Die gaan we kopenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
Prijs : ¤ 19,95
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
Nou en?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens? Komt volgens mij vaker voor bij jullie dit seizoen.
Normaal zijn er altijd veel kansen, maar wil de treffer maar niet vallen. Gisteren was het zwaar onterecht, dus een typisch Duitse manier, zeg maar. Als ik DB moet geloven zijn we de 32 wedstrijden hieroor benadeeld, dus een keer het geluk aan onze zijde mag wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk he dirkje...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig, al die ME die werd opgetrommeld na de 1-0 van Youssouf Hersi. Toen het einde van de wedstrijd naderde, waren zij in opperste paraatheid. Achteraf dus allemaal onnodig. Heb een verschrikkelijke hekel aan Duitsers, maar op zijn Duits winnen is ook weleens leuk.
Plus die van gisteren dus.quote:Ajax al acht keer trefzeker in blessuretijd
De treffer van Klaas Jan Huntelaar tegen Roda JC betekende voor Ajax al de achtste treffer in de blessuretijd dit seizoen.
Ajax, dat tot dusver in alle verschillende competities 43 duels speelde, lijkt er patent op te hebben om diep in de tweede helft pas het net te vinden. Ook in de Champions League ging Ajax al twee keer door het oog van de naald.
Sparta Praag - Ajax (CL)1-1 Wesley Sneijder (91.)
FC Thun - Ajax (CL)2-3 Nigel de Jong (91. )
FC Thun - Ajax (CL)2-4 Nourdin Boukhari (93.)
Ajax - FC Twente (Ere)2-0 Markus Rosenberg (95.)
Heerenveen - Ajax (Ere)4-2 Tomás Galásek (91.)
Heerenveen - Ajax (GC)0-3 Urby Emanuelson (92.)
Heracles A. - Ajax (Ere)1-3 Ryan Babel (92.)
Ajax - Roda JC (GC)1-4 Klaas Jan Huntelaar (94.)
Sparta Praag (uit), FC Thun (thuis), Roda JC (thuis) en Vitesse (thuis) was het beslissend voor de uitslag, bij de overige wedstrijden niet. Daarbij werd er in de overige wedstrijden voldoende gecreëerd, maar viel het doelpunt maar niet en dat vind ik niet typisch Duits.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijd
[..]
Plus die van gisteren dus.
En daar staat dan dus nog niet eens die mooie overwinning in Enschede bij, omdat ze daar in de 87e en 89e minuut vielen ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel eens? Het was de 9de keer dat er gescoord werd in de blessuretijd
[..]
Plus die van gisteren dus.
ja dat klopt, alleen voor een student is 20 euro wel wat geldquote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de prijs is redelijk vind ik. 20 euro voor een DVD box is niet te gek toch? En dit zijn dingen die ik leuk vind om te hebben.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
Kijk dat studenten arm zijn oke, maar 20 euro is niksquote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat klopt, alleen voor een student is 20 euro wel wat geld
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat studenten arm zijn oke, maar 20 euro is niks
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Klopt dat Zlatan pas in amsterdam was toch? Zie dat hij wat privétrainingen gegeven heeft.
Zal wel een Feyenoord-lobby komen om KJH te laten schorsen, in R'dam-Zuid doen ze het namelijk al in de broek, met het oog op de play-offs. Jammer voor je!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Klopt dat Zlatan pas in amsterdam was toch? Zie dat hij wat privétrainingen gegeven heeft.
Je begint zielig te worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel een Feyenoord-lobby komen om KJH te laten schorsen, in R'dam-Zuid doen ze het namelijk al in de broek, met het oog op de play-offs. Jammer voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |