abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26494201
Hey people...

ik heb schoenen van all stars, ze zijn zwart, en half hoog, dus ik kan de bovenkant omslaan, alleen wil ik weten hoe jullie ze allemaal dragen, heel los of juist strak.
enne, aan de binnenkant van mn schoen bij mn hak gaat hij kapot.is dat bij jullie ook??
pi_26494244
Ik heb zelf allstars en ik draag ze gewoon helemaal vast.. Ik vind het zoiezo fijner lopen.
Wat ik zelf heb met allstars, is dat ik ze zo lekker vind lopen dat ik ze pas uittrek zodra ik na bed ga..
Soms zit ik gewoon de hele dag thuis met me schoenen aan..
NVT
pi_26494252
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef Skatezzz het volgende:
Hey people...

ik heb schoenen van all stars, ze zijn zwart, en half hoog, dus ik kan de bovenkant omslaan, alleen wil ik weten hoe jullie ze allemaal dragen, heel los of juist strak.
enne, aan de binnenkant van mn schoen bij mn hak gaat hij kapot.is dat bij jullie ook??
nuttig topic
had je niet verwacht!
pi_26494410
quote:
komt zeker omdat je ze los draagt,
dat heb ik met me nike dunk high (blauw wit) ook.
pi_26494460
quote:
Hey people...

Je doet je schoenen toch zo aan zoals jij het lekker vind zitten...? Ik heb geen allstars, maar ik heb mn schoenen altijd lekker stevig om mn voeten zitten.
Succes ermee.
Fake it till you make it...
pi_26494473
quote:
Hey people...

Ik heb mijn allstars al een poos en ik draag ze altijd vast en gaan niet stuk aan de binnenkant hoor.. mijn 'skate' schoenen gaan wel stuk aan de binnenkant omdat ik ze los draag en daardoor steeds met mn hak tegen de binnenkant van mn schoenen aan schuur..

Vast lopen ze veel lekkerder dan los zou niet zonder een paar allstars kunnen
pi_26494610
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:51 schreef mx_player het volgende:

[..]

nuttig topic
Ja, het derde topic van dezelfde strekking. Stoer of niet stoer. Los of niet los. Kapot of niet kapot

Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken het serieus is. Ik kijk het nog even aan.
pi_26494720
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, het derde topic van dezelfde strekking. Stoer of niet stoer. Los of niet los. Kapot of niet kapot

Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken het serieus is. Ik kijk het nog even aan.
je doet je naam eer aan
pi_26494839
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:18 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

je doet je naam eer aan
Ja, dat hoor ik wel vaker .
pi_26495133
Ik heb van het weekend van deze nepperds gehaald.

Het enige verschil is dus het merklabel, en het stiksel...en jah, het geld natuurlijk, (dezen waren 17 euro).
alleen twijfel ik nu heel erg...
lopen de echte allstars nou echt veeeel beter?
want jah...17 euro of 60...vind ik best wel een heel verschil, en om dat nu alleen om dat merklabeltje te doen....

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_26495312
Ga eens naar de winkel en probeer ze eens aan
pi_26497237
ik heb bij de scapino van die mooie Nep allstars van Pucca love gekocht ze zijn vet liev
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_26497267
Ik heb neppe Ik ga geen 60 euro voor een paar gympen betalen die over een jaar net zo vies en kapot zijn als deze zullen zijn

Ik heb ze trouwens helemaal dicht, maar misschien ga ik ze als het warmer is bovenaan wel open dragen. Het is tenslotte wel warm, zo'n hoge schoen (ik heb van die hoge, die dus een flink stuk boven je enkel uitsteken).
  maandag 25 april 2005 @ 14:21:02 #14
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26497306
wat een pauper schoenen, je betaald 60 euri voor een paar schoenen die uit de scapino lijken te komen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26497441
Maar nu de vraag, hoe is het met de veters gesteld?

Tien jaar geleden droeg ik ze horizontaal (toen had ik rooie ), maar nu zaten ze in de winkel gekruist. Is dit de nw hipheid
pi_26497475
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:37 schreef Scarecrow het volgende:

lopen de echte allstars nou echt veeeel beter?
want jah...17 euro of 60...vind ik best wel een heel verschil, en om dat nu alleen om dat merklabeltje te doen....
Mijn ervaring is dat die van All Stars wel langer meegaan. Voor de rest lopen ze hetzelfde.
pi_26497488
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef greatgonzo het volgende:
wat een pauper schoenen, je betaald 60 euri voor een paar schoenen die uit de scapino lijken te komen
hey niks over de scapino he R.E.S.P.E.C.T
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  maandag 25 april 2005 @ 14:31:30 #18
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26497548
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:28 schreef Talietje het volgende:

[..]

hey niks over de scapino he R.E.S.P.E.C.T
de schoenenreus dan
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26497555
Ik draag ze zelf het liefst wat losser. Maar als je ze wat langer goed wilt houden moet je ze goed vastmaken. Wordt voor mij weer tijd om nieuwe te gaan halen trouwens.
  maandag 25 april 2005 @ 14:33:46 #20
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26497599
Ik zou zeggen: Kijk wat je bevalt als het niet lekker loopt, tja dan moet je wat anders verzinnen

p.s. Ik persoonlijk vind het maar weer zo een typische mode kwestie. Er zitten toch niet voor niks veters in zo een schoen
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  maandag 25 april 2005 @ 14:34:16 #21
119565 vilnius.inside
I'm sweet enough.
pi_26497612
jah die van mij laten helemaal aan de zijkant los :/ maar dat komt wss omdat ik niet goed loop
You can call me Susan if it makes you happy.
pi_26498488
Schoenen zijn toch om normaal aan te doen

Of is dat in de loop der jaren soms veranderd
© ©
  maandag 25 april 2005 @ 15:33:10 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_26499020
Bij m'n oude all stars (moet nieuwe halen, that's for sure) deed ik ze bijna helemaal vast, alleen de bovenste 3 gaatjes dan niet. (had van die hoge)
mja bij mij is de binnenkant ook helemaal versleten nu, en mn hak komt aan de buitenkant los.. Toch wel paar jaar mee gelopen dus vooruit
  maandag 25 april 2005 @ 17:40:45 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_26501023
Ik heb 4 paar, en m'n zwarte lage linkerschoen is op de teen gescheurd... ik friemel altijd met mn grote teen (omhoog duwen de hele tijd) nu zit daar dus een gatje
M'n lage spijkerstof zijn de zwarte randjes op de zool helemaal van los gelaten, en de lijn tussen zool en stof laat los..
M'n hoge leren draag ik niet zo vaak, die zien er nog goed uit.
M'n lage panterprint zijn uitgebeten nadat ik ze gewassen heb met Vanish.. die zijn nu een tintje lichter .
Ze blijven redelijk mooi, als je ze goed vastmaakt, alleen krijg je op de buigpunten van je voet dat de zool los gaat laten van de stof...
Das wel jammer!!

Maar toch.. I Allstars! Voor mij geen neppers, die zijn het gewoon net niet...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_26501262
Ik heb ook 2 paar echte 1 paar met allemaal gekleurde bloemen, normaal formaat, dus zonder omslagmogelijkheid en 1 wit met knalroze veters, knalroze tong en paarse en zwarte bloemen aan de binnenkant en die kun je wel omslaan

1 probleem, onze poes heeft 1 van de veters kapot geknauwd en nu kan ik em niet meer helemaal dicht rijgen Ik heb shoe line (waar ik ze heb gekocht) al gebeld maar die veters zijn niet meer bij te bestellen oid?

Ik baal hier enorm van

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2005 17:53:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')