Dat gevoel heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:14 schreef twi het volgende:
Vind het een prachtig shirt, maar inderdaad, die rare scheve halslijn lijkt me niet ideaal. Nu is die van dit seizoen ook dramatisch, net een sleutelgat, maar als zo'n halslijn scheef zit dan ga je je daar toch aan ergeren als je 't draagt? Of heb ik gewoon een dwangneurotisch gevoel dat de hals recht moet zijn?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
Prijs : ¤ 19,95
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
.....Usenet here i come...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
mwah, die KOOP ik misschien nog wel eensquote:
ja ik ga hem binnenkort ook "kopen"quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, die KOOP ik misschien nog wel eens.
Ach, de prijs is redelijk vind ik. 20 euro voor een DVD box is niet te gek toch? En dit zijn dingen die ik leuk vind om te hebben.quote:
Wel eens? Komt volgens mij vaker voor bij jullie dit seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig, al die ME die werd opgetrommeld na de 1-0 van Youssouf Hersi. Toen het einde van de wedstrijd naderde, waren zij in opperste paraatheid. Achteraf dus allemaal onnodig. Heb een verschrikkelijke hekel aan Duitsers, maar op zijn Duits winnen is ook weleens leuk.
Die gaan we kopenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou en?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens? Komt volgens mij vaker voor bij jullie dit seizoen.
Normaal zijn er altijd veel kansen, maar wil de treffer maar niet vallen. Gisteren was het zwaar onterecht, dus een typisch Duitse manier, zeg maar. Als ik DB moet geloven zijn we de 32 wedstrijden hieroor benadeeld, dus een keer het geluk aan onze zijde mag wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk he dirkje...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig, al die ME die werd opgetrommeld na de 1-0 van Youssouf Hersi. Toen het einde van de wedstrijd naderde, waren zij in opperste paraatheid. Achteraf dus allemaal onnodig. Heb een verschrikkelijke hekel aan Duitsers, maar op zijn Duits winnen is ook weleens leuk.
Plus die van gisteren dus.quote:Ajax al acht keer trefzeker in blessuretijd
De treffer van Klaas Jan Huntelaar tegen Roda JC betekende voor Ajax al de achtste treffer in de blessuretijd dit seizoen.
Ajax, dat tot dusver in alle verschillende competities 43 duels speelde, lijkt er patent op te hebben om diep in de tweede helft pas het net te vinden. Ook in de Champions League ging Ajax al twee keer door het oog van de naald.
Sparta Praag - Ajax (CL)1-1 Wesley Sneijder (91.)
FC Thun - Ajax (CL)2-3 Nigel de Jong (91. )
FC Thun - Ajax (CL)2-4 Nourdin Boukhari (93.)
Ajax - FC Twente (Ere)2-0 Markus Rosenberg (95.)
Heerenveen - Ajax (Ere)4-2 Tomás Galásek (91.)
Heerenveen - Ajax (GC)0-3 Urby Emanuelson (92.)
Heracles A. - Ajax (Ere)1-3 Ryan Babel (92.)
Ajax - Roda JC (GC)1-4 Klaas Jan Huntelaar (94.)
Sparta Praag (uit), FC Thun (thuis), Roda JC (thuis) en Vitesse (thuis) was het beslissend voor de uitslag, bij de overige wedstrijden niet. Daarbij werd er in de overige wedstrijden voldoende gecreëerd, maar viel het doelpunt maar niet en dat vind ik niet typisch Duits.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijd
[..]
Plus die van gisteren dus.
En daar staat dan dus nog niet eens die mooie overwinning in Enschede bij, omdat ze daar in de 87e en 89e minuut vielen ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijd
[..]
Plus die van gisteren dus.
ja dat klopt, alleen voor een student is 20 euro wel wat geldquote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de prijs is redelijk vind ik. 20 euro voor een DVD box is niet te gek toch? En dit zijn dingen die ik leuk vind om te hebben.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dat studenten arm zijn oke, maar 20 euro is niksquote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat klopt, alleen voor een student is 20 euro wel wat geld
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat studenten arm zijn oke, maar 20 euro is niks
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Klopt dat Zlatan pas in amsterdam was toch? Zie dat hij wat privétrainingen gegeven heeft.
Zal wel een Feyenoord-lobby komen om KJH te laten schorsen, in R'dam-Zuid doen ze het namelijk al in de broek, met het oog op de play-offs. Jammer voor je!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Klopt dat Zlatan pas in amsterdam was toch? Zie dat hij wat privétrainingen gegeven heeft.
Je begint zielig te worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel een Feyenoord-lobby komen om KJH te laten schorsen, in R'dam-Zuid doen ze het namelijk al in de broek, met het oog op de play-offs. Jammer voor je!
Maat van me heeft hem gemaakt, ik zit 425quote:Op donderdag 13 april 2006 00:49 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Heb jij die zelf gemaakt of? welk vak zit je? 427 ofzo? ik 429
Is slechts van tijdelijke aard, gisterenavond en vandaag misschien. Heb een verschrikkelijke kater (ondanks de uiteindelijke 2-1 overwinning) en dan reageer ik altijd iets agressiever op provocerende Feyenoord-supporters. Feit is gewoon dat heel Feyenoord nu gaat schreeuwen om een schorsing voor KJH in verband met de naderende confrontatie, terwijl een fuckin’ (onbewuste?) elleboogstoot van bijvoorbeeld Danny Buijs jullie helemaal niets doet. Lekker zielig, geeft alleen maar aan hoe jullie hem vrezen.quote:
Ik vraag me meer af wat die voet daar doetquote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Eindelijkquote:Laag op de rug zijn - voor het eerst - de drie Amsterdamse kruizen aan het shirt toegevoegd om de Amsterdamse roots verder te illustreren.
Opvallend is ook het asymmetrische ontwerp van zowel het shirt als de broek, waarbij de rode baan en witte bies doorlopen. Ajax zal aanstaande zondag 16 april voor het eerst te zien zijn in het nieuwe uittenue in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Jup, Zanetti is daar rechtsback dusquote:Op donderdag 13 april 2006 14:06 schreef Houniet het volgende:
Trabelsi schijnt bij Inter getekent te hebben
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Wat een frustratie in die interviews! Check die Stuuring dan
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=211234&mode=normal&quality=3&pid=vi#
Inderdaad dat mocht eens tijd wezenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Anreaskruizen? Eindelijk!!
quote:
Ik provoceer niet. En hem vrezen doe ik niet. De verdediging heeft Huntelaar al eerder uit de wedstrijd gespeeld. Mij boeit het ook niet of hij nu wel of niet geschorst wordt. Gaat mij er eerder om dat hier niks over gezegd of aan gedaan wordt, terwijl de overtreding van Buijs wel een onderzoek kreeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is slechts van tijdelijke aard, gisterenavond en vandaag misschien. Heb een verschrikkelijke kater (ondanks de uiteindelijke 2-1 overwinning) en dan reageer ik altijd iets agressiever op provocerende Feyenoord-supporters. Feit is gewoon dat heel Feyenoord nu gaat schreeuwen om een schorsing voor KJH in verband met de naderende confrontatie, terwijl een fuckin’ (onbewuste?) elleboogstoot van bijvoorbeeld Danny Buijs jullie helemaal niets doet. Lekker zielig, geeft alleen maar aan hoe jullie hem vrezen.
Laat nu maar, een storm in een glas water, als het echt zo erg was(dat was het ook niet) had Talpa het wel uitgezonden, die smullen van dit soort momenten.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef Jasza het volgende:
Buijs werd geeneens geschorst, als ze Huntelaar wel schorsen zijn ze echt debiel daar.
"We hebben het liever over het voetbal maar ..."quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat nu maar, een storm in een glas water, als het echt zo erg was(dat was het ook niet) had Talpa het wel uitgezonden, die smullen van dit soort momenten.
Als jullie 7 Mei net zo "de baas" in Rotterdam zijn als in '98 dan komt het wel goed denk ikquote:
Opvallend dat Huntelaar het vaak over Charry heeft. Die mogen mekaar wel, mooizo!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.dipo.tv/movie/4591.wmv
Haha, die vraag van die man aan Sneijder:
Sneijder weet je meer van de Duitsers na vanavond
http://www.dipo.tv/movie/4593.wmv
Interview met KJH.
En Harry gaat weg...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Opvallend dat Huntelaar het vaak over Charry heeft. Die mogen mekaar wel, mooizo!
Mooi wel ja maar we stonden nog wel achterquote:Op donderdag 13 april 2006 14:53 schreef S-Two het volgende:
De ontlading na de 1-1 en zeker na de 2-1 was erg groot. Vond Sneijder goed invallen, mooi dat hij weer terug is. Die dol-actie van Babel toen hij op de grong lag was trouwens wel meesterlijk
.
Alleen als wij er een leuk bedrag voor krijgen, anders blijft hij lekker.quote:
Hij heeft het naar zn zin, dusja! Al verdiend die wel een club met meer speeltijd, maar dan nog. Hij krijgt zeker een staande ovatie als die weggaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen als wij er een leuk bedrag voor krijgen, anders blijft hij lekker.
Dat is die al, maar als die het niet erg vind, waarom niet? Het werpt zn vruchten af.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat ze hem als pinchitter houden eerlijk gezegd![]()
Sneijder ook op het einde: "Mag het een keer?"quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.dipo.tv/movie/4591.wmv
Haha, die vraag van die man aan Sneijder:
Sneijder weet je meer van de Duitsers na vanavond
http://www.dipo.tv/movie/4593.wmv
Interview met KJH.
gelijk heeft diequote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sneijder ook op het einde: "Mag het een keer?"
Whehehe.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 7 Mei net zo "de baas" in Rotterdam zijn als in '98 dan komt het wel goed denk ik
en dan heb ik het natuurlijk niet over........
Zal voortaan normaler reageren. Wel één aantekening, KJH was nog niet los bij zijn eerste Feyenoord-Ajax en nu wel, dus ik denk dat jullie defensie het nog knap lastig gaat krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
[..]
Ik provoceer niet. En hem vrezen doe ik niet. De verdediging heeft Huntelaar al eerder uit de wedstrijd gespeeld. Mij boeit het ook niet of hij nu wel of niet geschorst wordt. Gaat mij er eerder om dat hier niks over gezegd of aan gedaan wordt, terwijl de overtreding van Buijs wel een onderzoek kreeg.
laat hem nog maar 4 keer scoren dan heeft die meer doelpunten gemaakt voor ajax dan voor hoerenveenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Robar het volgende:
tvp
Hoe vaak moet Huntelaar het net vinden tegen RKC om Europees topscorer te worden?
Toen speelde hij net bij Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal voortaan normaler reageren. Wel één aantekening, KJH was nog niet los bij zijn eerste Feyenoord-Ajax en nu wel, dus ik denk dat jullie defensie het nog knap lastig gaat krijgen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whehehe.
Blijf van m'n Litmanen af trouwens
1+10 = een elftal.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Terrorbita het volgende:
Wat houdt dat in eigenlijk die +10 enzo?
Dat heeft te maken met de nieuwe campagne van Adidas die al een tijdje loopt. Het is dus niet alleen aan Ajax verbonden.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef VoreG het volgende:
Is dat de naam voor deze shirts? +10?
Dat elk team met Adidas zo'n shirt +10 krijgt, zou me niks verbazen.
Dat verpest inderdaad weer het geheel een beetje. Maar dat Duits past steeds beter bij Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef golfer het volgende:
Apart shirt wel. Mooie kleurcombinatie, maar ik kan nog steeds niet wennen aan die 3 Duitse strepen op de kleding van Ajax.
GVD.quote:Sneijder kampt met terugslag in herstelproces
Amsterdam, 13 april 2006
Een telkens terugkerende vraag op een persdag, kort voor een wedstrijd van Ajax: hoe staan de spelers ervoor? Drie dagen voor het belangrijke treffen met RKC Waalwijk had Ajax-trainer Danny Blind over Wesley Sneijder tegenvallend nieuws. Een half etmaal na zijn met een assist bekroonde rentree tegen Vitesse, blijkt de international te kampen met een terugslag. Zijn inzetbaarheid voor zondag is twijfelachtig. Het positieve nieuws spitste zich toe op Urby Emanuelson en Steven Pienaar. ,,Beide spelers zijn reële opties om zondag een beroep op te doen'', aldus Blind.
www.ultrasuid.comquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Gelukkig heb ik gister De wedsrijden opgenomenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder...
Hij is de man die we nodig hebben, werd gisteren heel erg duidelijk.
quote:Ter info: De treinen zijn uitverkocht! Vanaf 14-4 (10.00 uur ) gaat de verkoop verder voor de buscombi.
Volgens mij zijn alleen de treinen 1e ring jaquote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, had gehoopt stiekem nog een treinkaart te kunnen bemachtigen. Dit houdt dus in dat ik tweede ring zal zitten?
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
balen van sneijderaltijd wat...hij moet vrezen voor het WK
Net of hij een basisplek zou hebben gehadquote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
Dat kon hij sowieso al. Heeft al zolang niet meer gespeeld, dat het niet gerechtvaardigd zou zijn om hem mee te nemen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
Wesquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?![]()
Denk het ook niet. Maar een aantal wedstrijden in playoffs en beker zou hem in ieder geval wat meer kans geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of hij een basisplek zou hebben gehad![]()
Voor een jonge speler is het altijd goed om een WK mee te maken. Daar leren ze alleen maar van. Net zoals dat voor Huntelaar goed is om mee te gaan naar Duitsland. Die overigens wat mij betreft gewoon in de basis hoort, maar dat terzijdequote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
wk zal me een wurst wezen, als hij maar voor de pleeoffs kan meedoen
Zo noem ik Dirk nooitquote:
Kappen nou.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Jij ook normaal doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wil weer een weekje geband worden denk ik
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheeltquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheelt
Ik heb mijn nieuwe shirt met zijn naam laten bedrukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder moest het WK denk ik al voorbij laten gaan, nu zeker.
Wat zou dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?
Vraag gewoon of hij een kaartje voor de bekerfinale heeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat zou dat?
Ga hem nou niet lopen zoeken hier Pyth.
Heel herkenbaar, ik zit in Arnhem op school moet je nagaanquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
Ja alles op Huntelaar en hopen dat hij het oplost...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijn in het spel is er nog steeds niet te ontdekken toch, of wel een beetje?
Ik heb die lijn nog niet kunnen vinden. Het was gisteren weer waardeloosquote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Blind mag telkens weer de voeten van KJ kussen. Zegt genoeg hequote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
By the way: weer schandalig slecht spel gisteren zeg. Ik heb me echt kapot lopen ergeren. De wedstrijd was zo belangrijk en dan nog gaan ze pas ( een beetje ) spelen als het 0-1 staat.
Ja hij is twijfelachtig voor zondag dus ik verwacht zeker in de pleeoffs welquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Áls Sneijder al speelt..
Verkopen dan maarquote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
Die raakt de laatste wedstrijden ook geen bal meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
In ieder geval niet op de passing. Lange bal en zie maar is het devies.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dan niet waar Blind op traint, zal wel bezigheidstherapie zijn op de training.
ik zing nooit.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?
De lijn van weer een foute pass van met name onze ervaren kracht Galasek ja. Hoe herkenbaar ging Ajax spelen toen Sneijder zijn entree maakte...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat Ajax op dit ogenblik niet in staat is veel lijn in het spel te brengen en uit armoede maar de lange bal hanteert?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja ik snap dat ook niet hoor. Ze zien zelf toch ook zeker wel dat de beste kansen via de buitenkanten komen, waarom elke keer dan die lange bal.
overtreding op Petterson...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Net een samenvatting gezien van Torino - Ajax en Ajax - Torino. Kippenvel tot op het bot zeg. Prachtige finale was dat zeg. En er zat echt een engeltje bij Menzo op het doel.
Dat gebeurt vanzelf wel tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
Danny Blind moet de opdracht geven die Van Basten Oranje ooit gaf: het veld opkomen en spelen alsof je al met 1-0 achterstaat.
We hebben altijd Harrie nogquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Spuit 11...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Dit gaat ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Donderdag al.... tering....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Silenus het volgende:
Als we winnen zondag wordt het dus volgende week donderdag al om 20.15 u thuis tegen waarschijnlijk Feyenoord. Moet snel gaan met die kaartverkoop dan..
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.quote:
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdagquote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.
[..]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Kort dag allemaal die play-offs.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Even lekker snel nog wat centjes verdienen natuurlijk...quote:
Nee, is op zondag. Woensdag of donderdag heenwedstrijd, zaterdag of zondag terugwedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdag
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 18:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Even lekker snel nog wat centjes verdienen natuurlijk...
Waarom, rept geen zender, krant of andere media over de ellenboogstoot?? En heb ik er alleen deze "foto" nog maar van gezien?? Zal allemaal dus wel meevallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Reken maar op een hoop dagjesmensen, vooral als er een wedstrijd als Ajax-Feyenoord op het programma staat.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal ze hopelijk tegenvallen als er maar 10.000 man komt
Ik 'vrees' dat het gewoon volle bak wordt beide keren...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal ze hopelijk tegenvallen als er maar 10.000 man komt
Helemaal mee eens!! Is ook de mooiste dag om naar het voetbal te gaan..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze moeten ook gewoon alles op zondag laten spelen
Gister was het ook niet vol bij de laatste thuis wedstrijd en dat is normaal altijd volle bak
Tegen Feyenoord zal het zo goed als vol zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk niet meer dan 30.000 man, zeker als het al op donderdag is.
Galasek defender? Juan Escudé?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef F1Bas het volgende:
De kakkerlakjes doen het nu al in hun broek voor KJH![]()
Het loopt anders redelijk hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef Jasza het volgende:
MrDoegewoon dat FM forum heeft toch weinig nut denk ik, als je Manutd en Champman bijv al kent?
Offtopic idd
Kzal me er is aanmeldenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het loopt anders redelijk hoor
Ga je gang, het is btw meer een hobby site. Het is geen site waar mee ik verdien ofzo, is gewoon voor de fun.quote:
Kijk maar is hoe calimero achtig ze bezig zijn in jullie 'eigen' topic.quote:
Pff, elleboog, me ballen man! Rot toch op! Haha, jankertzzquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef F1Bas het volgende:
De kakkerlakjes doen het nu al in hun broek voor KJH![]()
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kijk maar is hoe calimero achtig ze bezig zijn in jullie 'eigen' topic.
Waarom hebben jullie het er dan over als het niks met jullie te maken heeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.
Als je het nog niet ben moet je het maar snel wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe us normaal man, heb het erover dat hier gesugereerd word dat we bang zijn voor Huntelaar. Waar je die onzin vandaan hebt mag Joost weten.
Had je dat gevoel al niet bij die Europese uitshirt van Ajax?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef The_Hives het volgende:
bij dat shirt moet ik aan bayern munchen denken
Leuk voor in de breedte, maar ik hoop dat Ajax ook nog een rechtermiddenvelder voor de basis aan zal trekken.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Volgens AD Sportwereld staat Simon Cziommer erg hoog op het lijstje van Ajax. Goeie zaak!
quote:Fontein noemt vijf clubwaarden Ajax
13-4-2006 <<< Algemeen directeur Maarten Fontein noemde woensdagavond tijdens de presentatie van de DVD de vijf clubwaarden voor de komende vijf jaar:
1. het aan zich binden en inspireren van fans wereldwijd;
2. creatief, aanvallend en dominant voetballen;
3. de jeugdopleiding is de kern van de clubstrategie;
4. gezonde bedrijfsvoering koppelen aan het historische erfgoed van Ajax, dat gebaseerd is op saamhorigheid, clubliefde en vriendschap;
5. Ajax zal zijn maatschappelijke rol in de samenleving met zorg van de medemens nemen.
Cziommer dus. Met Defour.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Leuk voor in de breedte, maar ik hoop dat Ajax ook nog een rechtermiddenvelder voor de basis aan zal trekken.
dan moet er aan bijna alle punten nog hard gewerkt wordenquote:
Bron van Ajax Netwerk is: http://home.skysports.com/list.asp?hlid=379053&CPID=9&clid=215&lid=25&title=Galasek+wants+to+stay+Dutchquote:Galasek: PSV, Feyenoord of buitenland
Tomas Galasek zou in een interview met het de Tsjechische Sportkrant Sport hebben laten weten een voorkeur te hebben voor een transfer naar PSV of Feyenoord. Indien dat er niet inzit, dan wil hij zijn heil buiten Nederland zoeken. Tot nu toe zou alleen FC Koln serieuze interesse hebben in de verdedigende middenvelder.
Het aanbod voor contractverlenging bij Ajax wilde hij niet accepteren. "Ik vond dat de club mij niet genoeg respecteerde. Ik denk dat ik het goed gedaan heb bij Ajax, maar ik heb nooit gevoeld dat ik het respect kreeg wat ik verdien."
"Het klopt dat toen Koeman hier kwam hij me op de bank zette. Maar gedurende de tijd verdiende ik zijn respect en werd ik een belangrijke speler. Toen Blind Koeman verving dacht ik dat ik de aanvoerdersband zou krijgen, maar hij gaf hem aan Escude." Toen Galasek vervolgens op de bank kwam bij het eerste duel van het seizoen om de Johan Cruijff Schaal dacht hij voor het eerst aan verhuur. Daar wilde Ajax niet aan meewerken.
quote:Kaartverkoop play-offs
De play-offs staan voor de deur. De afronding van de competitie is in volle gang. Op dit moment staat Ajax op de vierde plaats. Er moeten nog 1 wedstrijd worden gespeeld, daarna is definitief bekend hoe de play-offs eruit zullen zien.
AFC AJAX – AZ of Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Als AFC Ajax – AZ:
Verkoop via TicketBox Max. 2 kaarten per Club Card
Vanaf Ma.17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Vanaf Do. 20-04-06 09.00u Alle CC (excl. AZ, ADO, FEY en Oranje)
Normaal tarief
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 2 kaarten kopen waarbij gebruik gemaakt kan worden van de eigen plaats reservering.
Als AFC Ajax – Feyenoord:
Verkoop via TicketBox Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Ma. 17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Einde voorverkoop: Donderdag 20-04-06 20:15u
Vakken: Prijzen
Normaal 40% korting 20% korting
412, 413, 414, 427, 428, 429 ¤ 15,25 ¤ 9,15 ¤ 12,20
416 ¤ 15,50 ¤ 9,30 ¤ 12,40
112, 113, 114, 115, 116 ¤ 17,50 ¤ 10,50 ¤ 14,00
125, 126, 127, 128, 129 ¤ 17,50 ¤ 10,50 ¤ 14,00
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430 ¤ 22,- ¤ 13,20 ¤ 17,60
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424 ¤ 29,- ¤ 17,40 ¤ 23,20
402, 403 –Kinderkaarten– ¤ 14,50,- ¤ 8,70 ¤ 11,60
117, 118, 123, 124 ¤ 31,25 ¤ 18,75 ¤ 25,00
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422 ¤ 36,- ¤ 21,60 ¤ 28,80
119, 120, 121, 122 ¤ 38,50 ¤ 23,10 ¤ 30,80
018, 023 ¤ 42,75 ¤ 25,65 ¤ 34,20
019, 020, 021, 022 ¤ 50,25 ¤ 30,15 ¤ 40,20
Rolstoelplatform en –tribunes
Alleen beschikbaar als eigen plaats voor
SCC-houders op deze vakken. ¤ 15,25 ¤ 9,15 ¤ 12,20
Misschien gaat het psv dan toch lukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
Het schijnt toch echt waar te zijn:
[..]
Bron van Ajax Netwerk is: http://home.skysports.com/list.asp?hlid=379053&CPID=9&clid=215&lid=25&title=Galasek+wants+to+stay+Dutch
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Jasza het volgende:
Je kan dus gewoon overal in et stadion kopen met je seizoenkaart
Ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef jna het volgende:
Geloof niks van dat hele Galasek verhaal.
ik kan dus voor 9,15quote:
Tsjaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan dus voor 9,15
ik ga nog steeds niet
Nee, tegen AZ kan je alleen 2 kaarten kopen en tegen Feyenoord 1.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zo dat je tegen Feyenoord alleen eigen plaats kan kopen en tegen AZ ook andere?
dan ga jij toch lekker? laat je door mij niet tegenhouden hoorquote:
Hij was dan ook wel heel flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
zo moeilijk is de grap toch niet
Klopt, alleen de lange zijde niet denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel heel flauw
Ik denk niet dat het uitverkocht is donderdag, was zelfs tegen Inter niet zo.
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Jasza het volgende:
Tsja ik vind de plee-offs ook kut maar daar kan Ajax niets aandoen dus ga ik wel. Wegblijven heeft er toch geen invloed op dus.
Lijkt me wel een broodje aap dit, of hij wil als 15e man op de bank zitten...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.
2 mensen tegen had wel veel uitgemaakt zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
Niet gaan betekent dat Ajax jouw kaart verkoopt aan een ander, niemand merkt jouw afwezigheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
Ik hoor het net ook op de radio haha.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie "god" Martin van Geel heeft een stadionverbod bij AZ![]()
Ajax.nl meldt dus dat de voorverkoop komende maandag begint, tweede Paasdag.quote:AFC AJAX – AZ of Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Het begint wel een beetje een treurige man te worden die Scheringaquote:De liefde tussen AZ en Martin van Geel was al danig bekoeld nadat laatstgenoemde afgelopen zomer de overstap maakte naar Ajax. De technisch directeur is nu zelfs de toegang tot het stadion van de Alkmaarders ontzegd.
Van Geel ontving een aangetekende brief van AZ, waarin de club aan zijn ex-werknemer te kennen geeft dat hij gedurende vijf jaar niet welkom is. De brief is ondertekend door voorzitter Dirk Scheringa. 'Dit slaat nergens op', reageert Van Geel in De Telegraaf. 'Dit gaat wel heel erg ver.'
AZ onthoudt zich van commentaar, maar de actie heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat Van Geel spelers van zijn oude club heeft benaderd om voor Ajax te komen spelen. De poging om Ron Vlaar (inmiddels Feyenoord) in te lijven strandde en eindigde zelfs in een felle woordenstrijd. Ajax en Van Geel hadden meer succes toen zij zich meldden voor Kenneth Perez. De Deense international is vanaf komend seizoen in Amserdam te bewonderen.
Van Geel is zich van geen kwaad bewust. 'Ik zou in mijn huidige functie gebruik maken van kennis opgedaan in mijn tijd bij AZ. Maar wat is dat? Bijna alles is bij iedereen bekend. Ik kan toch niet mijn geheugen even uitwissen?'
Ajax laat uitzoeken welke betekenis het stadionverbod voor Van Geel precies heeft.
Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Waar heb jij het over pik?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.quote:
Laat dan maar eens zien wanneer. Ben er elke wedstrijd. Uit en thuis haha. Maar zoek het maar op. Denk toch echt dat je in de war bent met iemand anders...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.
Een boycot is een statement maken, iets waardoor de ogen van Ajax geopend worden. Maar wat jij (en nog wel meer) doet, is uit principe en puur voor jezelf niet gaan, maar daar ligt Ajax niet wakker van. Als je echt zo prinicipieel tegen de play-offs bent, ga je mee naar Zeist of protesteer je op een andere manier, maar zo'n boycotje helpt niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijken![]()
Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef PyTh het volgende:
Bij PSV zaten de playoffs gewoon bij de prijs van de seizoenskaart in.
Maar misschien was het ook wel een beetje te obvious dat ...........
Met ¤ 10,-quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?
Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeerquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met ¤ 10,-
Ik betaal ¤ 210,- voor 17 wedstrijden + eventuele playoffs
Hou maar weer op met je originele opmerkingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |