maar volgens de website hebben ze maar 3 kleuren ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef heaven7 het volgende:
De echte bij Aktiesport?
ik heb dezelfde, maar dan helemaal kapotquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Basics die ik gister heb gekocht, ben er heel blij mee alleen moete ze nog wat vuiler worden, ja vreemde vogel ben ik, maar dan zien ze er vetter uit vind ik
Ik heb ze inderdaad ook liever viesquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Basics die ik gister heb gekocht, ben er heel blij mee alleen moete ze nog wat vuiler worden, ja vreemde vogel ben ik, maar dan zien ze er vetter uit vind ik
Het zou wel ontzettend dom van hen zijn om neppe te verkopen..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef woeeiiii het volgende:
Bijvoorbeeld die van aktiesport!
lijkt me wel anders zou het wel heel lullig zijnhejquote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mousemicky het volgende:
Ze zijn nu ook van de aktiesport site af... zijn ze ook uit de winkel?
Net gekeken, ze staan er nog steeds op, voor 39,95.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mousemicky het volgende:
Ze zijn nu ook van de aktiesport site af... zijn ze ook uit de winkel?
America Today lijkt me wel legitieme dealer..quote:
Geloof mij nou dat je mijn ontwerp allstars echt niet in andere B-merken hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef jen87 het volgende:
Als je eventjes goed nadenkt betalen jullie echt alleen maar voor dat stickertje aan de zijkant en op de achterkant van de zool.. Kheb ook net weer nieuwe gympen gekocht van een ander merk en k vind ze eigenlijk nog mooierTrouwens er bestaan geen neppe of namaak... Dit type gympen (zoals all stars) bestaan al jaren..ik liep r al op toen ik drie was.. Converse heeft t echt niet verzonnen ofzo, dus ik vind dat je niet van "neppe" kunt spreken... t zijn leuke schoenen maar zonde om er zoveel aan uit te geven, van andere merken zijn ze net zo goed.. Als converse beter was, ok..maar ze zijn ook na n jaar stuk dus zonde om daar zo veel geld aan uit te geven! maja... je hebt van de merkengekken..
Ze verschijnen zelfs in een Pop Up.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef mousemicky het volgende:
Huh? Bij mij net niet.... apart...
Er bestaan geen B- merken wanneer t over dit type gympen gaat..converse heeft dit niet verzonnen of zo hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geloof mij nou dat je mijn ontwerp allstars echt niet in andere B-merken hebt.
Volgens mij, is converse wel de eerste die deze gymp heeft bedacht, al heel veel jaren terug. Daarnaast heeft Converse veel meer verschillende soorte, lage/hoge, kleuren etc. Maargoed de hoge zwarte zijn ook voor 7¤ bij de Scapino te krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef jen87 het volgende:
[..]
Er bestaan geen B- merken wanneer t over dit type gympen gaat..converse heeft dit niet verzonnen of zo hoor!
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef jen87 het volgende:
Dit type gympen (zoals all stars) bestaan al jaren..ik liep r al op toen ik drie was.. Converse heeft t echt niet verzonnen ofzo, dus ik vind dat je niet van "neppe" kunt spreken...
Zo oud ben je toch ook weer niet he?quote:1917
Converse releases the world's first performance basketball shoe, the Converse All Star
quote:
Nee, juist niet omdat ze al zo soepel zitten, meteen als je ze koopt al.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Borreke het volgende:
Kut, heb et gevoel dat ze me iets te klein zijn , grrrmisschien ff wennen, heeft iemand anders hier ook last van gehad in het begin?
Ik vind ze vuil ook leuker.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
aan m'n rechter voet merk ik niet zo veel, maar m'n linker kleine teen zit wel wat klem, uitgelopen niet echt, heb em 1 dag 5 uur aan gehad en verder niet omdat hij dus zo klem zit af en toequote:Op zondag 30 april 2006 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, juist niet omdat ze al zo soepel zitten, meteen als je ze koopt al.
Heb je ze inmiddels misschien al wat uitgelopen?
Je moet ook wel volhouden nartuulijk hequote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef Borreke het volgende:
[..]
aan m'n rechter voet merk ik niet zo veel, maar m'n linker kleine teen zit wel wat klem, uitgelopen niet echt, heb em 1 dag 5 uur aan gehad en verder niet omdat hij dus zo klem zit af en toe
Ja maar m;n andere schoenen zitten wel heerlijk en dan denk ik zoek het uitquote:
'T is al bijna zomer!quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja maar m;n andere schoenen zitten wel heerlijk en dan denk ik zoek het uit, maar je hebt wel gelijk, maar deze schoenen zijn meer voor de zomer vind ik, dus dan draag ik ze wel
Ja,ik heb normaal 38/39 maar die All Stars die ik ik wilde hebben waren alleen maar 37, in het begin deed het echt pijn, nu niet meer, zitten lekker zoquote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Borreke het volgende:
Kut, heb et gevoel dat ze me iets te klein zijn , grrrmisschien ff wennen, heeft iemand anders hier ook last van gehad in het begin?
Te kleine schoenen kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja,ik heb normaal 38/39 maar die All Stars die ik ik wilde hebben waren alleen maar 37, in het begin deed het echt pijn, nu niet meer, zitten lekker zo![]()
Die heb ik dus allang in mijn bezitquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Bob. het volgende:
Eigenlijk wilde ik deze maar die kon ik nergens vinden:
[afbeelding]
dat 1ste paar schoenen is zeer relaxed om mee te drummen, heb die zelf ook om mee te drummenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Gelukkig gisteren mijn dochter ervan kunnen weerhouden om deze te kopen
[afbeelding]
Wat een bagger voor dat geld
Het zijn deze geworden
[afbeelding]
Die eerste zijn de beste zomerschoenen, lekker in je zwemshortje in die schoenen naar de zee. Maar bij vrouwen zijn ze iets minder ja, de tweede ook eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Gelukkig gisteren mijn dochter ervan kunnen weerhouden om deze te kopen
[afbeelding]
Wat een bagger voor dat geld
Het zijn deze geworden
[afbeelding]
jaloersquote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die heb ik dus allang in mijn bezit
[afbeelding]
Verder heb ik nog:
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |