Die vind ik echt super mooi. Wil ook wel weten wat ze kosten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoe duur deze zijn ?, woon omgeving nijmegen, waar kun je ze hier het beste kopen?
VOlgens mij bestaan die dingen gewoon in die maten hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
no offence , maar ik denk dat je er dan wel een beetje flapvoeten van krijgtquote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
Heb maat 44,5 / 10,5 Heb ze destijds in Apeldoorn gekocht, ik dacht dat t een coach was.. 2 paar voor 80eur destijds.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehadquote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef Shirley het volgende:
Bij Otto kun je nu ook alle modelletjes kopen. Ik wil deze
Zo zien ze er ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehad
(Vandaag de hele dag op gelopen)
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handenquote:
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Version1 het volgende:
[..]
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handen![]()
![]()
60 euro was ie volgens mij
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekocht.
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.quote:Op zondag 16 april 2006 01:54 schreef Borreke het volgende:
Begreep dat ze die dingen ook in de powerhouse verkopen hier in Nijmegen, weet iemand hier meer van ?
Dank je, maar ik woon in Hilversum en ga dus niet zo ver om een paar schoenen te kopen... Thanks anyway!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.
Verder verkopen ze ze bij Tribute in de Marikenstraat (ongeveer tegenover Dekker van de Vegt). En naar het schijnt bij America Today op het Koningsplein en nog een winkeltje op de hoek van Plein 44 en de Houtstraat.
Voldoende info om er een dag op uit te trekken?
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespotenquote:Op maandag 17 april 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Nog een keer, kan ik deze sweatstof dingen ook met dat anti regen spul bespuiten?
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:27 schreef juss het volgende:
[..]
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespoten.
Dat heb ik ook.. En volgens mij is er ook niks tegen te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens nog meer het probleem dat die rand hier:
[afbeelding]
Gaat wijken van de stof? Zeg maar exact op het punt waar je voet die knik maakt als je loopt?
Dit is al het 2e paar waarbij het lijkt te gaan gebeurenVorig paar heb ik terug naar de winkel gebracht!
edit, bij dat paar waren ook verticale scheurtjes in de rand onstaan.
Ik heb die Ox ook, die zijn echt meester.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Version1 het volgende:
[..]
Whehe.. Toevallig heb ik 'm vanmiddag daar ook in mn handen gehad
![]()
Mijn 2paar all stars:
[afbeelding]
Ik vind de inzendingen tegenvallen juist ik moet het beter kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:05 schreef woeeiiii het volgende:
Hehehe ik heb een pakketje besteld, zitte leuke inzendingen bij
Hier ook een Hilversummer,dus ook erg benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 19 april 2006 08:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Iemand nog winkels in Hilversum (heb ze zelf niet kunnen vinden) of anders in Bussum, Amsterdam of Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |