overtreding op Petterson...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Net een samenvatting gezien van Torino - Ajax en Ajax - Torino. Kippenvel tot op het bot zeg. Prachtige finale was dat zeg. En er zat echt een engeltje bij Menzo op het doel.
Dat gebeurt vanzelf wel tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
Danny Blind moet de opdracht geven die Van Basten Oranje ooit gaf: het veld opkomen en spelen alsof je al met 1-0 achterstaat.
We hebben altijd Harrie nogquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Spuit 11...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Dit gaat ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Donderdag al.... tering....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Silenus het volgende:
Als we winnen zondag wordt het dus volgende week donderdag al om 20.15 u thuis tegen waarschijnlijk Feyenoord. Moet snel gaan met die kaartverkoop dan..
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.quote:
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdagquote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.
[..]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Kort dag allemaal die play-offs.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Even lekker snel nog wat centjes verdienen natuurlijk...quote:
Nee, is op zondag. Woensdag of donderdag heenwedstrijd, zaterdag of zondag terugwedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |