Dat verpest inderdaad weer het geheel een beetje. Maar dat Duits past steeds beter bij Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef golfer het volgende:
Apart shirt wel. Mooie kleurcombinatie, maar ik kan nog steeds niet wennen aan die 3 Duitse strepen op de kleding van Ajax.
GVD.quote:Sneijder kampt met terugslag in herstelproces
Amsterdam, 13 april 2006
Een telkens terugkerende vraag op een persdag, kort voor een wedstrijd van Ajax: hoe staan de spelers ervoor? Drie dagen voor het belangrijke treffen met RKC Waalwijk had Ajax-trainer Danny Blind over Wesley Sneijder tegenvallend nieuws. Een half etmaal na zijn met een assist bekroonde rentree tegen Vitesse, blijkt de international te kampen met een terugslag. Zijn inzetbaarheid voor zondag is twijfelachtig. Het positieve nieuws spitste zich toe op Urby Emanuelson en Steven Pienaar. ,,Beide spelers zijn reële opties om zondag een beroep op te doen'', aldus Blind.
www.ultrasuid.comquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Gelukkig heb ik gister De wedsrijden opgenomenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder...
Hij is de man die we nodig hebben, werd gisteren heel erg duidelijk.
quote:Ter info: De treinen zijn uitverkocht! Vanaf 14-4 (10.00 uur ) gaat de verkoop verder voor de buscombi.
Volgens mij zijn alleen de treinen 1e ring jaquote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, had gehoopt stiekem nog een treinkaart te kunnen bemachtigen. Dit houdt dus in dat ik tweede ring zal zitten?
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
balen van sneijderaltijd wat...hij moet vrezen voor het WK
Net of hij een basisplek zou hebben gehadquote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
Dat kon hij sowieso al. Heeft al zolang niet meer gespeeld, dat het niet gerechtvaardigd zou zijn om hem mee te nemen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
Wesquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?![]()
Denk het ook niet. Maar een aantal wedstrijden in playoffs en beker zou hem in ieder geval wat meer kans geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of hij een basisplek zou hebben gehad![]()
Voor een jonge speler is het altijd goed om een WK mee te maken. Daar leren ze alleen maar van. Net zoals dat voor Huntelaar goed is om mee te gaan naar Duitsland. Die overigens wat mij betreft gewoon in de basis hoort, maar dat terzijdequote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
wk zal me een wurst wezen, als hij maar voor de pleeoffs kan meedoen
Zo noem ik Dirk nooitquote:
Kappen nou.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Jij ook normaal doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wil weer een weekje geband worden denk ik
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheeltquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheelt
Ik heb mijn nieuwe shirt met zijn naam laten bedrukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder moest het WK denk ik al voorbij laten gaan, nu zeker.
Wat zou dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?
Vraag gewoon of hij een kaartje voor de bekerfinale heeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat zou dat?
Ga hem nou niet lopen zoeken hier Pyth.
Heel herkenbaar, ik zit in Arnhem op school moet je nagaanquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
Ja alles op Huntelaar en hopen dat hij het oplost...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijn in het spel is er nog steeds niet te ontdekken toch, of wel een beetje?
Ik heb die lijn nog niet kunnen vinden. Het was gisteren weer waardeloosquote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Blind mag telkens weer de voeten van KJ kussen. Zegt genoeg hequote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
By the way: weer schandalig slecht spel gisteren zeg. Ik heb me echt kapot lopen ergeren. De wedstrijd was zo belangrijk en dan nog gaan ze pas ( een beetje ) spelen als het 0-1 staat.
Ja hij is twijfelachtig voor zondag dus ik verwacht zeker in de pleeoffs welquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Áls Sneijder al speelt..
Verkopen dan maarquote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
Die raakt de laatste wedstrijden ook geen bal meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
In ieder geval niet op de passing. Lange bal en zie maar is het devies.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dan niet waar Blind op traint, zal wel bezigheidstherapie zijn op de training.
ik zing nooit.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?
De lijn van weer een foute pass van met name onze ervaren kracht Galasek ja. Hoe herkenbaar ging Ajax spelen toen Sneijder zijn entree maakte...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat Ajax op dit ogenblik niet in staat is veel lijn in het spel te brengen en uit armoede maar de lange bal hanteert?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja ik snap dat ook niet hoor. Ze zien zelf toch ook zeker wel dat de beste kansen via de buitenkanten komen, waarom elke keer dan die lange bal.
overtreding op Petterson...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Net een samenvatting gezien van Torino - Ajax en Ajax - Torino. Kippenvel tot op het bot zeg. Prachtige finale was dat zeg. En er zat echt een engeltje bij Menzo op het doel.
Dat gebeurt vanzelf wel tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
Danny Blind moet de opdracht geven die Van Basten Oranje ooit gaf: het veld opkomen en spelen alsof je al met 1-0 achterstaat.
We hebben altijd Harrie nogquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Spuit 11...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen zonder Klaas Jan in de playoffs. Zie hier wat hij gisteren nodig achtte te doen bij Ruud Knol:
[afbeelding]
Een schorsing zou rechtvaardigheid zijn, het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Dit gaat ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
het negeren van deze elleboog "Des KNVB's"
Donderdag al.... tering....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Silenus het volgende:
Als we winnen zondag wordt het dus volgende week donderdag al om 20.15 u thuis tegen waarschijnlijk Feyenoord. Moet snel gaan met die kaartverkoop dan..
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.quote:
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdagquote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een onderzoek zou wel moeten, ja. Een eventuele schorsing wordt dan wel beslist.
[..]
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Kort dag allemaal die play-offs.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Dan spelen jullie bij ons in de Kuip.
Even lekker snel nog wat centjes verdienen natuurlijk...quote:
Nee, is op zondag. Woensdag of donderdag heenwedstrijd, zaterdag of zondag terugwedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook op een woensdag of donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |