Heel herkenbaar, ik zit in Arnhem op school moet je nagaanquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
Ja alles op Huntelaar en hopen dat hij het oplost...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijn in het spel is er nog steeds niet te ontdekken toch, of wel een beetje?
Ik heb die lijn nog niet kunnen vinden. Het was gisteren weer waardeloosquote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Blind mag telkens weer de voeten van KJ kussen. Zegt genoeg hequote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef manny het volgende:
Zow, dat was een lekker dagje werken in Utregt vandaag. Ongeveer 20 keer "kankerjood" naar me hoofd, en gewoon lekker blijven lachen en die gasten ziek, heerlijk. En dan even zo zijdelings: "volgens mij was die goal trouwens buitenspel" en meteen "hap hap hap" en daar gaan ze weer. Dat was mij dit seizoen overigens ook al 20 keer overkomen, dus het is wel lachen onderling.
By the way: weer schandalig slecht spel gisteren zeg. Ik heb me echt kapot lopen ergeren. De wedstrijd was zo belangrijk en dan nog gaan ze pas ( een beetje ) spelen als het 0-1 staat.
Ja hij is twijfelachtig voor zondag dus ik verwacht zeker in de pleeoffs welquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Áls Sneijder al speelt..
Verkopen dan maarquote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
Die raakt de laatste wedstrijden ook geen bal meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg staat trouwens ook al sinds rbc thuis droog
In ieder geval niet op de passing. Lange bal en zie maar is het devies.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap dan niet waar Blind op traint, zal wel bezigheidstherapie zijn op de training.
ik zing nooit.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel FF "het was meeeeeeeeters buitenspel" gezongen?
De lijn van weer een foute pass van met name onze ervaren kracht Galasek ja. Hoe herkenbaar ging Ajax spelen toen Sneijder zijn entree maakte...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat Ajax op dit ogenblik niet in staat is veel lijn in het spel te brengen en uit armoede maar de lange bal hanteert?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja ik snap dat ook niet hoor. Ze zien zelf toch ook zeker wel dat de beste kansen via de buitenkanten komen, waarom elke keer dan die lange bal.
overtreding op Petterson...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef StarGazer het volgende:
Net een samenvatting gezien van Torino - Ajax en Ajax - Torino. Kippenvel tot op het bot zeg. Prachtige finale was dat zeg. En er zat echt een engeltje bij Menzo op het doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |