Is dat zo ? had me rot gezocht , had zelfs gezocht in 2 maanden LIFquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben er gek opAlleen was hier al een centraal topic over.
Post 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Slappy het volgende:
En hoeveel mag dat kosten?
Ja bij mij waren ze al redelijk gaar na ongeveer 3/4 jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfsquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btwquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfs)... en ze zijn nog steeds oke
gewoon paar keer in de wasmachine gooien
![]()
Lijkt me wel super lekker zitten!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
Die zijn gaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het de lelijkste schoenen die er bestaan
Het spijt me, ik kan ze echt niet mooi vinden. Maar ik ben blij dat iedereen ze hier in t topic ze wel om aan te zien vindtquote:
Ik zag er gisteren genoeg liggen in verschillende kleuren bij America Today Utrechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef vruitig het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar All Star Ox
deze dus:
[afbeelding]
In Alkmaar bij Sneakers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die zijn gaafWaar heb je die gehaald?
Of eigen foto's of hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
Kan die wat ik bedoel nergens vinden...
Google.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btw
70quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
Ik snap echt niet waarom die simpele gympen 60 euro moeten kosten.
Mijn zwarte maken nu ook precies hetzelfde meequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dit altijd na een paar maanden:
Zoals je ziet ontstaan er scheuren tussen de stof en de rubberen zool bij mn hiel.
Iemand anders ook last van?
[afbeelding]
Strik je je veters? Als je ze niet strikt, zit je hak niet goed vast op de zool en schuurt dan over de stof bij elke stap die je zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef koala2002 het volgende:
Ik heb dus ook altijd van die gaten in mijn all stars.. Maar.......... ze zitten zo fijn.. dit jaar maar weer nieuwe.. heb nu nog blauwe... Maar ik ben er nog niet over uit welke het gaan worden...
Maar hoe zouden die gaten erin komen...?? Iemand een idee ik doe er toch echt niks geks mee...
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???en wat doe jij met die dingen als je gaten in de stof krijgt
[afbeelding] hier foto van mijn bejaarde schoentjes
![]()
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsof wilde dingen
op een gegeven moment gaat er gewoon van alles los zitten
Ik weet het we zijn domquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
Volgens mij zijn ze even goed, daar durf ik zo mn handjes voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijn
Ik draag die van mij al een jaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zittenquote:
Als huis sloffen?quote:
quote:
Volgens mij is de vorm van je voet erg belangrijk. Ik heb ze ook al een jaar nu, ze zien er nog perfect uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |