Die vind ik echt super mooi. Wil ook wel weten wat ze kosten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoe duur deze zijn ?, woon omgeving nijmegen, waar kun je ze hier het beste kopen?
VOlgens mij bestaan die dingen gewoon in die maten hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
no offence , maar ik denk dat je er dan wel een beetje flapvoeten van krijgtquote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
Heb maat 44,5 / 10,5 Heb ze destijds in Apeldoorn gekocht, ik dacht dat t een coach was.. 2 paar voor 80eur destijds.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehadquote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef Shirley het volgende:
Bij Otto kun je nu ook alle modelletjes kopen. Ik wil deze
Zo zien ze er ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehad
(Vandaag de hele dag op gelopen)
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handenquote:
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Version1 het volgende:
[..]
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handen![]()
![]()
60 euro was ie volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |