Net of hij een basisplek zou hebben gehadquote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
balen van sneijderaltijd wat...hij moet vrezen voor het WK
Dat kon hij sowieso al. Heeft al zolang niet meer gespeeld, dat het niet gerechtvaardigd zou zijn om hem mee te nemen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
balen van sneijderaltijd wat...hij moet vrezen voor het WK
Wesquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?![]()
Denk het ook niet. Maar een aantal wedstrijden in playoffs en beker zou hem in ieder geval wat meer kans geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of hij een basisplek zou hebben gehad![]()
Voor een jonge speler is het altijd goed om een WK mee te maken. Daar leren ze alleen maar van. Net zoals dat voor Huntelaar goed is om mee te gaan naar Duitsland. Die overigens wat mij betreft gewoon in de basis hoort, maar dat terzijdequote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
wk zal me een wurst wezen, als hij maar voor de pleeoffs kan meedoen
Zo noem ik Dirk nooitquote:
Kappen nou.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo noem ik Dirk nooit![]()
BTW: "The Hunter"Mijn stomme joden neefje van 15 noemt hem ook constant zo
![]()
Jij ook normaal doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wil weer een weekje geband worden denk ik
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheeltquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Slaan dat kutjong. Hoe durft iemand in jouw familie voor Ajax te zijn. Schandalig...
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij komt niet uit rotterdam dus dat scheelt
Ik heb mijn nieuwe shirt met zijn naam laten bedrukkenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder moest het WK denk ik al voorbij laten gaan, nu zeker.
Wat zou dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij al een kaartje voor de bekerfinale?
Vraag gewoon of hij een kaartje voor de bekerfinale heeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat zou dat?
Ga hem nou niet lopen zoeken hier Pyth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |