Is dat zo ? had me rot gezocht , had zelfs gezocht in 2 maanden LIFquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben er gek opAlleen was hier al een centraal topic over.
Post 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Slappy het volgende:
En hoeveel mag dat kosten?
Ja bij mij waren ze al redelijk gaar na ongeveer 3/4 jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfsquote:Op donderdag 13 april 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Gaan die dingen nou zo snel stuk?
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btwquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb mijn witte All Stars alweer 10 jaar(nog langer geloof ik zelfs)... en ze zijn nog steeds oke
gewoon paar keer in de wasmachine gooien
![]()
Lijkt me wel super lekker zitten!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
Die zijn gaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik, en ik ben er echt verliefd op, ze zijn gemaakt van hetzelfde spul als een sweatshirt, en daardoor voelen ze aan als slofjes, maar het zijn schoenen.
All stars![]()
En ik wil ook wel All stars kopen voor maar 39 euri, mijnes waren 69 eurimaar ze zijn het waard
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind het de lelijkste schoenen die er bestaan
Het spijt me, ik kan ze echt niet mooi vinden. Maar ik ben blij dat iedereen ze hier in t topic ze wel om aan te zien vindtquote:
Ik zag er gisteren genoeg liggen in verschillende kleuren bij America Today Utrechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef vruitig het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar All Star Ox
deze dus:
[afbeelding]
In Alkmaar bij Sneakers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die zijn gaafWaar heb je die gehaald?
Of eigen foto's of hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
Kan die wat ik bedoel nergens vinden...
Google.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef Koningin het volgende:
Waar halen jullie allemaal die plaatjes vandaan?
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat kan niet ! , ik doe er niet eens een jaar mee , en die verkoper vond ze er nog goed uit zien ook , ik bedoel ik kon er nog wel mee lopen maar er zaten wel gaten in de stof , de zolen waren nog prima btw
70quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
Ik snap echt niet waarom die simpele gympen 60 euro moeten kosten.
Mijn zwarte maken nu ook precies hetzelfde meequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dit altijd na een paar maanden:
Zoals je ziet ontstaan er scheuren tussen de stof en de rubberen zool bij mn hiel.
Iemand anders ook last van?
[afbeelding]
Strik je je veters? Als je ze niet strikt, zit je hak niet goed vast op de zool en schuurt dan over de stof bij elke stap die je zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef koala2002 het volgende:
Ik heb dus ook altijd van die gaten in mijn all stars.. Maar.......... ze zitten zo fijn.. dit jaar maar weer nieuwe.. heb nu nog blauwe... Maar ik ben er nog niet over uit welke het gaan worden...
Maar hoe zouden die gaten erin komen...?? Iemand een idee ik doe er toch echt niks geks mee...
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat jij er geen jaar mee kan doen,kan het niet???en wat doe jij met die dingen als je gaten in de stof krijgt
[afbeelding] hier foto van mijn bejaarde schoentjes
![]()
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik doe er juist normaal mee geen festivalsof wilde dingen
op een gegeven moment gaat er gewoon van alles los zitten
Ik weet het we zijn domquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
Volgens mij zijn ze even goed, daar durf ik zo mn handjes voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dan durft er hier ook nog zo'n janlul te zeggen dat die van de scapino, zonder allstar dingetje, minder goed zijn
Ik draag die van mij al een jaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Slappy het volgende:
60 Euro voor schoenen die binnen 5 maanden stuk zijn![]()
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zittenquote:
Als huis sloffen?quote:
quote:
Volgens mij is de vorm van je voet erg belangrijk. Ik heb ze ook al een jaar nu, ze zien er nog perfect uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zitten
Die zijn dus niet echt maar ze lijken griezelig echt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Technicolor het volgende:
Ik heb een paar van die krengen gekocht in China een paar maanden geleden, ze zien er nu al niet meer uit. Er staat wel een officieël logo op, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.
Ik heb een kleine scheur bij mijn hiel zoals op die fotos hierboven, nog niet ernstigs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
of je draagt ze heel voorzichtig of er moet echt wel een scheurtje/ gat in zitten
Die bovenste vond ik ook gaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef denka het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik wou ook deze:
[afbeelding]
Heb voor de eerste gekozen omdat ik over het algemeen altijd donkere schoenen draag, dit is weer eens iets anders...Misschien ga ik ze nog verven zodat de doodskoppen een kleur krijgen..
Heb ik ook last van. Nog nooit bij m'n hakken gehad though, altijd aan de zijkant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb dit altijd na een paar maanden:
Zoals je ziet ontstaan er scheuren tussen de stof en de rubberen zool bij mn hiel.
Iemand anders ook last van?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, staan er best veel, en ze zijn er maar 40 euro.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
ook te koop bij America today? groot aanbod daar?
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef huupke het volgende:
Mijne zwarte leren Allstars nu ongeveer 2 maanden in mijn bezit, zijn mijn eerste Allstars maar moet zeggen dat t zeker niet de laatste worden!
[afbeelding]
Ik heb ze gezien in centrum Rotterdam, volgens mij bij de Britain.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Die vind ik echt super mooi. Wil ook wel weten wat ze kosten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoe duur deze zijn ?, woon omgeving nijmegen, waar kun je ze hier het beste kopen?
VOlgens mij bestaan die dingen gewoon in die maten hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
no offence , maar ik denk dat je er dan wel een beetje flapvoeten van krijgtquote:Op zondag 16 april 2006 01:13 schreef nogal het volgende:
Hebben ze die dingen ook in maat 46/47 eigelijk?![]()
En ziet het er dan nog een beetje normaal uit, dus niet alsof het
lijkt alsof me voeten echt zo groot zijn?
Heb maat 44,5 / 10,5 Heb ze destijds in Apeldoorn gekocht, ik dacht dat t een coach was.. 2 paar voor 80eur destijds.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke maat heb je? / Waar heb je die gevonden?
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehadquote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef Shirley het volgende:
Bij Otto kun je nu ook alle modelletjes kopen. Ik wil deze
Zo zien ze er ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, nog nooit lekkerdere lopende schoenen gehad
(Vandaag de hele dag op gelopen)
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handenquote:
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Version1 het volgende:
[..]
had deze vanmiddag bij FootLocker in mn handen![]()
![]()
60 euro was ie volgens mij
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem vanmiddag bij de FL Lijnbaan gekocht.
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.quote:Op zondag 16 april 2006 01:54 schreef Borreke het volgende:
Begreep dat ze die dingen ook in de powerhouse verkopen hier in Nijmegen, weet iemand hier meer van ?
Dank je, maar ik woon in Hilversum en ga dus niet zo ver om een paar schoenen te kopen... Thanks anyway!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. En een tijdje terug waren ze daar aan het verbouwen en hadden ze '2 voor de prijs van 1' voor alles. Dus ook de All Stars. Alleen had ik toen totaal geen geld voor schoenen.
Verder verkopen ze ze bij Tribute in de Marikenstraat (ongeveer tegenover Dekker van de Vegt). En naar het schijnt bij America Today op het Koningsplein en nog een winkeltje op de hoek van Plein 44 en de Houtstraat.
Voldoende info om er een dag op uit te trekken?
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespotenquote:Op maandag 17 april 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Nog een keer, kan ik deze sweatstof dingen ook met dat anti regen spul bespuiten?
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:27 schreef juss het volgende:
[..]
Volgens mij wel, mijn broertje heeft die allstars ook en heeft ze geloof ik met dat anti-regen spul bespoten.
Dat heb ik ook.. En volgens mij is er ook niks tegen te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens nog meer het probleem dat die rand hier:
[afbeelding]
Gaat wijken van de stof? Zeg maar exact op het punt waar je voet die knik maakt als je loopt?
Dit is al het 2e paar waarbij het lijkt te gaan gebeurenVorig paar heb ik terug naar de winkel gebracht!
edit, bij dat paar waren ook verticale scheurtjes in de rand onstaan.
Ik heb die Ox ook, die zijn echt meester.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Version1 het volgende:
[..]
Whehe.. Toevallig heb ik 'm vanmiddag daar ook in mn handen gehad
![]()
Mijn 2paar all stars:
[afbeelding]
Ik vind de inzendingen tegenvallen juist ik moet het beter kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:05 schreef woeeiiii het volgende:
Hehehe ik heb een pakketje besteld, zitte leuke inzendingen bij
Hier ook een Hilversummer,dus ook erg benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 19 april 2006 08:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Iemand nog winkels in Hilversum (heb ze zelf niet kunnen vinden) of anders in Bussum, Amsterdam of Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |