde topic van dezelfde strekking. Stoer of niet stoer. Los of niet los. Kapot of niet kapot
Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken het serieus is. Ik kijk het nog even aan.
Mijn ervaring is dat die van All Stars wel langer meegaan. Voor de rest lopen ze hetzelfde.quote:Op maandag 25 april 2005 12:37 schreef Scarecrow het volgende:
lopen de echte allstars nou echt veeeel beter?
want jah...17 euro of 60...vind ik best wel een heel verschil, en om dat nu alleen om dat merklabeltje te doen....
hey niks over de scapino hequote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef greatgonzo het volgende:
wat een pauper schoenen, je betaald 60 euri voor een paar schoenen die uit de scapino lijken te komen
de schoenenreus danquote:Op maandag 25 april 2005 14:28 schreef Talietje het volgende:
[..]
hey niks over de scapino heR.E.S.P.E.C.T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |