Erg mooi, weet je toevallig of ze die ook bij andere vestigingen verkopen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van de mijne, kon er nergens een foto van vinden op internet
[afbeelding]
![]()
Besteld en morgen binnenquote:
He, dat zijn de mijne dus (zie hierboven).. ik heb heel die site af gezocht en kon er geen foto van vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:50 schreef Even het volgende:
En ook maar eens kijken of ik deze:
[afbeelding]
ergens kan vinden![]()
Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Tips misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
Misschien minder keus , maar jij hebt wel heeeeeeeeeeele leukequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef Beaker het volgende:
Zijn van vorig jaar![]()
Het enige voordeel dat ik heb, omdat ik "kindermaat" koop is dat ze lekker goedkoop zijnmaar heb daardoor wel minder keus
Mss dat ze te vinden zijn door de naam in Google te gooien.. Alleen weet ik niet hoe ze hetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
He, dat zijn de mijne dus (zie hierboven).. ik heb heel die site af gezocht en kon er geen foto van vinden
http://www.converse.com/zproductdetails.asp?zcatid=2&zsubcatid=&zgenid=1&leftnavid=1&sku=1U840&bhcp=1quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:29 schreef Even het volgende:
[..]
Mss dat ze te vinden zijn door de naam in Google te gooien.. Alleen weet ik niet hoe ze heten
Ja, dat zou ik ook willen weten, denk niet dat ze die typen veel verkopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:48 schreef Even het volgende:
Nu nog waar ze online kan kopen in Nederland(heb geen CC enzo
)
Of ergens in de omgeving van Amsterdam![]()
Welke kleur?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:22 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben ook gek op mijn allstars.Heb nu 2paar en wil er nog 1 kopen maar ik twijfel nog...
Ik heb trouwens nog een paar in de aanbieding,maat40 nooit gedragen maat te groot gekocht![]()
Heb ze een paar weken later in de goede maat gevondenDus als je intresse hebt kun je me ff mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |