Zo ongeveer overal even duur, of je moet teovallig tegen een aanbieding aanlopenquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:41 schreef Juninho het volgende:
Heey, weet iemand bij welke winkel deze schoenen het goedkoopst zijn?
Dat zijn pauper wannabe Allstarsquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:02 schreef LedZep het volgende:
Voor 15 euro bij de Aktiesport...alleen heten ze dan geen Allstars, de kwaliteit is in ieder geval even slecht/goed.![]()
Pauperslechtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef LedZep het volgende:
Allstars zijn pauperslecht voor je voeten, en die "wannabe Allstars" ook, dus het maakt geen ruk uit. Als je op merkjes geilt plas je er toch een papieren Allstars logo op?![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:45 schreef Denissee het volgende:
ik loop op niks lekkerder dan op Allstars![]()
Hij vraagt hier om Allstars. Niet om, na 1 week laten de naden los wannabe allstars schoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:02 schreef LedZep het volgende:
Voor 15 euro bij de Aktiesport...alleen heten ze dan geen Allstars, de kwaliteit is in ieder geval even slecht/goed.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:05 schreef LedZep het volgende:
Laten de naden bij echte Allstars dan NIET na 1 week los?
Ik heb ze nu ook alweer een half jaar en nog geen enkel naadje los hoor. Heb jij jouw AllStars niet uit Griekenland gehaald ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:05 schreef LedZep het volgende:
Laten de naden bij echte Allstars dan NIET na 1 week los?
ja die goedkope zijn kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij vraagt hier om Allstars. Niet om, na 1 week laten de naden los wannabe allstars schoenen.
Hahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook alweer een half jaar en nog geen enkel naadje los hoor. Heb jij jouw AllStars niet uit Griekenland gehaald ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |