Heb de mijne toen ooit 1,5 jaar geleden bij The Globe gekocht!quote:Op zondag 23 april 2006 00:56 schreef Borreke het volgende:
Kga deze maandag in Arnhem eens op zoek naar all stars , hopelijk hebben ze die leren
Ik ga morgen kijken, was vandaag vrijquote:Op maandag 24 april 2006 14:09 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Heb de mijne toen ooit 1,5 jaar geleden bij The Globe gekocht!
Als je via het station de stad inloopt, bij de het kruispunt van de bakkerijbart/h&m/hema/McDonalds de straat rechts in (dus langs de mac en de hema). En daar ongeveer 400m rechtdoor blijven lopen (of korter/langer bind me er niet op vast), dan zit het aan je linkerhand. (eerst kom je ook nog een The Globe Woman tegen aan je rechterhand).quote:Op maandag 24 april 2006 14:27 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken, was vandaag vrij, Maar waar zit die precies? Ben niet zo heel bekend in Arnhem, ga er alleen naar school, vanuit het station, kun je het dan beschrijven?
bedankt!![]()
dus ik loop langs de hema en houdt rechts aan, dan kom je op een gegeven moment toch uit bij britain aan de rechterkant?quote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Als je via het station de stad inloopt, bij de het kruispunt van de bakkerijbart/h&m/hema/McDonalds de straat rechts in (dus langs de mac en de hema). En daar ongeveer 400m rechtdoor blijven lopen (of korter/langer bind me er niet op vast), dan zit het aan je linkerhand. (eerst kom je ook nog een The Globe Woman tegen aan je rechterhand).
Anders ff de Britain of American Today bezoeken!
ik denk dat er wordt bedoeld, bij het kruispunt naar rechts, britain is rechtdoor.quote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef Borreke het volgende:
[..]
dus ik loop langs de hema en houdt rechts aan, dan kom je op een gegeven moment toch uit bij britain aan de rechterkant?
Jup! Britain is idd rechtdoor. En American Today is links en stuk rechtdoor en dan pas een keer rechts.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef JJ13 het volgende:
[..]
ik denk dat er wordt bedoeld, bij het kruispunt naar rechts, britain is rechtdoor.
links toch?quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Jup! Britain is idd rechtdoor. En American Today is links en stuk rechtdoor en dan pas een keer rechts.
Als je van de Mac komt is America today rechtsquote:
ik heb echt altijd gedacht dat het andersom wasquote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als je van de Mac komt is America today rechtsVan de V&D links. Wel een heel stuk door trouwens.
hmm, oke, dan ga ik alleen langs britain en the globequote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef heaven7 het volgende:
America Today kun je schudden Borreke, daar hebben ze echt alleen de basics.
zijn meerdere tribute's in arnhemquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef heaven7 het volgende:
Britain heeft een heleboel, dat moet lukkenJe kunt ook nog langs Tribute gaan (in Arnhem zit ie er tegenover).
Ja maar bij die ander hebben ze geen All-stars. daarom noemde ik die ene die tegenover Britain zitquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Borreke het volgende:
[..]
zijn meerdere tribute's in arnhem, hoop zo dat ze die leren hebben !
![]()
![]()
![]()
kikkers vind je in de slootquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef Cure het volgende:
Iemand enig idee waar deze te vinden zijn?![]()
Vind ze echt leuk maar kan ze maar niet vinden...
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/9163/1s5594009so.th.jpg]afbeelding][/URL]
of/en
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/3932/1s5604002gr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mwah, ik vind ze niet echt leuk hoor, van die gouden..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef Cure het volgende:
Iemand enig idee waar deze te vinden zijn?![]()
Vind ze echt leuk maar kan ze maar niet vinden...
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/9163/1s5594009so.th.jpg]afbeelding][/url]
of/en
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/3932/1s5604002gr.th.jpg]afbeelding][/url]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef arretje het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar All Star 2k4 (wit) Had ooit een paar, maar dat ben ik vorig jaar vergeten op een LAN.
Wie vertelt me waar ik ze nog kan krijgen. Maatje 44/45. HELP ME!
[afbeelding]
staat toch nergens dat het alleen over classics mag gaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Volgens mij mag het hier gewoon over iedere converse all star gaan hoor..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die zijn lelijk (subjectief natuurlijk), volgens mij is de bedoeling van dit topic dat het over classics gaat. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Nee maar ik nam aan dat dat de intentie wasquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
staat toch nergens dat het alleen over classics mag gaan![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef booo het volgende:
[..]
Volgens mij mag het hier gewoon over iedere converse all star gaan hoor..![]()
Da's goed, maar dat is het dus nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee maar ik nam aan dat dat de intentie was
britainquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:25 schreef super-muffin het volgende:
Waar kun je zwarte allstars kopen met vlammen?
Die zijn vettttquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht:
[afbeelding]
(in het echt zijn ze trouwens een stuk donkerder)
Eigenlijk wilde ik deze maar die kon ik nergens vinden:
Maar ik vind het wel vreemd, ik heb dus al een ander paar all stars maar die waren me echt te klein. Deze die ik nu heb gekocht zijn maar een halve maat groter maar die zitten zelfs best ruim, en dat met een half maatje verschil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |